ایران‌ را بگردیمکافه‌ها و رستوران‌هامشهد

22 تا از بهترین رستوران های مشهد

شکم‌گردی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است. سفر به مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از مسافران بعد از زیارت و خرید، به‌دنبال بهترین رستوران های مشهد هستند. مشخص‌کردن بهترین رستوران‌های مشهد امری دشوار است؛ چراکه ملاک‌های افراد برای تعیین بهترین رستوران نیز متفاوت است. مثلاً عده‌ای ترجیح می‌دهند بعد از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، غذای‌شان را در همان اطراف میل کنند. برخی دیگر دوست دارند ضمن تفریح و گردش در مناطق خوش‌آب‌وهوای اطراف مشهد مانند طرقبه و شاندیز، غذایشان را هم در یکی از رستوران‌های باصفای آن منطقه نوش‌جان کنند. برخی دیگر نیز به‌دنبال جذاب‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها در رستوران‌های سطح شهر هستند تا بتواننند بعد از خریدی جانانه، حسابی دل از عزا دربیاورند.

از آنجایی که مشهد به‌واسطه وجود حرم مطهر رضوی از دیرباز میزبان مسافران فراوانی بوده است، رستوران‌های متنوعی هم در سطح شهر و اطراف آن وجود دارد تا پاسخگوی همه سلیقه‌ها باشد. ممکن است همین تنوع و فراوانی بسیاری از افراد را در انتخاب رستوران محبوبشان گمراه کند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این نوشته به معرفی تعداد محدودی از بهترین رستوران های مشهد بپردازیم تا کار شما را در تصمیم‌گیری راحت‌تر کنیم. پس در ادامه نوشته همراه ما باشید.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

لیست بهترین رستوران های مشهد

1- پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم از بهترین رستوران های مشهد به‌حساب می‌آید که با چلوماهیچه‌های خوشمزه و لذیذش معروف شده است. نزدیک به 40 سال از تأسیس این رستوران در شهر مشهد می‌گذرد و در این مدت توانسته است با ارائه انواع غذاهای گوشتی و کبابی با بهترین کیفیت و قیمتی منطقی رضایت مشتریان را جلب کند. مدیران و پرسنل این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کنند تا از بهترین و سالم‌ترین مواد غذایی در طبخ غذا استفاده کنند. همچنین توجه ویژه‌ای به فضای آماده‌سازی و انبارهای مواد غذایی داشته و تمامی این مراحل در یک محیط کاملاً بهداشتی انجام می‌شود.

رستوران پسران کریم مشهد سه شعبه دارد که اولین شعبه آن در انتهای بلوار خیام شمالی و در مجتمع مروارید است. دومین شعبه در خیابان دانشگاه و برج تجاری آلتون است. برج تجاری آلتون از بهترین مراکز خرید مشهد است. سومین شعبه آن در بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد 22 قرار گرفته است. کیفیت و نوع سرویس‌دهی در هر سه شعبه یکسان است و خیال‌تان از بابت طعم غذاها راحت باشد.

اطلاعات رستوران پسران کریم مشهد
شعبه 1:  مشهد، بلوار خیام ، بعد از خیام 61، ساختمان مروارید. 05137530014 ، 05137530015
شعبه 2:  مشهد، خیابان دانشگاه، برج تجاری آلتون. 05138491208
شعبه 3: مشهد، خیابان فرهاد، فرهاد 22، رستوران پسران کریم. 05137685053
ساعت کار رستوران پسران کریم مشهد:
آدرس اینستاگرام: @pesaranekarim
منو رستوران پسران کریم مشهد: انواع غذاهای کبابی مانند چلو کباب کوبیده و چلو جوجه کباب، غذاهای سرخ‌شده مانند چلو ماهیچه و چلو گوشت، نوشیدنی‌ها و مخلفات

2- رستوران ترنم و ترمه

رستوران ترنم مشهد

  • رستوران ترنم

اگر از ما آدرس یک رستوران لاکچری مشهد را بخواهید، به شما رستوران ترنم واقع در هتل قصر طلایی را معرفی می‌کنیم. فضای این رستوران بسیار مجلل و تشریفاتی است و آشپزهای حرفه‌ای و نام‌آشنایی خوش‌طعم‌ترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با مواد اولیه تازه طبخ می‌کنند. صرف غذا در این رستوران به‌صورت سلف سرویس است و با گنجایش 500 نفر، مکانی مناسب برای انواع ضیافت‌ها به‌شمار می‌رود.

اطلاعات رستوران ترنم مشهد
خیابان امام رضا(ع)، میدان بسیج، طبقه اول هتل قصر طلایی 05138038
ساعت کار: 24 ساعته
آدرس اینستاگرام: @Ghasrtalaeehotel
منو رستوران ترنم مشهد: انواع غذاهای مجلسی، کبابی، دریایی، محلی، پیش‌غذاهای متنوع، سالادها، سبزیجات، دسر و شیرینی‌ها و میوه‌های خوش آب‌ورنگ

بیشتر بخوانید: بهترین شیرینی های تبریز

اجاره ویلا و سوئیت در مشهد

  • رستوران سنتی ترمه

به جرأت می‌توانیم بگوییم که رستوران ترمه، یکی از بهترین رستوران های سنتی مشهد است که در هتل قصر طلایی واقع شده است. فضای این رستوران کاملاً سنتی است و تصویری از ایران قدیم را برای شما تداعی می‌کند. شما می‌توانید در این رستوران، انواع غذاهای سنتی و محلی ایران را همراه انواع سالادها و چاشنی‌های ایرانی در ظروف سفالی دست‌ساز هنرمندان کشورمان میل کنید.

اطلاعات رستوران ترمه مشهد
خیابان امام رضا(ع)، میدان بسیج، طبقه دوم هتل قصر طلایی 05138038
ساعت کار: 12 تا 3:30 و 8 تا 12 شب
آدرس اینستاگرام: @Ghasrtalaeehotel
منو رستوران ترمه مشهد: انواع غذاهای سنتی ایرانی نظیر دیزی سنگی، کوفته تبریزی، میرزا قاسمی اصل گیلانی و حلیم بادمجان، انواع سالاد و پیش‌غذا

3- رستوران معین درباری

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری یکی دیگر از رستوران های خوب مشهد است. حاج اصغر معین درباری این رستوران را در سال 1280 تأسیس کرد؛ به همین دلیل این رستوران حال‌وهوایی سنتی دارد و جزو بهترین رستوران های سنتی مشهد هم به‌ حساب می‌آید. چلو شیشلیک معروف‌ترین غذای این رستوران است که بسیار لذیذ بوده و مزه‌‌اش برای همیشه زیر زبان‌تان باقی می‌ماند.

کیفیت عالی غذا به همراه سرویس‌دهی کامل و قیمت متناسب آن ازجمله دلایلی است که این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های مشهد تبدیل کرده است. همچنین شعبه دوم این رستوران که در منطقه شاندیز ساخته شده است، ازجمله بهترین رستوران‌های شاندیز مشهد به‌‌‌ حساب می‌آید.

اطلاعات رستوران معین درباری مشهد
شعبه 1: مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو 05138783777
شعبه 2: مشهد، شاندیز، بین امام رضا 8 و 10. 05134324477
آدرس اینستاگرام:

moeindarbari_mashhad

منو رستوران معین درباری مشهد: انواع چلو کباب‌های ایرانی مانند کباب کوبیده و جوجه کباب، انواع غذاهای سرخ‌کردنی مانند چلو ماهیچه، چلوشیشلیک

4- رستوران راستگو مشهد

رستوران راستگو مشهد

رستوران راستگو مشهد یکی دیگر از رستوران‌های قدیمی و اصیل این شهر است. کیفیت بالا و طعم لذیذ انواع غذاهای کبابی این رستوران سبب محبوبیت رستوران راستگو در مشهد شده و قیمت نسبتاً زیاد منوی آن را توجیه می‌کند. کباب برگ این رستوران بسیار معروف است؛ اما دیگر غذاها مانند شیشلیگ و چلوماهیچه نیز طرفداران زیادی دارد. موقعیت مکانی مناسب و سرراست بودن آدرس رستوران راستگو نیز یکی دیگر از دلایلی است که ما آن را در لیست بهترین رستوران های مشهد قرار داده‌ایم.

اطلاعات رستوران راستگو مشهد
مشهد، بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 23 و 25 05136016696
آدرس اینستاگرام:

viprastgoo@

منو رستوران راستگو مشهد: انواع غذاهای کبابی و سرخ‌کرده مانند چلو کباب برگ، چلو ماهیچه، چلو کباب شیشلیک

5- رستوران بابا قدرت

رستوران بابا قدرت مشهد

اگر به‌دنبال یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد آن هم از نوع سنتی هستید، رستوران باباقدرت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. قدمت بنای باباقدرت به دوره قاجار بازمی‌گردد و از سه بخش بازارچه، چای‌خانه و رستوران تشکیل شده است. به همین دلیل تعجبی ندارد که این مکان را در لیست جاهای دیدنی مشهد قرار می‌دهند. موقعیت مکانی این رستوران به‌گونه‌ای است که می‌توانید بعد از زیارت در حرم امام رضا(ع)، به‌آسانی و در کمترین زمان ممکن به سراغ آن بروید و غذایی خوشمزه نوش جان کنید.

اطلاعات رستوران بابا قدرت
انتهای بازار رضا، میدان 17 شهریور، بلوار صدر، نبش صدر 16، مجتمع باباقدرت 05133440803
آدرس اینستاگرام: @babaghodrat.restaurant
منو رستوران بابا قدرت مشهد: انواع غذاهای ایرانی و کبابی مانند چلو گردن گوسفندی، زرشک پلو با مرغ و کارسکی شترمرغ، پیش غذا و سالادهای متنوع

6- باغ زیتون

رستوران باغ زیتون مشهد

بسیاری رستوران باغ زیتون 2 را به‌عنوان یک رستوران لاکچری مشهد می‌شناسند که در آن انواع غذاهای ایتالیایی سرو می‌شود. معروف‌ترین غذای رستوران باغ زیتون 2، استیک لذیذ آن است؛ اما شما می‌توانید دیگر غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا را نیز در این رستوران سفارش دهید. برخی معتقدند که قیمت غذاهای رستوران باغ زیتون 2 کمی گران است؛ اما باید بدانید که در این رستوران به جای سوسیس و کالباس، از مرغ و گوشت تازه استفاده می‌شود. به همین دلیل شما هزینه سلامت خود را می‌پردازید. باغ زیتون 2 یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین رستوران های مشهد در میان قشر جوان و فرنگی‌پسند است.

اطلاعات باغ زیتون مشهد  
بلوار سجاد، بهار 10، خیابان 10/3، رستوران باغ زیتون 2 05137621382
آدرس اینستاگرام: @olive-garden-restaurant-ii
منوی رستوران باغ زیتون مشهد: انواع غذاهای فرنگی و ایتالیایی مانند پاستا و لازانیا، انواع فست فود مانند پیتزا

7-چلوکبابی امید

چلوکبابی امید مشهد

چلوکبابی امید ازجمله محبوب‌ترین رستوران های مشهد است که به چلوکباب‌های خوشمزه‌اش معروف است. چلوکباب‌های این رستوران در کنار یک دوغ سنتی انتخاب اول بسیاری از مشهدی‌هایی است که از طرفداران پروپاقرص کباب لذیذ هستند. از آنجایی که چلوکبابی امید در نزدیکی کوهسنگی مشهد قرار دارد، می‌توانید به‌عنوان یک گزینه خوب برای صرف وعده‌ای جانانه بعد از تفریح و گردش در این پارک به آن نگاه کنید.

اطلاعات چلوکبابی امید مشهد
مشهد، خیابان امام خمینی، چلوکبابی امید 05132222550
آدرس اینستاگرام: @kababomid
منو چلوکبابی امید مشهد: انواع چلوکباب مانند کباب برگ و جوجه کباب، سالادها و نوشیدنی‌های متنوع

8-رستوران ایتالیایی لیو

رستوران ایتالیایی لیو مشهد

اگر از طرفداران خوردن غذای خوشمزه ایتالیایی در یک رستوران لاکچری مشهد هستید، ما به شما رستوران لیو را پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران آرام و دنج یکی از بهترین رستوران های مشهد است و چیکن پیتزا و چیکن پاستا از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران به‌شمار می‌رود. بنابراین اگر به مشهد سفر کرده‌اید و قصد دارید یک وعده غذایی ایتالیایی را در محیطی جذاب میل کنید، رستوران ایتالیایی لیو جزو بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

اطلاعات رستوران ایتالیایی لیو مشهد
بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا 19، رستوران ایتالیایی لیو 05138403390
آدرس اینستاگرام: lio_restaurant_mashhad@adminzaxhh34
منو رستوران ایتالیایی لیو مشهد: انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی، پاستا و لازانیا، استیک و غذاهای اروپایی، سالاد و پیش‌غذا

9-کافه رستوران تی رکس مشهد

رستوران تی رکس مشهد

کافه رستوران تی رکس یک رستوران لاکچری مشهد است که محیطی بسیار مدرن با شیشه‌های سرتاسری دارد. در این کافه رستوران تزئینی از گیاهان و گلدان‌های چوبی وجود دارد و همین موضوع باعث شده است که حس طراوت و نشاط در مشتریان ایجاد شود. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این کافه رستوران، چشم‌انداز بی‌نظیر آن از شهر است و این مکان را به یکی از بهترین رستوران های مشهد تبدیل کرده است. غذاهای لذیذ و باکیفیت کافه رستوران تی رکس از جمله دیگر دلایل محبوبیت این مکان است.

اطلاعات کافه رستوران تی رکس مشهد
ابتدای جاده شانديز، نبش ثامن الائمه ٧، طبقه ٢، کافه رستوران تی رکس ۰۵۱۳۵۵۹۳۳۰۵
آدرس اینستاگرام: @trex.restaurant
منوی کافه رستوران تی رکس مشهد: انواع غذاهای فرنگی و ایرانی، بهترین نوشیدنی‌های گرم و سرد، خوشمزه‌ترین کیک‌ها

10-رستوران مهستان مشهد

رستوران مهستان شاندیز

رستوران مهستان ازجمله چندین رستوران لاکچری مشهد است که یک شعبه داخل شهر و شعبه دیگری در منطقه شاندیز دارد. هر دو شعبه رستوران مهستان فضایی جذاب به‌صورت سرپوشیده و روباز دارد که در کنار غذاهای باکیفیت و سرویس‌دهی عالی این رستوران، انتخاب اول بسیاری از خاص‌پسندان است. اگر قصد دارید بعد از خرید در بزرگ‌ترین برج مشهد یعنی آرمیتاژ وعده‌ای لذیذ میل بفرمایید یا بعد از گردش و تفریح در شاندیز سراغ رستورانی لوکس هستید، ما به شما رستوران مهستان را پیشنهاد می‌دهیم. شعبه شاندیر این رستوران دارای دو فضای مجزای زمستانی و تابستانی است که در مجموع 2000 متر مربع وسعت دارند. دکوراسیون سنتی و زیبای این رستوران لذت غذاخوردن را چندبرابر می‌کند.

اطلاعات رستوران مهستان مشهد
بلوار هفت تیر، ابتدای هفت تیر 8، روبه‌رو برج آرمیتاژ 05138696666- 05138696688
صفحه اینستاگرام: @mahestan_shandiz
منوی رستوران مهستان مشهد: انواع غذاهای کبابی اصیل ایرانی مانند چلو شیشلیک مخصوص، انواع دسر و سالاد

11-رستوران هزاردستان مشهد

رستوران هزاردستان مشهد

هزاردستان ازجمله زیباترین رستوران های مشهد است که در دل این شهر شلوغ واقع شده است. تأسیس این رستوران به سال 1372 بازمی‌گردد؛ اما در سال 1382 به کمک سازمان میراث فرهنگی به حوضخانه فرهنگی هنری تبدیل شد. محیط کاملاً سنتی رستوران با حوضچه‌ای کوچک در مرکز آن همراه با ستون‌هایی پُر از کتیبه‌های خطی از اشعار عمر خیام با خط زیبای نستعلیق بدون‌شک لذت خوردن غذا را چندبرابر می‌کند. غذاهای اصیل ایرانی رستوران هزاردستان نیز طعمی لذیذ دارد و در پخت آن‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

اطلاعات رستوران هزاردستان مشهد
خیابان جنت، بین جنت 4 و 6، رستوران سنتی هزاردستان 05132254757
آدرس اینستاگرام: @ hezardastan.mashhad
منوی رستوران هزاردستان: انواع غذاهای سنتی مانند دیزی ماهیچه، دیزی سنگی، قرمه خراسانی، حلیم بادمجون و جوجه

12-رستوران ارکیده سیاه مشهد

رستوران ارکیده سیاه مشهد

اگر به‌دنبال یک رستوران لاکچری مشهد هستید که بتوانید در آن انواع غذاهای فرنگی را در محیطی لوکس و خاص میل کنید، رستوران ارکیده سیاه مکانی ایده‌ئال برای شماست. تمام غذاهای رستوران ارکیده سیاه با مواد اولیه درجه یک آن هم توسط سرآشپزی حرفه‌ای و خلاق پخته شده و با کمک پرسنلی آموزش‌دیده سرو می‌شود. از آنجایی که گنجایش این رستوران حدود 70 نفر است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم‌های دورهمی و خانوادگی لوکس شما به‌حساب می‌آید.

اطلاعات رستوران ارکیده مشهد
مشهد، بلوار دستغیب، فرهاد ۲۵ ۰۵۱۳۷۶۲۶۲۸۳
ساعت کاری: ساعت ۱۲ تا ۳۰: ۱۵ ناهار و از ساعت ۳۰: ۱۹ الی ۲۴ شام
آدرس اینستاگرام: @ blackorchidrestaurant
منوی رستوران ارکیده سیاه مشهد: انواع غذاهای فست‌فودی، غذای فرنگی، ایتالیایی و غذاهای دریایی

13-رستوران کلبه مشهد

رستوران کلبه مشهد

اگر به‌دنبال یکی از بهترین رستوران های مشهد با انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران کلبه است. از ویژگی‌های قابل توجه رستوران کلبه، سلامت‌محوربودن غذاهای آن است؛ به این صورت که بیشتر غذاها از کمترین مقدار گوشت سفید و چربی برخوردار هستند. از آنجایی که فضای داخلی رستوران کلبه شیک و مدرن است، برای دورهمی‌های رسمی و غیررسمی شما نیز جزو بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

اطلاعات رستوران کلبه مشهد
مشهد، نبش هاشمیه 18، جنب بانک رفاه، رستوران کلبه 05138831506 – 05138831855
آدرس اینستاگرام: @ kolbe.restaurant
منوی رستوران کلبه مشهد: انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی مانند فیله مینیون و استیک مرغ و گوشت، انواع پیش‌غذاهای لذیذ مانند سوپ شیر و سیب‌زمینی تنوری

14-رستوران فود فکتوری مشهد

رستوران فود فکتوری مشهد

فودفکتوری ازجمله رستوران های لوکس و جذاب مشهد است که مانندش در این شهر نیست. فضای جذاب رستوران همراه با بهترین غذاها با طعمی فوق‌العاده می‌تواند اوقات خوشی را برای مشتریان این رستوران خلق کند. از زیبایی‌های فضای این رستوران همین‌قدر بگوییم که بسیاری از مشتریان دوربین به‌دست هستند و در تمام نقاط آن به عکاسی می‌پردازند. حجم غذاهای این رستوران هم بسیار زیاد است و با یک پرس غذا به‌راحتی دو نفر سیر می‌شوند.

اطلاعات رستوران فودفکتوری مشهد  
مشهد، بلوار خیام، خیابان خیام ۱۱، کوچه هوشیار 05137666793
آدرس اینستاگرام: @Rojefoodfactory
منوی رستوران فودفکتوری: انواع فست فود و غذاهای بین‌المللی و ایتالیایی مانند انچیلادا و تاکو، پنینی، سفره فرانسه، استیک فیله مینیون و استیک رولادن  و غذاهای دریایی و رژیمی مانند سینی وگان و استیک قزل‌آلا و میگو سوخاری

15-رستوران لیالی لبنان مشهد

رستوران های شب های لبنان مشهد

لیالی لبنان یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های مشهد است که غذاهایی با سبک و سیاق غذاهای عربی ارائه می‌دهد. طعم متفاوت غذاها در حجمی قابل توجه و قیمتی مناسب ازجمله دلایلی هستند که باعث محبوبیت این رستوران در مدت زمان اندک شد. محبوبیت این رستوران به‌قدری است که در برخی از ساعات روز باید مدت‌ها در صف غذا ایستاد. از آنجایی که سرآشپز این رستوران لبنانی است و تعداد از کارکنان هم اصالت عرب دارند، غذاها با همان طعم اصیل و کیفیت واقعی غذاهای عربی و لبنانی به دست مشتریان می‌رسد.

اطلاعات رستوران لیالی لبنان مشهد
شعبه 1: مشهد، خیابان بهجت، پلاک 3، رستوران لیالی لبنان 05132222115
شعبه 2: مشهد، خیابان وکیل آباد، نبش بلوار جلال آل احمد، رستوران لیالی لبنان 0513601500
آدرس اینستاگرام: @layalilobnan
منوی رستوران لیالی لبنان مشهد: انواع غذاهای عربی و فست فودی یا ترکیبی جذاب از این دو غذا مانند پیتزای بعلبک گوشت و مرغ، شاورما گوشت یا مرغ، کرسپی عربی، انواع سالادها و پیش‌غذاهای جذاب با سبک لبنانی

16-رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات همان طور که از نامش مشخص است، یک رستوران لوکس مشهد است که طرفداران زیادی دارد. محیط این رستوران کاملاً شیک و مدرن است و از همان دقایق ابتدایی ورودتان شما را به خود جذب می‌کند. آلاچیق‌های جذاب رستوران تشریفات در فضای باز دل‌انگیز در کنار رفتار حرفه‌ای پرسنل و کیفیت بالای غذاها، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های مشهد در طرقبه تبدیل کرده است. شما می‌توانید از رستوران سنتی، کافی‌شاپ و کافه سنتی این رستوران، غذای محبوبتان را انتخاب و در یکی از آلاچیق‌های رؤیایی آن نوش جان کنید.

اطلاعات رستوران تشریفات مشهد
مشهد، طرقبه، 500 متر مانده به جاغرق، سمت چپ 05134253832
آدرس اینستاگرام: tashreefat@adminzaxhh34
منوی رستوران تشریفات مشهد: انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی مانند شیشلیک و پاستا، غذاهای دریایی مانند میگو و مرغابی، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای لذیذ در محیط کافی‌شاپ

17-رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم یکی از معروف‌ترین رستوران های مشهد است که در منطقه شاندیز قرار دارد. کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر غذاها از ویژگی‌های قابل توجه این رستوران است که در کنار فضای باز و تخت‌های سنتی آن حال‌و‌هوایی دیگر برای شما به ارمغان می‌آورد. شیشلیک و چلو ماهیچه، دو غذای معروف و خاص ارم شاندیز هستند که طعمی فوق‌العاده دارند و انتخاب اول بسیاری از مشتریان است. بنابراین اگر به مشهد رفتید و قصد داشتید گشت‌وگذاری در یکی از جاهای دیدنی اطراف مشهد یعنی شاندیز داشته باشید، توصیه می‌کنیم حتماً به رستوران ارم شاندیز سر بزنید. چراکه رستوران ارم یکی از بهترین رستوران های شاندیز مشهد هم به‌شمار می‌رود.

اطلاعات رستوران ارم شیراز
مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز 05134284000
آدرس اینستاگرام: @eram.vip
منوی رستوران ارم شاندیز: انواع چلوکباب مانند چلو ماهیچه و چلو جوجه کباب، دسر و سالادهای متنوع

18-رستوران حاج حسن شاندیز مشهد

رستوران حاج حسن مشهد

اگر شاندیز را برای گشت‌و‌گذار انتخاب کرده‌اید و قصد دارید وعده‌ای لذیذ و به‌صرفه را در این منطقه گردشگری تجربه کنید، پیشنهاد ما رستوران حاج حسن است. رستوران حاج حسن شاندیز ازجمله بهترین رستوران های شاندیز مشهد به انتخاب تعداد زیادی از کاربران است که به چلو گوشت خوشمزه‌اش معروف است. منظور از محبوبیت، خوشمزگی و به‌صرفه‌بودن این است که در روزهای تعطیل مشتریان جلوی درب این رستوران صف می‌بندند. با انتخاب رستوران حاج حسن برای یک وعده، لذت خوردن غذایی خوشمزه در فضای باز این رستوران به همراه تخت‌های مجهز و فضای داخلی بزرگ و مدرن را به خود هدیه دهید.

اطلاعات رستوران حاج حسن شاندیز
مشهد، شانديز، پايين‌تر از ميدان دوم، رستوران حاج حسن 05134282699
آدرس اینستاگرام: haajhasan_restaurant@
منوی رستوران حاج حسن شاندیز: انواع غذاهای کبابی مانند چلو گوشت، چلوکباب و جوجه کباب همراه با دورچین مخصوص

19-رستوران پدیده شاندیز مشهد

رستوران پدیده شاندیز

کمتر کسی در ایران نام پروژه پدیده یا دست کم تیم فوتبال آن را نشنیده است. پروژه‌ای عظیم که شروع آن از مشهد بود و رستوران پدیده شاندیز نیز از جمله بزرگ‌ترین بخش‌های این پروژه محسوب می‌شد. این رستوران پرآوازه سه بخش رستوران بین‌المللی، منوی باز و تابستانی دارد و همین موضوع رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

 این رستوران فضای باز دل‌انگیزی دارد که برای روزهای گرم تابستانی گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. همچنین در این فضای باز، باغ پرندگانی وجود دارد که به زیبایی این رستوران افزوده است. بنابراین اگر به‌دنبال غذاخوردن در یکی از بهترین رستوران های شاندیز مشهد هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران پدیده است.

اطلاعات رستوران پدیده شاندیز  
مشهد، شاندیز، بعد از میدان اول شاندیز، رستوران پدیده شاندیز 05134281701
آدرس اینستاگرام: @padideh.shandiz.restaurant
منوی رستوران پدیده شاندیز: انواع غذاهای ایرانی و کبابی مانند چلو کباب برگ و چلو چنجه، سینی‌های جذاب ترکیبی مانند دیس سه‌نفره گوشت و کباب کوبیده و جوجه کباب، انواع سالاد و نوشیدنی‌ها

20-رستوران قصر خورشید طرقبه مشهد

رستوران قصر خورشید مشهد

رستوران قصر خورشید یکی از بزرگ‌ترین و بهترین رستوران های مشهد در منطقه طرقبه است. این مجموعه تفریحی و گردشگری فضای سبز بزرگ و آلاچیق‌های زیبایی دارد و برای جشن‌های دورهمی یکی از بهترین گزینه‌‌ها محسوب می‌شود. علاوه بر رستوران، می‌توانید سراغ بخش کافی‌شاپ قصر خورشید هم بروید و در بخش آتشکده لحظاتی خاطره‌انگیز را ثبت کنید. اگر به مشهد سفر کردید و قصد داشتید ضمن خوردن وعده‌ای جذاب ساعاتی خوش و به‌یادماندنی را در کنار خانواده و عزیزان‌تان بگذرانید، می‌توانید رستوران قصر خورشید را در لیست گزینه‌های انتخابی‌تان قرار دهید.

اطلاعات رستوران قصر خورشید طرقبه
طرقبه، عنبران، بین عنبران 2 و 4، رستوران قصر خورشید 09151062007
آدرس اینستاگرام: @ghasre_khorshid_torghabe
منوی رستوران قصر خورشید طرقبه مشهد: انواع غذاهای ایرانی و کبابی، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در بخش کافی‌شاپ، انواع دسرها و پیش‌غذا

21-رستوران رضایی مشهد

رستوران رضایی مشهد

یکی از بهترین رستوران های مشهد، رستوران رضایی دریادل است در آن انواع غذاهای ایرانی یافت می‌شود. کباب‌های این رستوران خیلی معروف هستند و گردشگران زیادی برای چشیدن طعم چلو کباب‌های بی‌نظیر آن، به رستوران رضایی مشهد می‌روند. این رستوران امکانات مدرنی برای طبخ و سفارش و تحویل غذا دارند و چیزی که گردشگران را به سمت این رستوران جذب می‌کند، کیفیت بالای غذای آن و قیمت مناسب است. اگر به رستوران رضایی مشهد رفتید حتما غذاهایی مانند جوجیکو زعفرانی، چلوجوجه سرخ شده با رب انار، چلوجوجه کباب فیله ای، چلو شیشلیک مخصوص، چلوکباب بره مخصوص، ماهی قزل آلا، میگو پفکی با چلو، چلوکباب سلطانی و چلو کباب میکس آن را تست کنید.

اطلاعات رستوران رضایی مشهد  
چهارراه زرینه، نبش کاشانی 19 05132298140-05132228140

05132230001-05132230000

آدرس اینستاگرام: @ rezaeefood
منوی رستوران رضایی مشهد: انواع کباب، خورشت، خوراک، چلو ماهی، چلو مرغ و…

22-رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی

رستوران آتریوم هتل مجلل درویشی یکی از بهترین رستوران های مشهد چه از نظر کیفیت و چه از نظر زیبایی محیط است. سقف شیشه‌ای و مرتفع این رستوران جذابیت خاصی به آن بخشیده است. میگو، ماهیچه و شیشلیک از جمله غذاهایی هستند که حتما باید در این رستوران امتحان کنید. البته در هتل درویشی رستوران‌ها و کافه‌های دیگری هم هستند که می‌توانند لحظات خوشی را برای شما ایجاد کنند مانند رستوران روف گاردن، فست فود فیروزه، چایخانه سنتی برکه، سالن صبحانه ارغوان، کافی شاپ مرکزی، کافی شاپ اسپا و کافی شاپ بیلیارد.

اطلاعات رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد  
خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ 05138080
آدرس اینستاگرام: @darvishiroyalhot
وب سایت هتل درویشی مشهد: www.darvishihotel.com
منوی رستوران هتل آتریوم مشهد: انواع غذاهای ایرانی

اقامت در مشهد

اقامت در مشهد

اگر مشهد را برای سفر انتخاب کرده‌اید، دیگر نیازی به نگرانی برای اقامت نیست. چراکه می‌توانید از سایت هومسا به‌راحتی یک اقامتگاه باکیفیت با قیمتی مناسب رزرو کنید تا زیارتی جانانه به پایتخت معنوی ایران را تجربه کنید. برای اجاره ویلا و سوئیت در مشهد از وب سایت هومسا به چند کلیک ساده احتیاج دارید تا مبدأ، مدت زمان اقامت و هزینه مدنظرتان را انتخاب کنید. هومسا برای ارائه انواع مختلف اقامتگاه نظیر ویلا، سوئیت، هتل آپارتمان و… در خدمت شما است.

سخن آخر

فراموش نکنید که جاذبه‌های طرقبه و شاندیز به رستوران‌هایش محدود نمی‌شود. آش رشته‌های خوشمزه در کنار دوغ‌های معروف این منطقه طعم بی‌نظیری دارد و محبوب دل بسیاری از اهالی این شهر است. همچنین آلوچه‌ و ترشی‌های بسیار خوشمزه‌ای در این مناطق فروخته می‌شود که دل همه را می‌رباید.

شما هم قبول دارید که گشت‌وگذار در رستوران‌های پرطرفدار و معروف مشهد یکی از خوشمزه‌ترین تجربه‌های سفر مجازی با هومساست؟ خوشمزه، باصفا، لوکس، مدرن، متفاوت و جذاب همه از ویژگی‌های رستوران‌های معرفی‌شده در این نوشته هستند که هر کدام جذابیت‌های خودشان را دارند. البته تمام رستوران‌های نام‌برده تنها بخش محدودی از بهترین رستوران های مشهد هستند و گزینه‌های بسیار بیشتری برای خدمت‌رسانی به مسافران و اهالی مشهد در این شهر وجود دارد. درنتیجه اگر شما اهل این شهر هستید یا اخیراً به مشهد سفر کرده‌اید و رستوران جدیدی رفته‌اید که از خدماتش راضی بودید، خوشحال می‌شویم آن را با همراهان هومسا به اشتراک بگذارید.

یک دیدگاه

  1. رستوران ترنم و ترمه فضای مجلل و لوکسی داره و سرو غذاها سلف سرویس هستش تنوع غذایی خوبی داره و غذای ایرانی هاش واقعا با کیفیت و لذیذن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا