اخبار

اولین پنجشنبه‌بازار صنایع‌ دستی افتتاح می‌شود

اولین پنجشنبه‌بازار صنایع‌ دستی در باغ هنر اراضی عباس‌آباد روز پنجشنبه هفته جاری ششم تیر ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به‌گزارش هومسا، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی معاونت صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اولین پنجشنبه‌بازار صنایع‌دستی برگزار خواهد شد.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

رشته‌های پنجشنبه‌بازار صنایع‌ دستی

زیارت

این بازار به صورت یک روزه و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از هنرمندان استان‌های کشور در رشته‌های متنوع صنایع‌دستی مانند سفال و سرامیک، گلیم‌بافی، نمدمالی، تولیدات چرمی دست‌دوز، حصیربافی، البسه محلی و … روز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در محل اراضی عباس‌آباد تهران برگزار می‌شود.

این بازار صنایع‌دستی به صورت هفتگی در روزهای پنجشنبه با هدف توسعه اماکن فروش و عرضه، ترویج فرهنگ مصرف محصولات صنایع‌دستی ایرانی با حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی کشور و با برنامه‌ریزی و نظارت معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این وزارتخانه برگزار خواهد شد.
اولین پنجشنبه‌بازار صنایع‌دستی از ساعت ۸ الی ۲۰ روز پنجشنبه هفته جاری باغ هنر اراضی عباس‌آباد برگزار می‌شود.

آدرس پنجشنبه‌بازارصنایع‌ دستی

اتوبان حقانی، ورودی کتابخانه ملی، محوطه باغ هنر

باغ هنر اراضی عباس‌آباد کجاست؟

اراضی عباس‌آباد

باغ هنر در محله اراضی عباس آباد تهران واقع شده و در نزدیکی دریاچه هنر، باغ موزه دفاع مقدس، جمعه‌بازار پروانه و همچنین خانه شعر و ادبیات، پارکینگ غربی باغ کتاب و باغ غذا  قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مکان به ایستگاه مترو شهيد حقانی،  می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.

انتهای خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا