شمالکافه‌ها و رستوران‌ها

بهترین رستوران های شهر نور به همراه آدرس

رستوران های هر شهر از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی آن شهر هستند. شمال ایران به دلیل آب و هوای خوب و بارانی‌ای که در همه فصول سال مخصوصا پاییز دارد و به خاطر نزدیکی به دریای خزر، به یکی از مناطق گردشگری مهم تبدیل شده است که زیبایی‌های منحصر به فرد زیادی دارد. اگر به این شهر سفر کردید و جاهای دیدنی نور را از نظر گذراندید، نیاز دارید سراغ بهترین رستوران‌های شهر نور بروید تا غذاهای محلی را تست کنید.

بهترین رستوران‌های شهر نور

در ادامه مقاله لیست بهترین رستوران های شهر نور آمده است تا بتوانید به راحتی یک غذای خوب در این شهر پیدا کنید. برخی از این رستوران ها غذای محلی مازندرانی سرو می کنند.

1. رستوران مستر دیزی

مستر دیزی

یکی از بهترین رستوران های شهر نور ، رستوران مستر دیزی است که می توانید لذت یک دیزی واقعی و لذیذ را تجربه کنید. کارکنان این رستوران بسیار مجرب هستند و محیطی صمیمانه را فراهم کردند تا گردشگران نهایت لذت را ببرند و اوقات خوشی را در این شهر بگذرانند. مستر دیزی از دسته رستوران های زنجیره ای است که کیفیت غذای آن در شعبه نور هم مانند سایر مناطق است و یکی از بهترین محل ها برای صرف دیزی است. این رستوران خوب در نور علاوه بر دیزی، غذاهای سنتی هم سرو می کند. این رستوران در بلوار امام رضا در شهر نور و جنب دانشگاه علم و صنعت واقع شده است. مستر دیزی از دسته رستوران های زنجیره ای است که یکی از بهترین محل ها برای صرف دیزی است.

آدرس رستوران مستر دیزی شعبه نور: نور، بلوار امام رضا، جنب دانشگاه علم و صنعت.

اینستاگرام مستر دیزی  نور 

2. رستوران کاسپین نور

رستوران کاسپین نور

یکی از رستوران هایی که در فضایی لوکس قرار دارد و منویی متنوع دارد، رستوران کاسپین است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های شهر نور است که در جنگل نور شمال قرار گرفته است. این رستوران تقریبا مدرن است و نمای زیبایی دارد که گردشگران را جذب می کند تا وارد این رستوران شوند و غذای مورد علاقه شان را سفارش دهند. این رستوران تقریبا یکی از رستوران های معروف نور است که 500 صندلی دارد و به جز انواع کباب ها و جوجه و ماهی، می توانید غذاهای محلی مازندران را سفارش دهید و طعم واقعی آن ها را با چاشنی های اصیل تجربه کنید. شاید پیدا کردن جای پارک در اطراف این رستوران برای تان دغدغه باشد ولی مشکلی نخواهید داشت چون جای پارک اطراف این رستوران بسیار زیاد است.

رستوران کاسپین نور: نور- رو به روی درب خروجی پارک جنگلی نور.

اینستاگرام رستوران کاسپین نور

3. رستوران مازرون نور

رستوران مازرون نور

یکی از رستوران های خوب در نور همین رستوران مازرون است که با فراهم کردن یک فضای سرسبز و زیبا و طبیعت بی نظیر آن، یکی از مکان های خوب برای تجربه غذاهای محلی است. این رستوران نه تنها فضای قشنگی دارد، بلکه غذای آن هم از نظر طعم بی نظیر است. این رستوران در ابتدای خیابان کمربندی نور قرار گرفته است و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. یکی از رستوران های خوب در نور همین رستوران مازرون است که با فراهم کردن یک فضای سرسبز و زیبا و طبیعت بی نظیر آن، یکی از مکان های خوب برای تجربه غذاهای محلی است.

آدرس رستوران مازرون نور: نور،کیلومتر پنج جاده محمود اباد (لامیزده)

اینستاگرام رستوران مازرون نور

4. رستوران تمیشون

رستوران تمیشون نور

یکی دیگر از رستوران های خوب در شهر نور ، رستوران تمیشون است که هم پارکینگ بزرگ و رایگان برای پارک خودرو دارد و هم می توانید غذای خود را در کنار استخر میل کنید. اگر هم دوست ندارید، می توانید در سالن اصلی یا در کلبه های چوبی که تعبیه شده اند، غذای مورد علاقه تان را میل کنید. پیشنهاد می کنیم در روزهای گرم مانند تابستان، فقط سالن اصلی را انتخاب کنید تا گرمای هوا و شرجی بودن آن، شما را آزار ندهد. این رستوران در کیلومتر 4 جاده نور به محمودآباد قرار دارد. این رستوران یکی از بهترین کته کباب های شهر را دارد که حتما باید آن را تست کنید. فسنجان و مرغ و آلوی این رستوران بی نظیر است.

پس از صرف غذا در این رستوران می توانید به دریاچه الیمالات نور  هم سری بزنید تا روز خود را کامل کنید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.
کته کباب و خورش فسنجان رستوران تمیشون معروف است که حتما باید آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران تمیشون نور: نور، کیلومتر ۴ نور به محمود آباد بعد از پارک جنگلی

اینستاگرام رستوران تمیشون نور

5. رستوران لاویج

رستوران لاویج نور

یکی از بهترین رستوران های شهر نور ، رستوران لاویج است که با داشتن چیدمانی زیبا و کیفیت غذای فوق العاده، شما را جذب می کند تا حتما یک وعده غذا در این رستوران میل کنید. غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای محلی مازندرانی، در این رستوران طبخ می شود که باعث می شود تجربه ای بی نظیر از این رستوران داشته باشید. برخورد پرسنل رستوران عالی است و همه آماده هستند تا به شما آرامشی خوشمزه هدیه کنند. این رستوران در خیابان امام نور و روبروی هلال احمر واقع شده است.

آدرس رستوران لاویج: نور، خیابان امام خمینی، روبه‌روی هلال احمر.

اینستاگرام رستوران لاویج

6. رستوران حاتم نور

رستوران حاتم نور

یکی از رستوران های خوب در نور که برای گردشگران خارجی هم مناسب است. اینجا یک رستوران خوب و مدرن با غذاهای عالی است که شاید کمی سرویس رستوران گران باشد، اما طعم غذاهای آن را فراموش نخواهید کرد. در این رستوران غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود که برای 170 نفر ظرفیت دارد. علاوه بر این ها چای و قهوه را هم می توانید به عنوان دسر نوش جان کنید.

آدرس رستوران حاتم نور: نور، بلوار امام، نرسیده به پلیس راه.

اقامت در نور با هومسا

وقتی روز خود را با دیدنی های نور و گشت و گذار در رستوران های خوب در نور سپری کردید، نیاز دارید که شب را در جایی همان حوالی بگذرانید. یکی از شهرهای خوب برای اجاره ویلا، شهر نور است. ویلاها و هتل های زیادی در این منطقه وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای اجاره ویلا و سوئیت می‌توانید به سایت هومسا مراجعه کنید و گزینه‌های مختلف را بررسی کنید. ویلاهایی که در این شهر هستند، معمولا ساحلی یا جنگلی هستند اما اگر دوست ندارید هزینه زیادی متحمل شوید، می توانید از اقامتگاه های بوم گردی و سنتی استفاده کنید. اجاره آپارتمان مبله در نور هم یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در نور است.

کلام آخر

در هر سفری، در کنار بازدید از جاهای دیدنی آن  می‌توانید زمانی را هم به تجربه نوش‌جان کردن غذاهای اصیل و ناب آن منطقه اختصاص دهید. شهرهای شمال هم از این موضوع مستثنی نیستند و در سفر به این شهرهای زیبا حتما باید به رستوران‌‌های جذاب آن سر بزنید. شما می‌توانید در رستوران‌های نور مدل غذا و نوشیدنی‌های مختلف را امتحان کنید و در کنار تجربه گردشگری در این شهر زمانی را هم به رستوران‌گردی اختصاص دهید. شما تجربه صرف غذا در کدام یک از این رستوران‌ها را دارید؟  لطفا نظرات و تجربه‌های ارزشمند خود را زیر همین پست با ما و همراهان هومسا به اشتراک بگذارید.

یک دیدگاه

  1. رستوران تمیشون
    رستوران لاویج
    رستوران حاتم
    هرچقدر از کیفیت غذاهاشون بگم کم گفتم حتی توریست ها هم به اینجاها میان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا