اطراف تهرانایران‌ را بگردیمکافه‌ها و رستوران‌ها

بهترین رستوران های شمشک کدامند؟

اگر ۵۷ کیلومتر از شرق تهران دور شویم، به یکی از زیباترین جاهای دیدنی تهران یعنی پیست اسکی شمشک می‌‍‌رسیم. این پیست اسکی زیبا در روستای شمشک قرار گرفته است که در سال ۱۳۷۵ بر اساس تغییراتی که در آن اتفاق افتاد، از طرف فدراسیون جهانی اسکی به عنوان یکی از پیست های بین المللی و به عنوان دومین پیست بزرگ کشور انتخاب شد. همین موضوع باعث شد تا شمشک یکی از مقاصد محبوب برای گردشگری باشد. وقتی یک منطقه به عنوان یک مقصد گردشگری انتخاب می شود، جاهایی مثل رستوران خوب در آن به دغدغه تبدیل شود. در این مقاله به معرفی رستوران های خوب در شمشک پرداخته ایم.

همیشه داشتن یک لیست از رستوران های خوب می تواند کمک کند تا دغدغه غذا در آن منطقه را نداشته باشید. بهترین رستوران های شمشک را می توانید در ادامه بخوانید.

رستوران ورجین

رستوران ورجین شمشک

یکی از بهترین رستوران‌هایی که در جاده اوشان فشم و در نزدیکی پیست اسکی شمشک قرار دارد، رستوران ورجین است. این رستوران پارکینگ اختصاصی دارد و دغدغه پیدا کردن جای پارک را نخواهید داشت. محیط این رستوران آرام و دلچسب است و داشتن محیط روباز و سرپوشیده در آن باعث شده است تا برای هر سلیقه ای مناسب باشد. طبیعت جذاب و دست نخورده این رستوران با انواع غذاهای ایرانی ای که سرو می کند، شهرت زیادی در منطقه شمشک پیدا کرده است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی را پیدا کنید و طعم دلپذیر آن ها لذت ببرید. سرویس سفره خانه هم سرو می شود.

اگر دوست دارید طبیعت زیبا و بخشی از جاهای دیدنی شمشک را ببینید، این رستوران را انتخاب کنید. هر ساله تعداد زیادی از افراد فقط برای چشیدن طعم غذاهای این رستوران به شمشک می روند چون در تهیه غذاهای این رستوران از مواد اولیه ارگانیک و تازه استفاده می شود و آشپز های ماهر رستوران ورجین بهترین تجربه رستوران گردی را برای تان رقم خواهند زد. یکی از بهترین رستوران هایی که در جاده اوشان فشم و در نزدیکی پیست اسکی شمشک قرار دارد، رستوران ورجین است. این رستوران پارکینگ اختصاصی دارد و دغدغه پیدا کردن جای پارک را نخواهید داشت.

آدرس رستوران ورجین: شهرستان شمیرانات،جاده فشم کیلومتر۴پلاک۵۹

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی فشم

رستوران سفیر

رستوران سفیر شمشک

یکی دیگر از رستوران های خوب در شمشک، رستوران سفیر است که در ابتدای جاده فشم قرار گرفته است. برای رفتن به این رستوران نیازی نیست مسیری طولانی را طی کنید. برای این که تنوعی در چیدمان میزها به وجود آید، میزهای این رستوران در سه بخش چیده شده‌اند، در حیاط، در طبقه اول و دوم سالن. تنها در صورتی که شرایط آب و هوایی مساعد بود، پیشنهاد می کنیم در حیاط بنشینید و در فضای آزاد غذا میل کنید. حیاط این رستوران مشرف به رودخانه است و طبیعتی بی نظیر را هنگام صرف غذاهای دلچسب و خوشمزه تجربه خواهید کرد.

منوی متنوع این رستوران از مزیت های آن به شمار می رود اما برخی از افراد اعتقاد دارند که قیمت غذا در رستوران سفیر خیلی بالاست ولی غذایی که می خورید، ارزش قیمت آن را دارد. زیتون پرورده و ماست کوزه‌ای این رستوران را حتما تجربه کنید. ماهی و جوجه کباب بدون استخوان و کباب لاری از غذاهای محبوب در این رستوران است و اگر برای بار اول است که به این رستوران می روید، حتما این غذاها را سفارش دهید. آخر هفته ها در رستوران سفیر باقالی پلو با ماهیچه سرو می شود که در نوع خود بی نظیر است.
یکی دیگر از رستوران های خوب در شمشک ، رستوران سفیر است که در ابتدای جاده فشم قرار گرفته است و برای رفتن به این رستوران نیازی نیست مسیری طولانی را طی کنید.

آدرس رستوران سفیر: شهرستان شمیرانات،جاده فشم.

رستوران لوچین

رستوران لوچین شمشک

یک از بهترین رستوران هایی که نزدیک پیست اسکی شمشک قرار دارد و در تمام روزهای هفته هم باز است، رستوران لوچین است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و اروپایی را سرو می کند. املت‌های سوئیسی این رستوران را هرگز از دست ندهید چراکه به عقیده بسیاری این صبحانه لوچین طعم بسیار لذیذی دارد و جزو بهترین‌های این رستوران است.

آدرس رستوران لوچین: شمشک، جنب هتل شمشک

 شماره تلفن لوچین: 09101667238

رستوران کوهستان

رستوران کوهستان شمشک

یکی از رستوران های معروف و قدیمی در شمشک که همیشه مورد استقبال اسکی‌بازان و ورزشکاران قرار می گیرد، رستوران کوهستان است. این رستوران به یک پاتوق محبوب برای افرادی که در فصل اسکی به شمشک می روند تبدیل شده. در این رستوران می‌توانید غذاهای با کیفیت را با قیمت مناسب پیدا کنید.

تلفن رستوران کوهستان: 09121430440
آدرس رستوران کوهستان: ميگون ، جاده شمشك، رستوران كوهستان

رستوران کاپل

رستوران کاپل

یکی از رستوران های خوب در شمشک، رستوران کاپل است. اگر دوست دارید بعد از اسکی به یک محیط گرم و دوستانه بروید و تجربه‌ای دل‌نشین از نوشیدنی‌ها و غذاهای باکیفیت داشته باشید، حتما این رستوران را انتخاب کنید. غذاهای این رستوران فوق‌العاده است و خوشمزگی آن مدت‌ها در ذهن‌تان می‌ماند. غذاهای گرم این رستوران خیلی پرطرفدار است و شما را به مشتری همیشگی این رستوران تبدیل خواهد کرد. اگر به شمشک رفتید حتما به کاپل سر بزنید.

آدرس رستوران کاپل: تهران، شمشک، بعد از بوف

 تلفن رستوران کاپل: 02126527551

رستورن پاپاراتزی

رستوران پاپاراتزی

تزئین‌ زیبای غذاها و دکوراسیون شیک رستوران پاپاراتزی تجربه‌ای دل‌نشین و متفاوت از شمشک گردی برای شما به یادگار می‌گذارد. پاپاراتزی در دو منو سنتی و فرنگی در محیطی صمیمانه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و در در ظروفی رنگارنگ غذاهایی همچون پاستا، استیک، کباب دیگی، غذاهای برنجی و ایتالیایی سرو می‌کند. نوشیدنی‌های سرد و گرم این رستوران نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.
آدرس رستوران پاپاراتزی: جاده فشم به شمشک، مجاور مجتمع مسکونی سیبرا

رستوران بابا علی

رستوران باباعلی شمشک

یکی از رستوران‌های خوب در محدوده فشم و در نزدیکی پیست شمشک ، رستوران بابا علی است که محیطی خودمانی دارد و از قیمت مناسبی در منو غذا برخوردار است. این رستوران در کیلومتر 5 جاده فشم قرار گرفته است و با دارا بودن آلاچیق کنار رودخانه دارای مناظر دل‌نشینی است. در این رستوران برای اینکه دغدغه جای پارک نداشته باشید، می توانید سوئیچ اتومبیل خود را به دست پارکبان بسپارید تا  جای مناسب برای خودروی شما پیدا شود.

آدرس رستوران سنتی ساحلی باباعلی: کیلومتر ۶ جاده فشم

تلفن رستوران سنتی ساحلی باباعلی: ۲۶۵۰۹۲۲۵

اقامت در شمشک با هومسا

پس از گشت‌وگذار در شمشک و رستوران‌های آن، باید به دنبال اقامت در این شهر باشید. برای این کار می توانید به صورت آنلاین در شمشک ویلا و اقامتگاه اجاره کنید. هومسا در مسیر اجاره ویلا و سوئیت در کنار شما خواهد بود و بهترین گزینه‌ها را در هر شهری که مقصد سفر شما است، پیشنهاد می‌دهد. هومسا به شما کمک می کند تا از راهی ایمن بتوانید ویلا یا اقامتگاه اجاره کنید.

کلام آخر

شمشک منطقه‌ خوش آب‌وهوای شمال شرقی تهران، پر است از جاذبه‌های دیدنی که در هوای بسیار مطبوع و خنک تابستان و حتی سرمای زمستان‌‌ میزبان تهرانی‌ها علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی است. پیست اسکی شمشک در زمستان، یکی از بهترین جاذبه‌های دیدنی و تفریحی اطراف تهران محسوب می‌شود و درمیان ورزشکاران حرفه‌ای این رشته نیز بسیار محبوب است. منطقه‌ی گردشگری شمشک امروزی، حاصل پیوستن روستاهای شمشک بالا و پایین به جیرود، سفیدان، درود و دربندسر است. ما در این مقاله تلاش داشتیم بهترین رستوران‌های شمشک را به شما معرفی کنیم. اگر رستوران خوب دیگری را در شمشک می‌شناسید در قسمت نظرات با ما و همراهان هومسا به اشتراک بگذارید.

یک دیدگاه

  1. رستوران لوچین
    رستوران کوهستان
    رستوران کاپل
    من فقط اینها رو میرم از پذیرش پرنسل بگیر تا سرو غذا و پیگیری واقعا عالی ان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا