ایران‌ را بگردیمشمالکافه‌ها و رستوران‌ها

معرفی رستوران های خوب در کلاردشت

کلاردشت شهری رویایی و پوشیده از جنگل های انبوه است که با قرار گرفتن در کنار کوه و رودخانه، به یکی از نقاط پرطرفدار در کشور ما تبدیل شده است. منظره دلچسب کلاردشت و روستاهای بکر آن باعث می‌شود این منطقه به عنوان مقصدی پر طرفدار در فصول مختلف به ویژه تابستان شناخته شود. بدون شک در یک آب و هوای دلچسب، وسط طبیعت سبز خوردن غذاهای محلی و خوشمزه تجربه بی‌نظیری به آدم می‌بخشد. پیدا کردن رستوران خوب در این منطقه شاید کار سختی نباشد اما در این مقاله سعی کرده‌ایم تعدادی از بهترین رستوران‌های کلاردشت را معرفی کنیم تا در سفر زمانتان صرف این کار نشود و خیالتان از این بابت راحت باشد.

رستوران اسماعیل آشپز

پس از بازدید از جاهای دیدنی کلاردشت به سراغ رستوران‌های معروف کلاردشت می رویم. اسماعیل آشپز یکی از رستوران‌های محبوب این منطقه است که از زمان‌های دور مورد توجه گردشگران زیادی بوده است. این رستوران دکور ساده و مرتبی دارد و پرسنل آن در برخورد با مشتریان همانند مهمانی محترم رفتار می‌کنند. اگر به این رستوران رفتید، حتما ماهی قزل آلا و کباب برگ آن را تجربه کنید چون طعم بی نظیری دارند. ترجیحا روزهای تعطیل را برای رفتن به این رستوران انتخاب نکنید چون با حجم زیادی از افراد در صف مواجه خواهید شد.

آدرس: کلاردشت، مرزن آباد، جاده مرزن آباد – کلاردشت، جنب شهرداری کلاردشت

رستوران اسماعیل آشپز

شماره تلفن: 011 5262 3731

اکبر جوجه کلاردشت

خیلی از ما برند اکبر جوجه برایمان آشنا هست و در سفر به شمال کشور احتمالا به یکی شعبه‌های آن رفتیم و از چشیدن طعم دلچسب آن خودمان را محروم نکرده‌ایم. غذاهای محلی مازندران طرفداران زیادی دارد و خیلی از افراد حتی به بهانه غذا راهی جاده می‌شوند. رستوران اکبر جوجه کلاردشت تحت پوشش شعبه مرکزی اکبرجوجه در شهر گلوگاه فعال است که در نزدیکی میدان اصلی کلاردشت قرار گرفته. این رستوران برای 80 نفر ظرفیت دارد و در ایام تعطیل و آخر هفته معمولا شلوغ می‌شود. طعم اکبر جوجه واقعی را در این رستوران می‌چشید.

آدرس: کلاردشت، ابتدا جاده عباس، جنب کوتون

شماره تلفن: ۰۱۱۵۲۶۲۴۳۲۸

آدرس اینستاگرام: @akbarjoojeh_kelardasht

اکبر جوجه کلاردشت

اجاره ویلا کلاردشت

رستوران آرش کلاردشت

یکی از رستوران‌های خوب و تمیز در شهر کلاردشت، رستوران آرش است که از آراسته‌ترین رستوران‌های کلاردشت به شمار می‌رود. این رستوران ظاهر بسیار خوبی دارد اما کیفیت غذاهایش آن را به یک رستوران خوب تبدیل کرده است. علاوه بر این تنوع زیادی که در غذاهای این رستوران وجود دارد، رستوران آرش را به یک رستوران خاص بدل کرده است. این رستوران پارکینگ اختصاصی دارد که باعث شده مسافران دغدغه‌ای برای جای پارک نداشته باشند. محیط آرام و دلنشین، فضای زیبا، دسترسی راحت و کادر حرفه ای مجرب آن هم زبانزد بومیان و غیر بومیان منطقه است.

آدرس: کلاردشت، بلوار امام خمینی، بن بست مخابرات

شماره تلفن: 01152628112

رستوران آرش کلاردشت

پیتزا سیزلر کلاردشت

اگر چند روز در کلاردشت بودید وهوس فست فود کردید پیشنهاد می‌کنیم سری به پیتزا سیزلر بزنید. در پیتزا سیزلر می‌توانید انواع غذاهای فست فودی را تجربه کنید اما پیتزاهای آن را از دست ندهید. پرسنل مودب و سرویس دهی منظم این فست فود قطعا شما را راضی خواهد کرد.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، بلوار پاسداران، بین نارون و میثاق

شماره تلفن: 01152625939

 

رستوران البرز کلاردشت

رستوران البرز یکی از بهترین رستوران‌های کلاردشت است. این که چرا بهترین را برای این رستوران انتخاب می‌کنیم، به خاطر کیفیت خوب غذاهای آن نسبت به قیمت است. برخورد بسیار خوب و آرامشی که در فضای این رستوران وجود دارد، یک تجربه بی‌نظیر برایتان به جا خواهد گذاشت.

آدرس: کلاردشت – بلوار پاسداران – نرسیده به دوراهی رودبارک

شماره تلفن: 01152622804

رستوران البرز کلاردشت

رستوران محلی گیلدا کلاردشت

اگر از آن گردشگران کنجکاوی هستید که به دنبال طعم‌های جدید غذاهای محلی هستید و در شهر کلاردشت به یک رستوران محلی فکر می‌کنید، در انتخاب رستوران محلی گیلدا شک نداشته باشید. در این رستوران مواد غذایی تازه استفاده می‌شود و کادر خوش برخورد و حرفه ای آن تجربه ای بی‌نظیر در ذهن شما به جا خواهد گذاشت. فضای این مجموعه بسیار شیک و دل انگیز است و اگر با خودروی شخصی به رستوران می‌روید بابت جای پارک نگرانی نداشته باشید.

آدرس: کلاردشت ، لامو ، روبروی پمپ بنزین

رستوران گیلدا کلاردشت

کلام آخر

سفر به شمال کشور همیشه پر از جذابیت است و کلاردشت دقیقا یکی از مقاصد محبوب برای شمال بروهاست که در چهار فصل سال به آن سفر می‌کنند. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران‌های کلاردشت پرداختیم تا یک لیست آماده از انواع غذاهای دلخواهتان داشته باشید. پیش از سفر به کلاردشت زیبا و ییلاقات سبز آن حتما به فکر جایی به عنوان اقامتگاه باشید. برای اجاره سوئیت و ویلا در کلاردشت کافیست بر روی سایت هومسا این منطقه را جستجو کنید تا گزینه‌های موجود برایتان ظاهر شود.

یک دیدگاه

  1. تجربه های فراموش نشدنی من در این رستوران ها بوده که شدیدا توصیه میکنم
    رستوران اسماعیل آشپز
    اکبر جوجه کلاردشت
    رستوران آرش کلاردشت
    پیتزا سیزلر کلاردشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا