ایران‌ را بگردیمشمالکافه‌ها و رستوران‌ها

رستوران‌های خوب در تالش؛ جایی برای شکم گردی

اسم تالش که به میان می‌آید بی اختیار سراغ طبیعت سبز و ییلاقی آن می‌رویم؛ منطقه‌ای محبوب برای اهالی طبیعت که معمولا در فصول گرم سال به ویژه اواسط خرداد به آن سفر می‌کنند. قبلا در مجله هومسا در مورد جاهای دیدنی تالش صحبت کرده‌ایم و در این مقاله قصد داریم به معرفی رستوران خوب در تالش بپردازیم تا هنگام سفر به این منطقه از خوشمزه‌جات آن هم بی نصیب نمانید و طعم واقعی غذاهای گیلانی را بچشید. هر چند در همین ابتدا باید بگوییم که از این شهر به هیچ وجه انتظار رستوران لوکس نداشته باشید!

رستوران آق اولر

در معرفی بهترین رستوران‌های تالش ابتدا به سراغ رستوران آق اولر می‌رویم . این رستوران یک سالن اصلی به همراه چند آلاچیق سرپوشیده دارد که به خاطر داشتن کیفیت غذایی خوب، معمولا شلوغ هستند. اگر می‌خواهید در این رستوران به سراغ غذاهای محلی بروید، حتما کباب ترش، میرزا قاسمی و ماهیچه با کته کبابی را تجربه کنید. قیمت‌ها در این رستوران تقریبا بالاست اما کیفیت غذای آن ارزش این هزینه را دارد.

آدرس: گیلان، تالش، بلوار نیایش

شماره تلفن: 01344234419

رستوران آق اولر تالش

رستوران شاطر عباس

رستوران شاطر عباس از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین رستوران‌های تالش است که در جاده رشت به سمت آستارا و نزدیکی تالش قرار گرفته. کیفیت غذای این رستوران قابل قبول به نظر می‌رسد و اگر به سمت تالش رفتید، حتما به این رستوران سر بزنید. این جا یک رستوران سنتی و ایرانی است که طعم خوب غذاهای آن، خستگی شما از گشت و گذارهایی که در طول روز داشتی را در می‌کند. حتما غذاهای محلی گیلانی را در این رستوران تجربه کنید چون باعث می‌شود طعم غذاهایش را تا مدت‌ها به خاطر بیاورید. شاید برایتان جالب باشد که در کنار غذا به مهمانان آدامس خرسی می‌دهند و حس نوستالژی را به آنها القا می‌کنند.

آدرس: گیلان، تالش، بلوار تالشان

تلفن:  01344241482

رستوران شاطر عباس تالش

 

کباب خانه با کرم

در قدم سوم برای معرفی بهترین رستوران‌های تالش به سراغ کباب خانه با کرم می‌رویم که در زمان تعطیلات، همیشه پر از مسافر و در حال پذیرایی از گردشگران است. کباب خانه باکرم یک رستوران قدیمی است وهرکسی که حداقل یک بار به تالش سفر کرده، دوست دارد خودش را به این رستوران برساند و شاید این به خاطر اعتمادی است که در طی چند سال، این کباب خانه با ارائه غذاهای با کیفیت به دست آورده.

تاریخچه این رستوران به 35 سال پیش برمی‌گردد و با کرم هم نام شخصی است که آن را اداره می‌کند. اگر به این رستوران رفتید، حتما کته کبابی، اکبر جوجه، ماهی کباب را تجربه کنید. مزه کباب بره به همراه ادویه محلی و نان داغ یکی از بهترین گزینه‌هاست و باعث می‌شود تا مدت‌ها طعم خوب کباب زیر زبانتان حس کنید.

آدرس: گیلان، تالش، جنب پل بزرگ، نبش سه راه ییلاق (مهرقربانی)
تلفن: 09111844924 , 09113831099

بیشتر بخوانید: جنگل گیسوم

کبابخانه با کرم تالش

رستوران خوشپزان

وقتی از آستارا به سمت تالش حرکت می‌کنیم، در دامنه کوه و در محیطی سر سبز و بی‌نظیر به یک رستوران خوب در تالش می‌رسیم که همان رستوران خوشپزان است. به دلیل فضای بازی که در جلوی رستوران قرار دارد، مشکل پارک ماشین نخواهید داشت. این رستوران سالن نسبتا بزرگی دارد که در فضای باز هم تعدادی تخت قرار داده شده است. اگر به این رستوران رفتید حتما کته کبابی و میرزا قاسمی آن را تست کنید چون بسیار خوشمزه هستند. قیمت غذاهای این رستوران هم نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است.

آدرس: لیسار، بلوار امام علی، نرسیده به سید بابا جلال

شماره تلفن: ۰۱۳۴۴۲۸۸۴۲۵

بیشتر بخوانید: سورتمه ریلی تالش

رستوران خوشپزان

رستوران پامچال

در اطراف شهر تالش جاذبه‌های فراوانی وجود دارد که گردشگران را به سمت خود می‌کشاند. از تالش که حدود 30 کیلومتر به سمت روستای سینه هونی بروید، می‌توانید غذای خود را در رستوران پامچال بخورید. چشم انداز زیبا و طبیعت بی‌نظیر آن موجب می‌شود خوردن و چشیدن طعم غذا تجربه دلچسب‌تری برایتان رقم بزند. همه چیز در اینجا با طبیعت گره می‌خورد و این در غذاهای سنتی و محلی نیز کامل مشهود است. اکثر غذاهای منو از مواد اولیه محلی مانند گوشت، عسل، تخم مرغ، ماست و ماهی تأمین می‌شود و غذایی سالم و در عین حال خوشمزه مقابل شما قرار می‌گیرد.

آدرس:  تالش، جاده ییلاق مریان، روستای سینه هونی، رستوران پامچال

شماره تلفن: ۰۱۳۵۸۳۲۳۴۳۸

کلام آخر

پیدا کردن یک رستوران خوب در سفر همیشه جزو دغدغه‌های هر مسافری بوده که شاید تا پا در مقصد می‌گذارد، به دنبال آن باشد. چه بهتر که پیش از سفر دست به کار شویم و با کمی جستجو در اینترنت گزینه مورد نظرمان را پیدا کنیم و حداقل بدانیم چه چیزی در انتظارمان خواهد بود. رستوران‌های تالش اگرچه لوکس نیستند اما به دلیل اینکه گردشگران زیادی در آن رفت و آمد می‌کند، سطح قابل قبولی از فضا و کیفیت انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهد تا رضایت مهمانان را جلب نماید.

‫6 دیدگاه ها

  1. به نظرم برای استراحت بین راه رستوران شاطر عباس خیلی با کیفیت و با صفاست غذاهای محلی هم که سرو میشه واقعا لذیذ هستش.

  2. سلام
    ما چند روز پیش تو رستوران آق اولر نهار خوردیم اصلا کفیت غذا ها خوب نبود کباب ترش خیلی گوشتش سفت بود بزور میشد خورد برای ترش کردن کباب هم از آبلیمو استفاده کرده بودن مرغ شکم پرش خیلی خشک و بی مزه بود و در ضمن نسبت به کیفت خیلی گرون بود.

    1. سلام وقت بخیر
      دیروز رفتیم فوق العاده شلوغ بود ولی برخورد و کیفیت غذا حرف نداشت از مشتری ها هم سوال کردیم همه راضی بودن و برای چندمین بار اومده بودن

  3. رستوران شاطر عباس اردک و باقالی قاتوق خوردیم افتضاح بود .اسم و برند شاطر عباس را خراب کردند بوی ضحم میداد و به قیمت ش نمی ارزید برخورد پرسنل قشنگ نبود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا