اخبار

قبل از حرکت به سمت جاده چالوس بخوانید

محور چالوس از امروز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری برای ساعاتی مسدود خواهد بود.

به گزارش هومسا، مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه‌ای در این‌باره نوشته است:

«محور کندوان (حدفاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه) ، واقع دراستان مازندران ، از مورخ 29 خرداد  لغایت 31 خرداد  1401، از ساعت 7 الی 17، به‌ دليل اجراي عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه های باز ریزشی ، حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز ، با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.»

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

جاده چالوس

جاده چالوس،یکی از مهمترین جاده‌های دسترسی به شهرهای شمالی کشور است که از شهر کرج استان البرز آغاز و به شهر چالوس مازندران وصل می‌شود. این جاده با دارا بودن مناظر و چشم‌اندازهای بکر و طبیعی یکی از زیباترین جاده‌های جهان و یکی از پر رفت و آمدترین جاده‌های کشور محسوب می‌شود.

 

جاده چالوس
جاده چالوس در پاییز

از جمله جاذبه‌های گردشگری این جاده زیبا می‌توان به باغ لاله‌های گچسر، سد امیرکبیر، سیاه بیشه، رود چالوس، تنگه دار، روستای نوجان، روستای بیجدنو، مرداب هسل، جنگل سرپوش تنگه و روستای ناتر اشاره کرد.

انتهای خبر

یک دیدگاه

  1. سلام ، من در طول سال از این جاده همراه با خانواده و دوستان استفاده میکنم ولی علیرغم تمام خوبی های این جاده زیبا ولی متاسفانه ساخت و سازها ، رستوران ها و ویلاهای کنار جاده بسیار ناراحت کننده و دسترسی حتی برای اهالی خود این جاده را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا