ایران‌ را بگردیمبازارها و مراکز خرید

بهترین مراکز خرید اصفهان | چه چیزی را از کجا بخریم؟

اصفهان! پایتخت فرهنگی اسلامی ایران! شهر گنبدهای فیروزه ای! شهر زنده رود! شهر تاریخ و تمدن! اصفهان همیشه به داشتن تاریخ و فرهنگ غنی و آثار باستانی مشهور بوده و هرساله میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان است. اصفهان به جز جاذبه های تاریخی و تفریحی، مراکز خرید زیادی دارد. بهترین مراکز خرید اصفهان کجا هستند؟ تعدادی از مراکز خرید اصفهان بسیار شیک و مدرن و تعدادی دیگر سنتی و باستانی هستند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، حتما به مراکز خرید آن سر بزنید.

تلفیق بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرن باهم در شهر اصفهان، دنیای تازه ای را به وجود آورده است که باعث جذب گردشگر بیشتری شده است چون سلایق مختلف را پوشش می دهد و نشان می دهد که به جز جاهای دیدنی اصفهان این شهر برای خرید هم شهر خوبی است. در انتهای مقاله می توانید لیستی از مراکز خرید اصفهان را ببینید که به شما کمک می کند راحت تر خرید کنید.

سیتی سنتر

یکی از مرکز خریدهای اصفهان که در حال حاضر یکی از مراکز خرید مدرن اصفهان به شمار می رود، 7 طبقه دارد و که سه طبقه آن واحدهای تجاری است و دو طبقه آن پارکینگ است که بیش از 5000 خودرو ظرفیت دارد. دو طبقه آخر هم مربوط به سالن های سینما، سالن ورزش، فودکورت و بزرگترین شهربازی سرپوشیده خاورمیانه است. برای رفتن به این مرکز خرید باید به اتوبان شهید دستجردی بروید و از آن جا روبروی در سپاهان شهر، به سیتی سنتر بروید.

سیتی سنتر اصفهان

مجتمع تجاری شهر

این مجتمع تجاری هم از بهترین مراکز خرید اصفهان به شمار می رود که در چهار طبقه بنا شده است و در آن ۲۱۰ واحد تجاری و ۳۰ واحد اداری قرار دارد. از امکانات این مرکز خرید میتوان به رستوران و کافی شاپ اشاره کرد و می توانید هر چیزی که به آن نیاز دارید را تهیه کنید. برای رفتن به این مرکز خرید باید به خیابان چهارباغ، نبش خیابان سید علیخان بروید.

مجتمع تجاری شهر از بهترین مراکز خرید اصفهان به شمار می رود که در چهار طبقه بنا شده است و در آن ۲۱۰ واحد تجاری و ۳۰ واحد اداری قرار دارد.

مرکز تجاری اصفهان

مجتمع پارک

یکی از مراکز خرید اصفهان که 400 واحد تجاری در کنار یک پارک قرار گرفته است، مجتمع پارک است. این مرکز خرید یکی از بزرگترین پاساژهای اصفهان به شمار می رود که در آن علاوه بر واحدهای تجاری، ساختمان پزشکان و مشاور املاک هم وجود دارد. برای رفتن به این مرکز خرید باید به خیابان چهارباغ بروید.

بازار اصفهان

یکی از مراکز خرید ارزان در اصفهان بازار اصفهان است که به دلیل معماری بی نظیر آن معروف است. این بازار هرساله توجه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جلب می کند و از خوبی های آن میتوان به مسجد جامع و بازار عریان که در نزدیکی آن قرار دارد، اشاره کرد. در این بازار می توانید کالاهای سنتی زیادی پیدا کنید برای مثال میتوان به ظروف مسی و برنزی که با دست ساخته شده اند، ادویه جات، ترشی جات، جواهرات، میوه خشک، پارچه و کالاهای دیگر اشاره کرد. برای رفتن به این بازار باید به میدان امام بروید.

بازار بزرگ اصفهان

یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین بازارهای اصفهان، بازار بزرگ اصفهان است که در آن می توانید اجناسی مانند کیف و کفش، لباس، مانتو، پارچه و… را از این بازار قدیمی تهیه کنید. برای رفتن به این بازار باید به خیابان عبدالرزاق اصفهان بروید.

بازار اصفهان

بازار قیصریه

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید بازار قیصریه اصفهان است که به بازار سلطانی هم شهرت دارد. این بازار که میدان نقش جهان را به میدان کهنه وصل می‌کند، شامل دو طبقه است و در طبقه اول مغازه‌ها و واحدهای تجاری و در طبقه بالا، دفترها قرار دارند. در این بازار، سراهای مختلفی مثل اردستانی ها، خانی آقا، پا درخت سوخته، میر اسماعیل، تالار، خوانساری ها، گلشن، جارچی و فخر به علاوه چند مدرسه وجود داشته اند. برای رفتن به این بازار باید به خیابان حکیم بروید و بازار قیصریه دقیقا روبروی مسجد حکیم قرار دارد. این بازار در کنار جاذبه های گردشگری اصفهان قرار گرفته است.

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید اصفهان بازار قیصریه است که به بازار سلطانی هم شهرت دارد. این بازار که میدان نقش جهان را به میدان کهنه وصل می‌کند، شامل دو طبقه است

اجاره آنلاین اقامتگاه در اصفهان

بازار گل و گیاه اصفهان

اگر قصد خرید گل و گیاه دارید، به بازار گل و گیاه اصفهان بروید که البته به بازار همدانیان معروف است. در این مرکز خرید می توانید هر نوع گیاه تزیینی، گیاه آپارتمانی، گیاه مصنوعی و بامبو گرفته تا انواع درخت و نهال را پیدا کنید. برای رفتن به این بازار گل باید به بزرگراه جی، خیابان همدانیان بروید و بازار گل و گیاه همدانیان را پیدا کنید. قدم زدن در این بازار می تواند حال و هوای تان را عوض کند و زیبایی های زیادی را ببینید.

بازار گل و گیاه اصفهان

بازار موبایل اصفهان

یکی از مراکز خرید اصفهان ، بازار موبایل اصفهان است که در 7 طبقه و 3 بخش ساخته شده است. این مجتمع دارای بخش های نمایشگاه دائمی، بخش فروش و بخش خدمات پس از فروش است. طبقه همکف بخش نمایشگاه دائمی است که در آن گوشی برندهای مختلف از جمله سامسونگ، هوآوی، اپل، اچ تی سی، سونی و … قرار دارند و می توانید پیش از خرید آن ها را نگاه کنید و حتی با آن ها کار کنید تا گوشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. مشاوران و کارشناسان مربوطه هم حضور دارند تا در صورت نیاز به سوالات شما پاسخ بدهند و اطلاعات لازم در مورد گوشی مورد نظرتان را به شما بدهند.

از طبقه اول تا پنجم غرفه های فروش هستند که می توانید پس از بازدید از نمایشگاه، گوشی خود را بخرید. یک طبقه هم مربوط به خدمات پس از فروش است که نمایندگی های مختلفی مثل سونی، اچ تی سی و… وجود دارند. برای رفتن به بازار موبایل اصفهان باید به ابتدای خیابان فردوسی بروید.

بازار ماهی خلیج فارس

اصفهان دریا ندارد ولی بازار ماهی دارد که در آن می توانید انواع ماهی های شمال و جنوب را بخرید. برای رفتن به بازار ماهی خلیج فارس باید به بلوار صفه بروید.

مرکز خرید جلفا

یکی از مراکز خرید ارزان در اصفهان ، مرکز خرید جلفا است که مردم زیادی حتی بومیان برای خرید به این مرکز خرید می روند. این بازار که محل خوبی برای خرید لباس است، لباس هایی با برندهای مختلف و با کیفیت های عالی دارد که می توانید خرید خوبی داشته باشید. برای رفتن به این مرکز خرید باید به خیابان خاقانی بروید و از آن جا به کوچه چهارسوقی ها بروید.

مجتمع تجاری مارتین

یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان برای خرید لباس، مجتمع تجاری مارتین است. در این مجتمع لباس های اسپرت و مجلسی زیاد، کفش، زیورآلات مارک و گران قیمت وجود دارند. برای رفتن به این مجتمع تجاری باید به چهارراه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوه کلیسای وانک بروید.

مجتمع تجاری کوثر

یکی از بهترین مراکز خرید در اصفهان برای خرید طلا و نقره و جواهر و لباس و کیف و کفش، مجتمع تجاری کوثر است که هم پارکینگ طبقاتی دارد و هم 450 واحد تجاری دارد. برای رفتن به این مجتمع تجاری باید به سی و سه پل و ابتدای خیابان چهارباغ بروید.

بازار نقش جهان

یکی از بهترین بازارهای اصفهان برای خرید سوغات اصفهان و صنایع دستی اصفهان، بازار نقش جهان است. این بازار شبیه به یک دورهمی زیبا در میدان نقش جهان است که هر چیزی که مربوط به اصفهان است در آن وجود دارد.

یکی از بهترین مراکز خرید در اصفهان برای خرید طلا و نقره و جواهر و لباس و کیف و کفش، مجتمع تجاری کوثر است

ارگ جهان نما

یک مجتمع تجاری تفریحی بزرگ که در میدان امام حسین اصفهان واقع شده است، ارگ جهان نما است که 364 واحد تجاری دارد و علاوه بر آن یک محل خوب برای تفریح هم هست. سالن های سینما، رستوران، پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات این مجتمع است. در این مجتمع 12 مرکز صنایع دستی قرار دارد که محل خوبی برای خرید کردن است.

ارگ جهان نما اصفهان

بازار هنر اصفهان

بازار هنر اصفهان یکی از زیباترین و قدیمی ترین بازارهای اصفهان است که به دلیل معماری آن معروف است. این بازار در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته است.

سایر مرکز خریدهای اصفهان

مراکز خرید و مجتمع تجاری های زیادی در اصفهان قرار دارد که از جمله آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع تجاری گلدیس
  • بازار کفش ها (که در میدان نقش جهان قرار گرفته است)
  • بازار نقش جهان
  • مجتمع تجاری آزادی
  • مجتمع تجاری کاویان
  • مراکز خرید مهرسان
  • مجتمع تجاری نگین
  • مجتمع تجاری مریم
  • مجتمع تجاری جشنواره
  • پاساژ ایفل
  • پاساژ تخت جمشید
  • مجتمع تجاری عالی قاپو

اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، تمام این مراکز خرید می تواند به شما در خرید کردن کمک کند.

یک دیدگاه

  1. تنوع اقلام به نظرم بیشتر در این مراکز بود
    بازار بزرگ اصفهان
    بازار قیصریه
    بازار گل و گیاه اصفهان
    بازار موبایل اصفهان
    بازار ماهی خلیج فارس
    من مابقی رو هم سر زدم ولی این ها خیلی برجسته بودن از نظرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا