ایران‌ را بگردیمبازارها و مراکز خرید

مراکز خرید شیراز ؛ گردش و خرید با هم برای گردشگران

مراکز خرید شیراز از جمله جاهای جذاب برای افرادی است که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند و همچنین جزو بهترین مراکز خرید ایران محسوب می شود. این مراکز خرید دیدنی که در قسمت‌های مختلف شهر شیراز قرار گرفته، بستری مناسب برای گردش و خرید گردشگران فراهم کرده است. شهر شیراز از صنایع متنوعی برخوردار است که بسیاری از آن‌ها نیز در کشور سرآمد هستند. بنابراین بد نیست در سفر به شیراز زیبا، زمانی را نیز برای سرزدن و خرید کردن از مراکز خرید این شهر در نظر بگیریم؛ اما بهتر است پیش از آن، ابتدا با این مراکز خرید بیشتر آشنا شوید تا بدانید هرکدام از آن‌ها دقیقا برای چه نوع خریدی مناسب هستند. در این مطلب از هومسا می‌خواهیم سری به مراکز خرید شیراز بزنیم و با هریک از آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

مراکز خرید شیراز

شیراز یکی از زیباترین شهرهای ایران و از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. بازدید و خرید از مراکز خرید شیراز با توجه به تنوع گسترده‌ای که این مراکز دارند، می‌تواند از جمله جذاب‌ترین بخش‌های سفر به این شهر باشد. در سفر به شهر شیراز و پس از بازدید از جاهای دیدنی شیراز شاید دوست داشته باشید سری هم به مراکز خرید این شهر بزنید. در مراکز خرید شیراز از پوشاک گرفته تا صنایع دستی و سوغات جذاب این شهر، هرآنچه که فکرش را بکنید، می‌توانید پیدا کنید. در شهر شیراز مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد.

1. بازار وکیل

مراکز خرید شیراز

در بین تمام مراکز خرید شیراز، بدون شک بازار وکیل برای بسیاری از گردشگران زیباترین و جذاب‌ترین مرکز خرید است. مجموعه بازار وکیل یا وکیل‌الرعایا به فرمان کریم خان زند در مرکز شهر شیراز ساخته شد. قرارگیری این بازار در کنار برخی از جاهای دیدنی شیراز مثل حمام و مسجد وکیل باعث محبوبیت هرچه بیشتر این بازار در بین گردشگران شده است. بازار وکیل یک بازار سرپوشیده دارای راسته‌ها و حجره‌های بسیار است. گردشگران می‌توانند در بازار وکیل انواع پارچه‌های سنتی شهر شیراز، از جمله ترمه، صنایع دستی شیراز مانند خاتم و  سوغات شیراز مثل مسقطی را خریداری کنند. علاوه‌بر تمام این‌ها، گردشگران می‌توانند انواع پوشاک، کیف و کفش چرم، ظروف مسی و انواع ادویه را نیز خریداری کنند. بازار وکیل بازاری بزرگ است که در آن می‌توانید هرچه که در نظر دارید را پیدا و خریداری کنید.

آدرس بازار وکیل

شیراز، شرق میدان شهرداری

ساعت فعالیت بازار وکیل شیراز

همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۷:۱۵ تا ۲۲:۱۵

  • سرای مشیر

سرای مشیر یا سرای گلشن یکی دیگر از مراکز خرید شیراز و متعلق به دوران قاجار است. گاهی این بازار با بازار وکیل اشتباه گرفته می‌شود. سرای مشیر درست در مجاورت خروجی بازار وکیل (جنوب شرقی بازار وکیل) قرار دارد. بنابراین دسترسی به آن از طریق بازار وکیل بسیار ساده است. حیاط دلگشای سرای مشیر در کنار کالاهای مختلفی که در آن وجود دارد، این بازار را به یکی از محبوب‌ترین بازارهای شیراز تبدیل کرده است. در سرای مشیر گردشگران می‌توانند انواع صنایع دستی شیراز مثل خاتم، معرق، ظروف مسی و برنجی قلمزنی‌شده، سنگ‌های قیمتی، زیورآلات سنتی طلا و نقره و همچنین دستبافته‌های سنتی شهر شیراز مثل گبه را خریداری کنند.

دراین‌باره هم بخوانید: ارگ کریمخان شیراز

آدرس سرای مشیر

شیراز، تقاطع خیابان لطفعلی خان زند و طالقانی، به سمت بازار وکیل

ساعت فعالیت سرای مشیر

از ساعت ۹ تا ۲۱

2. مجتمع خلیج فارس شیراز

مراکز خرید شیراز

مجتمع تجاری، تفریحی، توریستی و اقامتی خلیج فارس یکی از جاهای دیدنی شیراز و از جمله بزرگترین مراکز خرید این شهر است. واحدهای تجاری و تفریحی متعددی در مجتمع خلیج فارس شیراز وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن‌ها بازدید یا استفاده کنند. یک هتل پنج ستاره با ۳۵ طبقه، یک پردیس سینمایی با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، یک شهربازی مسقف مدرن‌، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن پذیرایی و صدها واحد فروشگاه از جمله بخش‌هایی از این این مجتمع تجاری-تفریحی هستند.

آدرس مجتمع خلیج فارس شیراز

شیراز، بزرگراه دکتر حسابی، ابتدای ورودی شهر جدید صدر

ساعت فعالیت مجتمع خلیج فارس شیراز

از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۳

دراین‌باره هم بخوانید: مسجد نصیرالملک شیراز

3. مجتمع ستاره فارس شیراز

مجتمع ستاره فارس یکی از بزرگترین مراکز خرید شیراز است که در خیابان عفیف‌ آباد و در نزدیکی باغ عفیف‌ آباد واقع شده است. بنابراین گردشگران در سفر به شیراز می‌توانند در هنگام بازدید از باغ زیبای عفیف‌ آباد به مرکز خرید ستاره فارس نیز سری بزنند. این مرکز خرید که در ۹ طبقه ساخته شده شامل مراکز فروش کالاهای مختلف است. از پوشاک تا لوازم آرایشی و بهداشتی تا کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی، هرآنچه که به آن نیاز داشته باشید را می‌توان در این مجتع تجاری پیدا کرد. همچنین مجتمع تجاری فارس شامل چندین کافی‌شاپ و رستوران نیز است که می‌توانند فضای مناسبی برای استراحت و صرف غذا در میانه خریدهایتان باشند.

آدرس مجتمع ستاره فارس شیراز

شیراز، خیابان عفیف‌آباد

ساعت فعالیت مجتمع ستاره فارس شیراز

از ساعت ۹ تا ۲۳:۳۰

4. مرکز خرید زیتون شیراز

مراکز خرید شیراز

مرکز خرید زیتون که در نزدیکی بازار بزرگ شیراز قرار دارد، به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید این شهر شناخته می‌شود. مرکز خرید زیتون با ۱۲ طبقه و نزدیک به ۴۰۰ واحد تجاری فضایی عالی برای تفریح و خرید است. در این مرکز خرید، علاوه‌ بر فروشگاه‌های متعدد پوشاک، لوازم دیجیتال، ظروف، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، یک سینمای ۳ بعدی، تعدای رستوران و کافی‌شاپ و یک شهربازی هم وجود دارد. جدا از تمام این‌ها، ساختمان مرکز خرید زیتون شیراز با داشتن معماری ویژه به‌عنوان یکی از زیباترین مراکز خرید این شهر نیز شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: آرامگاه کوروش کبیر

آدرس مرکز خرید زیتون شیراز

شیراز، تقاطع خیابان انقلاب و لطفعلی خان زند

ساعت فعالیت مرکز خرید زیتون شیراز

از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۳

با معروف‌ترین رستوران‌های شیراز آشنا هستید؟

5. مرکز خرید آفتاب فارس

مرکز خرید آفتاب فارس

مرکز خرید آفتاب فارس یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ شهر شیراز است. این مرکز خرید در ۸ طبقه ساخته شده که سه طبقه آن اداری است. در مرکز خرید آفتاب فارس ۲۳۷ واحد تجاری وجود دارد که افراد می‌توانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی و بهداشتی را خریداری کنند. نزدیکی مرکز خرید آفتاب فارس به ایستگاه مترو، دسترسی به ان را از هر نقطه شهر شیراز آسان کرده است.

آدرس مرکز خرید آفتاب فارس

شیراز، بلوار معالی‌آباد، بلوار شریعتی، خیابان خلبانان، نبش رهبرماه

ساعت فعالیت آدرس مرکز خرید آفتاب فارس

از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۳

بیشتر بخوانید: پاساژهای معروف تهران

6. مجتمع تجاری نگین فارس

مجتمع تجاری، تفریحی نگین فارس یکی از جاهای تفریحی شیراز و از جمله مراکز خرید این شهر است. در این مرکز خرید گردشگران می‌توانند علاوه‌بر خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیک، لوازم منزل و… از امکانات تفریحی آن نیز استفاده کنند. مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس دارای یک سالن بولینگ و بیلیارد و چندین کافه و رستوران نیز است. همچنین وجود یک هایپرمارکت در این مجموعه نیز می‌تواند به افراد کمک کند کلیه خریدهای خود را به صورت یکجا در همین مرکز تجاری انجام دهند.

آدرس مجتمع تجاری نگین فارس

شیراز، بلوار پرستار، روبروی بیمارستان بعثت

ساعت فعالیت مجتمع تجاری نگین فارس

از ۷:۳۰ تا ۲۴

7. مجتمع تجاری هامون

مجتمع تجاری، تفریحی هامون یکی دیگر از مراکز خرید شیراز است. این مجتمع که در ۹ طبقه ساخته شده، دارای بیش از ۷۰ واحد تجاری است که در آن انواع پوشاک کودک و بزرگسال، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، عینک، زیورآلات، محصولات چرم و مواد خوراکی به فروش می‌رسد. همچنین مجتمع تجاری تفریحی هامون شیراز دارای چندین کافی شاپ و رستوران و همچنین یک شهربازی نیز است. بنابراین گردشگران می‌توانند در این مجتمع هم از خرید اجناس مختلف لذت ببرند و هم از امکانات تفریحی آن استفاده کنند.

آدرس مجتمع تجاری هامون

شیراز، بلوار ستارخان، قبل از خیابان عفیف‌آباد

ساعت فعالیت مجتمع تجاری هامون

از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۳

8. مرکز خرید سینا

مرکز خرید سینا یکی دیگر ار مراکز خرید شیراز است. این مرکز با قرار گرفتن در یکی از خیابان‌های اصلی شهر شیراز، این فرصت را برای گردشگران و شهروندان شیراز فراهم کرده که بتوانند خریدی آسان را تجربه کنند. افراد می‌توانند در مرکز خرید شیراز از انواع فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، کیف و کفش، لوازم الکترونیک و لوازم منزل دیدن و خرید کنند.

آدرس مرکز خرید سینا

شیراز، انتهای بلوار زرگری

ساعت فعالیت مرک خرید سینا

از ساعت ۸ تا ۲۲:۳۰

9. مجتمع تجاری حافظ

مجتمع تجاری حافظ یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید شیراز است. این مرکز خرید در نزدیکی باغ عفیف‌ آباد واقع شده است. به این ترتیب گردشگران می‌توانند ضمن بازدید از جاهای دیدنی شیراز ، به این مرکز خرید نیز سری بزنند و از اجناس آن بازدید و همچنین خرید کنند. در مجتع تجاری شیراز افراد می‌توانند انواع پوشاک با برندهای مختلف، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی را خریداری کنند.

آدرس مجتمع تجاری حافظ

شیراز، عفیف‌آباد، خیابان عرفان‌منش

ساعت فعالیت مجتمع تجاری حافظ

از ساعت ۱۰ تا ۲۳:۳۰

اجاره ویلا و سوئیت در شیراز

10. مرکز خرید الهیه

مرکز خرید الهیه یکی دیگر از مراکز خرید شیراز است که گردشگران در آن می‌توانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیک، برخی لوازم خانه، زیورآلات و لوازم آرایشی و بهداشتی را از برندهای مختلف خریداری کنند.

آدرس مرکز خرید الهیه

شیراز، بلوار مطهری

ساعت فعالیت مرکز خرید الهیه

از ساعت ۱۰ تا ۲۲

11. مجتمع تجاری سلطانیه

مراکز خرید شیراز

مجتمع تجاری سلطانیه یا مرکز خرید سلطانیه یکی از مراکز خرید مهم شهر شیراز است. این مرکز خرید با داشتن ده‌ها فروشگاه با اجناس متنوع از برندهای مختلف یکی از جاهای تفریحی شیراز محسوب می‌شود. همچنین مرکز خرید سلطانیه دارای دو کافی‌شاپ است که شهروندان و گردشگران شهر شیراز می‌توانند در هر ساعتی از طول روز در آنجا حضور پیدا کنند و خستگی خرید را با صرف وعده‌ای غذا به در کنند.

آدرس مجتمع تجاری سلطانیه

شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی شرقی

ساعت فعالیت مجتمع تجاری سلطانیه

از ساعت ۱۰ تا ۲۳

12. بازار حاجی

اگر در سفر خود به شیراز علاقه‌مند به بازدید از بازارهای قدیمی و آشنا شدن با حال و هوای خاص این بازارها هستید، می‌توانید به بازار حاجی شیراز سر بزنید. بازار حاجی یکی از قدیمی‌ترین بازارهای ایران است که قدمت آن را حدودا هزار سال تخمین زده‌اند. این بازار در نزدیکی مسجد جامع شیراز واقع شده است. بنابراین گردشگران می‌توانند ضمن بازدید از این مسجد تاریخی، سری هم به بازار حاجی بزنند. در بازار حاجی گردشگران می‌توانند انواع پارچه‌ها و رودوزی‌های سنتی شهر شیراز، از جمله ترمه، انواع سوغات شهر شیراز، خشکبار و ادویه و برخی ظروف سنتی را خریداری کنند. بازار حاجی از جمله جاهای دیدنی شیراز است که حتی اگر هم قصد خرید نداشته باشید، تنها بازدید از آن هم می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

آدرس بازار حاجی

شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بعد از سه‌راه طالقانی، سمت راست

ساعت فعالیت بازار حاجی

از ساعت ۹ تا ۲۱

13. بازار مسگرها

مراکز خرید شیراز

بازار مسگرها یکی دیگر از مراکز خرید شیراز است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به بازارهای قدیمی و بازدید از جاهای تاریخی شیراز بسیار جالب باشد. این بازار که باقی‌مانده بازار قیصریه شیراز است یک بار در دوران قاجار، بر اثر زلزله آسیب‌های بسیار دید که پس از آن بازسازی شد. حال و هوای قدیمی این بازار و شنیدن ضرب یکنواخت چکش بر ورق‌های مسی و دیدن ظرف‌های مسی زیبایی که در میان دستان مسگران متولد می‌شوند، می‌تواند یک تجربه فراموش‌نشدنی برای گردشگرانی باشد که به شهر زیبای شیراز سفر می‌کنند. در بازار مسگرها علاوه‌بر ظروف، برخی دیگر از سوغات و صنایع دستی شیراز مثل فرش نیز به فروش می‌رسد.

آدرس بازار مسگرها

شیراز، محله درب شاهزاده

ساعت فعالیت بازار مسگرها

از ساعت ۹ تا ۲۲

14. بازار انقلاب شیراز

بازار انقلاب یکی از بازارهای قدیمی شیراز است که احتمالا پاتوق بسیاری از دانشجویان شهر شیراز و هنرمندان و هنردوستان این شهر محسوب می‌شود. در این بازار که ۴۴۰ غرفه دارد، انواع لوازم‌التحریر، ادوات موسیقی، آثار موسیقی و برخی کتاب‌ها به فروش می‌رسند. همچنین در این بازار انواع خدمات چاپ، تکثیر و ترجمه نیز انجام می‌شود. بنابراین کسانی که در شهر شیراز به دنبال دریافت خدمات دانشجویی و فرهنگی هستند می‌توانند با سرزدن به بازار انقلاب به راحتی خدمات خود را دریافت کنند.

آدرس بازار انقلاب شیراز

شیراز، خیابان مشکین فام

ساعت فعالیت آدرس بازار انقلاب شیراز

از ساعت ۹ تا ۲۲

15. مجتمع تجاری پی سی سنتر

مجتمع پی سی سنتر، بزرگترین مرکز فروش لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی آن در جنوب کشور است. افراد در صورت نیاز به خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر و لپ‌تاپ یا خرید دستگاه کامپیوتر و لپ‌تاپ می‌توانند به این مجتمع مراجعه کنند. همچنین خدمات تعمیر کامپیوتر و لوازم جانبی آن نیز در پی سی سنتر شیراز انجام می‌شود.

آدرس مجتمع پی سی سنتر

شیراز، خیابان ملاصدرا، جنب پاساژ ملاصدرا

ساعت فعالیت مجتمع پی سی سنتر

از ساعت ۱۰ تا ۲۲

16. بازارچه بعثت

سفر به هر شهر و دیاری، بدون سرزدن به بازار محلی آن کامل نمی‌شود. بازار بعثت شیراز همان بازار محلی شهر شیراز است که در آن می‌توان انواع مواد خوراکی اصیل و سنتی این شهر را پیدا کرد. جنب‌وجوش کار و زندگی در بازار بعثت شیراز از صبح زود آغاز می‌شود. سبزی‌ها و میوه‌های تازه، انواع گوشت تازه، مواد پروتئینی، خشکبار و ادویه و آجیل و لبنیات به صورت تازه در مغازه‌ها و حجره‌ها جا می‌گیرند. اگر به شهر شیراز سفر کردید، حتی اگر هم قصد خرید ندارید، حتما سری به بازارچه بعثت بزنید و جریان زیبای زندگی مردم شیراز را در آن تماشا کنید.

آدرس بازارچه بعثت

شیراز، بلوار بعثت

ساعت بازارچه بعثت

از ساعت ۸ تا ۲۱

17. پاساژ برق

مراکز خرید شیراز

پاساژ برق یکی دیگر از مراکز خرید شیراز است که فاصله کمی با مرکز خرید زیتون دارد. پاساژ برق شیراز دارای ۲ طبقه است که در طبقه اول آن پوشاک و در طبقه دوم نیز لوازم جانبی کامپیوتر به فروش می‌رسد. بنابراین اگر قصد خرید پوشاک یا لوازم کامپیوتری با قیمت مناسب داشتید، می‌توانید به پاساژ برق سر بزنید.

آدرس پاساژ برق

شیراز، خیابان قصر دشت، سه‌راه برق

ساعت فعالیت پاساژ برق

از ساعت ۱۰ تا ۲۱

18. مجتمع تجاری الماس شیراز

مجتمع تجاری الماس یکی دیگر از مراکز خرید شیراز بوده که در ۸ طبقه ساخته شده است. در مرکز خرید الماس ده‌ها باب مغازه و فروشگاه وجود دارد. اما اکثر فروشگاه‌ها به صنف پوشاک اختصاص دارند. افراد می‌توانند جهت خرید انواع پوشاک بزرگسال و کودک و همچنین کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی به این مرکز خرید مراجعه کنند.

آدرس مجتمع تجاری الماس شیراز

شیراز، چهارراه ملاصدرا، به سمت سه‌راه برق

ساعت فعالیت مجتمع تجاری الماس شیراز

از ساعت ۱۰ تا ۲۱

19. مجتمع تجاری سپهر

مجتمع تجاری سپهر یکی دیگر از مراکز خرید شیراز است که با ظاهری بسیار متفاوت و زیبا در نزدیکی باغ عفیف آباد ساخته شده است. این مرکز خرید دارای ۱۰ طبقه است که گردشگران می‌توانند در آن انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، عینک و انواع اکسسوری را از برندهای مختلف تهیه کنند.

آدرس مجتمع تجاری سپهر

شیراز، خیابان عفیف آباد

ساعت فعالیت مجتمع تجاری سپهر

از ساعت ۱۰ تا ۲۳

20. مرکز تجاری مهدی شیراز

مرکز تجاری مهدی پاتوق دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری در شیراز است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع کنسول‌های بازی را پیدا کنید. بنابراین اگر گیمر هستید یا به دنبال بازی کامپیتوری خاصی برای خود یا دوستان‌تان می‌گردید، احتمالا با سرزدن به مرکز خرید مهدی می‌توانید خریدهای خوبی انجام دهید.

آدرس مرکز تجاری مهدی شیراز

شیراز، خیابان توحید

ساعت فعالیت مرکز تجاری مهدی شیراز

از ساعت ۱۱ تا ۲۲

21. پاساژ ملاصدرا

مراکز خرید شیراز

پاساژ ملاصدرا یکی دیگر از مراکز خرید شیراز است که می‌تواند برای کسانی که به دنبال خرید لپ‌تاپ، کامپیوتر، تلفن همراه و لوازم جانبی آن‌ها هستند، جای مناسبی باشد. در پاساژ ملاصدرا شیراز می‌توانید هرآنچه که از لوازم جانبی کامپیوتر و تلفن همراه نیاز دارید را با قیمتی مناسب تهیه کنید. همچنین انواع تعمیرات گوشی، لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن‌ها نیز در این پاساژ انجام می‌شود.

آدرس پاساژ ملاصدرا

شیراز، خیابان ملاصدرا

ساعت فعالیت پاساز ملاصدرا

از ساعت ۱۰ تا ۲۱

دراین‌باره هم بخوانید: سعدیه شیراز

22. مجتمع تجاری پارس

اگر به دنبال خرید طلا و جواهرات در شیراز هستید، می‌توانید سری به مجتمع تجاری پارس بزنید. در این مرکز خرید ده‌ها واحد تجاری وجود دارد که به فروش انواع طلا و جواهرات مشغول هستند. همچنین اگر قصد فروش طلا دارید نیز می‌توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

آدرس مجتمع تجاری پارس

شیراز، قصر دشت، سه راه برق

ساعت فعالیت مجتمع تجاری پارس

از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و از ساعت ۱۷ تا ۲۱:۳۰

23. مجتمع تجاری ایران زمین

مجتمع تجاری ایران زمین یکی دیگر از مراکز خرید شیراز است که افراد می‌توانند انواع پوشاک بزرگسال و کودک و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی را از برندهای مختلف خریداری کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید پوشاک و لوازم آرایش با قیمت مناسب هستید، حتما سری به مجتمع تجاری ایران زمین شیراز بزنید.

آدرس مجتمع تجاری ایران زمین شیراز

شیراز، چهارراه پارامونت، نبش پمپ بنزین

ساعت فعالیت مجتمع تجاری ایران زمین

از ساعت ۱۰ تا ۲۲

اقامت در شیراز با هومسا

مراکز خرید شیراز

شما می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت یا اجاره آپارتمان مبله در شیراز در شیراز به‌راحتی و با آسایش کامل، ضمن بازدید از جاهای دیدنی شیراز سری هم به مراکز خرید این شهر بزنید. اقامتگاه‌های بسیار زیاد و متنوعی در شهر شیراز وجود دارد و به همین دلیل ممکن است کار انتخاب یک اقامتگاه مناسب برایتان کمی مشکل شود. شما می‌توانید با خیالی آسوده این کار را به تیم هومسا بسپارید. تیم هومسا در کنار شما است تا با معرفی و انجام کامل روند رزرواسیون اقامتگاه به صورت آنلاین، به شما کمک کند اقامتی امن، راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. کافی است وارد سایت هومسا شوید و در صفحه اصلی سایت نام شهر شیراز را سرچ کنید. در این صفحه بهترین اقامتگاه های شیراز به شما نمایش داده می‌شوند. می‌توانید با تنظیم فیلترهای مختلف، محدوده قیمت، مکان، تعداد اتاق‌ها و سایر ویژگی‌ها را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کار اجاره ویلا و سوئیت در شیراز را انجام دهید.

سوالات متدوال

بهترین مراکز خرید شیراز کدام است؟

از نظر تنوع و قیمت می توان گفت مجتمع تجاری خلیج فارس جزو بهترینهاست و همچنین مراکز خرید آفتاب، ستاره و زیتون هم بسیار مورد استقبال گردشگران بوده است.

کلام آخر

بسیاری از ما با جاهای دیدنی شیراز و جاذبه‌های تاریخی فوق‌العاده آن ماننده آرامگاه حافظ آشنا هستیم. اما با مراکز خرید شیراز چطور؟ در بین جاهای تفریحی شیراز شاید مراکز خرید این شهر از جمله محبوب‌ترین مقاصد باشند. مراکز خرید شیراز آنچنان زیاد و متنوع هستند که بدون شک بسیاری از شما می‌توانید هرآنچه که در نظر دارید، از پوشاک گرفته تا صنایع دستی و سوغات این شهر را در آن‌ها پیدا کنید. در بین مراکز خرید شیراز شما کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود را زیر همین پست با ما و همراهان هومسا به اشتراک بگذارید.

‫2 دیدگاه ها

  1. اطراف بازار وکیل و بازار مسگرها اقامتگاه متناسب و نزدیک هست؟ کسی میتونه معرفی کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا