اخبار

نمایشگاه گردشگری ثلاث برگزار شد

نمایشگاه گردشگری ثلاث در محل پارک جنگلی گلپایگان برگزار شد.

به‌گزارش هومسا، اولین دوره نمایشگاه ثلاث با مشارکت هنرمندان و کارآفرینان سه شهرستان گلپایگان، خوانسار و خمین به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در محل پارک جنگلی گلپایگان برگزار شد.

مصطفی قانونی رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلپایگان درباره برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه به‌منظور همکاری، همفکری و افزایش تعاملات میان شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و خمین برگزار شد. امیدواریم برگزاری این نمایشگاه زمینه تشویق و رونق صنایع دستی و گردشگری را به دنبال داشته باشد.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

شناسایی ۵۰۰ هنرمند صنایع دستی در خمین

علی مشهدی، رییس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین نیز دراین خصوص گفت: شهرستان خمین هم به‌مانند دیگر شهرستان‌ها در حوزه صنایع دستی دارای هنرمندان زیاد است. بیش‌تر هنرمندان ما در رشته گلیم، گلیم‌ برجسته، پیکر‌تراشی و چوب در حال فعالیت هستند. ما بیش از ۵۰۰ هنرمند در حوزه صنایع دستی را در شهرستان خمین شناسایی کرده‌ایم و به آن‌ها خدمات ارائه می‌هیم.

 وی همچنین اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری ادارات میراث‌ فرهنگی شهرستان‌های گلپایگان، خمین و خوانسار و انجمن دوست‌داران تیمره گلپایگان به مناسبت هفته سمن‌ها برگزار شده است

اهداف نمایشگاه گردشگری ثلاث

مشهدی با بیان اینکه در این نمایشگاه معرفی پتانسیل‌های گردشگری و محصولات صنایع‌ دستی از هنرمندان سه شهرستان خمین، گلپایگان و خوانسار به نمایش گذاشته شده است؛ گفت: هم‌افزایی، ایجاد همکاری‌های بین‌دستگاهی سه شهرستان در توسعه گردشگری منطقه و توسعه مشاغل خانگی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مشهدی ادامه داد: نمایشگاه ولایت ثلاث در محل پارک جنگلی شهر گلپایگان از تاریخ ۲۲ مردادماه به مدت سه روز و با همکاری ادارات میراث فرهنگی شهرستان‌های گلپایگان، خمین و خوانسار و انجمن دوست‌داران تیمره گلپایگان به مناسبت هفته سمن‌ها برگزار شده است.

انتهای خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا