اخبار

همکاری هومسا و پخش البرز در زمینه گردشگری

گردشگری در ایران بسیار متنوع است و برای هر سلیقه‌ای انتخاب‌های جذابی دارد. چه مشتاق و علاقه‌مند به مکان‌های تاریخی باشید، چه دوستدار طبیعت، در سرتاسر ایران انتخاب‌های جذابی پیش رو دارید. آن‌هایی که اهل فرهنگ و هنر هستند، در ایران به بهترین نمونه‌های جاذبه‌های فرهنگی دسترسی دارند؛ آن‌هایی هم که اهل غذا و گردشگری خوراک هستند، در سفر به هر شهر و دیاری دست پر باز می‌گردند.

گردشگری ایران پر است از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که ناشناخته مانده و تشنه سرمایه گذاری و توجه چه از سمت بخش خصوصی و چه بخش دولتی است. یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که می‌تواند باعث نجات گردشگری ایران شود، گردشگری آنلاین است. متاسفانه با وجود بزرگی و تنوع صنعت گردشگری ایران، سهم کوچکی از توریسم کشور به صورت آنلاین درآمده و ظرفیت‌های آن به صورت کامل بالفعل نشده است.

در طی این سال‌ها استارت‌آپ‌های گردشگری مختلفی در این راه قدم برداشته و سعی در آنلاین کردن خدمات گردشگری مانند فروش بلیت، اجاره هتل و اقامتگاه، فروش تور و غیره داشته‌اند. یکی از این استارت‌آپ‌ها، وبسایت هومسا است که در زمینه اجاره آنلاین اقامتگاه فعالیت دارد و به تازگی با شرکت پخش البرز همکاری تازه‌ای را شروع کرده است.

تفاهمنامه همکاری هومسا و شرکت پخش البرز

اولین تفاهمنامه همکاری استارتاپ راهکار نوین سفر آسا (هومسا) و شرکت پخش البرز، از زیرمجموعه‌های مجموعه دارویی برکت در زمینه توسعه امکانات گردشگری به امضای دو طرف رسید.

بر اساس این تفاهمنامه، شرکت هومسا مسئولیت تامین امکانات رفاهی و گردشگری را برای 1500 نفر از کارکنان این مجموعه صنعتی فراهم کرده است. بنا بر این قرارداد یک ساله، شرکت هومسا اعتبار مشخصی را برای پرسنل پخش البرز در نظر گرفته است که بر اساس آن، این افراد امکان استفاده از تمام اقامتگاه‌های موجود در وبسایت هومسا را دارند.

شرکت هومسا، سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه‌ها تلاش می‌کند تا با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای سازمان‌ها و ارگان‌های کشور، در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای توسعه صنعت گردشگری گام بردارد.

سایت هومسا ؛ سامانه آنلاین رزرو اقامتگاه

سایت هومسا یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌های رزرو آنلاین اقامتگاه در کشور است که بیش از 10 هزار اقامتگاه در سرتاسر ایران دارد. اقامتگاه‌های موجود در این سایت، با تنوع زیاد خود که شامل کلبه، ویلا، سوئیت، آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی و هتل می‌شود، هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. پشتیبانی 24 ساعته، امکان بررسی نظرات مهمانان، فیلترهای دسته‌بندی اقامتگاه‌ها از نظر قیمت و نوع اقامتگاه، از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

شرکت پخش البرز ؛ اولین شرکت پخش پذیرفته شده در بورس

شرکت پخش البرز از سال 1353 فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌ اکنون از شرکت‌‌های وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری البرز محسوب می‌شود. پخش البرز، از قدیمی‌ترین شرکت‌های توزیع کننده کالا و نیز اولین شرکت پخش پذیرفته شده در بورس کشور است. این شرکت در دو خط دارو و کالاهای مصرفی فعال است و سعی می‌کند با توزیع سریع، مطمئن و 24 ساعته محصولات خود، رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

اثرات همکاری هومسا و شرکت پخش البرز

با همکاری که بین هومسا و شرکت پخش البرز شکل گرفته است، می توان امیدوار بود که گردشگری بومی به ویژه بعد از دوران سخت کرونا، رو به بهبود و پیشرفت برود. قدمی کوچک که اهداف بزرگی دارد و باعث ایجاد اثرات مثبتی در دو سمت همکاری می‌شود.

یک دیدگاه

  1. واقعا جالبه هومسا چنین امتیاز هایی به سازمان های مختلف میده من به شخصه حتما باسازمانمون صحبت میکنم که از این امتیاز بخوایم برخوردار بشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا