بلاگ

کمپین مشترک هومسا و فلایتیو؛ یه سفر همه چی تموم

هر روز که به پیش می‌رویم، دنیا با سرعت بیشتری به سوی دیجیتال شدن می‌رود و بخش بزرگ‌تری از محصولات و خدماتی که در دنیا ارائه می‌شود، به حالت آنلاین در می‌آید. گردشگری هم از این قاعده جدا نیست و این روزها می‌توان بسیاری از کارهای برنامه‌ریزی سفر را به صورت آنلاین انجام داد، از خرید انواع بلیط هواپیما گرفته تا رزرو اقامتگاه و تور. شرکت‌های بزرگی در سرتاسر جهان و ایران در زمینه گردشگری فعال هستند و با خدماتی که ارائه می‌کنند، توانسته‌اند سفر را از کالایی لوکس به کالایی که در دسترس برای تمام مردم تبدیل کنند.

بیشتر این شرکت‌ها بخشی از خدمات کل سفر را پوشش می‌دهند و به دلیل گستردگی دنیای گردشگری نمی‌توانند ارائه دهنده تمام خدمات سفر باشند. به همین دلیل مسافران برای خرید خدمات مرتبط با سفر و گردشگری مجبور هستند به سایت‌ها و شرکت‌های مختلف سر بزنند و در برخی مواقع ممکن است بدون استفاده از خدمات این شرکت‌ها، ناچار به استفاده از خدمات آفلاین روی بیاورند.

حالا اگر شرکت‌ها و مجموعه‌هایی بتوانند خدمات بیشتری از سفر را به مردم ارائه بدهند، مورد استقبال بیشتری قرار ‌می‌گیرند و در زمان و هزینه‌های آن‌ها صرفه‌جویی می‌کنند. کاری که دو شرکت هومسا و فلایتیوی می‌خواهند زیر نظر هلدینگ ارنیکا انجام دهند و با خدماتی که ارائه می‌کنند، سبد خدمات گردشگری ارائه شده به مخاطبان خود را متنوع‌تر و کامل‌تر کنند.

اینجا می‌خواهیم داستان همکاری این دو شرکت با یکدیگر را برای‌تان توضیح بدهیم، از هدفی که این دو شرکت در گردشگری دنبال می‌کنند، برای‌تان بگوییم و کمپینی را به شما معرفی کنیم که هومسا و فلایتیو این روزها در حال برگزاری آن هستند. در قسمت اول به سراغ هومسا می‌رویم و داستان آن را با هم مرور می‌کنیم، با قصه همکاری پیوستن فلایتیو به هلدینگ ارنیکا آشنا می‌شویم و از جزئیات کمپینی که این دو شرکت با هم در حال اجرای آن هستند، باخبر می‌شویم. با ما همراه شوید.

کمپین هومسا و فلایتیو

هومسا، سامانه اجاره آنلاین روزانه اقامتگاه در سرتاسر ایران

داستان هومسا از سال 1396 شروع می‌شود، زمانی که مجموعه ارنیکا تصمیم گرفت وارد صنعت گردشگری شود و گوشه‌ای از سهم بازار گردشگری آنلاین کشور را در اختیار بگیرد. ارنیکا در قدم اول به سراغ راه‌اندازی سامانه‌ای برای اجاره آنلاین اقامتگاه رفت و تصمیم گرفت محیطی بسازد که میزبانان و میهمانان بتوانند به صورت مستقیم اما آنلاین با هم ارتباط بگیرند. به این شکل بود که سامانه اجاره اقامتگاه آنلاین، هومسا متولد شد و در طی 4 سال توانست نظر بیش از 6000 اقامتگاه را برای ارائه خدمت به میهمانان و حضور در این سامانه جلب کند و با آنها همکاری مداوم و سازنده‌ای داشته باشد.

میهمانان و اهالی سفر هم در این مدت با هومسا همراه بودند و هر جایی که نیاز به اجاره اقامتگاه داشتند، برای رزرو محل اقامت مورد علاقه خود روی پیشنهادهای هومسا حساب باز می‌کردند و تمام کارهای رزرو و اجاره خود را از طریق هومسا به صورت آنلاین انجام می‌دادند و می‌دهند.

روز به روز بر تعداد میهمانان و میزبانانی که برای ارائه خدمات و گرفتن خدمات به هومسا مراجعه می‌کردند، اضافه می‌شد تا جایی که مجموعه ارنیکا تصمیم گرفت برای تکمیل تجربه سفر و سبد گردشگری مخاطبان خود، به سراغ بخش دیگری از صنعت پویا و بزرگ سفر برود و سهم خود را از این بازار بزرگ‌تر کند. و این آغاز راه جدیدی برای هلدینگ ارنیکا بود، راهی که منجر به خرید فلایتیو، بزرگ‌ترین سامانه خرید بلیط مسافرت شد.

فلایتیو؛ بزرگ‌ترین سامانه خرید بلیط مسافرت

داستان شروع به کار فلایتیو به سال 1395 باز می‌گردد، زمانی که این شرکت کار خود را به عنوان یک آژانس مسافرتی آنلاین شروع کرد و در مدتی کوتاه و در موفقیتی چشم‌گیر، توانست به یکی از بازیگران اصلی صنعت گردشگری کشور تبدیل شود و بزرگ‌ترین سامانه خرید بلیط مسافرت ایران را راه بیندازد. فلایتیو خیلی زود بعد از تاسیس آژانس خود در سال 1396، توانست 1 میلیون بازدیدکننده وب را برای خرید بلیط سفر به سمت خود بکشاند و در میان 10 فروشنده برتر پروازهای خارجی در ایران قرار بگیرد.

موفقیت‌های فلایتیو با اضافه شدن بخش رزرو هتل های خارجی به سیستم رزرو آنلاین این شرکت، ادامه پیدا کرد و رکوردها برای این مجموعه چابک و شاداب یکی پس از دیگری شکسته شد. کسب جایگاه دوم فروش پروازهای چارتری و سیستمی داخلی در سال 1397، ارائه خدمات به 3 میلیون مسافر در سال 1398 و عدم تعدیل نیرو با وجود رکود کامل سفر در دوران کرونا در سال‌های 99 و 1400، تنها گوشه‌ای از موفقیت‌ها و پیروزی‌های فلایتو در عمر کوتاه خود است.

مسافران این روزها در فلایتیو به سبد متنوعی از محصولات و خدمات مانند پرواز داخلی، پرواز خارجی، هتل، قطار و اتوبوس دسترسی دارد و می‌تواند بخش بزرگی از برنامه سفرشان را از طریق خدمات این شرکت به پیش ببرند.

محصولات متنوع فلایتیو و اعتباری که این برند در طی این سال ها به دست آورده بود، باعث شد تا هلدینگ ارنیکا در اردیبهشت 1400، بعد از چندین ماه مذاکره، 70 درصد سهام این مجموعه را بخرد و قدمی بزرگ برای رهبری بازار گردشگری ایران بردارد.

یه سفر همه چی تموم

هلدینگ ارنیکا

حالا که داستان به اینجای کار رسید، شاید بهتر باشد با شرکت مادر این دو مجموعه، یعنی هلدینگ ارنیکا بیشتر آشنا شویم و بعد به سراغ همکاری هومسا و فلایتیو و داستان کمپینی که با هم راه انداخته‌اند، برویم.  هلدینگ ارنیکا از سال 1390 کار خودش را در دنیای تجارت و اقتصاد شروع کرد و از این سال به حمایت از کسب‌وکارهای نو به ویژه در حوزه تجارت الکترونیک و آنلاین پرداخت. در قدم اول هلدینگ ارنیکا به سراغ شرکت‌های بازرگانی رفت و رفته رفته سبد سرمایه‌گذاری‌اش رو متنوع‌تر و پربارتر کرد.

این روزها 10 مجموعه زیر نظر هلدینگ ارنیکا فعالیت می‌کنند که این مجموعه‌ها شامل شرکت‌های زیر می‌شوند:

  • شرکت‌های توکبا و آوازه بازرگانی پارس (تولید، فرآوری، فروش و صادرات بین‌المللی میوه و خشکبار)
  • اکسکوینو (پلتفرم ایرانی ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال با بیشترین تنوع کیف پول)
  • بیت راه (اولین درگاه ارز دیجیتال)
  • کاوان (استارت آپ حوزه اینترنت اشیا، مخابرات، شبکه‌های داده، اتوماسیون اداری و تله متری)
  • پویان انرژی لیدوما (واردات و فروش دیزل ژنراتور)
  • کانکتا (پلتفرم انجام خدمات فریلنسرها)
  • کلینیک نیاوران (بهداشت و درمان)
  • هومسا (سامانه اجاره آنلاین و روزانه اقامتگاه)
  • فلایتیو (سامانه صدور بلیت و هتل)

هلدینگ ارنیکا در این سال‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در هر بازار و صنعتی که ورود می‌کند، بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتری‌های خود ارائه بدهد و قدم به قدم رهبری آن بازار را در دست بگیرد.

کمپین مشترک هومسا و فلایتیو، یه سفر همه چی تموم

بعد از اینکه فلایتیو به مجموعه ارنیکا اضافه شد و به عنوان عضو جدید این خانواده مورد استقبال قرار گرفت، هومسا و فلایتیو تصمیم گرفتند به عنوان دو شرکت گردشگری زیر مجموعه هلدینگ ارنیکا یک کمپین مشترک با هم برگزار کنند.

هدف از اجرای این کمپین آگاهی بخشی درباره گردشگری و خدمات بازار آنلاین گردشگری است. اینکه چطور بازار خدمات گردشگری به سمت آنلاین شدن حرکت کرده و این آنلاین شدن چه مزیت‌هایی برای اهالی سفر و گردشگری داشته است. با وجود محصولات ارائه شده در سایت‌های هومسا و فلایتیو، رزرو انواع اقامتگاه، بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان است و آن‌ها می‌توانند چه برای سفرهای لحظه‌ای، چه سفرهای از پیش برنامه‌ریزی‌شده‌ خود روی خدمات این دو سایت حساب باز کنند.

همکاری هومسا و فلایتیو باعث می‌شود کیفیت ارائه خدمات گردشگری آنلاین بالاتر برود و بخش بزرگی از تصمیم‌گیری‌های سفر با کمک این دو سایت انجام شود، چیزی که به صرفه‌جویی در زمان و هزینه مسافران کمک بزرگی می‌کند.

از طرفی دیگر، ارائه‌دهنده‌های خدمات گردشگری مانند هتلداران، صاحبان اقامتگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، تعاونی‌های اتوبوس‌رانی و شرکت رجا نیز از این همکاری سود می‌برند و به دلیل حجم بزرگی از مخاطبان و مشتریانی که از سوی این دو شرکت به سمت آن‌ها روانه می‌شود، می‌توانند سهم بیشتری از بازار اقتصاد گردشگری را در اختیار بگیرند.

هر اندازه هم که با این دست همکاری‎‌ها سفر رونق بگیرد، اقتصاد محلی شهری و روستایی، اشتغال‌زایی به ویژه اشتغال زنان، صنایع دستی، فرهنگ و هنر و محیط زیست هم رونق می‌گیرد.

کمپین مشترک هومسا و فلایتیو

جزئیات کمپین یه سفر همه چی تموم

تاریخ اجرا: این کمپین با شعار «یه سفر همه چی تموم» از 2 شهریور ماه 1400 شروع می‌شود، تا انتهای این ماه ادامه پیدا می‌کند.

محتوای کمپین: در این برنامه 300 هزار تومان تخفیف به افرادی که در این کمیپن ثبت نام می‌کنند، داده می‌شود. چطور می‌توانید از این تخفیف استفاده کنید؟

شماره موبایل و نام کامل خود را ثبت کنید تا کد تخفیف 100 هزار تومانی رزرو اقامتگاه از هومسا را دریافت کنید. پس از رزرو موفق اقامتگاه در هومسا، 200 هزار تومان اعتبار نا محدود به حساب شما در فلایتیو که با همین شماره و نام ایجاد شده، اضافه خواهد شد.

 

رسانه‌ها: این کمپین در دو بخش رسانه‌های دیجیتال و رسانه‌های محیطی به اجرا و نمایش در می‌آید. تبلیغات دیجیتال این کمپین در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف در قالب محتوای متنی، رپورتاژ، خبر، تبلیغات بنری، پیامک و ایمیل به نمایش در می‌آید.

تبلیغات ATL این کمپین هم با شعار یک سفر همه چیز تمام، روی بیلبوردهای سطح شهر تهران به نمایش در می‌آید.

یک دیدگاه

  1. شعار جالبی به کار بردید یه سفر همه چی تموم واقعا برای یک گردشگر جذابه فقط اگر درسترسی سایت فلایتیو برروی صفحه خود سایت هومسا هم باشه عاالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا