کافه‌ها و رستوران‌هاتهرانتهران‌گردی

معرفی رستوران های بین المللی بام لند

بام لند یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی در شمال غرب شهر تهران است. رستوران های بین المللی بام لند از جمله بخش‌های پرطرفدار این مجموعه تفریحی-تجاری محسوب می‌شود. هر روز افراد زیادی برای خرید از فروشگاه‌های بام لند، استفاده از امکانات تفریحی آن مثل پارک‌های بازی و قایق‌های تفریحی و همچنین جهت انجام ورزش به اینجا می‌آیند. در کنار همه این تفریحات، افراد این فرصت را نیز دارند که در صورت تمایل به یکی از رستوران های بین المللی بام لند نیز سری بزنند و از طعم غذاهای ویژه آن که به دست سرآشپزانی ماهر طبخ شده‌اند، لذت ببرند. در این مطلب از هومسا می‌خواهیم سری به رستوران های بین المللی بام لند بزنیم و با منو و کیفیت غذاهای آن‌ها و همچنین با فضای این رستوران‌ها بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

بهترین رستوران های بین المللی بام لند تهران

در مجموعه بام لند رستوران‌های زیادی به چشم می‌خورند. انواع فست‌فود، کافه، برخی از بهترین رستوران های سنتی تهران و همچنین تعدادی رستوران بین‌المللی از کشورهای مختلف نیز در این مجموعه وجود دارد. در ادامه با برخی از بهترین رستوران های بین المللی بام لند بیشتر آشنا خواهیم شد.

اگر اهل غذاهای ایرانی هستید و دوست دارید با رستوران‌هایی که این نوع غذاها را در بام لند سرو می‌کنند آشنا شوید، خواندن مطلب رستوران های ایرانی بام لند را از دست ندهید.

رستوران لبنانی و لانژ باب البحر | تجربه غذای عربی

رستوران باب البحر

رستوران باب البحر یکی از بهترین رستوران‌های لبنانی تهران است. سرآشپز این رستوران که خود اهل لبنان است با به کارگیری ظریف‌ترین فوت‌وفن‌های آشپزی لبنانی و با استفاده از انواع ادویه‌های معطر و خوش‌طعم لبنانی غذاهایی بسیار ویژه طبخ می‌کند. غذاهای لبنانی ترکیب بی‌نظیری از انواع غذاهای گوشتی و گیاهی هستند. بنابراین شما با هر سلیقه و سبک غذایی، به راحتی می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را در منو این رستوران پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با کافه های باملند مقاله ی کافه های بام لند را مطالعه کنید.

منو رستوران باب البحر

منو رستوران باب البحر که یکی از بهترین رستوران های بین المللی بام لند است، شامل انواع سالادهای سبز و سالم لبنانی مثل سالاد تبوله و سالاد فتوش، انواع فطایر (نانی که با سبزیجات و نوعی ادویه به نام زعتر پخته می‌شود)، کباب‌های لبنانی، حمص، سمبوسه لبنانی، عرایس کفتا، انواع شاورما و بسیاری دیگر از غذاهای عربی و همچنین برخی غذاهای ایرانی می‌شود. منو بلند و کیفیت بی‌نظیر غذاهای رستوران باب البحر می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

در کنار طعم و کیفیت غذاهای لبنانی، رستوران باب البحر با ایجاد فضایی بسیار زیبا با حال و هوایی کاملا لبنانی محیطی به وجود آورده که برای بسیاری از دوست‌داران غذا و فرهنگ لبنانی می‌تواند بسیار دوست‌داشتنی باشد. گاهی حضور لبنانی‌هایی که به این رستوران می‌آیند، درحالی که با صدایی بلند و پرحرارت به زبان عربی با یکدیگر مشغول صحبت هستند، همراه با صدای موسیقی لبنانی، فضایی بسیار پرانرژی و سرزنده در این رستوران به وجود می‌آورد که قطعا حضور در آن می‌تواند هرکسی را سرحال بیاورد.

آدرس: بام لند، بلوک C

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۸۲

ساعت کار: ۱۲ تا ۲۴

آدرس پیج اینستاگرام: babalbahr.restaurant@

رستوران بِی کباب | تجربه غذای ترکی

رستوران بی کباب

اگر به خوردن غذاهای ترکی علاقه دارید، بهتر است سری به رستوران بی کباب بام لند بزنید. البته که رستوران‌های ترکی زیادی در شهر تهران وجود دارد. اما رستورانی که منویی اینچنین کامل داشته باشد و غذاهایش نیز دقیقا همان عطر و طعم غذاهای اصیل ترکی را بدهد، شاید آنچنان زیاد نباشد.

اجاره آنلاین اقامتگاه در تهران

منو رستوران بی کباب

در رستوران بی کباب بام لند طرفداران غذاهای ترکی می‌توانند از طعم بی‌نظیر غذاهایی مثل کباب ترکی، دونر کباب، انواع پیده مثل پیده گوشت و پیده مرغ، انواع کوفته ترکی و انواع کباب لذت ببرند.

در کنار این غذاهای خوشمزه، افراد در این رستوران می‌توانند انواع باقلواها و سایر دسرهای ترکی را هم امتحان کنند. رستوران بی کباب در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به مشتریان خود سرویس‌دهی می‌کند. این به آن معناست که افراد در صورت تمایل می‌تواند لذت خوردن صبحانه‌های ترکی را نیز در این رستوران تجربه کنند.

صرف غذاها و دسرهای خوشمزه ترکی همراه با استکانی چای در استکان‌های کمر باریک ترکی آن هم در فضایی با حال و هوای شهر زیبای استانبول، در هوایی پاک با منظره زیبای دریاچه چیتگر می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و به یادماندنی برایتان باشد.

آدرس: بام لند، بلوک A2

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۳۱۸۴

ساعت کار: ۹ تا ۲۴

آدرس پیج اینستاگرام: beykebab@

رستوران روتی | تجربه غذای هندی

رستوران روتی

تند و تیز اما خوشمزه؛ اگر طرفدار غذاهای هندی هستید، می‌توانید سری به رستوران روتی بام لند بزنید. این رستوران که نام خود را از نان معروف هندی گرفته، فضایی پرانرژی و پرحرارت برای لذت بردن از طعم فوق‌العاده غذاهای هندی است.

منو رستوران روتی

در رستوران روتی بام لند می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای مثل انواع پلو هندی، چیکن تندوری، سوپ دال عدس، مرغ تیکا، کباب بره، میگو تندوری، رایتا، سمبوسه هندی، بریانی، مرغ مالاکایی، انواع نان هندی و کباب بره سیخی ویژه روتی را امتحان کنید.

آدرس: بام لند، ساختمان VIP

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۴۱۹

ساعت کار: ۱۲ تا ۲۴

رستوران کوبابا | تجربه غذای لبنانی، ترکی و ایتالیایی

رستوران کوبابا

رستوران کوبابا یکی دیگر از رستوران بین المللی بام لند است که با ارائه انواع غذاهای لبنانی و ترکی و ایتالیایی طیف وسیعی از سلیقه‌ها را راضی نگه داشته است.

منو رستوران کوبابا

در منو رستوران کوبابا می‌توانید انواع شاورما لبنانی، مثل شاورما گوشت و مرغ، انواع کباب‌های عربی به صورت ساندویچ، پیراشکی، حمص، بال کبابی، کفتا کباب، جوجه کباب لبنانی، انواع پیتزا و انواع سالاد را مشاهده کنید. رستوران کوبابا در روزهای میانی هفته در دو وعده ناهار و شام و در آخر هفته‌ها با سه وعده صبحانه، ناهار و شام به مشتریانش سرویس می‌دهد.

آدرس: بام لند، ساختمان VIP

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۴۱۷

ساعت کار: ۱۱ تا ۲۴

آدرس پیج اینستاگرام: beykebab@

رستوران زاهدالعراقی | تجربه غذای عربی

رستوران زاهدالعراقی

زاهدالعراقی یکی دیگر از رستوران های بین المللی بام لند است که با ارائه انواع غذاهای عربی در فضایی شاد و سرزنده در بین شهروندان تهرانی و مسافران این شهر بسیار محبوب است.

منو رستوران زاهدالعراقی

در منو رستوران زاهدالعراقی می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه لبنانی مثل سالاد تبوله، سالاد فتوش، سالاد زیتون، سالاد بیروتی، حمص، خاروف مشوی، مقلوبه بادمجان، انواع کباب لبنانی، شاورما، فطایر، متبل، باباغنوج، مرغ گریل، چندین نوع سوپ خوشمزه عربی و بسیاری دیگر از انواع غذاهای لبنانی را مشاهده کنید. علاوه‌بر این‌ها، افراد می‌توانند در این رستوران از طعم فوق‌العاده دسرهای لبنانی مثل کنوفه و باقلوا لبنانی نیز لذت ببرند.

آدرس: بام لند، بلوک B1

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۱۳۸

ساعت کار: ۱۲ تا ۲۴

آدرس پیج اینستاگرام: zahed_al_iraqi@

اقامت در تهران با هومسا

گردشگران و مسافران شهر تهران می‌توانند با اجاره ویلا و سوئیت در تهران نه‌تنها از جاهای دیدنی این شهر دیدن کنند، بلکه فرصتی داشته باشند تا با رفتن به رستوران های بین المللی بام لند از طعم ویژه غذاهای این رستوران‌ها نیز لذت ببرند. اقامتگاه‌های بسیار زیادی در شهر تهران وجود دارد و به همین دلیل ممکن است کار انتخاب یک اقامتگاه مناسب برایتان کمی مشکل شود. شما می‌توانید با خیالی آسوده این کار را به تیم هومسا بسپارید.

تیم هومسا در کنار شما است تا با معرفی و انجام کامل روند رزرواسیون اقامتگاه به صورت آنلاین، به شما کمک کند اقامتی امن، راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. کافی است وارد سایت هومسا شوید و در صفحه اصلی سایت نام شهر  تهران را سرچ کنید. در این صفحه بهترین اقامتگاه های  تهران به شما نمایش داده می‌شوند. می‌توانید با تنظیم فیلترهای مختلف، محدوده قیمت، مکان، تعداد اتاق‌ها و سایر ویژگی‌ها را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقامتگاه موردنظر خود را پیدا و رزرو کنید. همچنین اگر سفر شما به تهران کوتاه بود، می‌توانید از طریق اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران فضایی مناسب جهت اقامت و استراحت داشته باشید.

گردش و تفریح همراه با لذت خوردن یک غذای عالی

کافه ها و رستوران های بام لند

تفریح و خرید در بام لند می‌تواند با صرف یک وعده غذای خوشمزه و باکیفیت با منظره زیبای دریاچه چیتگر کامل شود. رستوران های بین المللی بام لند همگی دارای فضاهایی زیبا، شاد و سرزنده هستند. سرآشپزهایی ماهر و باتجربه اغلب از همان کشور و در نهایت چیزی که برای مشتریان می‌ماند، تجربه و خاطره‌ای خوش از صرف غذاهای بین‌المللی و خوشمزه در فضایی متفاوت و دوست‌داشتنی خواهد بود. شما غذای کدامیک از رستوران های بین المللی بام لند را تجربه کرده‌اید؟ غذای موردعلاقه شما در این رستوران‌ها کدام است؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را زیر همین پست با همراهان هومسا به اشتراک بگذارید.

یک دیدگاه

  1. علاوه بر رستوران و سرو غذا،ویو رستوران ها و مراکز خرید این مجموعه فوق العادس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا