ایران‌ را بگردیمبازارها و مراکز خریدجاهای تفریحیکیش

میکامال کیش، مجموعه‌ای که برای شما سنگ تمام می‌گذارد!

مرکز خرید و تفریح میکامال مجموعه‌ای کامل برای گذراندن یک روز به‌یادماندنی در کنار عزیزانتان است. امکانات کامل و مفرح آن به شما امکان می‌دهد خرید کنید، میل کنید، تفریح کنید و این یعنی تمام آنچه برای داشتن اوقات خوش نیاز دارید. بخش‌های تجاری و تفریحی میکامال با طراحی مدرن و استاندارد، از این مرکز خرید گل سرسبدی در قلب جزیره مرجانی کیش ساخته است.
پس با ما باشید تا به سراغ میکامال کیش برویم و با امکانات تفریحی و گوشه‌وکنار این مجموعه تفریحی-تجاری فوق‌العاده آشنا شویم. البته پیشنهاد می‌کنیم در سفر به این جزیره جذاب، بازدید از دیگر جاهای دیدنی کیش مثل مراکز تفریحات کیش، پاساژها و مراکز خرید کیش را از دست ندهید.

مرکز خرید میکامال، طراحی زیرکانه‌ای برای تمامی سنین

این مجموعه کم‌نظیر که با داشتن 5 طبقه اصلی تجاری و پارکینگ دوطبقه اختصاصی در زمینی به وسعت 35 هزار مترمربع، یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری-تفریحی نوار شمالی جزیره کیش است. وجود 800 واحد تجاری و تفریحی، مرکز توریستی کاملی برای جلب گردشگران را به وجود آورده است. طراحی هوشمندانه میکامال به‌گونه‌ای بوده که برای هر سن و روحیه‌ای، سرگرمی جالبی در آستین دارد.
این مرکز خرید به‌نوعی بهشت خریددوستان محسوب می‌شود اما سازندگان آن برای افراد هیجان‌طلب و ماجراجویان، سالمندان و حتی کودکان هم جذابیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند که در ادامه به معرفی هر یک می‌پردازیم.

خرید در میکامال

در مغازه‌ها و غرفه‌های این مکان محصولات بسیار متنوعی مثل انواع پوشاک، کیف، کفش، وسایل ورزشی، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، لوازم‌خانگی و غیره برای خریداران ارائه می‌شود. در میکامال می‌توانید دسترسی سریع و راحتی به انواع کالاهای موردنیازتان با هر یک از برندهای روز دنیا داشته باشید.

میکامال کیش

در میکامال چه تفریحاتی انتظارمان را می‌کشند؟

میکامال دنیایی از دیدنی و تفریحات را در خود جای داده است که در ادامه به سراغ آن‌ها می‌رویم:

تله‌کابین میکامال

تجربه سفر بر فراز دریای خلیج‌فارس و جزیره کیش از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های تله کابین میکامال است. مسیر این تجربه شیرین 2.5 کیلومتر بوده و از طبقه چهارم مجموعه تا اسکله ساحلی و برعکس ادامه دارد. هر یک از کابین‌ها با تجهیزاتی مثل وای فای، ال‌سی‌دی، موزیک و سیستم گرمایشی-سرمایشی از گردشگران میزبانی می‌کند.
20 کابین موجود در دو نوع ساده و ویژه هستند که هر یک به ترتیب 8 و 4 نفر ظرفیت دارند.

در مسیرهای رفت‌وبرگشت بین بام میکامال تا اسکله، 3 ایستگاه و ۹ دکل در نظر گرفته شده است که طی کردن آن حدود 18 دقیقه به طول می‌انجامد.
چشم‌انداز متفاوت این تله‌کابین کیش، با عبور از کنار خط ساحلی منظره‌ای از دریا و جزیره را در زیر پاهای شما قرار می‌دهد.

تله کابین میکامال

پاتیناژ و بازی‌های برفی

وجود یک محیط برفی در هوای گرم و شرجی جزیره کیش از عجایب این مجموعه تجاری-تفریحی شناخته می‌شود. تصورش را بکنید در گرمای سوزان 40 درجه جنوب کشور می‌توانید به این مکان بیایید و پارادوکس جالبی را تجربه کنید. اسکی کردن روی برف و حتی تماشای حرکات نمایشی اسکی‌بازان حرفه‌ای دقایق و ساعت‌ها سرگرمتان می‌کند.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کیش در شب

جنگل بارانی

این جنگل مصنوعی در طبقه دوم میکامال واقع شده و از زیباترین بخش‌های میکامال است. رشد گیاهان این جنگل توسط تجهیزات مصنوعی انجام می‌شود و به شما حس کاملی از گشت‌وگذار در جنگل‌های استوایی را القا می‌کند. در این محیط پر از گل و گیاه تجربه بی‌نظیری از تماشای حیوانات عجیب‌وغریب را خواهید داشت. در حین این گردش لذت‌بخش باران‌های موسمی مصنوعی و تندرهای گرمسیری هم حسابی غافلگیرتان می‌کند.

اجاره آنلاین اقامتگاه در کیش

دیجیتال گلف

برای تجربه این تفریح که در سایه تکنولوژی واقعیت مجازی شکل گرفته باید ابتدا به طبقه دوم میکامال بروید. در این بخش می‌توانید در کنار اعضای خانواده و دوستانتان تجربه لذت بخشی از بازی گلف را در یک محیط شبیه‌سازی‌شده داشته باشید.

تونل باد

تونل بادی این مجموعه لذت پرواز و معلق ماندن بین زمین و هوا را برای ماجراجویان پدید می‌آورد. این تونل با استانداردهای بین‌المللی طراحی شده است و حس سقوط و پرواز را با هیجان ناشی از آدرنالین همراه می‌کند. تونل باد یک استوانه به طول 9 تا 12 متر است که تا طبقه چهارم امتداد دارد و امکان تماشای اطراف را از دیواره شیشه‌ای تونل می‌دهد.

تونل باد میکامال

مجتمع سینمایی

امکان تماشای فیلم‌های روز سینما در این مجتمع سینمایی مجهز وجود دارد. صدای دالبی، صفحه‌نمایش 360 درجه و استفاده از آخرین تکنولوژی سه‌بعدی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا در دنیای پر زرق‌وبرق سینما غرق شوید.

سالن بولینگ

مجموعه میکامال برای هر سلیقه‌ای برنامه‌ای دارد، دوستداران ورزش بولینگ هم از این قاعده مستثنا نیستند. فضای مدرن سالن با آن‌ همه رنگ و لعاب انرژی شما را برای رقابت با دوستانتان بالا می‌برد.

اسپا و زیبایی

استفاده از این بخش از مجموعه می‌تواند پایان‌ بسیار دل‌نشینی برای فعالیت‌های روزانه باشد. این مجموعه بسیار مدرن و مجهز بوده و به آقایان و خانم‌ها در قالب خدمات ماساژ و زیبایی خدمت‌رسانی می‌کند. بدون شک در این محیط تمیز و آرام فرصتی برای بازیابی آرامش جسمی و روحی خود خواهید یافت.

شهر عجایب

این بخش از مجموعه با دارا بودن طیف وسیعی از بازی‌های سرگرم‌کننده از قدیمی‌ترین‌ها تا بازی‌های مدرن رایانه‌ای، نه‌فقط برای کودکان بلکه برای هر سن و سالی محیط جذابی به شمار می‌رود.

شهر کودکان

طراحان مجموعه برای سپر کردن اوقات فرزندان دلبندتان هم چاره‌ای اندیشیده‌اند. طراحی یک شهر کودکانه در طبقه سوم مرکز میکامال، حس لمس دنیای بزرگ‌ترها را در یک محیط امن به کودکان هدیه می‌کند. بخش‌های مختلف اداره پلیس، بانک، ایستگاه آتش‌نشانی و… به بچه‌ها امکان می‌دهد تا برحسب علاقه خود شغلی را انتخاب کنند و به بازی با همسالان خود بپردازند.

آکواریوم میکامال

طراحی و ساخت آکواریوم مجموعه توسط شرکت کلاکس ایتالیا، یکی از سه شرکت برتر در زمینه تولید آکواریوم‌های بزرگ جهان و اجرای آن توسط شرکت اقیانوس ترکیه صورت پذیرفت. آکواریوم اصلی میکامال یک استوانه بزرگ به بلندای 8 متر در طبقه اول و دوم قرار دارد و که امکان غواصی را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. از سوی دیگر یک آسانسور شیشه‌ای در قسمت میانی آن قرار دارد که امکان دید 360 درجه را به افراد می‌دهد. این آکواریوم یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی کیش به شمار می‌رود.

آکواریوم میکامال

بیشتر بخوانید: آکواریوم انزلی

دنیای اکتشاف

دنیای اکتشاف میکامال، مکان سرگرم‌کننده‌ای است که کودکان و حتی بزرگ‌سالان می‌توانند ضمن لمس و تماشای موجود دریایی با دنیای ناشناخته زیر دریاها آشنا شوند.

برای اطلاع از ساعت کاری، هزینه استفاده از امکانات مجموعه می‌توانید به سایت مرکز خرید و تفریح میکامال http://micamall.com / مراجعه کنید.

امکانات مرکز خرید میکامال

در مرکز خرید میکامال کیش به امکانات زیر دسترسی دارید:

فودکورت

این بخش مژده‌ای به دوستداران غذا، به‌ویژه بعد از یک گردش طولانی در مجموعه محسوب می‌شود. وجود طیف وسیعی از خوراک‌ها و منوهای متنوع از غذاهای ایرانی و بین‌المللی، تنها بخشی از لذت‌های خوشمزه این مرکز است. حتماً در سفر به کیش چشیدن غذاهای تند جنوبی باکیفیت را در این فودکورت بزرگ تجربه کنید.

کافی‌شاپ

اگر در میانه روز هوس نوشیدن یک قهوه یا خوردن یک نوشیدنی خنک کردید کافی است به طبقه چهارم و کافی‌شاپ جنب تله‌کابین بروید تا با منویی رنگارنگ از نوشیدنی‌های خوشمزه مواجه شوید.

هایپرمارکت

این هایپرمارکت وسعتی به‌اندازه 7000 مترمربع در زیرزمین میکامال قرار دارد. برندها و محصولات این هایپرمارکت آن‌قدر متنوع و کامل است که بعید است دست خالی از آن خارج شوید.

بیشتر بخوانید: جزیره هرمز

باشگاه بدن‌سازی

برهم خوردن روتین ورزشی همیشه یکی از دغدغه‌های مهم ورزشکاران در طول سفرشان بوده است. میکامال با دارا بودن سالن‌های مجهز و مجزای زنانه و مردانه، مجموعه کاملی از تجهیزات ورزشی و بدن‌سازی را به گردشگران ارائه می‌دهد.

پارکینگ اختصاصی

برای پارک خودرو خود در این مجموعه کوچک‌ترین دغدغه‌ای نداشته باشید چراکه نگهبانان میکامال در این پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 1000 خودرو، در فضای سرپوشیده از اتومبیل شما محافظت می‌کنند.

وای فای رایگان

در صورت نیاز به اینترنت پرسرعت کافی است به Wi-Fi مجموعه وصل شوید و به‌صورت کاملاً رایگان از آن استفاده کنید.

نمازخانه

در میان گشت‌وگذار خود نگران قضا شدن نماز خود نباشید. با طنین‌انداز شدن صدای اذان می‌توانید در نمازخانه مجموعه به اقامه نماز پرداخته و سپس به ادامه تفریح خود بپردازید.

اتاق استراحت

بالا و پایین رفتن در طبقات میکامال برای خرید از مغازه‌های مختلف و انجام تفریحات متعدد، نیاز شما به استراحت در یک محیط آرام و بدون شلوغی را چندین برابر می‌کند. در طراحی این مجموعه حتی برای این موضوع هم فکری شده، می‌توانید با رفتن به اتاق‌های استراحت خستگی خود را از تن به درکنید.

سرویس بهداشتی

با دنبال کردن تابلوهای راهنما می‌توانید از سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌های این مرکز به‌راحتی استفاده کنید.

فودکورت

دسترسی و آدرس مرکز خرید میکامال

پس از رسیدن به جزیره کیش، به بلوار فردوسی در 10 کیلومتری مرکز شهر می‌رسید. با ادامه همین مسیر میدان آبشار و مرکز میکامال را خواهید دید.

آدرس: استان هرمزگان، ضلع شرقی جزیره کیش، میدان امیرکبیر، میدان آبشار
شماره تماس: 07644467011

ورودی‌های میکامال

فضای اطراف آکنده از درختان و سبزه‌زار بوده و منظره‌ای پر از طراوت و سرزندگی را در چشم بیننده تصویر می‌کند. این مرکز مجموعاً 5 ورودی اصلی دارد که 4 ورودی آن به روی عموم مردم باز است:

ورودی نسیم: در قسمت جنوب غربی مجموعه، ورودی نسیم واقع شده و سرویس هتل‌ها و ایستگاه‌های تاکسی در این بخش وجود دارند.
ورودی باران: این ورودی روبروی میدان آبشار و در ضلع جنوب شرقی میکامال قرارگرفته است.
ورودی مهتاب: این ورودی در مجاورت پارک هنگام و در ضلع غربی مجموعه قرار دارد.
ورودی آفتاب: این ورودی در ضلع شرقی بوده و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیاری در این بخش وجود دارد. این ورودی در خیابان زنان کیش و در مجاورت برج مسکونی میکا واقع شده است.
ورودی VIP: برای مراسم و تشریفات خاص در نظر گرفته شده و برای ورود عموم مردم در دسترس نیست.

اقامت در کیش

انتخاب اقامتگاه متناسب با روحیات و سلیقه از مهم‌ترین و زمان‌برترین بخش‌های هر سفر به شمار می‌رود. در این سفر اجاره ویلا و سوئیت در کیش آسان‌ترین کار ممکن است چون وب‌سایت هومسا این کار را برایتان راحت کرده است. با مراجعه به این وب‌سایت با دریایی از انواع اقامتگاه، از سنتی‌ترین تا مدرن‌ترین مواجه خواهید شد که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید بهترین مکان را برای اجاره ویلا و سوئیت در طول سفر خود انتخاب کنید.

جاهای دیدنی اطراف میکامال

اگر محل اقامت خود را در نزدیکی میکامال انتخاب کردید، از سایر جاهای دیدنی کیش که در اطراف میکامال هستند غافل نشوید:

⦁ بازدید از کشتی یونانی
⦁ شهر باستانی حریره
⦁ اسکله تفریحی کیش
⦁ خانه مردم‌شناسی بومیان کیش
⦁ ساحل مرجانی کیش
⦁ آب‌انبار دوقلو کیش
⦁ دوچرخه‌سواری در پیست مخصوص

میکامال در کیش

سخن آخر

این مجموعه بی‌نظیر در جزیره کیش سلیقه طیف گسترده‌ای از گردشگران را پوشش می‌دهد. کودکان، جوانان و سالمندان هر یک می‌توانند به‌تناسب علایق خود از این مجموعه استفاده کنند و این نکته‌ای است که این مرکز را از سایر مراکز تجاری تفریحی متمایز می‌کند. پس شما هم لذت استفاده از امکانات متنوع میکامال کیش را به فهرست تجربیات دلپذیر خود اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا