ایران‌ را بگردیمبازارها و مراکز خریدقشم

مراکز خرید قشم؛ آدرس، شماره تماس و ساعت کاری

سرما که از راه می‌رسد, چشم علاقه‌مندان سفر، به جنوب کشور دوخته می‌شود. تفریحات جزایر قشم و کیش به اندازه‌ای متنوع و جذاب هستند که هرکسی با هر سلیقه‌ای خشنود و راضی از این سفر بر می‌گردد و غروب آخرین روز سفر سخت‌ترین لحظه سفر خواهد بود چرا که دل کندن از این همه زیبایی کار سختی است. در سفر به قشم، قدم‌زدن بر روی شن‌های گرم ساحل، ایستادن بر عرشه لنج‌های چوبی، نوش جان کردن انواع غذاهای دریایی، هم‌صحبتی با مردم خونگرم منطقه و بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن را به هیچ‌ عنوان از دست ندهید.اما این‌ها تنها تفریحات جزیره زیبای قشم نیستند. سال‌هاست مسافرانی که راهی این جزیره می‌شوند سری هم به مراکز خرید قشم که یکی از بهترین مراکز خرید ایران است، می‌زنند چون امروزه خریدکردن به یکی از تفریحات بسیار لذتبخش و حتی جاهای دیدنی قشم تبدیل شده است.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

مراکز خرید قشم؛ از قدیمی‌ترین تا مدرن‌ترین

با توسعه جزیره قشم و تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری پرطرفدار در جنوب ایران، کم‌کم پای مراکز خرید مدرن به این جزیر باز شد ولی بازارهای قدیمی هم همچنان به حیات خود ادامه دادند. کیفیت و قیمت مناسب انواع کالا در این جزیره باعث شده مسافران، گشت‌و‌گذار در مراکز خرید قشم را در برنامه‌ی سفر خود بگنجانند. اگر پای صحبت مسافران این جزیره بنشینید خواهید دید که علاوه بر نشان‌دادن عکس‌های جذاب از گوشه‌گوشه جزیره، با هیجان زیاد کالاهایی که با قیمت مناسب خریداری کرده‌اند را به شما نشان خواهند داد و شما را هم شگفت‌زده می‌کنند. بنابراین اگر قصد سفر به این جزیره را دارید و می‌خواهید درباره مراکز خرید قشم اطلاعاتی کسب کنید ییشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

سیتی سنتر قشم؛ یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید قشم

سیتی سنتر قشم

ساختمان‌های سیتی سنتر 1 و 2، از مدرنترین مراکز خرید قشم هستند که روبه‌روی هم قرار گرفته و به وسیله یک پل‌هوایی به یکدیگر راه پیدا می‌کنند. در سیتی سنتر 2 می‌توانید اجناسی با کیفیت بالا ولی با قیمت بیشتری نسبت به سایر مراکز خرید قشم پیدا کنید. بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده شعبه‌ای در سیتی سنتر 2 دارند. از پل‌هوایی این مجموعه می‌توانید انواع صنایع‌دستی قشم را تهیه کنید. این بخش جزو محبوب‌ترین بخش‌های مرکز خرید سیتی سنتر محسوب می‌شود.

سیتی سنتر قشم 1 در سال 1390 افتتاح شده و 700 واحد تجاری مختلف دارد. از امکانات این مرکز خرید می‌توان به فودکورت، رستوران و شهربازی سرپوشیده اشاره کرد. در فضای بیرونی سیتی سنتر تعداد زیادی رستوران سنتی، کافی شاپ و فست فودهای متنوع، فضایی دلنشین را ایجاد کرده‌اند. شهربازی این مجموعه در طبقه دوم واقع شده و دارای وسعتی برابر با 5000 متر مربع است. در این شهربازی علاوه بر بازی‌هایی چون بیلیارد و بولینگ، فضایی وجود دارد که در آن انواع بازی‌های کامپیوتری مخصوض کودکان و بزرگسالان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. بنابراین در کنار خرید کردن می‌توانید کودکان خود را هم سرگرم کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در قشم

ساختمان سیتی سنتر 2 دارای وسعتی برابر با 34000 متر مربع است. دو طبقه آن به واحدهای تجاری و یک طبقه آن به سالن سینما، سالن همایش و فودکورت اختصاص یافته است. سینمای این مجموعه با ظرفیت استاندارد 250 نفر و کیفیت صدای دالبی دیجیتال طبق آخرین استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است و در بین اهالی قشم محبوبیت زیادی دارد. مجموعه سیتی سنتر به واسطه سالن سینما و شهربازی مجهز خود به یکی از جاذبه‌های گردشگری قشم تبدیل شده است.

  • آدرس سیتی سنتر قشم: قشم، بلوار امام قلی خان، نبش بلوار دریا
  • ساعت کاری: از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و 5 عصر تا 12 شب

بازار ستاره قشم

بازار ستاره قشم

مرکز خرید ستاره قشم یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید قشم است که در سال 1376 در سه طبقه افتتاح شده است. بازار بزرگ بین‌المللی ستاره قشم 30000 هزار متر مربع وسعت داشته و در مجموع دارای 400 واحد تجاری است که در سه طبقه قرار گرفته‌اند. مجموعه دارای 5 در ورودی است و از خیابان‌های مختلفی می‌توان به آن دسترسی داشت. بازار خلیج فارس، مجتمع اداری تجاری فردوسی و مرکز خرید پردیس در نزدیکی بازار بزرگ ستاره قشم واقع شده‌اند، بنابراین این امکان را خواهید داشت که بدون طی مسافت طولانی از همه این بازارها دیدن کنید.

فرقی نمی‌کند قصد خرید چه کالایی را داشته باشید، چرا که در این بازار انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف‌و‌کفش، کالاهای آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، عینک و بدلیجات، لوازم‌ خانگی و آشپزخانه و غیره به فروش می‌رسند. در واقع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازار بزرگ ستاره قشم که آن را به یکی از محبوب‌ترین بازارهای قشم تبدیل کرده، تنوع بسیار زیاد کالا در کنار قیمت‌های آن مناسب است.

از امکانات این بازار می‌توان به اتاق بازی، سالن بیلیارد، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. فضای داخلی ساختمان هم طوری طراحی شده که با خیال راحت و بدون دردسر در راهروهای عریض آن قدم بزنید و با از طریق پله‌های برقی به طبقات مختلف بروید. راهروها و سرویس‌های بهداشتی تمیز از دیگر امکانات این مجموعه بزرگ هستند.

  • آدرس مرکز خرید ستاره قشم: قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گلها
  • شماره تماس: 07635242112
  • ساعت بازدید: از ساعت 9:30 تا 14:00 و 17:00 تا 23:30
بیشتر بخوانید: دره ستارگان قشم

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید پردیس درست رو‌به‌روی بازار بین‌المللی ستاره قشم واقع شده است. این مرکز خرید دارای 4 طبقه و 148 واحد تجاری در طبقات اول و دوم است. طبقات سه و چهار به 90 واحد مسکونی و رستوران شب‌های جزیره اختصاص دارد. از بازار پردیس قشم می‌توانید انواع پوشاک و لوازم خانگی و دکوری و کیف‌و‌کفش خریداری کنید.

امکانات بازار پردیس شامل کافی‌شاپ در طبقه همکف، رستوران شب‌های جزیره که انواع غذاهای محلی و غیرمحلی را سرو می‌کند، کافی‌نت و شعبه بانک تجارت و موسسه مالی بنیاد اشاره کرد.

  • آدرس بازار پردیس قشم: جزیره قشم، میدان گلها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، روبه روی مرکز خرید ستاره قشم
  • شماره تماس: 07635240457
  • ساعت بازدید: از ساعت 9:00 تا 14:00 و 17:00 تا 23:00

مرکز خرید خلیج فارس قشم؛ یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید قشم

مرکز خرید خلیج فارس قشم

بازار خلیج فارس از محبوب‌ترین مراکز خرید قشم است و درست مانند مرکز خرید پردیس از مجموعه‌ای واحدهای تجاری و مسکونی تشکیل شده است. طبقه اول و دوم این ساختمان 4 طبقه به واحدهای تجاری اختصاص یافته و طبقه سوم و چهارم مسکونی هستند. در 80 واحد تجاری این مرکز خرید انواع پوشاک، لوازم خانگی و لوازم برقی به فروش می‌رسند. اما شاید مهم‌ترین بخش ماجرا وجود رستوران خلیج فارس در طبقه چهارم باشد که طرفداران خاص خود را دارد.

  • آدرس بازار خلیج فارس قشم: جزیره قشم، میدان گلها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، جنب مرکز خرید ستاره قشم
  • تلفن تماس: 07635242531
  • ساعت بازدید: از ساعت 9:00 تا 23:00
بیشتر بخوانید: مسیر رفتن به قشم

مرکز خرید مرجان قشم

مرکز خرید مرجان قشم

یکی از مراکز خرید قشم که در آن علاوه بر واحدهای تجاری، به یک هایپرماکت بزرگ هم دسترسی خواهید داشت مرکز خرید مرجان قشم است. این مجتمع تجاری که به لؤلؤ(مروارید) هم مشهور است دارای دو فاز یا دو ساختمان مجزا است. مرکز خرید مرجان قشم به واسطه قیمت‌های پایین اجناس و کالاهای خود طرفداران بسیاری دارد. فاز اول دارای 2 طبقه است که طبقه اول هاپیر مارکت و طبقه دوم مسکونی است. فاز دوم ساختمانی 2 طبقه و متشکل از واحدهای تجاری و مسکونی است.

از سایر امکانات این مجتمع می‌توان به رستوران مجموعه اشاره کرد که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را از منوی آن سفارش داده و نوش‌جان کنید.

  • آدرس مرکز خرید مرجان قشم: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس
  • شماره تماس: 07635242201
  • ساعت بازدید: 9:00 تا 14:00 و 17:00 تا 22:00

بیشتر بخوانید: پاساژ های معروف تهران

بازار فردوسی قشم

مراکز خرید قشم

یکی دیگر از مدرن‌ترین مراکز خرید قشم همین بازار فردوسی است. این مجتمع که سومین بازار بزرگ قشم محسوب می شود در سال 1388 افتتحا شد. ساختمان دارای 3 طبقه است که طبقات اول و دوم به 450 واحد تجاری اختصاص دارد و طبقه سوم بیشتر مسکونی و ادارای است. مرکز خرید فردوسی جزو شیک‌ترین مراکز خرید قشم است و انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، انواع شال و روسری، عطر و ادکلن، تجهیزات ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و اسباب‌بازی با قیمت‌های فوق‌العاده مناسب به فروش می‌رسند.

از سایر امکانات این مرکز خرید می‌توان به کافی‌شاپ و رستوران، سوپر مارکت، عابربانک، تاکسی خطی جلو در مجتمع، سیستم صوتی، سیستم تهویه مناسب، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی تمیز، پله‌برقی و آسانسور اشاره کرد.

از رستوران‌های مرکز خرید فردوسی می‌توانید انواع غذاهای دریایی و ایرانی و همچنین فست‌فود سفارش داده و لذت روز هیجان‌انگیز خود را دوچندان کنید.

  • آدرس مرکز خرید فرودوسی قشم: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها
  • تلفن تماس: 07635240410
  • ساعت بازدید: از ساعت 9:30 تا 14:00 و 17:00 تا 23:30

بازار قدیم قشم؛ از قدیمی‌ترین مراکز خرید قشم

بازار قدیم قشم

اگر از مراکز خرید مدرن خسته شده‌اید و می‌خواهید حال‌و‌هوای بازارهای محلی را حس کنید، بازار قدیم قشم انتخاب مناسبی خواهد بود. این بازار دارای 1000 واحد تجاری است و بیشتر کسانی که در آن رفت‌و‌آمد دارند اهالی خود جزیره قشم هستند تا مسافران. فروشنده‌ها لباس‌های محلی می‌پوشند و با رفتار گرم خود از بازدید‌کنندگان استقبال می‌کنند. هرچند این بازار امکانات رفاهی خاصی ندارد اما معماری ساختمان به گونه‌ای است که نور و هوای تازه و مطبوعی را تامین می‌کند. بازار دارای چندین ورودی مختلف است و در ورودی اصلی آن شاهد دو بادگیر هستیم که وظیفه آن‌ها خنک‌کردن راهروهای بازار است.

در بازار قدیم قشم می‌توانید انواع کیف‌و‌کفش، ظروف خانگی، طلا و جواهرات، پوشاک مردانه و زنانه و همینطور صنایع‌دستی و پارچه‌های پر زرق‌ و برق سنتی خریداری کنید. این بازار بهشت علاقه‌مندان به فرهنگ بومی جزیره است.

  • آدرس بازار قدیم قشم: جزیره قشم، خیابان امام خمینی، میدان جهاد
  • شماره تماس: 07635227561
  • ساعت بازدید: از ساعت 8:30 تا 14:00 و 17:00 تا 22:00

اقامت در قشم

قشم به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی فراوانی که دارد، سالانه میزبان مسافران بسیاری است که از سراسر ایران راهی این جزیره زیبا می‌شوند. سفر به این جزیره از آن دست سفرهایی است که نمی‌توان انتظار داشت با یک یا دو روز اقامت از تمامی جاذبه‌های آن دیدن کرد. در این جزیره علاوه بر هتل‌های خوب و نسبتا گران‌قیمت، امکانات اقامتی دیگری هم وجود دارند. انواع ویلا، سوئیت و واحدهای بومگردی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. کافی است سری به وب‌سایت اجاره ویلا و سوئیت هومسا بزنید و از بین انواع اقامتگاه با رنج قیمتی متنوع یک گزینه را انتخاب کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در قشم به نسبت رزرو هتل بسیار به‌صرفه‌تر بوده و هزینه‌های سفر را بخصوص برای خانواده‌ها کاهش می‌دهد. علاوه بر ویلا و سوئیت شما امکان اجازه آپارتمان مبله و اقامتگاه‌های بومگردی را هم از وب‌سایت هومسا خواهید داشت. واحدهای بومگردی شما را با زندگی واقعی و بومی مردم جزیره آشنا می‌کنند و اقامت در آن‌ها می‌تواند تجربه بسیار هیجان‌انگیزی باشد.

 

یک دیدگاه

  1. جدا از بزرگی و لاچکری بودنش یکی از مزیت هاش که به چشم میخوره تنوع اقلام و اجناس برای تمام رده سنی هاست و برای کسائی هم که ترجیح میدن سوغاتی بومی تهیه کنند به نظر بازار محلی اش خیلی در عین حال مدرن و سنتی طور هستش و اقلام بسیار جالبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا