ایران‌ را بگردیمبازارها و مراکز خریدکیش

معرفی بهترین مراکز خرید کیش

فعل «خریدکردن» در جزیره‌ی کیش، معنای خاصی دارد؛ زیرا مراکز خرید کیش را می‌توان به عنوان یکی از جاهای دیدنی کیش و همچنین جزو بهترین مراکز خرید ایران معرفی کرد. این مراکز با شکل و شمایلی منحصربه‌فرد و برخورداری از امکانات مناسب جهت راحتی حال گردشگران، توانسته‌اند تمامی مسافران کیش را به سوی خود جذب کنند. در مراکز خرید کیش می‌توانید هر نوع محصولی را پیدا کنید؛ فقط کافی است تصمیم بگیرید چه چیزی بخرید.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

مهم‌ترین مراکز خرید کیش، شامل چه مراکز خریدی هستند؟

مراکز خرید کیش از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا است. پاساژها و مراکز خرید با معماری مدرن در کنار بلوارها و خیابان‌های رویایی مروارید خلیج‌فارس می‌تواند خاطراتی به یادماندنی برای گردشگران برجای گذارد. مهم‌ترین مراکز خرید کیش شامل مرکز خرید دامون، سارینا، مرجان، مروارید، پردیس و غیره هستند. ما در این مطلب می‌خواهیم فعال‌ترین و پربازدیدترین مراکز خرید کیش را به شما معرفی کنیم و آدرس و ساعت کاری هر یک را عنوان کنیم. البته به یاد داشته باشید ساعت‌های کاری اعلام شده مربوط به روزهای عادی سال هستند و ایام خاصی مانند ماه رمضان و تعطیلات رسمی، ساعت‌های کاری متفاوتی دارند. پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش

یکی از لوکس‌ترین و در عین‌حال بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش که انواع کالاها را در دل خود جای داده است، مرکز خرید دامون است. این مرکز دارای بخش‌های رفاهی، تجاری و خدماتی است. از دامون می‌توانید انواع پوشاک، کیف‌وکفش، محصولات آرایشی، محصولات بهداشتی، طلا و جواهرات، موادغذایی، لوازم الکترونیک و غیره را خریداری کنید. اگر اهل خرید برندهای معتبر جهانی مانند نایک، وینچی، ماراتن، اپل، ماوی و غیره هستید، مرکز خرید داومون گزینه مناسبی است. هرچند در سال‌های اخیر بسیاری از برندها به دلیل بالا‌رفتن قیمت‌ها و پایین‌آمدن قدرت خرید مردم، بسیاری از شعبه‌های خود را تعطیل کرده‌اند. از سایر امکانات این مرکز خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ۹۸ غرفه‌ی تجاری
  • ۱۰ غرفه‌ی خدماتی
  • کافی‌شاپ و فودکورت
  • پیست اسکی روی یخ

بعد از بازدید و خریدکردن از مجتمع تجاری دامون کیش، می‌توانید از شهر زیرزمینی کاریز، کلوپ دریایی آکواریوس و شهر باستانی حریره هم دیدن کنید.

آدرس مرکز خرید دامون کیش:

کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

آدرس اینستاگرام مرکز خرید دامون کیش:

damoonmall

ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش:

همه روزه از ساعت 9:00 الی 13:30 و 17:00 الی 23:00

مرکز خرید سارینا ۱ کیش

مرکز خرید سارینا در کیش

از دیگر مراکز خرید کیش، مرکز خرید سارینا ۱ است. این مرکز خرید بسیار مجلل بوده و از دو بخش اداری و تجاری تشکیل شده است. یکی از جالب ترین بخش های این مرکز خرید، نمایشگاه هنر و صنایع دستی در طبقه هفتم است. از این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم برقی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، شال و روسری و لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کنید آن هم از بهترین برندهای معتبر خارجی و داخلی. ویژگی‌های مرکز خرید سارینا ۱ عبارت است از:

  • ۵۳۰۰ متر مربع مساحت
  • ده طبقه‌ی مجزا و 218 غرفه مختلف
  • اینترنت رایگان پرسرعت در لابی
  •  سینمای 4 بعدی
  • کافه و رستوران
  • پارکینگ

شعبه 2 مرکز خرید سارینا (سارینا 2)، امکانات متعددی مانند شهربازی، سالن بیلیارد، بولینگ، فودکورت، سالن ماساژ، سینما چندبعدی و رستوران سنتی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و لذت سفر خود را چندبرابر کنید.

آدرس مرکز خرید سارینا:

کیش، قسمت شرقی جزیره، بلوار خیام، روبروی هتل ارم، مرکز خرید سارینا۱

ساعت کاری مرکز خرید سارینا 1 کیش:

هر روز از ساعت 9:00 الی 13:30 و 17:00 الی 23:00

مرکز خرید مرجان کیش

مرکز خرید مرجان کیش در نزدیکی پارک آبی اوشن قرار گرفته است. اغلب گردشگران، این مرکز خرید را یکی از بهترین و جذاب‌ترین مراکز خرید کیش می‌دانند. در مرکز خرید مرجان انواع شکلات، قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، کالای‌ خواب، لوازم برقی، لوازم خانگی، انواع پوشاک، کیف‌و‌کفش و غیره به فروش می‌رسند. فودکورت این مجموعه که به فودلند شناخته می‌شود از بهترین فودکورت‌های جزیره کیش است و انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی در آن سرو می‌شود. از سایر ویژگی‌های مرکز خرید مرجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قرارگیری در منطقه‌ی ساحلی
  • معماری مدرن
  • واحدهای تجاری و مسکونی
  • آکواریوم بزرگ با 800 گونه آبزی
  • ۳۹ آبنما
  • دو رستوران با انواع غذاهای ایرانی و دریایی
  • دو کافی شاپ

آدرس مرکز خرید مرجان کیش :

کیش، قسمت شرقی جزیره، روبروی پارک مرجان، مرکز خرید مرجان

ساعت کاری مرکز خرید مرجان:

همه روزه از ساعت 10:00 الی 13:00 و 16:00 الی 22:00

مرکز خرید پردیس کیش

یکی از پاساژهای کیش که در نوع خود بی‌نظیر است، مرکز خرید پردیس نام دارد. این مرکز خرید دارای دو شعبه‌ی پردیس۱ و پردیس۲ است. پردیس در نوار ساحلی جزیره کیش واقع شده و دارای موقعیت ویژه و محیط زیبایی است که گشت‌و‌گذار در آن را به یک تفریح تبدیل کرده است.

اجاره آنلاین اقامتگاه در کیش

مرکز خرید پردیس 1

بازار پردیس 1 یکی از بزرگترین بازارهای کیش است و برای اولین بار با شکل و شمایلی مدرن و با استفاده از سبک های معماری خاص مجموعه های تجاری در سال 1371 در شرق جزیره ساخته شد. این بازار دو طبقه بیش از 200 واحد تجاری دارد و انواع مختلفی از پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن های همراه، کیف و کفش، ساعت، سیستم های کامپیوتری و … در آن به فروش می رسد.

از جمله امکانات مرکز خرید پردیس 1:

  • دارای دو طبقه
  • ۲۰۰ واحد خدماتی و تجاری
  • مجهز به رستوران، چایخانه و کافی‌شاپ
  • فعالیت بانک، کافی‌نت و آژانس‌های مسافرتی در داخل مجتمع
بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کیش در شب

مرکز خرید پردیس۲

مرکز خرید پردیس۲ نیز  یکی از زیباترین و مدرن‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است که تبسیاری از گردشگران  از آن بازدید  می‌کنند. این بازار هم مثل پردیس۱ از قدیمی‎ترین بازارهای کیش است. پردیس دو در 4 طبقه، 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری را در خود جای داده است. اکثر نمایندگی های معتبر لوازم خانگی، کفش و پوشاک، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی در این مرکز خرید حضور دارند و به مشتریان خود خدمات ارایه می کنند. بازار پردیس دو به هشت دستگاه پله برقی، هفت دستگاه آسانسور معمولی، دو دستگاه آسانسور شیشه ای و یک پیاده راه متحرک مجهز است و با وجود رستوران ها و کافی شاپ های متعدد فضای مناسبی برای خرید و گشت و گذار محسوب می شود. از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

  • فروش انواع لوازم لوکس، پوشاک، لوازم برقی و خانگی و…
  • مجهز به بانک، مؤسسات مالی و اعتباری، رستوران و کافی‌شاپ

آدرس مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش:

جزیره کیش، میدان پردیس،بین هتل پارمیس و پارک هنگام

آدرس اینستاگرام مرکز خرید پردیس 2 کیش:

pardis2kish

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید

در میان مراکز خرید کیش، مرکز خرید مروارید دارای معماری باستانی ایرانی تلفیق شده با معماری مدرن است. این مرکز خرید دارای ۸ بازارچه با نام‌های: آپادانا، پاسارگاد، پرسپولیس، آریا، تیسفون، ایران و بیستون است. مرکز خرید مروارید با 208 غرفه یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود که کالاهایی چون انواع پوشاک زنانه و مردانه، بلور، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، عینک، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و غیره را عرضه می‌کند. ویژگی‌های برجسته مرکز خرید مروارید عبارت‌اند از:

  • معماری برگرفته از بناهای دوره هخامنشی
  • مجهز به کافی‌شاپ، رستوران و کافی‌نت

آدرس مرکز خرید مروارید کیش:

بلوار مروارید کیش

ساعت کاری مرکز خرید مروارید کیش:

همه روزه از ساعت 9:00 الی 13:30 و 17:00 الی 23:00

مرکز خرید مریم کیش

این مرکز خرید تفاوت چشمگیری با دیگر مراکز خرید کیش دارد. غرفه‌های مرکز خرید مریم در فضای باز قرار گرفته‌اند. این مرکز خرید که جزو قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود در سال 1369 افتتاح شد. مساحت تقریبی این مجموعه 6 هزار متر مربع است و 52 غرفه با نمای سنتی دارد که به عرضه کالاهایی چون انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، چمدان، کیف‌و‌کفش مواد غذایی و غیره مشغول هستند. ویژگی‌های این مرکز خرید به شرح زیر است:

  • فضایی سرسبز و آبنمایی در محیط باز دارد
  • فضایی سنتی، صمیمی و دوستانه دارد
  • پارکینگ
  • رستوران و کافی شاپ

آدرس مرکز خرید مریم کیش:

خیابان سنایی، بلوار دریا

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون در میان مراکز خرید کیش معماری خاصی دارد. این مرکز خرید در سال 1376 در دو طبقه و در بخش شرقی جزیره افتتاح شده و همچنان جزو یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. کالاهایی که از این مرکز خرید می توانید خرداری کنید شامل انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی و کیف‌و‌کفش هستند. ویژگی‌های آن عبارت است از:

  • دو طبقه‌ی اداری و تجاری
  • ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری
  • مجهز به کافی‌شاپ، رستوران و بانک

آدرس مرکز خرید زیتون کیش:

خیابان فردوسی، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل

ساعت کاری مرکز خرید زیتون کیش:

از ساعت 9 صبح الی 13:00 و 17:00 الی 23:00

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا در کیش

رویا مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش است که در آن می‌توانید شاهد حضور برندهایی چون آدیداس، پوما، اکو، آندرآرمور، تامی، گوچی، بربری، لوییز ویتون، بنتون، کوتون، دلسی و غیره باشید. این مرکز خرید در دو طبقه تجاری ساخته شده و دارای 54 واحد است که به عرضه محصولاتی مانند لوارم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، پوشاک، لوازم الکترونیک، زیورآلات و اکسسوری، ساک‌و‌چمدان، کیف‌و‌کفش، لوازم منزل و مواد خوراکی اختصاص یافته‌اند. در وب سایت این مرکز خرید می توانید از اخبار حراجی های مختلف مطلع شوید. سایر امکانات مرکز خرید رویا مال شامل موارد زیر هستند:

  • مجهز به دو بخش تجاری و اداری
  • دارای ۷۶ واحد تجاری در طبقه‌ی اول و دوم
  • شامل ۵۶ واحد اداری در طبقه‌ی سوم و چهارم
  • مجهز به کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متنوع در طبقه‌ی پنجم

آدرس رویا مال کیش:

خیابان رودکی

وب سایت رویا مال کیش:

royamallkish.com

آدرس اینستاگرام رویا مال کیش:

royamallkish

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ به واسطه پایین‌بودن قیمت اجناس، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید انواع کیف‌و‌کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، گوشی‌های همراه، ساعت و عینک، مکمل‌های غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دکوری، اسباب‌بازی و انواع شکلات و قهوه خرید کنید.

  • مجهز به رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود و کافی‌نت

آدرس مرکز خرید پانیذ کیش:

خیابان فردوسی کیش

ساعت کاری مرکز خرید پانیذ کیش:

ساعت 9:00 صبح الی 13:30 و 17:00 الی 23:00

مرکز خرید ونوس کیش

گردشگران، گشت‌وگذار در مرکز خرید ونوس را از بهترین خاطرات خود می‌دانند. این مرکز خرید دارای 310 غرفه است که به فروش انواع لباس، کیف‌و‌کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و غیره اختصاص دارد.

  • ساختمانی دو طبقه
  • دارای ۳۱۰ واحد تجاری
  • مجهز به کافه، رستوران و بانک

آدرس مرکز خرید ونوس:

کیش، خیابان سنایی، مرکز خرید ونوس

بازار صفین کیش

بازار صفین کیش

یکی از بازارهای ارزان‌قیمت کیش که در دسته‌ی بازارهای قدیمی کیش نیز قرار دارد، مرکز خرید صفین است. این بازارچه به سبک بازارهای عربی ساخته شده. راهروهای بازارچه دارای تهویه بوده و نیازی نیست نگران گرمای هوا باشید. حین قدم‌زدن در بازارچه می‌توانید انواع پوشاک، کیف‌و‌کفش، لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کنید.

  • سبک معماری عربی
  • ۷۰ واحد تجاری
  • مجهز به بانک

آدرس بازار صفین کیش:

میدان لارک، خیابان هامور

مرکز خرید پارس خلیج

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که از شکوه و زیبایی خاصی برخوردار است، مرکز خرید پارس خلیج است که خصوصیات زیر را دارد:

  • دارای ۱۵۰ واحد تجاری و اداری
  • مجهز به آژانس خدمات مسافرتی و مشاور املاک
  • غرفه‌های فروش پوشاک، عینک، کیف و کفش، مواد غذایی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای

آدرس مرکز خرید پارس خلیج:

کیش، خیابان میر مهنا، بین بلوار نیایش و میدان سعدی، مرکز خرید پارس خلیج

مرکز خرید دیپلمات مال کیش

مرکز خرید دیپلمات مال کیش

مرکز خرید دیپلمات مال کیش در همسایگی مرکز خرید عرب‌ها قرار گرفته است. ویژگی‌های آن عبارت است از:

  • متشکل از پنج طبقه
  • دارای ۲۷۰ واحد تجاری
  • دارای شهر بازی
  • مجهز به رستوران و کافی‌شاپ
  • دارای غرفه‌های فروش برندهای ورزشی
  • مجهز به کتاب‌خانه
  • فضایی مملو از فعالیت‌هایی فرهنگی‌ مانند: اجرای نمایش عروسکی، اجرای تئاتر و شاهنامه‌خوانی

آدرس مرکز خرید دیپلمات کیش:

کیش، بلوار لارک، میدان لارک، مرکز خرید دیپلمات مال کیش

مرکز خرید کورش برند سنتر کیش

مرکز خرید در کیش

یکی از گرانترین مراکز خرید کیش ، مرکز خرید کورش برند سنتر است. ویژگی‌های این مرکز به این شرح است:

  • تنها مرکز خریدی که همه‌ی غرفه‌های آن ارائه کننده‌ی برندهای اصل هستند؛
  • غرفه‌های فروش برندهای نایک، آدیداس، پوما، زارا، ریبوک، کوتون، اسکیچرز، سان گلدن، اسپیریت و…
  • مجهز به رستوران، فست فود و کافی‌شاپ

آدرس مرکز خرید کورش برند سنتر کیش:

کیش، میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس، مرکز خرید کورش برند سنتر

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش است که حدود ۲۱ سال قبل راه‌اندازی شده است. ویژگی‌های آن عبارت است از:

  • متشکل از چهار طبقه
  • دارای ۴۷۹ غرفه‌ی تجاری
  • دارای نورپردازی و معماری منحصربه‌فرد
  • وجود نمایندگی‌های معتبر برندهای خارجی در مرکز
  • فروش کالاهای آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم خانگی و مواد غذایی

مرکز خرید پدیده کیش

پدیده کیش، مجهزترین و برترین مرکز خرید کیش است که بهترین رستوران‌های کیش را هم در دل خود جای داده است. ویژگی‌هایی که این مرکز را تشکیل داده به شرح زیر است:

  • تنوع اجناس با قیمت‌های مناسب
  • بهترین مکان برای خرید سوغات کیش
  • مرکز خرید مایحتاج اهالی بومی کیش
  • دارای غرفه‌های مختلف فروش اجناس
  • مجهز به مکانی برای اجرای زنده‌ی برنامه‌های شاد
  • مجهز به کافی‌شاپ، فودکورت و رستوران
  • سرو غذاهای ایرانی و بین‌المللی در رستوران‌های مرکز
  • فروش کالاهای صوتی و تصویری، آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و دارویی، سیسمونی و…
  • بهترین مرکز برای خرید جهیزیه‌ی کامل
  • مجهز به تفریحاتی چون: مینی گلف، بولینگ، سینما و پیست بازی‌های یخی

آدرس مرکز خرید پدیده کیش:

کیش، ابتدای جاده جهان، مقابل رستوران پدیده‌ی شاندیز، مرکز خرید پدیده کیش

جمع‌بندی

ما دراین مطلب سعی کرده‌ایم بهترین مراکز خرید کیش را با امکانات و خصوصیات آن‌ها به شما معرفی کنیم. شما نیز می‌توانید قبل از انتخاب مقصد، نگاهی به این لیست انداخته و بر اساس نیازمندی‌های خود، مرکز خرید مورد نظر را انتخاب کنید. بیشتر این مراکز خرید در زمان‌های خاصی از سال میزبان حراجی های کیش هستند. اگر در این زمان‌ها مسافر کیش باشید، تخفیف‌های خوبی شامل حالتان می‌شود.

همچنین برای اجاره ویلا و سوئیت در کیش نگران نباشید. کیش جزیره‌ای کوچک است که در هر قسمتش اقامت کنید، به راحتی به تمامی مراکز خرید دسترسی دارید. برای اجاره ویلا و سوئیت می‌توانید به سایت هومسا مراجعه کرده و بهترین مکان‌های اقامتی را رزرو کنید.

یک دیدگاه

  1. بنده دامون و سارینا رو خیلی پیشنهاد میکنم چون تنوع اجناس شون بسیار بالاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا