ایران‌ را بگردیمتهرانتهران‌گردیجاهای تفریحی

معرفی بهترین شهربازی های سرپوشیده و روباز در تهران برای بزرگسالان و کودکان

شهربازی‌ها یکی از جذاب‌ترین و بهترین گزینه‌هایی هستند که برای تفریح در تهران پیش رو داریم. در گذشته خبری از این تعداد شهربازی در تهران نبود؛ اما این روزها شهربازی‌های متنوع با دستگاه‌های بسیار هیجان‌انگیز در تهران وجود دارند که زرق‌وبرق آن‌ها حتی دل بزرگسالان را هم آب می‌کند. خب ما بزرگترها هم دل داریم! گاهی حضور در شهربازی به اسم کودکان است و به کام بزرگترها تمام می‌شود! پس چه بهتر که در یک مقاله بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان و کودکان را به شما معرفی کنیم تا شما هم بتوانید به روزهای خوش کودکی باز گردید و همان هیجان گذشته را دوباره تجربه کنید!

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

شهربازی سرپوشیده تهران

اگر اهل بازی و هیجان باشید، حتما سراغی هم از شهربازی‌های سرپوشیده تهران را بگیرید که گزینه‌های جذابی برای سرگرمی و خوشگذرانی کودکان و بزرگسالان دارند.

سرزمین عجایب

زمانی که صحبت از شهربازی های سرپوشیده تهران می‌شود، همه ما ناخودآگاه به یاد سرزمین عجایب می‌افتیم. سرزمین عجایب جزو معروف‌ترین برندهای شهربازی در تمام تهران به حساب می‌آید. این شهر بازی تهران دارای شعب مختلفی در سراسر پایتخت است. سرزمین عجایبی که در طبقه آخر پاساژ تیراژه قرار دارد را می‌توان معروف‌ترین شعبه این شهربازی در تهران دانست.

در این شهربازی سرپوشیده، حدود 300 بازی متنوع برای کودکان و بزرگسالان قرار دارد. در حقیقت اگر دست فرزند خود را بگیرید و سری به این شهربازی جذاب بزنید، هم خودتان سرگرم می‌شوید و هم فرزند شما از تفریح و سرگرمی لذت می‌برد.

باشگاه بولینگ، مینی بولینگ، اتاق تولد، سینما 6 بعدی، کافی شاپ و رستوران‌

آدرس سرزمین عجایب

بلوار اشرفی اصفهانی، قبل از پل شهید همت، مرکز خرید تیراژه

عکس شهربازی سرزمین عجایب
عکس شهربازی سرزمین عجایب

شهربازی فان تایم

اگر به کشور زیبای ترکیه و شهر ازمیر یا استانبول سفر کرده باشید، شاید نام فان تایم به گوشتان خورده باشد. فان تایم نام یک برند بین‌المللی است که در زمینه احداث و راه‌اندازی شهربازی شهرت دارد. پس از ترکیه، فان تایم به تهران و سپس تبریز آمد در حال حاضر این شهربازی جزو بهترین شهربازی های تهران و البته جذاب‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب شده است. مخصوصاً شب‌های تعطیل آخر هفته، ساکنان تهران از 2 سال تا 70 سال در این شهربازی جمع می‌شوند تا تفریح کنند و از وسایل مختلف این شهربازی لذت ببرند!

شهربازی فان تایم بی‌تردید جزو بهترین شهربازی‌های سرپوشیده تهران به حساب می‌آید. در این شهربازی می‌توانید از شبیه‌ساز ترن هوایی تا شبیه ساز فرمول 1 و هواپیمایی جنگی لذت ببرید یا با ماشین‌های کوبنده به دوستان خود ضربه بزنید! در ضمن در این شهربازی امکان برگزاری انواع مراسم، همانند مراسم تولد برای کودکان را دارید.

فان تایم دو شعبه مختلف داخل تهران دارد؛ یکی در مرکز خرید ارگ تجریش و دیگری در پالادیوم. هر دو این شعبه‌ها هم بسیار مهیج بوده و تفاوت چندانی با هم ندارند.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی تبریز

آدرس شعبه ارگ تجریش فان تایم

میدان تجریش، خیابان سعدآباد یا همان ملکی، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم، شهربازی فان تایم

آدرس شعبه پالادیوم فان تایم

زعفرانیه یا همان مقدس اردبیلی، بعد میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز تجاری پالادیوم، طبقه سوم میانی

عکس شهربازی فان تایم ارگ تجریش

شهربازی فان لند

فان لند از جمله بهترین شهربازی های تهران است که در محدوده شمال شرق قرار دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید، بهتر است مستقیم به سراغ این شهربازی باحال و دوست‌داشتنی بروید. فان لند همانند سرزمین عجایب جزو بهترین شهربازی های سرپوشیده تهران است. این شهربازی در یک مرکز خرید 3 طبقه بزرگ به نام مرکز خرید الماس هروی قرار دارد؛ به همین خاطر آن را با نام شهربازی الماس نیز می‌شناسد. در این شهربازی زیبا می‌توانید از بین 250 بازی مختلف انتخاب کنید و ساعت‌ها سرگرم شوید. این شهربازی را هم می‌توان جزو بهترین شهربازی‌های تهران برای کودکان دانست و هم برای بزرگسالان، در حقیقت تمام گروه‌های سنی می‌توانند در این شهربازی مشغول بازی و سرگرمی شوند.

آدرس شهربازی فان لند

ميدان هروی، مجموعه تفريحی، ورزشی و تجاری الماس هروی، طبقه سوم و چهارم و پنجم

عکس شهربازی فان لند

شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر بی‌تردید جزو باحال‌ترین شهربازی های تهران برای کودکان و البته بزرگسالان به حساب می‌آید. شهربازی ژوپیتر در مجتمع چندمنظوره کوروش مال قرار دارد. کوروش مال یک مجموعه عالی برای تفریح و سرگرمی در غرب تهران است که علاوه‌بر وجود مغازه‌های شیک، لوکس و امروزی، پردیس سینمایی، فودکورت و شهربازی هم دارد.

شهربازی ژوپیتر همانند یک سرزمین رؤیایی برای کودکان است. در این شهر بازی بیش از 110 بازی مهیج وجود دارد که حسابی کودکان را سرگرم می‌کند. از بازی‌های واقعیت مجازی و شبیه‌ساز فرمول 1 و موتورسواری گرفته تا مینی بولینگ و ماشین‌های کوبنده را می‌توانید در این شهر بازی تجربه کنید.

آدرس شهربازی ژوپیتر

بزرگراه ستاری شمال، بعد از خروجی شهید حکیم، مجتمع تجاری فرهنگی کوروش، طبقه دوم

عکس شهربازی ژوپیتر

شهربازی چمران

اگر پیش خودتان دو دو تا چهارتا می‌کنید که شهربازی چمران کجاست، باید بگوییم که منظورمان همان بولینگ عبدو است! در حقیقت بولینگ عبدو که به یکی از جاهای دیدنی تهران تبدیل شده است، بخشی از شهربازی چمران یا همان دنیای بازی چمران به حساب می‌آید. این شهربازی در سال 1342 به بهره‌برداری رسیده است و در زمینی به مساحت 1500 مترمربع قرار دارد.

دنیای بازی چمران برای کودکان و نوجوانان مناسب است. خب با وجود بولینگ عبدو، بزرگسالان نیز می‌توانند در این دنیای بازی سرگرم شوند. در این مجموعه می‌توانید از انواع تفریحات مختلف از قبیل سینما 7بعدی، فایربال، ترن هوایی، فریزبی، هاکی روی میز، ماشین‌های کوبنده و شبیه ساز هواپیمای جنگی لذت ببرید. دنیای بازی دارای پارکینگ اختصاصی است. البته می‌توانید با کمک متروی صدر به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

آدرس دنیای بازی چمران

خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه ورزشی چمران، دنیای بازی

رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه هومسا

شهربازی صبامال

اگر در محدوده جنوب تهران و خیابان نواب به‌دنبال شهربازی هستید، لازم نیست که خودتان را به شرق یا غرب برسانید. در حقیقت فقط کافیست به نزدیکی میدان حر و مجتمع تجاری صبامال بروید. در این مرکز خرید یکی از بهترین شهربازی های تهران حضور دارد.

شهربازی صبامال شاید همانند شهربازی‌های بزرگ همانند سرزمین عجایب و ژوپیتر دارای وسایل متعدد نباشد؛ اما به هر صورت برای سرگرمی کودکان گزینه مناسبی است. در این شهربازی انواع آیتم‌های تفریحی همانند چرخ‌وفلک فانتری، ماشین‌های کوبنده، کاروسل و بیش از 40 بازی سرگرم‌کننده دیگر وجود دارد.

آدرس شهربازی صبامال

خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از میدان حر، مجتمع تجاری صبامال

عکس شهربازی صبامال

شهربازی مگامال

اگر ساکن غرب تهران باشید، حتماً شهربازی مگامال را می‌شناسید. شهربازی که در مرکز خرید مگامال یکی از بهترین مراکز خرید تهران قرار دارد. این شهربازی 13 متر ارتفاع دارد و این ارتفاع بلند باعث شده است بتوانید در آن سوار ترن‌هوایی شوید و از تفریح و هیجان همانند شهربازی های روباز لذت ببرید.

این شهربازی را نمی‌توان مخصوص کودکان و نوجوانان دانست. وقتی که هیجان و لذت بزرگسالان را در استفاده از ماشین‌های کوبنده می‌بینید، شاید دست فرزند خود را بگیرید و بیرون ببرید تا مزاحم تفریح بزرگسالان نشوند! خب البته این همه زرق‌وبرق و هیجان برای هر کسی لذت‌بخش است.

سند لند یا سرزمین شن

در ضمن اگر به شهربازی مگامال رفتید، باید بدانید که در طبقه اول مگامال، یک مجموعه تفریحی دیگر با نام سندلند یا همان سرزمین شن وجود دارد که برای کودکان 3 تا 9 سال در نظر گرفته شده‌ است. در این بخش کودکان می‌توانند از شن بازی همانند ساحل لذت ببرند.

آدرس شهربازی مگامال

بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی

عکس شهربازی مگامال

سرزمین رؤیایی آناهید

اگر در محدوده شرق ساکن باشید، حتماً برج نیمه‌ساخته سه راه تهرانپارس را به‌خوبی می‌شناسید. برجی که بیش از 30 سال به‌صورت نیمه ساخته رها شده بود و کسی هم ادامه پروژه را به عهده نمی‌گرفت. نهایتاً این پروژه مدتی پیش به پایان رسید. در حال حاضر هم بخشی از طبقه همکف برج آناهید را به شهربازی بزرگ تبدیل کرده‌اند. شهربازی سرزمین رؤیایی آناهید در فضایی به وسعت 4،500 متر قرار دارد.

در این شهربازی بیش از 80 نوع وسیله بازی مختلف به چشم می‌خورد. بر اساس گفته مدیریت، این بازی‌ها مخصوص گروه سنی 4 تا 99 سال است! در این شهربازی می‌توانید از انواع بازی‌های مختلف از قبیل ترن هوایی، دستگاه جایزه‌ای، دستگاه رالی، واقعیت مجازی و غیره لذت برد. همچنین جالب است بدانید که این شهربازی دارای باشگاه بولینگ، اسنوکر، بیلیارد، کافی‌شاپ و بخش مخصوص برگزاری مراسم تولد هم است.

آدرس سرزمین رویایی ناهید

سه راه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند (به‌سمت شرق)، برج آناهید

عکس شهربازی آناهید

شهربازی هپی سیتی

شهربازی هپی سیتی جزو آن دسته از شهربازی های تهران است که کمی کسی آن را می‌شناسد. به همین خاطر اکثراً مراجعان محلی در این شهربازی حضور دارند و عمدتاً خلوت و دنج است. این شهربازی در مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر واقع شده است.

برای دسترسی به شهربازی هپی سیتی باید خودتان را به طبقه C2 این مجتمع برسانید. شهربازی هپی سیتی دارای 1400 مترمربع وسعت است و 81 بازی مهیج و سرگرم‌کننده در آن قرار دارد. این شهربازی برای کودکان و بزرگسالان سرگرم‌کننده است. پس باید آن را در زمره بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان و کودکان قرار داد. البته باید بدانید که سرگرمی و تفریح در این مجتمع فقط محدود به شهربازی آن نیست. بلکه می‌توانید از سینما، فودکورت، کافی‌شاپ و رستوران این مجتمع استفاه کنید و لذت ببرید.

آدرس شهربازی هپی سیتی

اقدسیه، بلوار ارتش، مجتمع تجاری – اداری شمیران سنتر

شهربازی تیراژه 2

اگر ساکن تهران هستید، حتماً نام مرکز خرید تیراژه برایتان آشنا است. مرکز خرید تیراژه جزو معروف‌ترین مراکز خرید است که در غرب تهران قرار دارد. البته سرزمین عجایب یا همان واندرلند نیز در همین مجتمع تجاری واقع شده است. چند سال بعد از افتتاح تیراژه در غرب تهران، شعبه دوم این مرکز خرید در شرق تهران نیز افتتاح شد.

جالب اینجاست که در تیراژه 2 نیز یک شهربازی سرپوشیده بسیار باحال و سرگرم‌کننده قرار دارد. تیراژه 2 یک مجموعه چندمنظوره است و بعد از شهربازی می‌توانید سری به سینما و فودکورت بزنید. در شهربازی تیراژه 2 می‌توانید از ماشین کوبینده، چرخ‌وفلک، موتور کوروس، سه گارالی، ایرهالی، قطار کودک و … استفاده کنید و لذت ببرید. این شهربازی برای کودکان و نوجوانان و البته بزرگسالان می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و عالی باشد.

آدرس شهربازی تیراژه 2

بزرگراه امام علی (ع)، خروجی مدنی، جنب مترو مدنی

عکس شهربازی تیراژه 2

شهربازی امیر

شهربازی امیر را می‌توان جزو بزرگترین شهربازی های سرپوشیده تهران در محدوده شرق دانست. این شهربازی در مجتمع تجاری امیر قرار دارد. در این شهربازی بیش از 200 دستگاه متنوع قرار دارد. البته باید بدانید که این شهربازی کمی قدیمی است. به همین خاطر برخی دستگاه‌های آن فرسوده شده و آسیب دیده‌اند. اگر به‌دنبال شهربازی فانتزی و مدرن هستید، می‌توانید در همان نزدیکی، به شهربازی تیراژه 2 بروید. البته با تمام این اوصاف، همیشه شهربازی امیر شلوغ است و برای نوجوانان گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود.

آدرس شهربازی امیر

نظام‌آباد، خیابان شهید مدنی، بالاتر از تقاطع سبلان

شهربازی هورا پارک

شهربازی هورا پارک، واقعاً که نام جالبی را برای یک شهربازی انتخاب کرده‌اند. شاید شما هم همانند ما یاد دوران کودکی خود افتاده باشید. دورانی که با شنیدن نام شهربازی، فریاد «هوراااا» ما به آسمان هفتم می‌رسید. این شهربازی در غرب تهران واقع شده است. البته با وجود شهربازی‌های متعددی که در غرب تهران حضور دارند، این شهربازی کمی ناشناخته باقی مانده است. به همین خاطر در بیشتر اوقات خلوت است و می‌توانید بدون معطلی از وسایلی که دوست دارید استفاده کنید. این شهربازی حدود 1500 مترمربع وسعت دارد و بیش از 50 وسیله بازی مختلف در آن تعبیه شده است. این شهربازی برای گروه سنی 3 تا 80 سال مناسب خواهد بود! پس می‌توانید برای یک تفریح خانوادگی عالی روی شهربازی هورا پارک حساب کنید.

آدرس شهربازی هوراپارک

جنت آباد جنوبی، تقاطع کبیرزاده، نبش لاله، پاساژ سمرقند

عکس شهربازی هورا پارک

کاربازیای برج میلاد

بازی همیشه برای تفریح و سرگرمی نیست. بلکه با بازی کودکان یاد می‌گیرند و آموزش می‌بینند. کاربازیای برج میلاد یک شهربازی در تهران که می توان گفت، از جمله بهترین شهربازی‌های تهران برای کودکان به حساب می‌آید. این شهربازی جزو شهربازی‌های مشاغل است. در این شهربازی کودکان می‌توانند با مشاغل مختلف آشنا شوند و آینده شغلی خود را از همین امروز پیدا کنند. این شهربازی در طبقه منفی یک برج میلاد قرار دارد.

آدرس کاربازیای برج میلاد

بزرگراه شهید حکیم غرب، برج میلاد، طبقه منفی یک

عکس کاربازیا برج میلاد

کیدزگاردن بام لند

بام لند از جمله بهترین جاهای تفریحی تهران به حساب می‌آید که در کنار دریاچه چیتگر قرار دارد. در این مجموعه در بین کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید بخشی هم برای تفریح کودکان در نظر گرفته شده است. این مجموعه، کیدزگاردن یا همان باغ کودکان نام دارد. در این مجموعه کودکان می‌توانند ساعت‌ها مشغول تفریح و سرگرمی باشند. در این مجموعه امکان استفاده از انواع سرسره، فوتبال دستی مخصوص کودکان، ترامپولین، ایرهای، پل معلق، اتاق موانع و غیره وجود دارد.

بیشتر بخوانید: کافه های بام لند

آدرس کیدرگاردن بام لند

بخش انتهایی اتوبان همت غرب، ضلع شرقی دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری بام لند، ورودی A

عکس کیدزگاردن بام لند

باغ علم نوجوان باغ کتاب

چرا فقط شهربازی را همه ما به بازی و سرگرمی می‌دانیم؟ همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، بازی بهترین موقعیت برای یادگیری کودکان است. به همین خاطر شهربازی علم نوجوان در باغ کتاب تهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار محسوب می‌شود. این شهربازی اولین و همچنین بزرگترین شهربازی علمی در ایران هم به حساب می‌آید. در این شهربازی، کودکان می‌تواند از آیتم‌های علمی و تفریحی مختلف لذت ببرند. این شهربازی حتی برای بزرگسالان نیز می‌تواند جذابیت داشته باشد.

آدرس باغ علم نوجوانان

بزرگراه شهید همت، مسیر شرق – غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ کتاب تهران، طبقه اول

عکس باغ علم نوجوانان

روبوکیدز

کودکان و مخصوصاً پسر بچه‌ها عاشق ربات‌ها هستند. به همین خاطر در سال 1398، شهربازی روبوکیدز در باغ کتاب تهران افتتاح شد. این شهربازی جزو بهترین شهربازی‌های علمی تهران به حساب می‌آید. در این شهربازی، کودکان می‌توانند با ربات‌ها و فرایند ساخت و برنامه‌ریزی آن‌ها بیشتر آشنا شوند. البته تمامی این‌ها در قالب داستان‌های هیجان‌انگیز و تجربه‌های فراموش‌نشدنی اتفاق می‌افتد. در این شهربازی کودکان در ایستگاه‌های مختلف از بازی‌های متفاوت لذت می‌برند و آموزش می‌بینند. این شهربازی برای کودکان بسیار آموزنده خواهد بود.

آدرس شهربازی روبوکیدز

برگزار شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ کتاب تهران، بلوک A طبقه همکف

عکس روبوکیدز باغ کتاب

شهربازی های روباز تهران

تعداد شهربازی‌های روباز تهران نسبت به شهربازی‌های سرپوشیده آن کمتر است؛ اما با این وجود گزینه‌های هیجان‌انگیز و جذابی در بین آن‌ها به چشم می‌خورد که در این بخش به سراغ معرفی آن‌ها می‌رویم.

شهربازی ارم

شهربازی ارم تهران جزو قدیمی‌ترین‌های این شهر است و قدمت آن به سال 1350 باز می‌گردد. این شهربازی زیبا را فردی با نام رحیم علی خرم تأسیس کرد، به همین خاطر هنوز هم در بین ساکنین تهران، با نام پارک خرم شناخته می‌شود. این پارک یک مجموعه تفریحی بسیار بزرگ و سرگرم‌کننده محسوب می‌شود و 3 شهر بازی لونا پارک‌های 1 تا 3 را در خود جای داده است. در مجموع 73 دستگاه مهیج و بسیار عالی در این سه پارک وجود دارند که برای تمامی گروه‌های سنی مناسب هستند.

لونا پارک 1 را بیشتر می‌توان جزو بهترین شهربازی‌های تهران برای کودکان دانست. در حقیقت کودکان زیر 14 سال بیشتر در این شهربازی لذت می‌برند. لونا پارک 2 و 3 که تقریباً از نظر نوع دستگاه‌ها شباهت بسیاری به هم دارند، برای بزرگسالان نیز مناسب هستند و جزو شهر بازی تهران برای بزرگسالان به حساب می‌آیند.

همچنین باید بدانید که در کنار شهربازی پارک خرم، امکان استفاده از باغ وحش، دریاچه قایق‌رانی و ماهگیری نیز وجود دارد. علاوه بر این سالن سرپوشیده قلعه سحرآمیز است که جزو برترین شهربازی های سرپوشیده تهران به حساب می‌آید. در کنار اینها می‌توانید از تالار پذیرایی کشتی، فضای سبز، استخر روباز شنای بانوان و غیره پارک ارم هم استفاده کنید. پس شهربازی ارم را می‌توان یک مجموعه عالی برای تفریح و سرگرمی کودکان و بزرگسالان دانست.

آدرس شهربازی ارم

کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر (کندرو) راست پل اتوبان شهید باکری

عکس شهربازی پارک ارم

شهربازی دریاچه چیتگر

شهربازی دریاچه چیتگر که با نام سرزمین شگفت‌انگیز نیز شناخته می‌شود، از جمله بهترین شهربازی‌های تهران برای بزرگسالان به حساب می‌آید. البته در این شهربازی، آیتم‌هایی برای تمامی گروه‌های سنی درنظر شده است. در این شهر بازی می‌توانید از سافاری وحشت، ماشین کوبنده، سینما پرواز، سوله‌بازی، کارتینگ و ماژول وی آر لذت ببرید.

آدرس شهربازی دریاچه چیتگر

بزرگراه شهید خرازی، دریاچه چیتگر

عکس راید اسکیت هوایی دریاچه چیتگر

سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج البلاغه

بوستان نهج البلاغه از جمله محبوب‌ترین پارک‌های تهران به حساب می‌آید. در این پارک می‌توانید از تفریحات مختلف لذت ببرید؛ اما حضور در شهربازی سرزمین شگفت‌انگیز نهج البلاغه لذت دیگری دارد. این شهر بازی تهران جزو هیجان‌انگیزترین شهر بازی ها برای کودکان و بزرگسالان به حساب می‌آید. سافاری وحشت یا همان تونل وحشت این پارک بسیار معروف است و آدرنالین خونتان را به سقف می‌چسباند!

آدرس سرزمین شگفت‌انگیز نهج البلاغه

جنب اتوبان همت، بین اتوبان یادگار و اشرفی اصفهانی، بوستان نهج البلاغه

عکس شهربازی سرزمین شگفت انگیز

شهربازی بیلینو

الحق که نامگذاری این شهربازی بسیار خلاقانه است. بیلینو، عجب نام بامزه‌ای برای این شهربازی انتخاب کرده‌اند. جالب است بدانید که بیلینو نام یک شهربازی بسیار باحال و سرگرم‌کننده مخصوص کودکان در بوستان نهج‌البلاغه است که در آن کودکان با کار وسایل راه‌سازی و ساختمان‌سازی بیشتر آشنا می‌شوند. در این شهربازی، کودکان می‌توانند سوار بر ماکت متحرک و بسیار واقعی دستگاه‌های راه‌سازی همانند بیل مکانیکی شوند و از آن استفاده کنند. بچه‌ها هم که همیشه عاشق خاک‌بازی هستند. پس حسابی از آن لذت خواهند برد.

آدرس شهربازی بیلینو

جنب اتوبان همت، بین اتوبان یادگار و اشرفی اصفهانی، بوستان نهج البلاغه

عکس شهربازی بیلینو

شهربازی برج میلاد

برج میلاد یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی تهران است که گزینه های زیادی برای سرگرمی دارد. یکی از این گزینه‌ها، شهربازی آن است که در محوطه این برج قرار گرفته است و فعلا تعداد 6 دستگاه بازی در آن به چشم می‌خورد. یک چرخ‌وفلک، ماشین برقی، فریزبی، ترن هوایی، تاب اسکای و مری گراند ماداگاسکار بازی‌های شهربازی برج میلاد را تشکیل می‌دهند.

اگر برای این آخر هفته سری به برج میلاد زدید، بازدید از شهربازی آن را فراموش نکنید.

آدرس شهربازی برج میلاد

بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنارگذر اختصاصی برج میلاد

عکس شهربازی برج میلاد

سخن آخر

شهربازی‌های تهران آن‌قدر متنوع و دوست‌داشتنی هستند که بسیاری برای گذران وقت خود در آخر هفته‌ها به سراغ آن‌ها می‌روند. این شهربازی‌ها هم برای کودکان و هم بزرگسالان گزینه‌های جذابی دارند و اوقات فراغت‌تان را به خوبی پر می‌‎کنند. در این مطلب با تمام شهربازی‌های مهم تهران آشنا شدیم و اطلاعات جذابی درباره هر کدام از آن‌ها به دست آوردیم. امیدواریم در این تعطیلات آخر هفته، شما هم بسته به محل زندگی و علاقه‌مندی‌هایتان یکی از این شهربازی‌ها را انتحاب و لحظات شادی برای خود و عزیزان‌تان خلق کنید. همچنین اگر مسافر تهران هستید می توانید با اجاره روزانه خانه در تهران و اجاره ویلا لواسان تجربه ای جذاب داشته باشید.

پرسش‌های متداول

بهترین شهربازی تهران کدام است؟

شهربازی ارم، شهربازی ژوپیتر، شهربازی های فان تایم ارگ تجریش و پالادیوم، شهربازی سرزمین عجایب، شهربازی برج میلاد و شهربازی روبوکیدز از بهترین شهربازی های تهران به حساب می‌آیند.

شهربازی های سرپوشیده تهران کدامند؟

شهربازی های سرزمین عجایب، فان تایم ارگ تجریش و فان تایم پالادیوم، شهربازی ژوپیتر، شهربازی هوراپارک، شهربازی قلعه سحرآمیز ارم و شهربازی هوراپارک از معروف ترین شهربازی های سرپوشیده تهران به حساب می‌آیند.

کدام شهربازی در تهران باز است؟

به غیر از شهربازی ارم که تا عید نوروز 1401 بسته است، باقی شهربازی های تهران یا به صورت محدود یا کامل، باز هستند.

‫10 دیدگاه ها

  1. زمان بچگی ما کلا یه شهربازی ارم بود که اونم چند تا دونه دستگاه قدیمی داشت. خوش به حال بچه های نسل جدید. لذتش رو ببرید.

    1. مهدی جان
      البته نسل شما هم چیزهایی داشتن که بچه‌های امروز ندارن مثل بازی‌های گروهی تو کوچه‌

    2. مهدی جان شهر بازی ، چمران و لنا پارک ونک یادت نیست ، هنوز مثلش نیست جیگر

  2. زمان ما به غير از پارك ارم ١ و ٢ توي اتوبان چمران كنار نمايشگاه بين المللي يك شهرباري خيلي باحال بود كه متاسفانه به بهانه ايجاد ترافيك تعطيلش كردن و درختا و فضاي سبزش رو نابود كردن تا بجاش برج بسازن، اين شهرباريهاي فضاي بسته خيلي مصنوعي هستن.

  3. به نظر بنده یک شهربازی خوب باید امن, پاکیزه همچنین دارای پرسنلی مجرب باشد. در تهران و همینچنین در سایر نقاط کشور شهربازی های تحت نظر هولدینگ واصلی vaseliholding@ دو فاکتور مهم و اساسی استاندارد و ایمنی رو در کاملا رعایت می‌‌‌‌‌کنند. همچنین در انتخاب پرسنل سخت‌گیری‌های مختص به خودشان را دارند که این موضوع حتی در برخورد اولیه با ایشان کاملا مشهود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا