تهرانتهران‌گردیجاهای تفریحیجاهای دیدنی

تفریحات برج میلاد تهران ؛ تجربه ای جذاب و هیجان انگیز

بانجی جامپینگ، پیاده روی در آسمان، پرواز در آسمان و باکس شیشه ای

برج میلاد که در سال‌های اخیر به یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران تبدیل شده، بلندترین برج تهران و ایران محسوب می‌شود. البته در این مقاله قصد نداریم درباره خود این برج یا حتی شهربازی برج میلاد بنویسیم، بلکه قصد داریم به معرفی تفریحات برج میلاد بپردازیم. مجموعه‌ای بی‌نظیر که در آن می‌توانید هیجان‌انگیزترین و حتی ترسناک‌ترین تفریحاتی که کسی می‌تواند در زندگی تجربه کند را ببینید. شاید جالب باشد که بدانید بانجی جامپینگ برج میلاد، بلندترین بانجی جامپینگ دنیا است.

مجموعه اسکای پارک جی مکس در ارتفاع 280 متری ساخته شده و می‌توان گفت جزو بهترین تفریحات برج میلاد (تفریحی- هیجانی) دنیا در نوع خود است. اسکای پارک برج میلاد از بلندترین بانجی جامپینگ دنیا، مرتفع‌ترین تاب دنیا، پیاده‌روی در آسمان، پرواز در آسمان و باکس شیشه‌ای تشکیل شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره این مجموعه در اختیار شما قرار دهیم.

1. بانجی جامپینگ برج میلاد

بانجی جامپینگ برج میلاد

بانجی جامپینگ برج میلاد که در سال 1400 توسط امیر بدری؛ رکورد‌دار پرش آزاد جهان و بدلکار فیلم 007 جیمزباند و افشین عراقی بدلکار حرفه‌ای افتتاح شد، با ارتفاع 280 متر بلندترین سکوی پرش دنیا است. تا قبل از آن برج ماکائو با 233 متر جایگاه اول دنیا را اختیار داشت که بانجی جامپینگ برج میلاد جای آن را گرفت. البته توجه داشته باشید که پرش از چنین ارتفاعی نیاز به آمادگی‌های زیاد و شرایط خاص دارد که باید به آن توجه کافی داشته باشید.

شرایط استفاده از بانجی جامپینگ برج میلاد

  • سلامت قلبی و عصبی
  • عدم ابتلا به دیسک کمر
  • نداشتن پلاتین در قوزک پا
  • نداشتن فشار خون بالا

2. تاب مرتفع برج میلاد

تاب برج میلاد

دومین تفریح هیجان‌انگیز برج میلاد در مجموعه اسکای پارک، تابی است که در ارتفاع 282 متری قرار دارد. این تاب هم عنوان مرتفع‌ترین تاب دنیا را به خود اختصاص داده است.

3. سکوی پیاده‌‌‌روی یا Edge Walking برج میلاد

سکوی پیاده روی برج میلاد

شاید پیاده‌روی در ارتفاع 280 متری کمی دور از واقعیت به نظر برسد، اما در برج میلاد در قسمت گنبدی آن مسیری تعبیه شده که علاقه‌مندان می‌توانند روی آن راه بروند. این مسیر سکویی به طول 32 متر است که دورتادور گنبد ساخته شده و به شما این امکان را می‌دهد تا روی یک لبه 280 متری قدم بزنید. جالب است بدانید هیچ دیوار یا حصاری بین شما و فضای بیرونی وجود ندارد.

4. پرواز در آسمان یا Sky Fly برج میلاد

پرواز در آسمان برج میلاد

تفریح عجیب بعدی که در برج میلاد می‌توانید آن را تجربه کنید، پرواز در آسمان یا Sky fly است. در این بخش مراجعه‌کنندگان با به تن‌کردن هارنس‌های بخصوصی از ارتفاع 280 متری آویزان می‌شوند و به آرامی به سمت پایین حرکت می‌کنند. بعد از حدود 40 متر حرکت رو به پایین، مجددا به ارتفاع 280 متری بازمی‌گردند. حس معلق‌بودن در آسمان برای خیلی از افراد هیجان‌انگیز است.

5. اتاقک شیشه‌ای یا Glass Box برج میلاد

اتاق شیشه ای برج میلاد

آخرین تفریح هیجان‌انگیز مجموعه اسکای پارک برج میلاد، اتاقک شیشه‌ای است. این اتاقک درواقع یک باکس است که تمامی وجه‌های آن از شیشه ساخته شده‌اند. مراجعه‌کنندگان داخل این اتاقک می‌ایستند و از آن ارتفاع فضای زیر پای خود را تماشا می‌کنند. شاید ساده به نظر برسد ولی در عمل، دل و جرات بسیاری می‌خواهد.

ایمنی تفریحات برج میلاد

خوشبختانه تمامی تجهیزات به کار رفته در مجموعه اسکای پارک (جی مکس) از استاندارد ایمنی 8 برخوردار هستند. ضریب ایمنی 8 به این معنی است که تمامی تجهیزات به کار رفته می‌توانند تا 8 برابر ظرفیت وزن خود را تحمل کنند. بنابراین اگر اهل هیجان هستید می‌توانید با خیال راحت از امکانات تفریحی این مجموعه استفاده کنید.

قیمت تفریحات برج میلاد

ردیف نام مجموعه قیمت برای هر نفر
1 بانجی جامپینگ (تا وزن 90 کیلوگرم) 2.500.000 تومان
2 بانجی جامپینگ (بیش از 90 کیلوگرم) 3.000.000 تومان
3 سکوی پیاده‌روی  Edge Walking 480.000 تومان
4 تاب آسمان Sky Swing 380.000 تومان
5 پرواز در آسمان Sky Fly 1.080.000 تومان
6 اتاقک شیشه‌ای Glass Box 80.000 تومان

ساعت کار تفریحات برج میلاد

جهت اطلاع از ساعت کاری مجموعه با شماره 02122073190 و 09192064366 تماس بگیرید یا به آیدی اینستاگرام gmax.skypark پیام بدهید.

دسترسی به برج میلاد با ماشین شخصی

تهران، بزرگراه شهید حکیم غرب، ورودی برج میلاد

رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه هومسا

دسترسی به برج میلاد با حمل و نقل عمومی

برج میلاد در خط ۷ مترو تهران ایستگاه اختصاصی دارد و همچنین از نزدیک‌ترین ایستگاه یعنی ایستگاه میدان صنعت نیز می توان استفاده کرد.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم درباره تفریحات هیجان‌انگیز برج میلاد اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا اگر جزو علاقه‌مندان اینگونه تفریحات هستید بتوانید در کنار دوستان‌تان از آن‌ها استفاده کرده و لحظات جذابی را برای خود رقم بزنید. امیدواریم این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد.

‫26 دیدگاه ها

  1. چقدر هیجان انگیزه
    کاش یه کم بازیها ارزونتر بود می تونستیم همه رو امتحان کنیم

    1. مهرسا جان
      چون این تفریحات یه مقدار خاص هستن و تجهیزات گرون‌قیمتی دارن، طبیعتا قیمتشون هم بیشتره. ولی واقعا کاش ارزون‌تر بود

  2. درود بر تمام ایرانی های اصیل، این قیمتها رو کسانی معین کردن که ضرره ای شرافت و انسانیت در آنها نمیتوان پیدا کرد این موجودات هستند که فاصله طبقاتی رو رواج دادن در زندگیشان وارد شوید جز ریا کاری و رانت چیزی دیگری نیست اره انقلاب کردین که این فاصله ها برداشته بشه بقول یک بنده خدایی اگر بهشتی وجود داشت اینها عمرا آدرس اون رو بما نشان می دادند. چقدر خوبه دین هرکسی انسانیت باشه و بس

    1. دوست عزیز
      ما در این مقاله فقط به معرفی تفریحات برج میلاد پرداختیم تا اگر کسی مایل به استفاده از امکانات این برج هست بتونه اطلاعات مفیدی به دست بیاره. مواردی که بهش اشاره کردین در حوزه اختیارات یا تصمیم‌گیری ما نیست
      با احترام

      1. منم خیلی دوست دارم ولی متاسفانه این ورزش ها واسه آدمای مرفه بی درنگ واسه آدمای پولداران

    2. آخه فقط دهنو باز میکنی یه چی میگی برو ببین قیمت هر کش بانجی چقدره ؟ چرا الکی یه چی میگی عزیز

  3. شما شهامت ندارید نظرات واقعی مخاطب و پخش کنید نظری که در کمال احترام هست ولی خوشایند شماها نیست و میگید تکراری هست نظر شما دراخر بگم دوره شماها بسر اومده

  4. درود به همه ورزشکاران و ورزش دوستان
    سقوط آزاد دوپلان در استان چهار محال بختیاری تجربه خیلی خوبی بود سقوط آزاد روی یک پل بالای یک دره عمیق و پایین دره رودخانه خروشان ارتفاعش نسبت به برج میلاد کم ولی برای شروع خیلی هیجان انگیزه با 67متر ارتفاع
    بانجی جانپینگ برج میلاد تجربه ایی فراموش نشدنی هست ک در اولین فرصت حتما استفاده میکنم هزینش نسبت به هیجان ولذتی که آدم میبره خوبه ارزش امتحان رو داره

  5. سلام وقتتون بخیر.بنده ازمجموعه جی مکس براتون پیام میذارم.قیمت بازی ها تغییر کرده است لطفت سایت را آپدیت نمایید.
    اتاق شیشه ای:۸۰
    تاب اسمان:۳۸۰
    پیاده روی دراسمان:۴۸۰
    پرواز دراسمان:۸۸۰
    بانجی تاوزن۹۰k:۲۵۰۰
    وزن ۹۰به بالا:۳۰۰۰

    1. خانم برزگر عزیز
      ممنون از اطلاع رسانیتون، حتما در اولین فرصت انجام می‌شه.

  6. سلام
    اول اینکه جامپینگ برای خانم ها هم آزاده یا نه
    و سوال دوم اینکه اگه آزاده سانس بندی داره یا اینکه آقا و خانم میتونن با هم برن

    1. آیدا جان ما چندبار با اسکای پارک تماس گرفتیم که چندتا سوال از جمله سوالات دوست عزیزمون آرسام رو بپرسیم، ولی متاسفانه کسی پاسخگو نبود ولی تا جایی که میدونیم این قیمت‌ها برای هر نفر هست.
      این هم سایتشون https://gmaxparks.com

  7. بنده بسیار تمایل دارم که بانجی جامپینگ برج میلاد رو برم ولی چون خیلی گرون بود نتونستم

    واقعا زیاده یک مقدار قیمت ش رو بیارید پایین

    1. مصطفی جان لطفا با شماره تماس ها در ارتباط باشین تا از تخفیفات تفریحات برج میلاد باخبر بشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا