ایران‌ را بگردیمجاهای تفریحیسفرهای پاییزیسفرهای زمستانیکیش

رستوران های کیش ؛ تجربه‌ای جذاب و خوش‌طعم!

رستوران های کیش از جمله جاهایی محسوب می‌شود که گردشگران تمایل دارند در طول سفر خود به کیش سری به آن‌ها بزنند و طعم ویژه غذاهای جنوبی را امتحان کنند. احتمالا شما هم با ما موافق هستید که سفر به هر نقطه دنیا باید با تجربه طعم غذاهای بومی آن منطقه همراه باشد؛ چراکه گردشگری غذا بخش مهمی از هر سفر را تشکیل می‌دهد؛ به همین دلیل در این مطلب از هومسا قصد داریم بهترین رستوران‌های کیش را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب در سفرهای خود به این جزیره زیبا می‌توانید بهترین رستوران های این جزیره را انتخاب کنید و در طول سفرتان از طعم غذاهای جنوبی در باکیفیت‌ترین رستوران های جزیره لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.

در سرتاسر جزیره کیش انواع رستوران های مختلف، از جمله رستوران های دریایی و فست‌فودها وجود دارد. اما در بین این‌همه رستوران کدامیک کیفیت بالاتری را ارائه می‌کند؟ در ادامه، به این سوال پاسخ خواهیم داد و بهترین رستوران‌های کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. رستوران ساحلی میرمهنا

اگر در سفر خود به جزیره کیش دوست دارید غذاهای ویژه دریایی را در محیطی زیبا و آرام، با منظره بی‌نظیر خلیج فارس میل کنید، رستوران میرمهنا می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی شما باشد. این رستوران با داشتن موقعیتی ویژه و منحصربه‌فرد این امکان را به شما می‌دهد که غذای خود را در فضایی که پنجره‌های بزرگ آن تصویر زیبای خلیج نیلگون فارس را در مقابل چشمان‌تان به تصویر می‌کشند، میل کنید. در منو رستوران میرمهنا انواع غذاهای دریایی از جمله دوپیازه میگو، ماهی سرخ شده، قلیه‌ ماهی، قلیه‌ میگو، خرچنگ و سایر غذاهای دریایی به چشم می‌خورد. علاوه‌بر این‌ها انواع کباب، مثل کباب کوبیده، جوجه، شیشلیک و همچنین سوپ و سالادهای خوشمزه نیز در منو رستوران ساحلی میرمهنا به چشم می‌خورد.

این رستوران دارای موسیقی زنده نیز است و گردشگران می‌توانند غذای خود را همراه با شنیدن موسیقی زیبای بندری و با منظره فوق‌العاده خلیج فارس میل کنند.

آدرس رستوران میرمهنا: کیش، خیابان پروین اعتصامی، نزدیک متل تاپ رز

شماره‌تلفن رستوران میرمهنا: 09347698820

ساعت کار رستوران میرمهنا: ۱۲ تا ۱۵:۴۵ و ۲۰ تا ۲۳:۳۰

اینستاگرام رستوران میرمهنا

2. فودهال هشتگ

رستوران‌های کیش

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی هستید که در آن بتوانید انواع مختلف غذاهای ایرانی سنتی و فست‌فود را امتحان کنید، می‌توانید سری به فودهال هشتگ بزنید. در اینجا انواع مختلف غذا، از دیزی تا قلیه‌ ماهی را می‌توانید امتحان کنید. فودهال هشتگ یکی از بهترین رستوران های کیش است که سرویس‌دهی منظم، کیفیت خوب غذاها و البته موسیقی زنده جذاب آن بسیار مورد توجه گردشگرانی است که تابه‌حال به این رستوران رفته‌اند. در منو فودهال هشتگ جزیره کیش می‌توانید غذاهای مختلفی را مشاهده کنید. از جمله انواع فست‌فود مثل پیتزا و ساندویچ، انواع پاستا، انواع استیک، انواع کباب ایرانی، انواع غذاهای سنتی مثل قیمه، قلیه ماهی، دمی گوجه، زرشک پلو، تهچین، باقالی پلو با گردن، دیزی و قورمه‌سبزی و همچنین سالادها، سوپ‌ها و نوشیدنی‌های مختلف در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. تنوع وسیع و کیفیت بالای غذاهای فودهال هشتگ بدون شک می‌تواند طیف وسیعی از سلیقه‌ها را راضی نگه دارد.

آدرس فودهال هشتگ: کیش، میدان خانه گستر، مجتمع گنجینه ۲

شماره‌تلفن فودهال هشتگ: 07644441000

ساعت کار فودهال هشتگ: ۹:۴۵ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۴

اینستاگرام فودهال هشتگ

3. رستوران پایاب

رستوران پایاب یکی از بهترین رستوران های کیش است که نزدیکی آن به یکی از زیبارتین جاهای دیدنی کیش باعث شده شهرت و محبوبیت زیادی در بین گردشگران این جزیره پیدا کند. مجموعه تاریخی پایاب، فضایی تاریخی متعلق به ۲ هزار سال پیش است. بخش اصلی این مجموعه شامل فضایی است که به قنات‌ها و منابع آب زیرزمینی دسترسی دارد. رستوران پایاب که در نزدیکی همین سایت تاریخی قرار گرفته، باعث شده تا گردشگران بتوانند ضمن بازدید از این مجموعه، غذای خود را نیز در رستورانی عالی و باکیفیت میل کنند. در منو رستوران پایاب می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، از جمله کباب کوبیده، جوجه، باقالی پلو با گوشت، ماهی و برخی انواع فست‌فود را مشاهده کنید.

آدرس رستوران پایاب: کیش، میدان المپیک، خیابان المپیک

شماره تماس رستوران پایاب: 07644423638

4. رستوران کوه نور

رستوران‌های کیش

کوه نور یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران های کیش است که با داشتن فضایی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد توانسته به یکی از بهترین رستوران‌های این جزیره تبدیل شود. چیزی که رستوران کوه نور را تا این حد در بین گردشگران محبوب کرده، فضای داخلی آن است که به صورت صخره‌ای ساخته شده و سپس با نورپردازی‌های ویژه، حس‌ و‌ حالی دل‌نشین در آن ایجاد شده است. رستوران کوه نور به گردشگران این امکان را می‌دهد که غذای خود را در فضایی کاملا متفاوت و دوست‌داشتنی در جزیره کیش صرف کنند. در منو رستوران کوه نور انواع غذاهای ایرانی، اروپایی و مدیترانه‌ای و همچنین برخی از انواع فست‌فود دیده می‌شود. از جمله بهترین غذاهای رستوران کوه نور می‌توان به بروشه فرانسوی آن اشاره کرد. موسیقی زنده، کیفیت عالی، سرویس‌دهی مناسب و فضای دوست‌داشتنی همگی از جمله برجسته‌ترین ویژگی‌های رستوران کوه نور جزیره کیش هستند.

آدرس رستوران کوه نور: کیش، میدان امیرکبیر، روبروی دانشگاه کیش

شماره‌تلفن رستوران کوه نور: 0934_768 5010 و 0934_768 9192

ساعت کار رستوران کوه نور: از ساعت ۱۲ تا ۲۴

آدرس پیج اینستاگرام رستوران کوه نور

5. رستوران پدیده شاندیز

رستوران های پدیده شاندیز از جمله بهترین و شناخته‌شده‌ترین رستوران‌ها در ایران هستند که شعبه‌های آن را می‌توان در شهرهای مختلف کشور مشاهده کرد. شعبه مرکزی پدیده شاندیز در شهر شاندیز خراسان رضوی قرار دارد. یکی از بزرگترین شعب این رستوران نیز در جزیره کیش قرار دارد. در منو رستوران پدیده شاندیز کیش انواع کباب‌های ایرانی، مثل کوبیده، جوجه و شیشلیک را می‌توانید مشاهده کنید. همچنین برخی دیگر از انواع غذاهای ایرانی مثل باقالی پلو با گوشت یا زرشک پلو با مرغ نیز در منو رستوران پدیده شاندیز کیش وجود دارند.

آدرس رستوران‌ پدیده شاندیز: کیش، جاده جهان

شماره تلفن رستوران‌ پدیده شاندیز: ۰۷۶۴۴۴۷۱۱۱۱

ساعت کار رستوران‌ پدیده شاندیز: از ساعت ۱۱ تا ۲۴

 پیج اینستاگرام رستوران‌ پدیده شاندیز 

6. خانه اسپاگتی کیش

خانه اسپاگتی یکی دیگر از رستوران های کیش است که می‌تواند یکی از بهترین رستوران‌ها برای علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی باشد. در منو این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی از جمله اسپاگتی، پیتزا و پاستا به چشم می‌خورد. تمام این غذاها با رسپی‌ها و روش پختی بسیار نزدیک به روش پخت سنتی آن‌ها توسط سرآشپزان ایتالیایی طبخ می‌شود. علاوه‌بر این غذاها، در خانه اسپاگتی کیش می‌توان سایر غذاهای بین‌المللی مثل انواع استیک، غذاهای سوخاری، لازانیا، انواع ساندویچ و همچنین برخی از انواع غذاهای دریایی را نیز امتحان کرد. همچنین موسیقی زنده خانه اسپاگتی کیش یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این رستوران است که مورد توجه افرادی قرار گرفته که تجربه صرف غذا در این رستوران را دارند.

آدرس خانه اسپاگتی کیش: کیش، میدان پردیس، روبروی مرکز خرید پردیس ۲، هتل پارمیس، طبقه منفی یک

شماره‌تلفن خانه اسپاگتی کیش: 07644446241

ساعت کار خانه اسپاگتی کیش: از ساعت ۱۲ تا ۲۳

دراین‌باره هم بخوانید: مراکز خرید کیش

7. فودکورت دامون

رستوران‌های کیش

فودکورت دامون در مرکز خرید دامون، یکی از مراکز خرید اصلی جزیره کیش واقع شده است. اگر در سفر خود به جزیره کیش سری به این مرکز خرید زدید، میتوانید غذای خود را نیز در فودکورت آن میل کنید. در فودکورت مرکز خرید دامون انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود و غذاهای بین‌المللی را می‌توانید امتحان کنید. از جمله غذاهای گیلانی، غذاهای سوخاری، فست‌فودها، غذاهای چینی و غذاهای ترکی.

آدرس فودکورت دامون: کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران، مرکز خرید دامون

شماره‌تلفن فودکورت دامون: 076444597350

ساعت کار فودکورت دامون: از ساعت ۱۲ تا ۲۳

8. رستوران دارچین کیش

رستوران‌های کیش

رستوران دارچین یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که در بین گردشگران این جزیره، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این رستوران می‌توانید انواع مختلف غذاهای دریایی را با روش‌های طبخ متفاوت میل کنید. در بین محبوب‌ترین غذاهای رستوران دارچین کیش می‌توان به ماهی سوخاری، قلیه میگو، قلیه ماهی، فیله ماهی شیر کبابی، فیله ماهی شیر تنوری، فیله ماهی شیر پفکی، بشقاب میگو مخصوص رستوران دارچین، ماهی و چیپس، بشقاب دریایی کبابی و بشقاب دریایی آسیای شرقی اشاره کرد. بنابراین اگر علاقه‌مند به تجربه طعم غذاهای دریایی هستید، می‌توانید سری به رستوران دارچین کیش بزنید و از تنوع وسیع غذاهای دریایی این رستوران لذت ببرید.

البته علاوه‌بر غذاهای دریایی، انواع دیگر غذاها مثل کباب‌های ایرانی و غذاهای فرنگی مثل بیف استروگانف، لازانیا، پاستا و پنه مرغ نیز در رستوران دارچین کیش سرو می‌شود.

آدرس رستوران دارچین کیش: کیش، انتهای بلوار اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

شماره‌تلفن رستوران دارچین کیش: 07644423090

ساعت کار رستوران دارچین کیش: از ساعت ۱۲ تا ۲۳

اینستاگرام رستوران دارچین کیش

9. رستوران و سفره‌خانه سنتی کلبه درویش

گردشگران می‌توانند برای صرف صبحانه، ناهار، شام یا میان‌وعده به رستوران کلبه درویش بروند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شود. بنابراین اگر تمایل داشتید یک صبحانه، ناهار یا شام کاملا ایرانی در فضایی سنتی و دل‌نشین در کنار آب‌های خلیج فارس میل کنید، می‌توانید سری به سفره‌خانه کلبه درویش بزنید.

آدرس رستوران و سفره‌خانه سنتی کلبه درویش: کیش، جاده جهان، بعد از کلبه هور، نرسیده کشتی یونانی

ساعت کار رستوران و سفره‌خانه سنتی کلبه درویش: از ساعت ۱۰ تا ۲ بامداد

 اینستاگرام رستوران و سفره‌خانه سنتی کلبه درویش

10. رستوران سالود

رستوران‌های کیش

رستوران سالود یکی دیگر از رستوران های کیش است که با سرو خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی و همچنین داشتن فضایی زیبا و دل‌نشین به یکی از محبوب‌ترین رستوران های این جزیره تبدیل شده است. رستوران سالود یک رستوران ساحلی است و بنابراین گردشگران این فرصت را دارند که غذای خود را با منظره زیبای خلیج فارس میل کنند. در منو این رستوران انواع غذاهای دریایی از جمله خرچنگ، ماهی و میگو با روش‌های پخت مختلف دیده می‌شود. همچنین برخی از انوع غذاهای ایرانی و فست‌فود را نیز می‌توان در رستوران سالود کیش امتحان کرد. این رستوران دارای موسیقی زنده است که لذت صرف غذا را با اجرای موسیقی بندری دوچندان می‌کند. رستوران سالود همچنین دارای بخش کافی شاپ نیز است.

آدرس رستوران سالود: کیش، جاده جهان، جنب کلبه هور

شماره‌تلفن رستوران سالود: 09020098031

ساعت کار رستوران سالود: از ساعت ۱۱ تا ۲۳

اینستاگرام رستوران سالود

11. فودلند کیش

اگر در سفر خود به جزیره زیبای کیش تمایل داشتید انواع غذاهای جنوبی و غذاهای عربی را امتحان کنید، می‌توانید سری به سرزمین غذا یا فودلند کیش بزنید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی و جنوبی، غذاهای عربی و همچنین انواع غذاهای فرنگی سرو می‌شود. از جمله محبوب‌ترین غذاهای فودلند کیش می‌توان به این‌ها اشاره کرد: برنج سرخ شده با مرغ، استیک ماهی شیر، میگو گریل، اسپاگتی بلونیزه، پاستا ناپولیناتا، خورشت فسنجان، قیمه، قورمه، چلوکباب قفقازی، تهچین مرغ و بادمجان، ماهی شیر کبابی، لوبیاپلو، انواع پیتزا، انواع غذاهای سوخاری، حمص، تبوله، جوجه کباب لبنانی، سالاد متبل و سالاد فتوش.

تنوع وسیع و کیفیت عالی غذاهای فودلند کیش تاکنون توانسته سلیقه‌های مختلفی را راضی نگه دارد.

آدرس فودلند کیش: کیش، انتهای بازار مرجان

شماره‌تلفن فودلند کیش: 07644466333

ساعت کار فودلند کیش: از ساعت ۱۲ تا ۳۰ دقیقه بامداد

اینستاگرام فودلند کیش

12. رستوران باباقدرت

رستوران‌های کیش

رستوران باباقدرت یکی از رستوران های کیش است که شعبه اول آن در شهر مشهد و شعبه دوم آن نیز در شهر تهران قرار دارد. فضای دنج و آرام رستوران باباقدرت به همراه کیفیت خوب غذاهای آن، باعث محبوبیت این رستوران در بین گردشگران جزیره کیش شده است. در منو رستوران باباقدرت کیش می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را مشاهده کنید. از جمله محبوب‌ترین غذاهای رستوران باباقدرت می‌توان به انواع کباب ایرانی، برنج و ماهی، زرشک پلو با مرغ و باقالی پلو با گوشت اشاره کرد.

آدرس رستوران باباقدرت: کیش، خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا

شماره‌تلفن رستوران باباقدرت: 07644467700

ساعت کار رستوران باباقدرت: از ساعت ۱۰ تا ۲۳

13. رستوران دریایی عمو اکبر

برای طرفداران غذاهای دریایی، رستوران عمو اکبر یکی از بهترین رستوران های کیش محسوب می‌شود. در منو رستوران عمو اکبر انواع غذاهای دریایی را با صید روز طبخ می‌کنند. در منو رستوران عمو اکبر کیش انواع ماهی و میگو به روش‌های مختلف طبخ می‌شود. ماهی و میگو سوخاری، قلیه میگو، قلیه ماهی، ماهی کبابی، برنج و ماهی، خوراک کوسه، لابستر و سایر انواع غذاهای دریایی را می‌توانید در رستوران عمو اکبر کیش میل کنید.

آدرس رستوران عمو اکبر: کیش، بازارچه حافظ

شماره‌تلفن رستوران عمو اکبر: ۰۷۶۴۴۴۲۴۳۹۶

ساعت کار رستوران عمو اکبر: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳

اینستاگرام رستوران عمو اکبر

14. رستوران انرژی

رستوران انرژی یکی از بهترین رستوران های کیش است که با ایجاد فضایی فوق‌العاده برای کنسرت، در بین گردشگران جزیره کیش محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این رستوران سالنی با ظرفیت ۵۰۰ نفر دارد که با برگزاری کنسرت‌های جذاب در آن فضایی بسیار متفاوت و شاد برای مشتریان ایجاد می‌کند. در منو رستوران انرژی انواع غذاهای دریایی مثل شاه‌میگو، استیک ماهی و میگو و ماهی سوخاری دیده می‌شود. علاوه‌بر این‌ها در رستوران انرژی سایر غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی مثل انواع کباب و استیک نیز سرو می‌شود. بنابراین گردشگرانی که دوست دارند خود را به یک کنسرت عالی در کنار آب‌های خلیج فارس دعوت کنند و هم‌زمان از طعم غذاهای خوشمزه دریایی نیز لذت ببرند، می‌توانند یکی از ۵۰۰ صندلی رستوران انرژی کیش را برای خود رزرو کنند.

آدرس رستوران انرژی: کیش، اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن همایش

شماره‌تلفن رستوران انرژی: 09120882237

ساعت کار رستوران انرژی: از ساعت ۱۱ تا ۱ بامداد

اینستاگرام رستوران انرژی

15. رستوران پاشا

رستوران بین‌المللی پاشا به‌عنوان یکی دیگر از رستوران های کیش، در بافت سنتی جزیره کیش واقع شده است. اگر در سفر خود به جزیره زیبای کیش به محله بومیان این جزیره رفتید و از خانه‌های سنتی و دل‌نشین آن دیدن کردید، می‌توانید برای صرف یک وعده غذای عالی به رستوران پاشا بروید. منو رستوران پاشا کیش دارای چهار قسمت غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی، غذاهای ایرانی و کافی‌شاپ است. در بخش غذاهای دریایی این رستوران غذاهایی همچون استیک ماهی، سینی آبزیان گیلانی، سینی آبزیان عربی، ماهی کفشک و میگو دیده می‌شود. از بخش غذاهای فرنگی رستوران پاشا مشتریان انتخاب‌هایی مثل پنه آلفردو، انواع استیک، میکس لبنانی، انواع پیتزا و انواع برگر را دارند. در بخش غذاهای ایرانی انواع کباب ایرانی، زرشک پلو با مرغ، ماهیچه، خورشت فسنجان و میرزاقاسمی به چشم می‌خورد. بخش کافی‌شاپ نیز شامل انواع صبحانه، انواع نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه، شیک، اسموتی، انواع بستنی و سالاد میوه است.

آدرس رستوران پاشا: کیش سفین، پشت بازار دیپلمات

شماره‌تلفن رستوران پاشا: 09347693177

ساعت کار رستوران پاشا: از ساعت ۱۰ تا ۱:۳۰ بامداد

اینستاگرام رستوران پاشا

16. فودکورت ایوان مروارید

ایوان مروارید یکی از فودکورت‌های کیش است که گردشگران می‌توانند در آن انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود را از برندهای مختلف مشاهده کنند. از جمله معروف‌ترین برندهایی که غذاهای آن در فودکورت ایوان مروارید سرو می‌شود می‌توان به کباب بناب و خانه برگر اشاره کرد. در این فودکورت گردشگران می‌توانند از طعم انواع کباب‌های ایرانی، پیتزا، ساندویچ، ماهی و میگو سوخاری و انواع سالادهای خوشمزه لذت ببرند.

آدرس فودکورت ایوان مروارید: کیش، ایستگاه بازار مروارید

ساعت کار فودکورت ایوان مروارید: از ساعت ۱۰ تا ۲۴

17. رستوران شاندیز صفدری

رستوران‌های کیش

شاندیز صفدری یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کیش است که هم کیفیت عالی غذاهای آن و هم فضای دوست‌داشتنی که برای مشتریان خود ایجاد کرده باعث شهرت و محبوبیت آن شده است. گردشگران می‌توانند در منو رستوران شاندیز صفدری، در میان انواع کباب ایرانی، مثل چنجه، قفقازی، کوبیده، بختیاری، شیشلیک و جوجه غذای خود را انتخاب کنند. همچنین در منو این رستوران سایر غذاهای محبوب ایرانی مثل زرشک پلو با مرغ و باقالی پلو با ماهیچه نیز دیده می‌شود. علاوه‌بر غذاهای خوشمزه، رستوران شاندیز صفدری دارای گروه موسیقی بسیار خوب و شادی است. بنابراین گردشگران می‌توانند غذای خود را در محیطی شاد همراه با اجرای موسیقی بندری توسط هنرمندان معروف جزیره کیش میل کنند.

آدرس رستوران شاندیز صفدری: کیش، میدان پردیس، هتل آرامیس پلاس

شماره‌تلفن رستوران شاندیز صفدری: 09020098076

ساعت کار رستوران شاندیز صفدری: از ساعت ۱۱ تا ۲۳

پیج اینستاگرام رستوران شاندیز صفدری

18. رستوران تایم لپس

بدون شک تایم لپس یکی از بهترین کافه‌ رستوران های کیش است. این کافه‌رستوران در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود است. در بخش صبحانه کافه‌رستوران تایم لپس، گردشگران می‌توانند انواع صبحانه از جمله صبحانه ایرانی، تست بوقلمون، فرنچ‌تست، املت سبزیجات، اگ بندیکت و کاپل دیش را مشاهده کنند. این رستوران در تایم ناهار و شام نیز انواع پیتزا، ساندویچ، غذاهای سوخاری مثل میگو و کتف و بال، رول مدیترانه، وایت رپ، انواع نودل، انواع ماهی سوخاری، پاستا، لم چاپس، انواع استیک، انواع سوشی مثل شریمپ تمپورا و سوشی سوخاری، انواع سوپ از جمله سوپ فرانسوی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. همچنین در بخش کافی‌شاپ رستوران نیز دمنوش‌های سنتی، انواع قهوه، نوشیدنی‌های خنک، اسموتی و چند نوع کیک نیز قابل سفارش هستند.

آدرس رستوران تایم لپس: کیش، مرکز خرید کوروش، طبقه چهارم

ساعت کار رستوران تایم لپس: از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد

پیج اینستاگرام رستوران تایم لپس

19. کافه رستوران ایرن

آیرن یکی دیگر از کافه رستوران های کیش است که در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. ویژگی‌ای که بیش از هر چیز باعث شهرت و محبوبیت کافه رستوران آیرن شده، کیفیت بالا و همچنین سرویس‌دهی بسیار عالی این مجموعه است. در منو کافه‌رستوران آیرن انواع غذاهای فرنگی مثل پیتزا، پاستا، برگر و استیک دیده می‌شود. همچنین بخش کافی‌شاپ نیز ارائه‌دهنده انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد و دمنوش‌های مختلف است. سرو شیک و غذاهای منحصربه‌فرد و نوشیدنی‌ها در کافه رستوران آیرن باعث شده تا این کافه یکی از نخستین گزینه‌ها برای گردشگران جزیره کیش جهت صرف غذا و نوشیدنی باشد.

آدرس کافه رستوران‌ ایرن: کیش، میدان سنایی، مجتمع بیست، طبقه چهارم

شماره‌تلفن کافه رستوران‌ ایرن: 09335975005

ساعت کار کافه رستوران‌ ایرن: از ساعت ۹ تا ۱۶ و از ساعت ۱۸ تا ۲:۳۰ بامداد

پیج اینستاگرام کافه رستوران‌ ایرن 

20. خانه سوخاری کیش

رستوران‌های کیش

اگر به غذاهای سوخاری علاقه دارید، می‌توانید بهترین غذاهای سوخاری جزیره کیش را در خانه سوخاری میل کنید. در این رستوران انواع غذاهای سوخاری از پنیر و پیاز و قارچ سوخاری تا گوشت‌های سوخاری شده را می‌توانید میل کنید. علاوه‌ بر این‌ها انواع پیتزا و ساندویچ نیز در این رستوران سرو می‌شود. کیفیت بسیار بالا و طعم ویژه غذاهای سوخاری در این مجموعه باعث شده اینجا به یکی از محبوب‌ترین رستوران های کیش تبدیل شود.

آدرس خانه سوخاری کیش: کیش، بلوار مروارید، ایوان بزرگ مروارید

ساعت کار  خانه سوخاری کیش: از ساعت ۱۲ تا ۱:۳۰ بامداد

شماره‌تلفه خانه سوخاری کیش: 6-44458485-076

پیج اینستاگرام خانه سوخاری کیش

21. رستوران کرال

رستوران کرال یکی دیگر از رستوران های کیش است که با داشتن فضایی زیبا و دل‌نشین و همچنین ارائه غذاهایی خوشمزه و باکیفیت به یکی از رستوران‌های محبوب گردشگران در جزیره کیش تبدیل شده است. در رستوران کرال کیش گردشگران می‌توانند از طعم انواع غذاهای ایرانی مثل کباب، باقالی پلو با گوشت و برنج و ماهی لذت ببرند. همچنین برخی از انواع فست‌فود مثل پیتزا و برگر نیز در این رستوران سرو می‌شود. گردشگران می‌توانند غذای خود را در فضای داخلی رستوران یا در حیاط زیبا و باصفا آن میل کنند.

آدرس رستوران کرال: کیش، برج صدف، طبقه همکف

شماره‌تلفن رستوران کرال: 07644453797

ساعت‌کار رستوران کرال: از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و از ساعت ۱۸ تا ۲۳:۴۵

22. رستوران حافظیه

رستوران حافظیه در یکی از زیباترین مکان‌ها در جزیره کیش واقع شده است. بخشی از پارک ساحلی مرجان به این رستوران اختصاص دارد. بنابراین گردشگران می‌توانند غذای خود را در آلاچیق‌های این رستوران در کنار خلیج فارس میل کنند. در منو رستوران حافظیه انواع غذاهای ایرانی سنتی مثل قورمه‌سبزی، قیمه، خورش فسنجان و همچنین انواع کباب به چشم می‌خورد.

آدرس رستوران حافظیه کیش: کیش، پارک ساحلی مرجان

شماره‌تلفن رستوران حافظیه کیش: 07644466220 – 07644466221

ساعت کار رستوران حافظیه کیش: ۲۴ ساعته

23. فست فود بومرنگ

رستوران‌های کیش

در سفر به جزیره زیبای کیش می‌توانید خوشمزه‌ترین فست‌فودها را در فست‌فود بومرنگ میل کنید. در منو این رستوران انواع پیتزا، برگر و غذاهای سوخاری با بهترین طعم و کیفیت سرو می‌شود. از جمله محبوب‌ترین غذاها در منو فست‌فود بومرنگ می‌توان به پیتزا بوم شف، پیتزا کالزون، پیتزا فونگی مرغ، پیتزا مرغ و بادمجان، پیتزا گوشت و بادمجان، اونیون برگر و نان بادمجان اشاره کرد.

آدرس فست فود بومرنگ: کیش، ایوان مروارید

شماره‌تلفن فست فود بومرنگ : 44458822 و 44458811

ساعت کار فست فود بومرنگ: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱:۳۰ بامداد

پیج اینستاگرام فست فود بومرنگ

اقامت در کیش با هومسا

شما می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت در کیش به راحتی و با آسایش کامل، از جاهای دیدنی این جزیره زیبا دیدن و همچنین از طعم بی‌نظیر غذاهایش در رستوران های کیش لذت ببرید. اقامتگاه‌های مختلفی در جزیره کیش وجود دارد و به همین دلیل ممکن است کار انتخاب یک اقامتگاه مناسب برایتان کمی مشکل شود. شما می‌توانید با خیالی آسوده این کار را به تیم هومسا بسپارید. تیم هومسا در کنار شما است تا با معرفی و انجام کامل روند اجاره ویلا و سوئیت به صورت آنلاین، به شما کمک کند اقامتی امن، راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. کافی است وارد سایت هومسا شوید و در صفحه اصلی سایت نام جزیره کیش را جست‌وجو کنید. در این صفحه بهترین اقامتگاه‌های کیش به شما نمایش داده می‌شوند. می‌توانید با تنظیم فیلترهای مختلف، محدوده قیمت و سایر ویژگی‌ها را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقامتگاه موردنظر خود را پیدا و رزرو کنید.

کلام آخر

جزیره زیبای کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب کشور است. لذت گردش و تفریح در کنار آب‌های زیبای خلیج فارس بدون شک با تجربه طعم‌های ویژه رستوران های کیش می‌تواند کامل شود. شما این فرصت را دارید که در این رستوران‌ها انواع غذاهای دریایی و جنوبی، غذاهای عربی، غذاهای سنتی ایرانی و انواع فست فود را میل کنید. رستوران محبوب شما در جزیره کیش کدام است؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود را زیر همین پست با ما و همراهان هومسا به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های کیش کدامند؟

رستوران ساحلی میرمهنا، فودهال هشتگ، رستوران پایاب، رستوران کوه نور، رستوران پدیده شاندیز، خانه اسپاگتی کیش، فودکورت دامون، رستوران دارچین کیش، رستوران و سفره‌خانه سنتی کلبه درویش، رستوران سالود، فودلند کیش، رستوران باباقدرت و…

یک دیدگاه

  1. یکی از بهترین رستورانهای کیش به استناد گوگل مپ بهشت شاندیز با ۴٫۵ستاره می‌باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا