ایران‌ را بگردیمبازارها و مراکز خریدکیش

مراکز خرید کیش؛ لذت خرید در جزیره زیبای کیش

جزیره کیش یکی از جزیره های زیبای ایران است که هر ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به جزیره سفر می کنند تا اوقات خوشی را بگذرانند. قبل از سفر به کیش حتما مقاله راهنمای سفر به کیش را مطالعه کنید تا با ویژگی‌های این جزیره آشنا باشید و در کنار جاهای دیدنی کیش، از مراکز خرید کیش هم که معروف هستند دیدن کنید و در صورت لزوم خرید کنید.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

معرفی بهترین مراکز خرید کیش

چون جزیره کیش، منطقه آزاد شناخته می‌شود، بیشتر مردم برای خرید به این جزیره می‌روند. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا لیست مراکز خرید کیش را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر به این جزیره مشکلی برای خرید کردن نداشته باشید. در ادامه لیستی از مراکز خریدکیش را همراه با عکس به شما معرفی می کنیم.

هایپر مارکت کیش

یکی از بهترین مراکز خرید کیش که می توانید مایحتاج روزانه خود را تامین کنید و لوازمی مانند میوه، غذا، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را از آنجا تامین کنید، هایپر مارکت کیش است. در هایپر مارکت کیش علاوه بر مواردی که گفته شد، کالاهایی مثل پوشاک، لوازم خانگی، لوازم تزیینی، اسباب‌بازی و… هم می توانید پیدا کنید. این هایپر مارکت به عنوان مرکز خرید پاندا کیش هم شناخته می‌شود. برای رفتن به این مرکز خرید کیش می‌توانید از ساعت 9 صبح تا 1 شب به خیابان فردوسی بروید.

یکی از بهترین مراکز خرید کیش که می توانید مایحتاج روزانه خود را تامین کنید و لوازمی مانند میوه، غذا، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را از آنجا تامین کنید، هایپر مارکت کیش است.

هایپر مارکت از مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون کیش

اگر به دنبال یکی از شیک ترین مراکز خرید کیش می گردید، باید به مرکز خرید دامون بروید. بیشتر برندها را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید. قیمت اجناس در این مرکز خرید بالاست و اگر به دنبال برندها می‌گردید، به این جا بروید. تنها فروشگاه‌های این مرکز خرید معروف نیستند، رستوران‌های مرکز خرید دامون هم معروفند و چشم اندازی رو به دریا دارند. در طبقه دوم مرکز خرید دامون، یک پیست اسکیت روی یخ ساخته شده است که می‌توانید در آن جا تفریح کنید. این مرکز خرید در خیابان وصال واقع شده است.

مرکز خرید دامون کیش

بازار مروارید کیش

یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید کیش، بازار مروارید کیش است که مساحتی در حدود 29 هزار متر مربع دارد. این بازار که در لیست بازارهای کیش محبوب قرار گرفته است، ظاهری زیبا دارد که از بناهایی که در دوره هخامنشیان ساخته می‌شد، الهام گرفته است. این ساختمان در سال 1373 ساخته شد و دارای 12 در ورودی و 8 بازارچه است. بازارچه ها هم برای احترام به هخامنشیان، اسامی کاملا ایرانی مثل ، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، آریا، تیسفون، ایران و بیستون دارند. در این بازار 208 غرفه قرار دارد که لوازمی مانند پوشاک مردانه و زنانه، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن، لوازم خانگی، بلوری‌جات، لوازم ورزشی و… دارد. این بازار در بلوار مروارید کیش واقع شده است. بعد از گشت و گذار در مراکز خرید کیش سر زدن به بهترین رستوران‌های کیش را از دست ندهید. قطعا تجربه خوبی برایتان رقم خواهد زد.

بازار مروارید کیش

بازار زیتون کیش

شاید بتوان گفت بهترین بازار کیش از نظر قیمت، همین بازار زیتون است. بازار زیتون در سال 1376 در قسمت شرق جزیره کیش ساخته شد که مساحت آن در حدود 5 هزار متر مربع است. بازار زیتون کیش در دو طبقه بنا شده است و دارای 103 غرفه فروشگاهی است.

بازار زیتون کیش

کالاهایی مانند پوشاک مردانه و زنانه، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و… را می‌توانید در این بازار پیدا کنید. در ضمن این بازار یکی مراکز خرید لباس بچه در کیش است که اگر کودک دارید، این جا برایتان مناسب خواهد بود. زیتون یکی از مراکز خرید کیش قیمت مناسب است پس در این بازار به دنبال برند نباشید اما لوازم با کیفیتی پیدا خواهید کرد. این بازار نزدیک هتل پارسیان کیش قرار دارد و با کمی پیاده‌روی می‌توانید به مرکز خرید پانیذ و مرکز تجاری کیش هم بروید.

شاید بتوان گفت بهترین بازار کیش از نظر قیمت، همین بازار زیتون است. بازار زیتون در سال 1376 در قسمت شرق جزیره کیش ساخته شد

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کیش در شب

اجاره آنلاین اقامتگاه در کیش

بازار مریم کیش

یکی از قدیمی‌ترین مرکز خریدهای کیش، بازار مریم است که به شکل بازارچه روباز است. این بازار در سال 1369 ساخته شده است و مساحت آن در حدود 6 هزار متر مربع است. نمای سنتی و البته کوچک این بازار آن را به یکی از مراکز خرید خاص کیش تبدیل کرده است. این بازار 52 غرفه فروشگاهی دارد که به کیف و کفش، پوشاک و چمدان‌های مسافرتی اختصاص یافته است. این بازار در خیابان فارابی قرار گرفته است.

بازار مریم کیش

مرکز خرید پردیس کیش

یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش بازار پردیس است که در دو شعبه ساخته شده است و در این جا به اختصار هر دو مرکز خرید را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: پاساژ های معروف تهران

بازار پردیس یک کیش

یکی از بهترین مراکز خرید کیش بازار پردیس یک است که در 12000 متر مربع و در دو طبقه به بهره برداری رسیده است. معروف ترین معماران فرانسوی به مشاوره نشستند و بنا شد که این مرکز خرید بزرگ و قدیمی به سبک اروپایی ساخته شود. در حال حاضر 228 مغازه در این بازار وجود دارد که لوازمی مانند پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، تلفن همراه، ساعت، سیستم های کامپیوتری و… به فروش می رسد. رستوران و کافی شاپ هم در این مرکز خرید وجود دارد تا بازدید کنندگان رفع خستگی کنند.

بازار پردیس 1 از بهترین مراکز خرید کیش

بیشتر توریست هایی که به جزیره کیش می روند، حتما این بازار را مورد توجه قرار می دهند و به آن سر می‌زنند. بازار پردیس یک مرکز خرید کیش با قیمت مناسب است که در آن لوازمی با کیفیت بالا پیدا خواهید کرد. برای این که به این بازار بروید، باید بین خیابان فردوسی و بلوار فردوسی به دنبال این بازار باشید.

 

بازار پردیس دو کیش

یکی از در دسترس ترین مراکز خریدی که در کیش قرار دارد، بازار پردیس دو است. بازار پردیس دو یکی از مراکز خرید بین المللی کیش است که در نوار ساحلی جزیره قرار گرفته است. این مرکز خرید در مساحت 22 هزار متر مربع ساخته شده است که یکی از بازارهای زیبا در جزیره کیش است. در این بازار می توانید کالاهایی مانند لوازم خانگی، کفش و پوشاک، عطریات و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، کالای کودک و… پیدا کنید. بازار پردیس دو در سه طبقه و 200 واحد تجاری ساخته شده است و در آن اکثر برندهای خارجی و معتبر وجود دارند.

یکی از در دسترس ترین مراکز خریدی که در کیش قرار دارد، بازار پردیس دو است. بازار پردیس دو یکی از مراکز خرید بین المللی کیش است که در نوار ساحلی جزیره قرار گرفته است.

بازار پردیس 2 کیش

بازار سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا کیش یک ساختمان اداری و تجاری است که در زمینی در حدود 5 هزار متر مربع بنا شده است. بازار سارینا یکی از زیباترین مراکز خرید کیش است که در 10 طبقه ساخته شده است. البته تمام این 10 طبقه تجاری نیستند و فقط دو طبقه آن متعلق به مغازه‌های تجاری است و 7 طبقه آن اداری است. یک طبقه هم پارکینگ است که برای افرادی که ماشین دارند مناسب است و دغدغه جای پارک ندارند. یکی از مواردی که این پاساژ را خاص کرده است، این است که چشم انداز رو به دریا دارد. این بازار در بلوار خیام و روبروی هتل ارم ساخته شده است.

مرکز خرید سارینا 1 کیش

بازار صفین

اگر به دنبال ارزانترین مراکز خرید کیش هستید، بازار صفین یکی از مراکز خرید کیش ارزان قیمت هستید، بازار صفین به دردتان خواهد خورد. این بازار به سبک معماری عربی ساخته شده است و 70 غرفه تجاری دارد که می توانید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و… را در این بازار پیدا کنید.

اگر به دنبال یکی از مراکز خرید کیش ارزان قیمت هستید، بازار صفین به دردتان خواهد خورد. این بازار به سبک معماری عربی ساخته شده است

بازار صفین کیش

برخی از مراکز خرید معروف جزیره کیش به همراه آدرس در این مقاله معرفی شد و قطعا مراکز خرید دیگری هم در این جزیره وجود دارند که به عنوان نقطه قوت جزیره شناخته می شوند و مسافران را ترغیب می کنند از آن‌ها خرید کنند. تمام مراکز خرید کیش روی نقشه گوگل ثبت شده اند و در صورت نیاز می توانید از طریق آدرس داده شده و جی پی اس، به این مراکز خرید دسترسی پیدا کنید.

اقامت در کیش

پس از گشت و گذار در مراکز خرید کیش باید به دنبال اقامت در این شهر باشید. یکی از بهترین گزینه‌ها اجاره ویلا و اقامتگاه به صورت آنلاین در کیش است. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما کمک می کند تا از راهی ایمن بتوانید برای اجاره ویلا و سوئیت در کیش اقدام کنید. امکان مشاهده عکس‌های اقامتگاه‌ها، دیدن نظرات مهمانان قدیمی و امتیازی که به اقامتگاه داده‌اند، مقایسه اقامتگاه با دیگر اقامتگاه‌ها، امکان رزرو سریع و امن حتی از چند هفته قبل از سفر و پشتیبانی 24 ساعته از مزایای اجاره ویلا و سوئیت به صورت آنلاین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا