کافه‌ها و رستوران‌هاشمال

معرفی 9 تا از بهترین رستوران های متل قو (سلمانشهر)

آدرس، عکس، شماره تماس

متل قو یکی از بهترین شهرهای شمال برای تفریح و گردش است. جدا از تمام جذابیت‌هایی که این شهر دارد، رستوران های متل قو نیز به خودی خود می‌توانند بخش بزرگی از لذت سفر ما به این شهر را تشکیل دهند. برای افراد خوش‌ذوق و باحوصله‌ای که سفر برایشان تنها در رسیدن به مقصد خلاصه نمی‌شود، لحظه به لحظه سفر می‌تواند پر از اتفاقات و تجربه‌های خوب باشد.

بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، سر زدن به سایت‌های تفریحی، خرید در فروشگاه‌های لوکس یا بازارهای سنتی همه از جمله تجربه‌های خوب سفر هستند. اما بدون شک خوردن غذاهای خوشمزه و باکیفیت هم بخش مهمی از خاطرات خوب سفر را می‌تواند تشکیل دهد. در این مطلب از هومسا می‌خواهیم بهترین رستوران های متل قو را به شما معرفی کنیم تا به این ترتیب به شما کمک کرده باشیم تا در سفر خود به این شهر زیبا، از خوردن غذاهای خوشمزه و باکیفیت آن هم لذت ببرید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : بهترین رستوران های شمال با غذاهای محلی

9 مورد از بهترین رستوران های متل قو

شهرهای شمالی ایران پر هستند از رستوران‌های مختلف که هریک با سبک و سیاق خود مشغول فعالیت هستند. زیاد بودن تعداد رستوران‌ها در شهر پر رفت و آمدی مثل متل قو قطعا کار را برای یافتن یک رستوران خوب و باکیفیت سخت می‌کند. احتمالا شما هم این تجربه را دارید که در شهری مسافر بوده‌اید و به یک رستوران نسبتا گران رفته‌اید. احتمالا انتظار داشته‌اید در چنین رستورانی، کیفیت و سرویس‌دهی خوبی را دریافت کنید، اما صرف غذا در آن رستوران برایتان به تجربه و خاطره‌ای بد تبدیل شد.

به همین دلیل آشنا شدن با رستوران‌های خوب و باکیفیت در هر شهر می‌تواند از ایجاد چنین تجربه‌های بدی جلوگیری کند و به شما کمک کند با صرف غذا در رستوران‌های خوب، لذت سفر خود را دوچندان کنید. شهر متل قو دارای رستوران‌های بسیار زیادی است. اما در بین این همه رستوران، کدامیک کیفیت و خدمات بهتری به گردشگران ارائه می‌کنند؟ در ادامه با بهترین رستوران های متل قو که در بین بهترین رستوران‌های مازندران قرار دارند، بیشتر آشنا می‌شویم.

رستوران شاندیز متل قو

رستوران شاندیز متل قو

مجموعه رستوران‌های شاندیز از جمله شناخته‌شده‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های ایران هستند. شعبه مرکزی این رستوران در شهر مشهد قرار دارد و در بسیاری دیگر از شهرها می‌توان شعب این رستوران را پیدا کرد. متل قو نیز از جمله شهرهایی است که یکی از شعبه‌های شاندیز مشهد در آن قرار دارد.

منو:

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، مانند انواع کباب و انواع خوراک مثل ماهیچه و گردن را با بهترین کیفیت میل کنید. همچنین رستوران شاندیز متل قو در برخی مناسبت‌های سال، مثل شب یلدا برنامه‌های ویژه دارد که می‌توانید از طریق پیج اینستاگرام این مجموعه از این برنامه‌ها مطلع شوید و میز خود را رزرو کنید. رستوران شاندیز متل قو از جمله بهترین رستوران های متل قو و معمولا پاتوق افراد مشهوری است که به این شهر سفر می‌کنند.

آدرس: متل قو، بعد از برج‌های عظیم زاده، پلاژ مرکزی، مجتمع مهدی سنتر، طبقه چهار

شماره تماس: 091223392156 و 01154610308

آدرس پیج اینستاگرام: shandiz_motelghoo

رستوران ارکیده مال قو

رستوران ارکیده متل قو

مجموعه رستوران‌های ارکیده از دیگران رستوران‌های محبوب در کشور هستند که با هفت شعبه مختلف توانسته‌اند مشتریان زیادی به خود جذب کنند. شعبه متل قو رستوران ارکیده در یک محیط بسیار زیبا در کنار دریای خزر واقع شده است. بنابراین گردشگران می‌توانند غذای خود را در محیطی آرام و لذت‌بخش همراه با منظره زیبای آب‌های آبی دریای خزر میل کنند.

منو:

رستوران ارکیده دارای منو کامل و ویژه‌ای است. در منو رستوران ارکیده متل قو علاوه‌بر غذاهای معمول ایرانی، می‌توانید غذاهای خوشمزه محلی استان مازندران، مثل ماهی ترش، مرغ ترش، ماهی سفید، خورشت فسنجان، میرزاقاسمی و باقلاقاتوق را امتحان کنید. رستوران ارکیده متل قو دارای بخش کافی‌شاپ نیز است که مسافران در آن می‌توانند انواع نوشیدنی، بستنی، شیک و گلاسه را امتحان کنند.

آدرس: متل قو، بعد از برج‌های عظیم‌زاده

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۴۶۱۲۲۱۲

ساعت کار: 12 ظهر تا 12 شب

آدرس پیج اینستاگرام: orkideh_restaurant

آدرس سایت: https://orkidehrestaurant.com/motel-ghoo/

رستوران فرزین متل قو

رستوران فرزین متل قو

براساس تجربه مشتریان، رستوران فرزین یکی از بهترین رستوران های متل قو است. این رستوران از دو فضای مجزا شامل یک سالن سرپوشیده و یک بخش فضای باز تشکیل شده است. رستوران فرزین متل قو تاکنون برنده چهار تندیس زرین به عنوان رستوران محبوب کشور شده است.

منو:

منو رستوران فرزین متل قو شامل سه بخش غذای ایرانی، غذای ایتالیایی و کافه است. تمام غذاها کیفیت بسیار خوبی دارند و  گردشگران می‌توانند با خیالی آسوده از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

آدرس: متل قو، خیابان امام، روبروی آتش‌نشانی

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۴۹۰۵

آدرس پیج اینستاگرام: farzin.restaurant

اکبرجوجه متل قو

اکبر جوجه متل قو

مجموعه رستوران‌های اکبرجوجه نیز از جمله محبوب‌ترین رستوران‌های ایران هستند که در بسیاری از شهرهای ایران شعب مختلفی دارند. متل قو نیز یکی از شهرهایی است که گردشگران آن اگر هوس خوردن این غذای خوشمزه را کردند، می‌توانند آن را در این شهر امتحان کنند.

منو:

رستوران‌های اکبرجوجه معمولا تنها یک غذا سرو می‌کنند و آن هم جوجه سرخ شده به روش خاص همراه با سس انار و برنج است. اما در این شعبه تعداد محدودی غذاهای دیگر مثل ماهی سرخ‌شده و مرغ شکم‌پر هم سرو می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید این غذاها را نیز سفارش دهید.

آدرس: متل قو، بلوار امام رضا، روبروی شمس‌آباد

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۷۱۴۴۷۰

آدرس پیج اینستاگرام: akbarjoojeh_motelghoo

رستوران دانانو متل قو

رستوران دانانو متل قو

دانانو یک رستوران ایتالیایی و جز بهترین رستوران های متل قو است. رستوران دانانو دارای دو فضای مجزا باز و بسته است که در صورت خوب بودن هوا می‌توانید در فضای باز آن بنشینید و از هوای تازه و آزاد شهر متل قو لذت ببرید.

منو: 

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی مثل پیتزا، پاستا و همچنین انواع برگر را امتحان کنید. همچنین رستوران دانانو یک کافی‌شاپ نیز دارد که در صورت تمایل می‌توانید از انواع بستنی، شیک، اسموتی و گلاسه‌ای که در آن ارائه می‌شود لذت ببرید.

آدرس: متل قو، جنب برج‌های ساحلی قو

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۰۴۶۹

آدرس پیج اینستاگرام: danano.restaurant

برگر بار متل قو ؛ با مدیریت احمدرضا عابدزاده

برگر بار متل قو

برگر بار یکی از بهترین رستوران های متل قو است که به مدیریت آقای احمدرضا عابدزاده چند سالی می‌شود که فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده. محیط ساده و دلنشین برگر بار فضایی ایجاد کرده که در آن گردشگران می‌توانند علاوه‌بر از لذت از خوردن غذاهایی عالی و باکیفیت، چند دقیقه‌ای را به استراحت در یک محیط گرم و صمیمی سپری کنند. حضور آقای عابدزاده نیز که با روی باز از مشتریان استقبال می‌کند، باعث صمیمی و دوست‌داشتنی‌تر شدن فضای برگر بار می‌شود. پس اگر به متل قو سفر کردید و دوست داشتید یک فست‌فود باکیفیت در محیطی آرام و دلنشین میل کنید، می‌توانید به برگر بار آقای عابدزاده سری بزنید. به گفته مشتریانی که تاکنون به این رستوران رفته‌اند، غذاهای آن بسیار باکیفیت و عالی ارائه می‌شوند.

آدرس: متل قو، کلارآباد، روبروی سی‌سرا

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۲۲۵۵

آدرس پیج اینستاگرام: burgerbar.oghab

رستورانی ملانی متل قو

رستوران ملانی یکی دیگر از رستوران‌های ایتالیایی و از بهترین رستوران های متل قو است. اگر به خوردن غذاهای ایتالیایی مثل انواع پاستا و پیتزا آن هم با کیفیت خوب و در محیطی عالی و زیبا علاقمند هستید، می‌توانید در سفر خود به متل قو سری به رستوران ملانی بزنید. در این صورت شما این فرصت را دارید که از جاهای دیدنی متل قو نیز به راحتی دیدن کنید. فضایی که این رستوران در آن قرار گرفته به شکلی است که فاصله بسیار کمی با شهربازی و برج الماس قو دارد. بنابراین بدون صرف زمان طولانی هم می‌توانید غذای خود را میل کنید و هم به برخی از جاهای دیدنی متل قو سر بزنید.

آدرس: متل قو، جاده ساحلی، نرسیده به طالقانی

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۳۹۸۲

رستوران اپتیموس متل قو

رستوران اپتیموس متل قو

برای خوردن غذاهای فست‌فود باکیفیت در متل قو می‌توانید به رستوران اپتیموس متل قو بروید. این رستوران در نزدیکی برج‌های عظیم‌زاده متل قو واقع شده است و به این ترتیب شما این فرصت را دارید که علاوه‌بر صرف غذا، از فروشگاه‌های این برج نیز دیدن کنید.

منو:

در این رستوران انواع برگر، پیتزا و غذاهای سوخاری با کیفیت مناسبی طبخ می‌شوند.

آدرس: متل قو، برج‌های عظیم زاده

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۰۰۷ و ۰۱۱۵۴۶۳۰۰8

کته کبابی محمدی

کته کبابی محمدی متل قو

اگر در سفر به متل قو تمایل داشتید از غذاهای محلی استان مازندران میل کنید، می‌توانید سری به کته کبابی محمدی بزنید. کته کبابی محمدی یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های متل قو است که مسافران قدیمی این شهر، به خوبی با فضا و کیفیت عالی غذاهای آن آشنا هستند.

منو:

رستورانی ساده با منویی محدود که در آن فقط کته کباب، کباب ترش، چنجه، کوبیده و جوجه کباب سرو می‌شود. البته که این غذاها به صورت کاملا خوش‌طعم و باکیفیت تهیه می‌شوند.

آدرس: متل قو، جنب بانک ملی، روبروی بانک ملت

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۳۷۷۲

آدرس پیج اینستاگرام: hamid_mohamadi_49

اقامت در متل قو با هومسا

اقامت در متل قو

مانند رستوران‌ها که اینجا و آنجا به چشم می‌خورند، متل قو اقامتگاه‌های زیادی هم برای مسافران دارد. شما می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت در متل قو به راحتی از جاهای دیدنی این شهر زیبا دیدن کنید. اگر انتخاب بین این همه اقامتگاه کار را برای شما سخت کرده است، می‌توانید از تیم هومسا کمک بگیرید. هومسا در کنار شماست تا با معرفی بهترین اقامتگاه‌ها و انجام کامل مراحل رزرواسیون به صورت آنلاین، به شما کمک کند سفری امن، بدون دغدغه و همراه با آسایش را تجربه کنید.

برای این کار کافی است وارد وبسایت اجاره ویلا و سوئیت هومسا شوید، در صفحه اول سایت، نام شهر متل قو را جستجو کنید تا بهترین اقامتگاه های متل قو برایتان نمایش داده شود. می‌توانید با تنظیم فیلترهای مختلف، محدوده قیمت، تعداد اتاق‌ها و سایر ویژگی‌های اقامتگاه را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقامتگاه موردنظر خود را بیابید.

بهترین رستوران های متل قو ؛ از سفر خود خاطره ای دلپذیر ماندگار کنید

متل قو یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد سفر برای ایرانی‌ها است. جدا از انتخاب جاهایی که می‌خواهید در این شهر از آن‌ها دیدن کنید، انتخاب یک اقامتگاه خوب و تمیز و همچنین آشنایی با بهترین رستوران های متل قو نیز می‌تواند به شما کمک کند سفری لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. اگر تا به‌ حال به متل قو سفر کرده‌اید برایمان از تجربه‌های خود درمورد بهترین رستوران‌های این شهر بنویسید.

‫4 دیدگاه ها

  1. رستوران ارکیده از نظر من بهترین رستوران ساحلی متل قو هست اگر می خواین به یک رستوران با موسیقی زنده در متل قو برید پیشنهاد می کنم برید رستوران ارکیده کیفیت غداشم عالیه فقط بدیش اینه که شلوغه رستورانش همیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا