جهان را بگردیم

هیجان انگیز ترین مناطق جهان برای گردشگران

اگر به فعالیت های ماجراجویانه علاقه دارید و می خواهید تجربه هایی هیجان انگیز در زمان مسافرت داشته باشید، حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله می خواهیم به معرفی مناطقی می پردازیم که در یک نقطه مشترک هستند و آن هم جذابیت ماجراجویی ست. گردشگران و توریست ها می توانند ضمن مسافرت چیزهایی را تجربه کنند که در هیچ منطقه دیگری در جهان آن را نمی بینند.

سریلانکا

سریلانکا پس از گذشت 25 سال که از جنگ های داخلی اش می گذرد و پس از خاطره تلخی که از سونامی سال 2004 در ذهن مان باقی مانده است، به مرور به یک مقصد زیبا، جذاب و دلنشین برای گردشگری های ماجراجویانه تبدیل شده است. این کشور علاوه بر داشتن یک فرهنگ غنی، طبیعت زیبایی دارد که میزبان گردشگران زیادی ست. این کشور در جذب توریست و گردشگران ماجراجو بسیار موفق عمل کرده است. این کشور بهترین منطقه برای نگاه کردن به نهنگ‌هاست. در این کشور سافاری‌های زیادی برای تجربه کردن وجود دارد که می‌توانید به کمک آن ها به تماشای فیل‌ها بروید. یکی از چیزهای جذاب کاشتن چای است که از نزدیک می توانید نظاره‌گر باشید، از جشنواره های مذهبی و فرهنگی این کشور هم می توانید دیدن کنید و کارهای دیگری که باعث ذوق و شوق شما می شود.

سریلانکا

نامیبیا

اگر یک کشور برای طبیعت گردی می خواهید، نامیبیا می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این جا فقط باید به دیدن تماشای طبیعت وحشی نشست و ماجراجویی‌های طبیعی زیادی را تجربه کرد. اگر پیاده روی دوست دارید می‌توانید روی بلندترین تپه های شنی دنیا راه بروید یا می توانید دوچرخه تان را بردارید و به سمت کوهستان بروید و دوچرخه سواری در کوهستان را تجربه کنید. همان طور که گفتیم حیات وحش اینجا خیره کننده ست. اگر عاشق حیوانات هستید، می‌توانید به فیل‌ها، شیرها و کرگدن‌ها سر بزنید و زندگی آن ها را از نزدیک ببینید تا با نوع زندگی شان آشنا شوید.

پاپوآ گینه‌ی نو

پاپوآ از فرهنگ های شگفت آور تشکیل شده است که باعث تجربه فعالیت‌های ماجراجویانه می شود. این جا محل زندگی چند آتشفشان فعال بوده است و خوب است بدانید که مردمی که در این منطقه زندگی می کردند، به ۷۰۰ زبان مختلف صحبت می‌کنند. این جا می‌توانید با بومی‌ها صحبت کنید و از هنرهای سنتی آنان مانند حصیربافی، تتوی قبیله‌ای و جشن مومو دیدن کنید.

پاتاگونیا

پاتاگونیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای ماجراجویان است، به خصوص آن‌هایی که به کوه پیمایی و کوهنوردی علاقه دارند. برخی از نقاط معروف این منطقه که بین ماجراجویان طبیعت گرد محبوب است، شامل این چند مورد است: دره‌ی چاسابوکو شیلی، ماجراجویی‌های سانتیاگو، یخچال طبیعی اوهیگینس، دریاچه‌ی کویر آرژانتین، و… . اینجا بهشت کوه پیمایان و کوهنوردان است.

پاتاگونیا

نیوزلند

نیوزلند به تازگی به یکی از مقاصد گردشگری مهم تبدیل شده است. مناظری که در جزیره جنوبی نیوزلند وجود دارد، آن قدر زیبا هستند که توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند و برای لحظاتی شما را مبهوت آن همه زیبایی می کند. کوه‌های سر به فلک کشیده پارک ملی دریاچه نلسون بسیار زیباست. این کشور مکان مناسبی برای راهپیمایی های طولانی مدت است.

نیوزلند

هند

هند سرزمینی ست که آداب و رسوم و تمدن و فرهنگ آن آنقدر زیاد است که دیدن هر شهر آن می تواند جذاب باشد. بخش شمال شرقی هند هم به خاطر طبیعت زیبای آن مقصد گردشگران ماجراجو است. داشتن بیابان های خشک، حیات وحش غنی، صومعه‌های لاداخ و تپه‌های سرسبز نگالند از جالب ترین قسمت های یک سفر ماجراجویانه ست. هر چیزی که دوست داشته باشید در این سرزمین پیدا می شود. هند می تواند بهترین مقصد گردشگری برای ماجراجویی‌ های طبیعت گردان باشد.

سوئیس و ایتالیا

ارتفاع دوست دارید، سوییس و ایتالیا را ببینید. تمام دوست داران ارتفاعات زیاد، ایتالیا و سوئیس را بهشت خود می دانند. علاقه مندان ارتفاع می‌توانند در این دو کشور مکان های زیادی را برای کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری کوهستان پیدا کنند و از طبیعت زیبای آن لذت ببرند.این جا می‌توانید شاهد دهکده های خیره‌کننده‌ای باشید که در ارتفاعات قرار دارند. اگر از راه رفتن زیاد خسته شدید، اسپای ۲۰۰۰ ساله رومی‌ها را در این کشور تجربه کنید.

کلورادو

آسایش و راحتی را در کلورادو تجربه کنید. اینجا خبری از کمپ های در دل جنگل نیست. به علاقه مندان چادرهای لوکس اجاره داده می‌شود و علاوه بر اقامت می‌توان در فعالیت‌هایی مثال اسب‌سواری، پیاده‌روی، ماهی‌گیری و غیره در دل کوه‌های راکی شرکت کنید.

زامبیا

به دل طبیعت و حیات وحش بروید و طبیعت بکر و منحصربه فرد زامبیا را از نزدیک ببینید. حیات وحشی که در این کشور وجود دارد، شاید در هیچ کجای دنیا نتوانید ببینید.

پرو

آخرین کشوری که می توانید به عنوان تجربه ماجراجویانه انتخاب کنید ،پرو است. در این کشور می‌توانید به فعالیت‌هایی مثل رفتینگ، دوچرخه سواری، کوهپیمایی و… بپردازید. آرامش را می توانید در طبیعت این جا پیدا کنید. وقتی به پرو سفر کردید، حتما سری به ماچوپیچو بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا