ایران‌ را بگردیمجاهای تفریحیشمال

بام سبز رامسر | جاذبه های گردشگری عروس شهرها

رامسر با تکیه بر سواحل زیبای خود و معماری شهری خاصی که دارد، یکی از پرگردشگرترین مناطق توریستی ایران است. با این حال نیمی از زیبایی‌های این شهر میان کوه‌ها و در دل جنگل‌ها پنهان مانده است. نام عروس شهرهای ایران برازنده رامسر است. رامسر از محبوب‌ترین جاهای دیدنی شمال است. این شهر زیبا در تمام ماه‌های سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی بوده است. خاص بودن رامسر به خاطر قرار گرفتن میان جنگل و طبیعت است. ساحل زیبای خزر از یک سمت و مناظر زیبایی که به خاطر جنگل‌های انبوه به وجود آمده است، از سمت دیگر، به زیبایی هر چه بیشتر شهر کمک کرده است. در فاصله ۵ کیلومتری رامسر یکی از بهترین و محبوب ترین جاهای دیدنی رامسر واقع شده است که همان بام سبز رامسر است.

بام سبز رامسر امکانات تفریحی و گردشگری زیادی دارد که در این مقاله به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم پس تا پایان این مقاله هومسا همراه ما باشید.

تله کابین رامسر

بر فراز دریای خزر و روی کوهستان‌های البرز، یکی از زیباترین خطوط انتقال کابلی است. این تله کابین تنها تله کابین خاورمیانه است که بالای یک دریا قرار گرفته است و ساحل را به کوه هایی که از جنگل پوشیده هستند، متصل می‌کند. تله کابین رامسر یک مکان تفریحی مناسب برای کودکان هم هست و به راحتی می‌توانید خانوادگی به این محل سفر کنید.

تله کابین رامسر بر فراز دریای خزر و روی کوهستان های البرز است که یکی از زیباترین خطوط انتقال کابلی است.

تله کابین رامسر

موتور چهارچرخ

یکی از امکانات تفریحی که در بام سبز رامسر قرار دارد و می‌توانید برای مدت زمان مشخصی آن را کرایه کنید، موتور چهارچرخ یا ATV است که مخفف عبارت All-Terrain Vehicle است و به معنی “وسیله نقلیه همه‌جا رو” است. موتور چهارچرخ به دلیل چرخ‌های بزرگی که دارد، می‌تواند روی تپه و جاده‌های خاکی هم برود و هیجان را به شما هدیه می‌کند.

اجاره ویلا رامسر

سافاری جنگل

یکی‌دیگر از تفریحات دیگری که در بام سبز رامسر در اختیار گردشگران قرار داده شده است، سافاری جنگل است که اگر دوست دارید در جنگل به کند و کاو و اکتشاف مشغول شوید، باید لباس‌های مخصوصی که ایمن طراحی شده‌اند را بپوشید و هیجان را در میان درختان تجربه کنید. مسیری که باید بروید، تقریبا ۴۵۰ متر است و برای رسیدن به خط بعدی باید از پل‌های چوبی رد شوید. علاوه بر این، می‌توانید مکان‌های دیدنی رامسر مثل پارک هزار پله، غار ایل میلی و قلعه نظامی را ببینید و در پایان به بام سبز رامسر برسید.

اگر دوست دارید در جنگل به کند و کاو و اکتشاف مشغول شوید، سافاری جنگل رامسر را از دست ندهید.

آفرود جنگل رامسر

پارک جنگلی ایل میلی

پارک جنگلی ایل میلی که در 5 کیلومتری غرب رامسر قرار دارد، حدود 96 هکتار مساحت دارد و در ارتفاعات قله ایل میلی قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پارک، پله‌های سنگی آن است که بر فراز آن می‌توانید دریا و کوهستان را ببینید. شنیدن صدای پرندگان در میان درختان تنومند و بلند جنگل و دیدن تلالو آفتاب از میان شاخ و برگ‌ها، حس آرامش به شما می‌دهد و دغدغه‌های زندگی شهری را فراموش خواهید کرد.

شهربازی

یکی از امکانات تفریحی دیگر در بام سبز رامسر، شهربازی آن است که محیطی شاد و مفرح را برای کودکان به وجود آورده است. ای شهربازی امکانات زیادی دارد که حتی بزرگسالان هم می‌توانند از آن استفاده کنند. تفریحاتی مثل: پینت‌بال، سینمای 6 بعدی، قلعه وحشت، تله فتو، ترامپولین، پاندول فضایی، سقوط آزاد، برج مبارز و… را می‌توانید در بام سبز رامسر پیدا کنید.

کجا بمانیم؟

سفر شمال لذت بخش‌تر خواهد بود اگر با اجاره یک اقامتگاه مناسب خیالتان راحت باشد. هنگام انتخاب اقامتگاه به شرایط آن و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، توجه کنید. معمولا تعداد اتاق‌ها، قیمت، پارکینگ و… از دغدغه‌های مسافران است. برای این که اقامتی راحت و بی‌دغدغه داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم هتل بام سبز رامسر را انتخاب کنید. اما اگر هتل را برای اقامت انتخاب نمی‌کنید اجاره ویلا در رامسر از سایت هومسا بهترین انتخاب برای شماست.

هتل بام سبز رامسر

یکی از زیباترین هتل هایی که در ایران و در بام سبز رامسر می توانید پیدا کنید، هتل چهار ستاره بام سبز رامسر است که در فاصله 700 متری از سطح دریا قرار دارد و به دلیل همین ارتفاع،  برای رفتن به این هتل باید از تله کابین رامسر استفاده کنید که البته تنها یک بار باید بهای بلیط تله کابین را بپردازید و از آن پس در زول مدت اقامت، استفاده از تله کابین رایگان خواهد بود. این هتل که در سال 1389 افتتاح شده است، در منطقه ای دنج و آرام کوهستانی قرار دارد.

ساختمان اصلی هتل بام رامسر 2 طبقه دارد که شامل رستوران ایل میلی و بام با نمای دیدنی 360 درجه است که می توانید طبیعت بکر کوهستان و جنگل هایی که در رامسر یا چابکسر هستند را ببینید و لذت ببرید. در سوئیت های VIP هم می توانید منظره غروب را از هتل بام سبز رامسر و منظره بی نظیر دریای خزر ببینید.

یکی از زیباترین هتل هایی که در ایران و در بام سبز رامسر می توانید پیدا کنید، هتل چهار ستاره بام سبز رامسر است که در فاصله 700 متری از سطح دریا قرار دارد.

هتل بام سبز رامسر

امکانات هتل بام سبز

امکانات تفریحی این ساختمان شامل: سالن ورزش، باشگاه بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی، رستوران و کافی شاپ.

در این هتل یک دهکده جنگلی وجود دارد که 32 کلبه بزرگ و کوچک دارد و طراحی های کلاسیک و مدرن آن از کارهای طراحان و معماران بزرگ دنیا الهام گرفته شده است. منظره کلبه ها و سوئیت های این هتل به قدری زیبا و رویایی است که حس آرامش را به شما منتقل خواهد کرد. برای رسیدن به کلبه‌های جنگلی باید مسیر پیاده‌روی سنگ فرش شده را گز کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های اقامت در کلبه‌ها و سوئیت‌های هتل بام سبز رامسر، شنیدن صدای گوش نواز پرندگان و قدم زدن در طبیعت پوشیده از جنگل با آب‌وهوای خنک و معتدل حتی در تابستان همراه با مه ملایم است. چیدمان اقامتگاه‌های این هتل زیباست و برای تمام سلیقه‌ها یک چیدمان خاص و منحصر به فرد دارد و از این که در این هتل اقامت دارید، پشیمان نخواهید شد. در برخی از اتاقک‌های این هتل از تم گرم و رنگ‌های نسبتا تیره استفاده شده که نورپردازی ملایم درون آن، جلوه خاصی به اتاق داده است. یا طراحی خاص با الهام از شکوفه‌های بهاری و رنگ‌های خاص بال پروانه ها، نمای زیبایی به اقامتگاه داده است. به دلیل كوهستانی بودن محیط هتل استفاده از كفش‌های مناسب و ورزشی توصیه می‌شود.

صحبت پایانی

اگر به رامسر سفر کردید، بام سبز رامسر را از دست ندهید. بام سبز رامسر یک مجموعه رفاهی با تمام امکانات است تا شما بتوانید روز خوبی را در کنار خانواده یا دوستانتان سپری کنید. برای رزرو اقامتگاه هم می‌توانید از هومسا کمک بگیرید. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما کمک می‌کند از راهی ایمن اقدام به اجاره ویلا یا اقامتگاه کنید.

یک دیدگاه

  1. یکی از خاطره انگیز ترین موردی که تجربه کردم تله کابین رامسر بود، که بالای یک دریا قرار داره و ساحل را به کوه هایی که از جنگل پوشیده وصل میکنه و چشم اندازی دلچسبی داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا