تهرانتهران‌گردیکافه‌ها و رستوران‌ها

کافه های بام لند ؛ انتخابی عالی برای گشت و گذار در کنار دریاچه چیتگر

مجتمع تجاری تفریحی بام لند، در کنار دریاچه زیبای چیتگر روزانه میزبان افراد زیادی است که برای خرید یا تفریح به آنجا آمده‌اند. در بام لند، علاوه بر مراکز خرید متعدد، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی برای رفاه حال مشتریان ساخته شده است. پس از یک خرید طولانی و ساعت‌ها پیاده‌روی در مجتمع نشستن و سرو یک خوراکی خوشمزه در یکی از کافه های بام لند خستگی را حسابی از تن شما درمی‌کند. با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین کافه های دریاچه چیتگر را به شما معرفی کنیم.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

کافه رستوران وارف بام لند

کافه رستوران وارف یکی از باصفاترین کافه‌های بام لند است. در وارف، رنگین‌کمانی از رنگ به درودیوار کافه پاشیده شده است؛ شیشه‌های رنگی میز و صندلی‌های رنگی و زیبا فضای تزئین شده با گلدان‌ها و قاب عکس‌ها و چراغ‌های رنگی همگی حس و حال متفاوتی به کافه بخشیده است.

اینجا دستتان برای انتخاب خوراکی موردنظرتان باز است وارف، شامل بستنی‌فروشی، رستوران و کافی‌شاپ می‌شود. کافه بستنی وارف انواع بستنی میوه‌ای خوشمزه را با دیزاین‌های مختلف و متنوع به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بستنی‌های وارف حتی در زمستان هم پرطرفدار است.

آن چه کافه وارف را نسبت به کافه‌های متعدد بام لند متمایز می‌کند، وجود آیتم‌های اصلی پاستا و سالاد‌ در منوی آن و به عبارتی برخورداری از پاستابار و سالادبار می‌باشد. قیمت آیتم‌های مختلف موجود در منوی پاستابار وارف بسیار معقول و مقرون به صرفه بوده و نسبت به بسیاری از رستوران‌ها پایین‌تر است. این در حالی است که کیفیت پاستاها و طعم آن‌ها بی‌نظیر می‌باشد. کافه وارف هر روز از 9 صبح تا 12 شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

ویژگی‌های جذاب:

در این کافه علاوه بر فضای سرپوشیده می‌توانید از فضای باز هم استفاده کنید.

منو:

انواع ماکتل و شیک، اسموتی، قهوه‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم، پیشنهادهای گرم وارف، پیشنهادهای سرد وارف، قهوه دمی، چای و دمنوش، قهوه بر پایه اسپرسو، نوشیدنی کنار غذا، پاستا، پیتزا، سالاد و پیش‌غذا، برگر، ساندویچ

آدرس اینستاگرام: varf.bamland

✔️آدرس: بلوک C، مجتمع بام لند

شماره تماس: 02140447314

کافه رستوران وارف بام لند

کافه امضا بام لند

یکی از کافه‌های مجتمع بام لند، در نزدیکی دریاچه چیتگر و مشرف به آن، کافه امضا است. کافه امضا دارای منویی کافه‌ای و کاملا مدرن است و در نام‌گذاری برخی از آیتم‌های منو خلاقیت جالبی به خرج داده است؛ طهرون، ابیانه، کاشان، اصفهان و شیراز اسامی شربت‌های مخصوص این کافه هستند.

کافه امضا محل مناسبی برای قرارهای کاری و قرارهای دوستانه به شمار می‌آید.

ویژگی‌های جذاب:

اگر به دنبال کافه قلیون در بام لند هستید یا دوست دارید در فضای باز غذای خود را صرف کنید، می‌توانید در بالکن این کافه بنشینید و از لحظات خود لذت ببرید.

این بالکن در تابستان توسط مه پاش خنک و در زمستان توسط هیتر گرم نگه‌داشته می‌شود.

منو:

انواع اسپرسو بار، انواع قهوه دمی، نوشیدنی گرم، دمنوش، شربت بار، ماکتل بار، اسموتی بار، صبحانه، پیش‌غذا، پاستا، پیتزا

ساعت کار: هر روز از ساعت 8 تا 24

آدرس اینستاگرام: emza.cafe

✔️آدرس: طبقه دوم بلوک C مجتمع بام لند

شماره تماس: 02140447298

بیشتر بخوانید: رستوران های ایرانی بام لند 

کافه امضا بام لند

کافه رستوران آنتیکا بام لند، کافه مناسب تولد در بام لند

کافه رستوران آنتیکا با منظره‌ای شگفت‌انگیز رو به دریاچه چیتگر محل بسیار مناسبی برای قرارهای دوستانه و حتی قرارهای رسمی‌تر و کاری است. دکوراسیون کلاسیک آنتیکا موردپسند اکثر افراد است و انواع غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی در آن سرو می‌شود.

مشتریان می‌توانند برای قرارهای مهم یا مهمانی‌های VIP خود و یا همچنین برای برگزاری مراسم‌های تولد از لژ VIP کافه رستوران آنتیکا استفاده کنند. یکی از محبوب‌ترین سفارش‌های موجود در منوی کافه رستوران آنتیکا نیز سینی ویژه آنتیکا می‌باشد.

کافه رستوران آنتیکا بام لند

ویژگی‌های جذاب:

اگر به دنبال یک کافه مناسب تولد در بام لند می‌گردید، آنتیکا می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

این کافه برای طرفداران قلیان‌های میوه‌ای هم بسیار مناسب است و این افراد می‌توانند در فضای باز کافه، سرویس قلیان هم سفارش دهند.

همچنین طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از صفحه اینستاگرام کافه آنتیکا امکان تماشای بازی‌های مهم فوتبال هم در این کافه فراهم است.

منو:

انواع غذای فرنگی، انواع فست فود و پیتزا و غذاهای لذیذ ایرانی

ساعت کار: هر روز از 8 تا 24

آدرس اینستاگرام: antika_cafe_resto_bamland

✔️آدرس: طبقه آخر مجتمع بام لند، بلوک A

شماره تماس: 02140443029

بیشتر بخوانید: کافه های بازی تهران
اجاره آنلاین اقامتگاه در تهران

کافه رستوران ونوشک بام لند 

در میان این‌همه کافه با تم مدرن و حتی سنتی جای کافه‌هایی با تم و منوی اقوام ایرانی واقعا خالی است. کافه ونوشک این جای خالی را پر می‌کند. در این کافه همه‌چیز کردی است از غذاهای خوشمزه گرفته تا دکوراسیون و موسیقی زنده کردی و لباس پرسنل. البته منوی ونوشک غذاهای ایرانی و فرنگی را هم شامل می‌شود.

منو:

انواع صبحانه؛ شامل صبحانه کُردی و صبحانه ایرانی، انواع خورشت، ماهی، جوجه کباب، کباب گوشت، سالاد، نوشیدنی، قهوه، چای، قلیان

ساعت کار: 9 الی 24

آدرس اینستاگرام: vanoshk_restaurant

✔️آدرس: مجتمع بام لند، بلوک A

کافه ونوشک بام لند

سین کافه بام لند

سین کافه‌ بام لند نخستین شعبه از مجموعه‌ سین و در مجاورت دریاچه‌ چیتگر است. سرو یک خوراکی خوشمزه پس از خرید و پیاده‌روی می‌تواند خستگی شما را حسابی درکند. در سایت سین کافه در قسمت درباره ما نوشته ‌شده که هدف از ایجاد این کافه ارائه قهوه باکیفیت و قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه بوده است.

منو:

انواع قهوه در دو سایز کوچک و بزرگ، دارسینی (نوشیدنی بر پایه اسپرسو و شیر با طعم‌های مختلف)، آیس کافی، شربت‌های سنتی، نوشیدنی گرم، بستنی و دسر، کیک و شیرینی، بربریتا(شامل آیتم‌های صبحانه)، انواع لقمه صبحانه، کروسان، میلک شیک، گلاسه

✔️آدرس: مجموعه بام لند، بلوک C

شماره تماس: 02140447314

سین کافه بام لند

کافه ایلی بام لند

ایلی نام یک برند معروف ایتالیایی تولید قهوه اسپرسو است و نام کافه ایلی هم از روی این برند ایتالیایی برداشته شده است. ایلی نزدیک‌ترین کافه به دریاچه چیتگر است، پس اگر دوست دارید هنگام نوشیدن قهوه منظره زیبای دریاچه را هم از نزدیک ببینید پیشنهاد می‌کنیم سری به این کافه بزنید. البته کافه ایلی فقط قهوه سرو نمی‌کند و علاوه بر آن نوشیدنی‌های باکیفیت و غذاهای بسیار خوش‌طعمی هم دارد.

نورپردازی گرم و جذاب کافه ایلی سبب می‌شود تا محیط کافه بسیار آرامش‌بخش باشد. البته علاوه بر فضای داخلی، فضای مناسبی در بیرون از کافه نیز برای نشستن مشتریان در نظر گرفته شده است. از جمله خوراکی‌های موجود در منوی صبحانه کافه ایلی می‌توان به بیکن گوساله، نیمرو، گوشت، سوسیس، قارچ، سبزیجات، سالاد و سبد نان اشاره کرد.

منو:

انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، کروسان، کیک و دسر، شیک، پنینی، ساندویچ، سالاد، صبحانه

آدرس اینستاگرام: illycaffe.iran

✔️آدرس: مجموعه تجاری بام لند، بلوک A

شماره تماس: 02140447994

بیشتر بخوانید: بهترین کافه های اصفهان

کافه ایلی بام لند

کافه دوناتو بام لند

در بیوی صفحه اینستاگرام کافه دوناتو نوشته شده ” it’s all about donuts”! در این کافه، دونات گل سرسبد منو است. اگر شما هم عاشق طعم دونات هستید، حتما به این کافه سر بزنید. دونات‌های دوناتو علاوه بر تازه و خوش‌طعم بودن، طرح‌های زیبا و رنگارنگی هم دارند. این کافه فضایی کاملا مدرن دارد؛ از چیدمان داخلی آن گرفته تا منوی مینیمالش همگی در راستای این مدرن بودن است.

دونات‌های موجود در کافه دوناتو از قیمت معقولی برخوردار بوده که متناسب با کیفیت و حجم دونات‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند. از جمله پرطرفدارترین دونات‌های موجود در کافه دوناتو می‌توان به دونات کرامبل لیمویی، دونات بلک بری، دونات سالتد کارامل و دونات اسکارلت اشاره کرد.

 منو:

نوشیدنی گرم، اسموتی، قهوه، دمنوش و دونات

ساعت کار: از 10:30 الی 24

آدرس اینستاگرام: donutto.cafe

✔️آدرس: مجتمع بام لند، بلوک B

شماره تماس: 09023008767

کافه دوناتو بام لند

کافه رستا بام لند

کافه رستا از جمله کافه‌های پرطرفدار بام لند است. این کافه با طراحی و دکوراسیون شاد و فضای بزرگ و راحت و دیوارهای شیشه‌ای مشرف به فضای بیرون محل بسیار مناسبی برای قرارهای دوستانه و رسمی است. اگر تابه‌حال به این کافه نرفته‌اید، اولین بار از دیدن منوی آن شگفت‌زده خواهید شد. در منوی رستا انواع دمنوش‌های خاص دست‌ساز را خواهید دید. در بیوی اینستاگرام کافه رستا نوشته شده: «از گوشه گوشه ایران، رُستنی‌ها را گردآورده و بر پایه حکمت درهم آمیخته‌ایم تا جرعه‌ای از سلامتی و شادابی نوش کنید»

فنجان امید، هوس، اعماق اقیانوس آبی، جوانه لبخند ،بال‌های فرشته، زمین شگفت‌انگیز، رویای لطیف، آغوش آرام‌بخش، رایحه سلطنتی، رنگین‌کمان درهم‌آمیخته، لحظات خاص، عصر زنانه اسامی جالبی هستند که در منوی کافه رستا خواهید دید.

عاشقانه قهوه دمنوش و چای چای‌بار کافه رستا را بهشت خود می‌دانند. کافه رستا از انواع دانه قهوه و قهوه‌های آسیاب شده برای تهیه قهوه استفاده کرده که قهوه‌های مدیوم رست آن یکی از بی‌نظیرترین‌ها هستند. همچنین دمنوش‌های کافه رستا در اندازه‌های نیم کیلویی و 250 گرمی قابل خریداری هستند. از دیگر ویژگی‌های کافه رستا آن است که سیگار کشیدن در آن آزاد بوده که همین امر خود سبب شده این کافه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد.

منو:

چای بار با نام‌های منحصربه‌فرد، انواع دمنوش، انواع قهوه

ساعت کار: 8 تا 24

آدرس اینستاگرام: rostachaibar.ir

✔️آدرس: مجتمع بام لند، بلوک B

شماره تماس: 02140447454

کافه رستا بام لند

کافه رستوران بلک لانژ بام لند

فضای این کافه، بسیار زیبا و باسلیقه طراحی شده است. این کافه دارای سالنی نسبتا بزرگ و دل‌باز با دیوارهای شیشه‌ای و مشرف به بیرون است. در بلک لانژ علاوه بر صندلی، مبل‌های راحتی هم چیده شده که می‌توانید از هرکدام که راحتید استفاده کنید. در جای‌جای سالن این کافه گل‌ها و گیاهان آپارتمانی زیبا چیده شده است و چشم‌انداز کافه را زیباتر کرده است.

همانطور که از نام این کافه رستوران مشخص است بخش عمده‌ای از رنگ دکوراسیون داخلی آن رنگ مشکی بوده که در کنار الگوهای خاص کاشی‌ها و مبلمان صورتی جلوه منحصربه‌فردی برای عکاسی پدید آورده است. غذاهای سرو شده در کافه رستوران بلک لانژ باکیفیت و خوش قیمت هستند که در این بین پنه آرابیانا جزو محبوب‌ترین غذاهای آن است.

منو: آیتم‌های کافه‌ای، غذا، قلیان

این کافه دارای 2 منوی کافه‌ای و رستورانی است که منو غذایی آن، معروف‌تر بوده و طرفداران زیادی هم دارد.

ساعت کار: 9 الی 22

آدرس اینستاگرام: blacklounge.cafe

✔️آدرس: مجتمع بام لند، طبقه اول بلوک C

شماره تماس: 4-02140447182

کافه رستوران بلک لانژ

کافه رستوران دوکاتی بام لند، مکانی جذاب برای برگزاری جشن‌ و تولد

کافه رستوران دوکاتی در نزدیکی دریاچه چیتگر، پاتوق عاشقان موتور به‌خصوص موتورهای دوکاتی است؛ در جای‌جای این کافه المان‌های مربوط به این موتورهای مسابقه‌ای به چشم می‌خورد. تم جالب و منحصربه‌فرد این کافه همراه با منظره‌ زیبای دریاچه چیتگر و غذاهای لذیذ و خوشمزه، دوکاتی را به‌جای بسیار مناسبی برای قرارهای دوستانه و حتی رسمی تبدیل کرده است.

دکوراسیون کلاسیک کافه رستوران دوکاتی سبب شده تا این کافه برای قرارهای عاشقانه، خانوادگی و دوستانه گزینه مناسبی باشد. قیمت آیتم‌های موجود در منوی کافه دوکاتی بسیار مقرون به صرفه است.

ویژگی جذاب: 

با پرداخت ورودی جداگانه می‌توانید مراسم جشن و تولد خود را در این کافه برگزار کنید و از فضای آن لذت ببرید.

منو:

پیش‌غذاها، قهوه دمی، ساندویچ ، پاستا، کیک و دسر، شیک، قهوه، قهوه سرد، دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم، املت گوجه‌فرنگی، صبحانه ایرانی و انگلیسی، پنکیک، فرنچ تست، وافل، سرویس قلیان عربی

ساعت کار: 9 تا 22

آدرس اینستاگرام: ducati.caffe

✔️آدرس: دریاچه چیتگر، مجموعه بام لند

شماره تماس: 02140447150

کافه رستوران دوکاتی بام لند

کافه رستوران رولینجا بام لند

رولینجا یک کافه رستوران مدرن با دکوراسیون داخلی مینیمال است و بیشتر مصالح به‌کاررفته در طراحی داخلی آن چوب و فلز است. این کافه در طبقه دوم مجتمع بام لند ساخته‌شده و مکانی دنج با چشم‌انداز زیبای دریاچه چیتگر است. رولینجا دارای 2 منوی کافه‌ای و رستورانی است که منو غذایی این کافه محبوبیت بیشتری دارد.

بر اساس نظرات کاربران در سایت‌های نقد و بررسی رستوران‌ها متوجه شدیم که اکثر کاربران از کیفیت غذا و برخورد پرسنل رولینجا ناراضی هستند و معتقدند قیمت غذا نسبت به حجم آن مقرون‌به‌صرفه نیست. علی رغم تمامی این موارد بسیاری از افراد کافه رستوران رولینجا را برای ویو آرامش‌بخش آن انتخاب می‌کنند.

منو:

انواع ماکتل، سرد نوش، فراپه و اسموتی، قهوه، نوشیدنی گرم، چای و دمنوش، شیک و بستنی، کیک و دسر، استارتر و پیش‌غذا شامل سالاد و سوپ روز، رول استیک، استافد چیکن، پیتزا، پاستا، پنینی، برگر، هات‌داگ

ساعت کار: 9 الی 24

شنبه‌ها از 12 الی 24

آدرس اینستاگرام: rolinja

✔️آدرس: مجتمع بام لند، بلوک C

کافه رولینجا بام لند

کافه روژ بام لند

کافه رستوران روژ یکی از رستوران های بام لند که برای قرارهای دوستانه و غیررسمی است و بیشتر موردپسند جوانان و نوجوانان است. پیشنهاد می‌کنیم حتما خودتان را به سرو یک وعده عالی در کنار دریاچه چیتگر در این کافه دعوت کنید.

از جمله عناصری که کافه روژ از سایر کافه‌های بام لند متمایز می‌کند سرو غذاهای ایتالیایی در بشقاب‌های مینیمال تیره رنگ می‌باشد. از جمله خوراکی‌های پرطرفدار منو کافه نیز شیک اسپشال با رنگ‌های آبی سلطنتی و صورتی است. از دیگر آپشن‌های کافه روژ می‌توان به سرو قلیان‌های میوه‌ای اشاره کرد. اگرچه قیمت آیتم‌های موجود در منوی کافه روژ قدری بالاست با این حال این قیمت نسبت به حجم خوراکی‌ها مقرون به صرفه می‌باشد.

ویژگی جذاب: 

در کافه روژ موسیقی زنده هم اجرا می‌شود که سبک آن معمولا امروزی و جوان‌پسند است و ممکن است خیلی موردپسند خانواده‌ها نباشد.

منو:

ساید و سوپ، سالاد، پاستا، غذای اصلی، ساندویچ، قهوه و نوشیدنی‌های گرم، قهوه دمی، چای بار، قهوه‌های سرد، ماکتل‌ها، اسموتی‌ها، شرابه، قلیان، آبمیوه‌های طبیعی، شیک، سودابار، فراپه، صبحانه

ساعت کار: 9 تا 23

آدرس اینستاگرام: roj.cafe

✔️آدرس: مجتمع بام لند

شماره تماس: 09035989318

کافه روژ بام لند

کافه شمرون بام لند، کافه‌ای جذاب برای صبحانه در بام لند

شمرون، بزرگ‌ترین کافه در بین کافه‌های بام لند است. کافه شمرون یک محیط آرام و به معنی واقعی کلمه دل‌نشین برای معاشرت‌های دوستانه و حتی کاری و خانوادگی است. منوی متنوع و مشهور صبحانه این کافه ، آن را به یک پاتوق همیشگی برای صبحانه‌بازها تبدیل کرده است.

کافه شمرون می‌تواند انتخاب مناسبی برای قرارهای دوستانه، قرارهای کاری، قرارهای عاشقانه و یا حتی معاشرت‌های خانوادگی باشد. منظره زیبایی که این کافه نسبت به دریاچه چیتگر دارد آن را به یک لوکیشن جذاب تبدیل کرده است. از جمله پرطرفدارترین صبحانه‌های کافه شمرون می‌توان به کرپ نوتلا، اسکرامبل اگ بیکن و خاچاپوری اشاره کرد.

ویژگی جذاب: 

این کافه علاوه بر محیط سرپوشیده، فضای باز هم دارد که برای سیگار کشیدن مناسب است.

منو:

غذای اصلی شامل غذای ایرانی و ایتالیایی، صبحانه، سالاد و پیش‌غذا، نوشیدنی سرد، نوشیدنی گرم، کیک و دسر

ساعت کار: 9 تا 23

آدرس اینستاگرام: cafeshemroon

✔️آدرس: مجتمع بام لند، بلوک B

شماره تماس: 02140447342

کافه شمرون بام لند

کافه رستوران قمر بام لند 

شنیدن نام قمر فضایی قدیمی و نوستالژیک را در ذهن تداعی می‌کند. در کافه قمر دکوراسیون قدیمی با رنگ غالب آبی و قرمز، حال و هوای قجری و اشرافی به فضا بخشیده است. در این کافه از المان‌هایی مانند سماور و شمعدان‌های قدیمی برای تزئینات استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی کافه رستوران قمر به واسطه رنگ‌های خیره‌کننده‌ای که در آن استفاده شده است، حس و حال دکوراسیون‌های الهام گرفته شده از دوره ویکتوریایی اروپا را منتقل می‌کند. از جمله پرطرفدارترین آیتم‌های موجود در منوی کافه رستوران قمر می‌توان به انواع فست فود مانند سالاد، پاستا و پیتزا و البته کنافه عربی اشاره کرد. در این کافه رستوران قلیان‌های عربی نیز سرو می‌شود. قیمت خوراکی‌های موجود در کافه رستوران قمر نیز مقرون به صرفه و منطقی می‌باشد.

ویژگی‌های جذاب: 

رستوران با موسیقی زنده در بام لند.

کافه قمر مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی، تولدها و قرارهای عاشقانه و میزبان خوبی برای جشن‌ها و تولدها است.

منو:

نوشیدنی سرد، چای و دمنوش، نوشیدنی گرم، غذا، سالاد و پیش‌غذا

ساعت کار: 11 الی 24

آدرس اینستاگرام: qamar_cafe

✔️آدرس: مجتمع بام لند، بلوک A

شماره تماس: 02140447292

کافه قمر بام لند

کافه رستوران رویال لانژ بام لند

یکی از متفاوت ترین تجربه هایی که از صرف غذا در تهران می توان به دست آورد، تجربه خوردن غذا و نوشیدنی روی آب در کافه رستوران رویال لانژ است. این کافه در دریاچه چیتگر که در یک کشتی شناور روی آبهای دریاچه چیتگر قرار دارد و منحصربه فردترین کافه رستوران تهران به حساب می آید.

منوی کافه رستوران رویال لانژ شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بوده و علاوه بر غذا و انواع نوشیدنی و دسر در این کافه قلیان نیز سرو می‌شود.

ویژگی‌های جذاب:

در این کافه رستوران می‌توانید جشن‌های مختلف مانند جشن تولد را به زیبایی در کنار عزیزان‌تان برگزار کنید.

با پرداخت هزینه می‌توانید از مسئولان این کافه رستوران بخواهید از مراسم شما به صورت حرفه‌ای عکاسی کنند.

در مناسبت‌های مختلف مانند شب یلدا در کافه رستوران کشتی رویال لانژ مراسم ویژه‌ای برگزار می‌شود.

منو: 

منوی کافه: انواع دمنوش ها، انواع نوشیدنی های سرد، ماکتیل، دسر، اسموتی، نوشیدنی گرم

منوی رستوران: بیف، انواع غذاهای دریایی، انواع چیکن، انواع پاستا، انواع پیش غذا

ساعت کار: 19 تا 24

شماره تماس: 09121693209

آدرس اینستاگرام: royallounge_bamland

آدرس سایت: http://royalship.menusaz.com/

کافه رستوران رویال لانژ

کافه لانجین بام لند

لانجین از آن کافه‌های کوچک و تاریک با میزهای به هم چسبیده نیست. این کافه با طراحی مینیمال و نورپردازی حساب‌شده و عالی که دارد محل بسیار مناسبی برای هر نوع قراری است. کیفیت مواد استفاده‌شده در حد اعلا است و کاربران از آن‌ها راضی هستند.

ظرفیت کافه رستوران لانجین در حدود 100 نفر بوده و امکانات متعددی از قبیل پارکینگ اختصاصی و امکان رزرو تلفنی و اینترنتی کافه نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

منو:

انواع آبمیوه و اسموتی، استیک، وافل، شیرینی، میلک شیک، کیک و دسر، نوشیدنی گرم، کوکتل و چای و دمنوش

ساعت کار: 7:30 تا 23

✔️آدرس: مرکز تجاری بام لند، بلوک A

شماره تماس: 02140447280

بهترین کافه های بام لند

کافه رستوران ویکولو بام لند

ویکولو در زبان ایتالیایی به معنای کوچه است. علت نامگذاری این کافه رستوران به واسطه دکوراسیون داخلی آن می‌باشد. دکوراسیون داخلی کافه رستوران ویکولو شبیه به یک کوچه قدیمی اروپایی می‌باشد. از آن‌جایی که فضای این کافه رستوران باز است امکان سیگار کشیدن در رستوران وجود دارد. کافه رستوران ویکولو دارای منوی کافه‌ای و غذایی بوده که البته قیمت آیتم‌های موجود در این منوها نسبتا بالاست.

ساعت کاری: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 10 شب

✔️آدرس: بلوک A مجتمع بام لند

شماره تماس: 26205966

بهترین کافه های بام لند

کافه رستوران عربی باب‌البحر بام لند

اگر به دنبال یک رستوران عربی در قلب تهران هستید، کافه رستوران باب‌البحر از محبوب‌ترین‌هاست. این کافه رستوران ارائه‌ دهنده انواع کباب و سالاد، انواع غذاهای عربی، انواع پیش غذای گرم، انواع پیش غذای سرد، قهوه‌های دمی، سوپ، انواع پلو، غذاهای دریایی، انواع شاورما، دسر، شیک، غذای اصلی، اسموتی و آبمیوه‌های متنوع، قهوه سرد و نوشیدنی‌های گرم و سرد است.

در ضمن در این رستوران قلیان عربی نیز برای مشتریان سرو می‌شود. رستوران عربی باب‌البحر در واقع یک رستوران لبنانی بوده که امکاناتی نظیر اینترنت و پارکینگ را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. فضای دیدنی رستوران و قیمت‌های مناسب آن نیز سبب استقبال بی‌نظیر مشتریان از این رستوران شده است.

ساعت کاری: هر روز 11 صبح تا 11 شب

✔️آدرس: بام لند، دریاچه چیتگر، بلوک C-F10

شماره تماس: 40447282

بهترین کافه های بام لند

کافه رستوران کوبابا

از رستوران‌های شیک بام لند که دارای فضای زیبا و دکوراسیون جذابی است کافه رستوران کوبابا می‌باشد. این کافه رستوران در واقع یک کافه دو طبقه بوده که از طبقه دوم آن می‌توان ویو بی‌نظیر از دریاچه چیتگر داشت. در کافه رستوران کوپابا انواع غذاهای عربی، لبنانی، ایتالیایی و خاورمیانه‌ای سرو شده و آخر هفته‌ها نیز امکان صرف صبحانه در این کافه رستوران وجود دارد.

منوی کافه رستوران کوبابا: بشقاب گوشت مخصوص شاورما، بشقاب کفتا کباب، بشقاب جوجه کباب لبنانی، ساندویچ رول شاورما گوشت، ساندویچ رول جوجه لبنانی، پیتزا پرشوتویی فونگی، پیتزا کریزی، پیتزا پپرونی، انواع پیش غذاهای سرد و گرم، سیب زمینی تند لبنانی، پیراشکی ترکی، حموص مرغ، سالاد فتوش، سالاد تبوله و سالاد سزار.

ساعت کاری: هر روز از 11 صبح تا 12 شب

✔️آدرس: مجتمع تجاری بام‌لند، ساختمان VIP

شماره تماس: 02140447417

بهترین کافه های بام لند

کافه رستوران بالون رویایی

از دیگر کافه‌های دنج بام لند می‌توان به کافه رستوران بالون رویایی اشاره کرد که دارای منوهای کامل غذایی و کافه‌ای می‌باشد. از جمله آیتم‌های موجود در منوهای کافه رستوران بالون رویایی می‌توان به پنینی سبزیجات، انواع کوکتل، انواع وافل، کیک هویج، هات چاکلت و چای اشاره کرد. در ضمن در این رستوران وعده صبحانه نیز سرو می‌گردد.

✔️آدرس: بلوک B، طبقه منفی یک، واحد 3L

شماره تماس: 02140447369

بهترین کافه های بام لند

کافه کیوسک بام لند

کافه کیوسک بام لند یکی از کافه‌های متفاوت واقع شده در بام لند بوده که مورد توجه بسیاری از جوانان قرار گرفته است. این کافه مجهز به فضای باز بوده و امکان سفارش بیرون‌بر را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است. کافه کیوسک مجهز به فروشگاه و دستگاه کارتخوان بوده و یکی از بهترین کافه‌ها برای قرارهای دو نفره می‌باشد.

ساعت کاری: هر روز از 9:30 صبح تا 9 شب

✔️آدرس: خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

بهترین کافه های بام لند

در پایان پیشنهاد می کنیم که مقاله ی جذاب معرفی کافه های تهران را مطالعه کنید.

سوالات متدوال

کافه های باملند زیبا و جذاب کدامند؟

کافه وارف، کافه ایلی، دوناتو، رستا، کافه روژ، کافه شمرون، لانجین و…

رستوران های بام لند کدامند؟

آنتیکا، ونوشک، بلک لانژ، رواینجا، رستوران قمر و…

بهترین صبحانه در بام لند کدام کافه ها هستند؟

کافه امضا بام لند، کافه رستوران گردی ونوشک بام لند ، سین کافه بام لند، کافه ایلی، دوکاتی بام لند، کافه روژ بام لند، کافه شمرون بام لند و…

رستوران با موسیقی زنده در بام لند کدامند؟

کافه رستوران گردی ونوشک بام لند، کافه روژ بام لند، کافه رستوران قمر بام لند و…

کافه مناسب تولد در بام لند کدامند؟

رستوران آنتیکا، رستوران دوکاتی، رستوران قمر بام لند، کافه رستوران رویال لانژ بام لند و…

سخن آخر

با هم به 15 تا از بهترین کافه‌های بام لند سر زدیم؛ فضا و دکوراسیون داخلی، چشم‌انداز بیرون کافه‌ها و منوی آن‌ها را بررسی کردیم و راجع به مزایای هرکدام گفتیم. تنوع منو و محیط کافه‌های بام لند به‌قدری هست که هیچ‌کس با هیچ بودجه و ذائقه‌ای از آنجا گرسنه و خسته برگردد. از کافه‌هایی به سبک رستوران های سنتی تهران با فضای کلاسیک و غذاهای ایرانی گرفته تا کافه‌هایی با منو و محیط مدرن.

‫3 دیدگاه ها

  1. تجربه ای که به شخصه من از کافه رستوران آنتیکا بام لند داشتم فراموش نشدنی و پر از حس خوبه،به شخصه به تمام اشخاصی که مایلند لحظات خوشی رو در کنار عزیزانشون بسازند پیشنهاد میشه.

  2. اطلاعات کامل و مفیدی بود ممنون ازتون.
    من بهتون باباکافه رو هم پیشنهاد میدم که در لیست پیشنهادیتون اضافه کنید چون راضی بودم و کارکنان محترم و با اخلاقی دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا