بریم سفر

اجاره ارزان ویلا های لوکس در شمال چطور امکان پذیر است؟

یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین و البته یکی از مناطق تفریحی نزدیک به تهران، شمال ایران است.  شمال ایران دریا و طبیعت و گردش و تفریح را باهم دارد و آب و هوای معتدل آن باعث شده تا این منطقه همیشه و تقریبا در تمام ایام سال مورد توجه باشد. نرخ مسافرانی که به شمال ایران می روند از تمام مناطق دیگر بیشتر است و همین موضوع باعث رشد و رونق ساخت و ساز در این منطقه شد و هر روز تعداد ویلاها و خانه ها و سوئیت ها افرایش پیدا کرد.

عوامل زیادی روی قیمت ویلا تاثیر دارند و شما برای اجاره ویلا باید به نکات زیادی توجه کنید. مثلا متراژ، محل دسترسی، نزدیکی به اماکن تفریحی و گردشگری، تعداد خواب، امکانات و تجهیزات ویلا و… در افزایش قیمت اجاره آن تاثیر دارند. اما آیا راهی وجود دارد که بتوان یک ویلا لوکس را با قیمت ارزان اجاره کرد؟ در این مقاله نکاتی را به شما می گوییم که شاید برای سفرهای تان به درد بخورد.

موقعیت مکانی ویلا

معمولا ویلاهایی که در شهرهای محبوب قرار دارند، قیمت بیشتری دارند. شهرهای محبوب کجاها هستند؟ شهرهایی که به دلیل آب و هوای بهتر و تردد راحت تر یا دسترسی بهتر، بیشتر مورد توجه هستند و هرساله میزبان گردشگران زیادی هستند.

در مازندران شهرهایی مانند محمودآباد، چالوس، نوشهر، کلاردشت، رامسر، نور و چمستان، تنکابن و متل قو از محبوب ترین شهرها هستند و تعداد مسافران در این شهرها از سایر شهرها بیشتر است.

در گیلان شهرهایی مانند فومن، ماسال، بندر انزلی، رشت، چابکسر و… شهرهای محبوب هستند و در استان گلستان شهرهای گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر و… پرطرفدارترین شهرها هستند.

آیا با قیمت ارزان تر در این شهرها امکان اجاره ویلا یا خانه وجود ندارد؟ چرا دارد. شما حتی با پرداخت 200 تا 300 هزارتومان می توانید در این شهرها ویلا اجاره کنید.

برای این که یک ویلا ارزان در این شهرها اجاره کنید، باید موقعیت مکانی ویلا را کمی تغییر دهید. مثلا می توانید ویلا را رو به دریا انتخاب نکنید یا آن را در یکی از روستاهای نزدیک به شهر انتخاب کنید. یا ویلا کمی از جاهای تفریحی و دیدنی دور باشد.

متراژ ویلا

این یک امر طبیعی است که هرچه متراژ ویلا بالاتر باشد، قیمت آن هم گران تر خواهد بود اما اگر شما در حال مسافرت با تعداد زیادی همسفر هستید، برای تان به صرفه تر است که یک ویلای بزرگ تر اجاره کنید. مثلا اگر شما 10 نفر هستید، هزینه یک ویلای بزرگ بین شما تقسیم خواهد شد و به صرفه تر خواهد بود تا این که دو ویلا با ظرفیت کمتر و متراژ کمتر اجاره کنید.

ویلاهایی که زیربنای مفید بیشتری دارند، قیمت بالاتری دارند. یعنی یک ویلای 500 متری با 200 متر حیاط از یک ویلای 300 متری با 400 متر حیاط گران تر خواهد بود. پس برای این که در پول تان صرفه جویی کنید، به متراژ ویلا دقت کنید.

نزدیکی به جاذبه‌های طبیعی

کوه، دریا و طبیعت مهم ترین جاذبه های شمال هستند که نزدیکی به هرکدام از آن ها می تواند روی قیمت اجاره ویلا تاثیرگذار باشد.

در کنار این ها مکان های دیدنی و تاریخی هم تاثیرگذار خواهند بود. مثلا برای نزدیک بودن به جاهای دیدنی می تواند روی قیمت ویلاهای آن منطقه تاثیر بگذارد.

امکانات مختلف ویلا

داشتن امکانات مختلف روی قیمت ویلا تاثیرگذار است. اجاره یک ویلا با امکاناتی مانند استخر، جکوزی، سالن ورزش، میز بیلیارد، زمین بازی کودکان، ساحل اختصاصی برای ویلای ساحلی و اینترنت پر سرعت می تواند روی قیمت ویلا تاثیرگذار باشد.

ویلا های استخردار و نزدیک به ساحل در ایام تابستان قیمت بالاتری دارند و یکی از پرطرفدارترین ویلاها هستند اما در فصل های سرد، به دلیل شرایط جوی متفاوت و عدم امکان شنا، این ویلاها از محبوبیت کمتری برخوردارند و قیمت آن ها پایین تر می آید.

البته برخی از ویلا های استخردار در فصل سرد، استخر را از آب گرم پر می کنند تا همچنان بتوانند ویلای خود را مورد توجه قرار دهند.

اجاره ویلا ارزان لوکس استخردار در شمال

تعداد اتاق های ویلا

اتاق یکی از خصوصی ترین حریم ها در ویلاهاست و معمولا هر چه تعداد اتاق‌هایی که در یک ویلا وجود دارد بیشتر باشد، قیمت ویلا هم بالاتر خواهد بود. درصورتی‌که اتاق خواب ها مستر باشند (یعنی سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی داشته باشند) قیمت آن بالاتر خواهد بود. معمولا هم اتاق خواب ها دارای تخت دو نفره هستند و داشتن تخت سینگل (یک نفره) در یک اتاق خواب یک مزیت محسوب می شود.

حتی اگر یک ویلا دوبلکس باشد و در هر دو طبقه اتاق خواب داشته باشد، قیمت آن بالاتر از ویلای دوبلکسی خواهد بود که فقط در یک طبقه اتاق خواب دارد.

با وجود تمام موارد بالا، چطور ویلا دوبلکس ارزان در شمال اجاره کنیم؟

اگر می خواهید در مناطق پر طرفدار و محبوب ویلا اجاره کنید، به سراغ روستاهای نزدیک شهر بروید یا از ویلاهایی با متراژ و اتاق خواب کمتر استفاده کنید.

بیخیال برخی از امکانات شوید. در صورتی که می توانید، از برخی امکانات یک ویلا چشم پوشی کنید. چون تنوع امکانات تاثیر زیادی روی قیمت ویلا دارد.

ترجیح دهید که تا دریا یا طبیعت کمی پیاده روی داشته باشید تا این که ساحل اختصاصی داشته باشید.

قیمت برخی شهرهای محبوب از برخی دیگر بیشتر است. مثلا اگر بخواهید به مازندران سفر کنید، باید بدانید که قیمت ویلا های رامسر و چالوس معمولا گران تر است. یا در گیلان قیمت ویلا های رشت یا لنگرود بیشتر است. این افزایش قیمت فقط به دلیل محبوبیت نیست، بلکه به خاطر نوع سخت و ساز و بافت شهری هم هست. یا هم مرز بودن با دریای خزر، روی این موضوع تاثیر خواهد داشت.

لیستی از ویلا های ارزان در شمال

اگر هدف سفر شما استان مازندران است، می توانید ویلاهای زیر را به عنوان ویلای ارزان مد نظر قرار دهید.

یکی از ویلاهایی که می توانید در لیست اجاره خود قرار دهید، یک ویلا لوکس در نور است که به کلیه امکانات اقامتی مجهز است و قیمت مناسبی دارد.

اجاره ارزان ویلا لوکس در نور

دومین ویلایی که هومسا پیشنهاد می کند، یک ویلای لوکس در رامسر است که با دکوراسیون زیبا و شیک آن و البته قیمت مناسب آن، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

اجاره ارزان ویلا لوکس در رامسر

اگر به دنبال یک ویلا ارزان دوبلکس در کلاردشت برای اجاره هستید که هم رو به طبیعت و ویو جنگل باشد و هم امکانات کافی برای اقامت داشته باشد، به لینک زیر سر بزنید.

اجاره ویلا لوکس ارزان در کلاردشت

اگر هدف سفر شما استان گیلان است، می توانید ویلاهای زیر را به عنوان ویلای ارزان مد نظر قرار دهید:

یک موقعیت استثنایی و تکرار نشدنی که تمام چشم اندازهای کوه، کوهپایه، مرتع، روستاهای پایین دست، جنگل، شهر چابکسر، ساحل و دریای خزر را با هم دارا می باشد. یک ویلا جنگلی ارزان در شهر چابکسر که دکوراسین شیک و زیبای آن، مثال زدنی است.

اجاره ویلا لوکس ارزان در چابکسر

بندر انزلی هم یکی از شهرهای معروف گیلان است که به دلیل بندر آزاد بودن و مردابی که دارد، شهره است. برای اجاره یک ویلا ساحلی لوکس ارزان در بندر انزلی به لینک زیر مراجعه کنید. این ویلا به ساحل حاجی بکنده، آکواریوم بزرگ منطقه آزاد انزلی و همچنین جاذبه های طبیعی و شهری انزلی مانند تالاب، اسکله و پارک ساحلی دسترسی خوبی دارد.

اجاره ویلا لوکس ارزان در بندر انزلی

اگر هدف سفر شما استان گلستان است، می توانید ویلاهای زیر را به عنوان ویلای ارزان مد نظر قرار دهید.

اجاره ویلا لوکس در گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا