کافه‌ها و رستوران‌هاتهرانتهران‌گردی

معرفی رستوران های ایرانی بام لند تهران

بام لند یکی از محبوب‌ترین جاهای تفریحی تهران است و رستوران های ایرانی بام لند از محبوب‌ترین بخش‌های این مجموعه به حساب می‌آیند. این رستوران های ایرانی در کنار رستوران های بین المللی بام لند و کافه های بام لند، فضایی را درست کرده اند که این مجموعه فقط یک مرکز خرید نباشد و فضایی برای تفریح و شکم‌گردی هم داشته باشد. در این مطلب با هومسا همراه باشید تا سری به رستوران های ایران بام لند بزنیم و با غذاها و فضای این رستوران‌ها بیشتر آشنا شویم.

بهترین رستوران های سنتی تهران در بام لند

در مجموعه تجاری-تفریحی بام لند چندین رستوران ایرانی عالی و باکیفیت وجود دارد. بنابراین اگر به بام لند رفتید و تمایل داشتید که غذای ایرانی میل کنید، با توجه به منو و همچنین فضای هریک از این رستوران‌ها، می‌توانید محل موردنظر خود را انتخاب کنید و از صرف یک وعده غذای ایرانی در هوای پاک با منظره زیبای دریاچه چیتگر لذت ببرید.

چلوکباب رفتاری بام لند

چلوکباب رفتاری بام لند

چلو کباب رفتاری یکی از باسابقه‌ترین رستوران های سنتی تهران است که با داشتن ۶ شعبه در بخش‌های مختلف این شهر و همچنین ارائه کیفیت مناسب، توانسته است در بین شهروندان تهرانی و مسافران شهر تهران بسیار محبوب شود. چلو کباب رفتاری از سال ۱۲۸۹ یعنی بیش از ۱۲۰ سال است که در شهر تهران فعالیت می‌کند. یکی از ۶ شعبه چلوکباب رفتاری در بام لند تهران قرار دارد. فضایی دوست‌داشتنی و آرام با منظره زیبای دریاچه چیتگر که لذت صرف غذا را را دوچندان می‌کند.

منو چلوکباب رفتاری بام لند

منو شعبه‌های مختلف چلو کباب رفتاری با یکدیگر متفاوت هستند. منوی شعبه بام لند شامل انواع کباب ایرانی، مثل چنجه، جوجه و برگ می‌شود. این امکان برای افراد وجود دارد که غذای خود را به صورت خوراک و به همراه نان یا با برنج سفارش دهند.

آدرس: بام لند، جنب فروشگاه چرم مشهد

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۹۵۱

ساعت کار: از 12 تا ساعت ۲۳:۳۰

آدرس پیج اینستاگرام: chelokabab_raftari

آدرس وبسایت: http://raftarifoodgroup.com/

رستوران ته دیگ بام لند

رستوران ته دیگ بام لند

رستوران ته دیگ یکی از رستوران ایرانی بام لند است که با داشتن فضایی دلنشین و دوست‌داشتنی در کنار دریاچه چیتگر و همچنین ارائه کیفیت مناسب از انواع غذاهای ایرانی به یکی از محبوب‌ترن رستوران های سنتی تهران تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: کافه های بام لند

منو رستوران ته دیگ

منو رستوران ته دیگ بام لند شامل انواع کباب‌های ایرانی، از جمله چنجه، کوبیده، جوجه و همچنین کباب تابه‌ای، کشک و بادمجان و زرشک پلو می‌شود.

امکان برگزاری جشن

مشتریان می‌توانند در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی، برخی جشن‌های کوچک خود را نیز در رستوران ته دیگ بام لند برگزار کنند. علاوه‌بر این‌ها، این رستوران سفارش پخت غذا برای مجالس و مناسبت‌ها را نیز می‌پذیرد. بنابراین افراد این امکان را دارند که غذای خود را هم در فضای این رستوران میل کنند و هم سفارشات خود را برای آن ارسال و از کیفیت مناسب غذاهای آن در مهمانی‌ها و مجالس خود بهره ببرند.

آدرس: بام لند، جنب کافه شمرون

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۳۲۶۳

ساعت کار: از ساعت ۱۲ تا ۲۴

آدرس پیج اینستاگرام: tahdeeg.bamland

کافه رستوران چراغان بام لند

رستوران چراغان بام لند

کافه رستوران چراغان در بام لند یکی دیگر از رستوران‌های محبوب این مجموعه است. کیفیت، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این کافه رستوران است.

منو رستوران چراغان

منو رستوران چراغان شامل انواع غذاهای ایرانی، مثل کباب کوبیده، جوجه کباب و باقالی پلو با ماهیچه و غذاهای فرنگی مثل پاستا و همبرگر می‌شود.

منو کافه چراغان

همچنین منو کافه چراغان نیز شامل انواع ماکتیل و اسموتی، قهوه، دمنوش‌های ایرانی، چای، شربت و همچنین انواع کیک می‌شود.

بنابراین در هر ساعت از روز که به بام لند بروید و تمایل صرف غذا یا میان‌وعده‌ای داشته باشید، می‌توانید به کافه رستوران چرغان سری بزنید و از طعم و کیفیت مطلوب غذاها و نوشیدنی‌های آن لذت ببرید.

آدرس: بام لند، جنب فروشگاه LC Waikiki

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۹۴ و ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۹۶

ساعت کار: ساعت ۱۲ تا ۲۴

آدرس پیج اینستاگرام: cheraghan_restaurant

رستوران شاندیز بام لند

رستوران شاندیز بام لند

مجموعه رستوران‌های شاندیز برای بسیاری از ایرانیان کاملا شناخته شده است. کیفیت و طعم واقعی غذاهای اصیل ایرانی را در رستوران‌های شاندیز به خوبی می‌توان احساس کرد. شعب مختلف رستوران شاندیز در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارند. یکی از شعب رستوران شاندیز نیز در بام لند تهران قرار دارد. بنابراین افرادی که به منظور خرید یا تفریح به بام لند می‌روند، می‌توانند در صورت تمایل از طعم بی‌نظیر غذاهای رستوران شاندیز هم لذت ببرند.

منو رستوران شاندیز بام لند

منو رستوران شاندیز بام بند شامل انواع کباب‌های ایرانی مثل چنجه، شیشلیک و کوبیده و همچنین ماهیچه و زرشک پلو با مرغ می‌شود.

آدرس: بام لند، بالاتر از فروشگاه سله‌بن

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۵۳

ساعت کار: ۱۱:۳۰ تا ۲۴

آدرس پیج اینستاگرام: shandizbamland

رستوران های ایرانی بام لند؛ طعم غذای ایرانی با منظره دریای چیتگر

مجموعه تفریحی-تجاری چیتگر درحال حاضر یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی در تهران است. وجود فروشگاه‌های مختلف در کنار مراکز تفریحی باعث شده افراد زیادی روزانه به این بخش از شهر تهران مراجعه کنند. در این میان، وجود چندین رستوران ایرانی باکیفیت به شما این فرصت را می‌دهد که علاوه‌بر خرید و تفریح، بتوانید با صرف وعده‌ای غذا با چشم‌انداز زیبای دریاچه چیتگر، از گردش خود لذت بیشتری ببرید. شما کدامیک از رستوران های ایرانی بام لند را بیشتر دوست دارید؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود را زیر همین پست با مخاطبان هومسا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا