ایران‌ را بگردیمتهرانتهران‌گردیکافه‌ها و رستوران‌ها

معرفی 11 تا از بهترین کافه های مافیا تهران

اتهاماتی تند و آتشین، دفاعیاتی مشکوک و چشم‌هایی که هرازگاهی به خواب می‌روند؛ این روزها بازی مافیا حسابی بین مردم طرفدار پیدا کرده است و دورهمی‌های زیادی با هدف انجام این بازی شکل می‌گیرد. کافه های مافیا تهران از جمله محبوب‌ترین مکان‌ها برای انجام این بازی پرطرفدار هستند.

بازی مافیا در سال ۱۹۸۶ توسط یک دانشجو رشته روانشناسی در روسیه طراحی شد و به سرعت در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرد. این بازی پس از پخش سریال (مسابقه) شب‌های مافیا در شبکه نمایش خانگی، در بین ایرانیان نیز محبوبیت زیادی پیدا کرد. برای انجام این بازی، بعد از جور شدن چند بازیکن حرفه‌ای و باانگیزه، پیدا کردن فضای مناسب است که اهمیت زیادی دارد. فضایی که در آن افراد بتوانند دور تا دور هم با فاصله مناسب بنشینند و بازی را شروع کنند. کافه های مافیا تهران که دقیقا با هدف انجام همین بازی طراحی شده‌اند، فضایی بسیار عالی و مناسب برای طرفداران بازی مافیا هستند. در این مطلب از هومسا می‌خواهیم سری بزنیم به کافه های مافیا تهران از جاهای تفریحی تهران و ببینیم هریک چه ویژگی‌هایی دارند. پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: کافه بردگیم های تهران
فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

معرفی بهترین کافه های مافیا تهران

کافه‌های زیادی در تهران وجود دارند که می‌توانند برای انجام بازی مافیا مناسب باشند. در ادامه به معرفی بهترین کافه های مافیا تهران می‌پردازیم.

کافه دن کلاب | از بهترین و کامل‌ترین کافه های مافیا تهران

کافه دن کلاب

باشگاه بازی‌های فکری دُن یکی از بهترین و کامل‌ترین کافه های مافیا تهران است. این کافه با داشتن هفت شعبه در تهران و مجموع دوازده شعبه در سراسر کشور (تهران، کرج، اصفهان، مشهد، کرمانشاه و کاشان) به علاقمندان بازی مافیا این امکان را می‌دهد که در محیطی حرفه‌ای دور هم جمع شوند و از این بازی لذت ببرند. در این کلاب چندین عضو به عنوان گرداننده به صورت ثابت حضور دارند. در صورتی که تعداد شما به حد نصاب برای بازی مافیا نرسد، می‌توانید با اعضای خود کلاب نیز بازی کنید.

یکی از اتفاقات جالب در شعب دن کلاب، بخصوص در شعبه مرکزی این کافه این است که هرازگاهی ورک‌شاپ‌هایی مربوط به بازی مافیا نیز در آن برگزار می‌شود. پس اگر جز طرفداران دو آتیشه بازی مافیا هستید و دوست دارید بیشتر در این بازی حرفه‌ای شوید، می‌توانید در ورک‌شاپ‌های کافه دن کلاب نیز شرکت کنید. همچنین بخش آموزشی دن کلاب شامل انتقال آموزه‌های فرهنگی بازی مافیا نیز می‌شود. همه این‌ها در کنار فضا و امکانات مناسب برای انجام بازی مافیا، باعث شده دن کلاب به بهشت طرفداران این بازی در تهران تبدیل شود.

آدرس شعبه مرکزی: میدان فاطمی، بزرگراه شهید گمنام، میدان گلها، خیابان کاج شمالی، پلاک ۱۱۵

شعبه شرق: تهرانپارس، خیابان گلبرگ شرقی (امیر طائمه)، بعد از چهارراه رشید، پلاک ۷۰، برج مادان، طبقه دو

شعبه غرب: پونک، خیابان حیدری مقدم، برج‌های جام جم، جنب ورودی B و C

شعبه تخت طاووس: میرزای شیرازی، پایین‌تر از مطهری، نبش کوچه بیستم، پلاک ۱۵۴

شعبه پیروزی: پیروزی، نبرد، چهارراه ائمه اطهار، نبش خیابان نبی اکرم، پلاک ۳، واحد ۴

شعبه نازی آباد: نازی‌آباد، خیابان مدائن، روبروی بانک مسکن، پاساژ زرافشان، طبقه منفی یک

شعبه دریاچه: چیتگر، خیابان امیرکبیر، بلوار گلها، نرسیده به میدان ارتش، نبش یاس سوم، پلاک ۴۷ منفی افق کوروش

شماره هماهنگی واتس‌اپ: ۰۹۹۱۱۸۳۹۳۸۷

آیدی پیج اینستاگرام (شعبه مرکزی): donclub_central

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۲

کافه مافیا وان | محبوب‌ترین کافه های مافیا شرق تهران

کافه مافیا وان

کافه مافیا وان از محبوب‌ترین کافه های مافیا تهران در شرق این شهر است. ویژگی منحصربه‌فرد این کافه، فضای خاص آن است؛ اتاقی مستطیل‌شکل با نورپردازی ویژه و چیدمان میز و صندلی‌هایی که برای همه ما دقیقا تداعی‌کننده فضای بازی مافیا است. کافه مافیا وان در مناسبت‌های ویژه مثل یلدا و هالووین نیز ایونت‌های ویژه‌ای دارد که معمولا با عکاسی‌های حرفه‌ای همراه هستند. بنابراین اگر علاقه دارید که بازی مافیا را در یک محیط جذاب با گردانندگانی حرفه‌ای انجام دهید، می‌توانید سری به مافیا وان بزنید. در مناسبت‌های ویژه نیز بازی در این کافه می‌تواند حال و هوایی خاص داشته باشد.

آدرس: میدان نبوت، مجتمع امرالداستار، طبقه سوم، اتاق مافیا

شماره تماس: 09129307086

آیدی پیج اینستاگرام: mafiaone_1

کافه برین گیم | جذ‌اب‌ترین کافه های مافیا شمال تهران

کافه برین گیم

اتاق فرار و کافه بردگیم برین گیم یکی از جذاب‌ترین کافه های مافیا تهران در شمال این شهر است. اینجا فضایی کاملا جذاب و حرفه‌ای برای انجام انواع بازی‌های گروهی، از جمله مافیا است. اگر علاقه‌مند به بازی مافیا هستید می‌توانید در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه با برگزارکنندگان این کافه هماهنگ کنید و شبی جذاب را برای خود و دوستان‌تان بسازید. البته اگر تعداد شما کمتر از حد نصاب برای انجام بازی مافیا است اصلا نگران نباشید، می‌توانید ساعت و روز بازی خود را به شکلی رزرو کنید که بازیکنان دیگر نیز در کافه حضور داشته باشند. فضایی که در برین گیم برای بازی مافیا در نظر گرفته شده یک فضای کاملا حرفه‌ای است که بازی در آن همراه با گردانندگانی حرفه‌ای، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان ثبت می‌کند.

آدرس: میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، بالاتر از مجتمع تندیس، پلاک ۳۵، طبقه بالای هایپرمی

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۱۸۸۵۴ و ۰۲۱۲۲۷۵۸۲۵۸

آدرس وبسایت: https://braingamecenter.ir/

آیدی پیج اینستاگرام: braingamecentertehran/

کافه میستری باکس | کافه مافیا شرق تهران

میستری باکس برای تمام کسانی که به بازی‌های هیجان‌انگیز گروهی علاقه‌مند هستند، یک فضای عالی است. در این کافه فضا و امکانات لازم برای انجام بیش از ۱۰۰ نوع بردگیم، بازی‌های PS4 ،بیلیارد، فوتبال دستی، هنداسپید و مافیا فراهم است. اگر به بازی جذاب مافیا علاقمند هستید، می‌توانید از طریق سایت این کافه یا از طریق سایت تیوال وقت خود را رزرو کنید و همراه با دوستان خود یک شب فراموش‌نشدنی بسازید. میستری باکس هرازگاهی نیز مسابقاتی بین برندگان بازی‌های قبلی مافیا که در همین کافه انجام شده‌، برگزار می‌کند. بنابراین اگر فکر می‌کنید که در بین بازیکنان حرفه‌ای این بازی حرفی برای گفتن دارید، می‌توانید در ایونت‌های مافیا میستری گیم شرکت و سپس به فینال قهرمانان این بازی راه پیدا کنید و یک تجربه جذاب برای خودتان بسازید.

آیدی پیج اینستاگرام: mysterybox.ir


اجاره آنلاین اقامتگاه در تهران

کافه مافیای شرق

کافه مافیا شرق یکی از جذاب‌ترین کافه های مافیا تهران است که همه روزه در آن ایونت‌های کلاسیک و پیشرفته مافیا برگزار می‌شود. در این کافه پس از انجام هر سری مسابقات، بست پلیرز یا بازیکنان برتر انتخاب می‌شوند. سپس مسابقه‌ای بین این افراد برگزار می‌شود که بدون شک می‌تواند بازی بسیار حرفه‌ای و جذابی باشد. اگرچه در کافه مافیای شرق انواع بردگیم‌ها وجود دارد و می‌توان با آن‌ها نیز مشغول شد، اما این کافه بیش از هر چیز به دلیل فضای جذابی که برای بازی مافیا طراحی کرده، محبوبیت دارد.

آدرس: ضلع غربی میدان هفت حوض، جنب شهر کتاب، پلاک ۹۳، طبقه سوم

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۵۷۷۲۸۰

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۱۸

آیدی پیج اینستاگرام: cafe_mafia_shargh

کافه بردلند | از بزرگترین و کامل‌ترین کافه های مافیا غرب تهران

بردلند یکی دیگر از بزرگترین و کامل‌ترین کافه های مافیا تهران است که دارای دو شعبه در تهران، یک شعبه در اراک و یک شعبه هم در شهر قزوین است. این کافه از جمله تخصصی‌ترین کافه‌های بازی فکری در ایران است که فضای ویژه آن برای بازی مافیا حسابی بین طرفداران این بازی محبوبیت دارد. اگر دوست دارید شما هم از این فضای عالی استفاده کنید و یک تجربه هیجان‌انگیز برای خود ثبت کنید، حتما سری به بردلند بزنید. اگر هم به بازی مافیا علاقه دارید اما با قوانین و روش بازی چندان آشنا نیستید، نگران نباشید. کمی پیش از زمان شروع بازی به کافه بروید، آنجا بازیکنان و گردانندگان می‌توانند قوانین بازی را برایتان شرح دهند و به این ترتیب شما هم وارد تیم مافیا بردلند شوید.

آدرس شعبه اول: سعادت‌آباد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، خیابان بهار ۱، پلاک ۱۰

شماره تماس (سعادت‌آباد): ۰۲۱۲۲۰۷۱۸۱۶

آدرس شعبه دوم: پاسداران، خیابان اختیاریه جنوبی، بالاتر از چهارراه نیلوفر، نبش بن‌بست جعفرزاده

شماره تماس (پاسداران): ۰۲۱۲۲۷۸۵۳۶۳

ساعت فعالیت:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴

پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۴

آیدی پیج اینستاگرام: boardland_team

کافه حس خوب تهران | کافه مافیا شرق تهران

کافه حس خوب

حس خوب یکی دیگر از کافه های مافیا تهران در شرق این شهر است. این کافه با داشتن فضایی مناسب برای انجام بازی مافیا محبوبیت زیادی بین طرفداران این بازی در تهران دارد. پس اگر به بازی هیجان‌انگیز مافیا علاقه دارید می‌توانید با دوستان خود سری به این کافه بزنید و در کنار سفارش دادن خوراکی‌های خوشمزه آن، یک تجربه و خاطره لذت‌بخش از بازی مافیا نیز برای خودتان ثبت کنید.

آدرس: هفت حوض، چهارراه سرسبز، نبش ورودی میدان ۴۷

شماره تماس: ۰۹۳۵۸۲۴۷۲۰۴

آیدی پیج اینستاگرام: cafehessekhoob

کافه بردگیم | کافه مافیا مرکز تهران

کافه بردگیم

بردگیم یکی دیگر از کافه های مافیا تهران است که در آن می‌توان انواع بردگیم و بازی‌های هیجان‌انگیز دیگر مثل مافیا را انجام داد. اینجا فضایی است که در آن همه افراد خانواده، از کودک تا بزرگسال می‌توانند بازی برای انجام دادن پیدا کنند. بازی‌های هیجان‌انگیز در کنار صرف نوشیدنی و غذاهای خوشمزه این کافه می‌تواند به تجربه دلچسب و خوشایند برایتان تبدیل شود.

آدرس: میدان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندرمری، پلاک ۶۷

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۵۵۳۳۴

ساعت فعالیت: ایام هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۳ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۵ تا ۲۳

آیدی پیج اینستاگرام: cafeboard

بیشتر بخوانید: اتاق فرار

کافه برد | کافه مافیا مرکز تهران

برای طرفداران بازی‌های گروهی و فکری و بردگیم، کافه برد یک نام آشنا است. در این کافه علاقه‌مندان به بازی مافیا می‌توانند دور هم جمع شوند و تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای خود ثبت کنند. اگر در بازی مافیا تجربه زیادی ندارید یا تعداد افراد گروه‌تان زیاد نیست، می‌توانید به این کافه بروید با سایر افراد حاضر در آنجا یک تیم عالی بسازید و مشغول بازی شوید.

آدرس: خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، ساختمان شماره ۱۲۰، طبقه منفی یک

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۶۷۹۲۴

ساعت فعالیت: از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۳ / جمعه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۳ / یکشنبه‌ها تعطیل

کافه الک دولک | کافه مافیا شمال تهران

یکی از جذاب‌ترین کافه های مافیا تهران کافه الک و دولک است که با ایجاد فضایی جذاب و حرفه‌ای به علاقمندان بازی‌های گروهی اجازه می‌دهد که در کنار هم یک تجربه ماندگار را برای خود ثبت کنند. علاقه‌مندان به بازی مافیا می‌توانند با هماهنگی قبلی در این کافه حضور پیدا کنند و با دوستان خود یا افرادی از تیم‌های دیگر مشغول بازی شوند. کافه الک و دولک ایونت‌های مختلفی با تم بازی‌های گروهی نیز برگزار می‌کند که دوشنبه‌های الکی یکی از آن‌ها است. همچنین اگر به بازی‌های فکری و بردگیم علاقمند هستید، می‌توانید برخی از این بازی‌ها را نیز از کافه الک و دولک خریداری کنید.

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، بن‌بست تابانی

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۴۲۱۸۳

آیدی پیج اینستاگرام: alakdolak.games

کافه کورلئونه | کافه مافیا غرب تهران

کافه کورلئونه یکی از شناخته‌شده‌ترین کافه های مافیا تهران است که بیش از هر چیز به خاطر ایونت‌های مافیا خود در بین مردم شهر تهران شناخته شده است. اگر دوست دارید بازی مافیا را در یک محیط جذاب و هیجان‌انگیز انجام دهید، می‌توانید سری به کافه کورلئونه بزنید. اینجا در کنار صرف غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه، تجربه فراموش‌نشدنی از بازی مافیا را نیز برای خود ثبت می‌کنید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دریا به سمت شرق، بعد از میدان کوثر، روبروی پارک دلاوران، خیابان ۲۱ متری گلها، پلاک ۱.۳۲

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۳۹۷۲

ساعت فعالیت: از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰

آیدی پیج اینستاگرام: corleone_cafe

 تیم سارین گیم

سارین گیم یکی از گروه‌های حرفه‌ای بازی مافیا است که در کافه های مافیا تهران مثل کافه لما، کافه گالاتا و کافه آرامیس این بازی را انجام می‌دهند. بنابراین اگر به مافیا و سایر انواع بردگیم علاقمند هستید و تمایل دارید با افرادی حرفه‌ای این بازی‌ها را انجام دهید، می‌توانید به سارین گیم بپیوندید.

شماره تماس برگزارکننده: ۰۹۱۲۰۱۲۷۱۲۹

آیدی پیج اینستاگرام: saringame

یک دورهمی فراموش نشدنی در کافه های مافیا تهران

این روزها مردم خیلی بیشتر از تمام سال‌های اخیر دوباره به سمت بازی‌های گروهی روی آورده‌اند. پس از سال‌ها توجه افراطی افراد جوان و کودکان به بازی‌های کامپیوتری، حالا باز هم می‌توان در هر جمع و دورهمی، هیاهوی پرحرارت بازی‌های دسته جمعی را شنید و از این بازگشت هیجان‌انگیز به وجد آمد. در بین تمام بازی‌های گروهی و بردگیم‌هایی که این روزها بین مردم باب شده، مافیا بدون شک یکی از محبوب‌ترین‌ها است. نیاز به وجود یک فضای مناسب برای جمع شدن بازیکنان دور هم جهت انجام این بازی باعث شده کافه‌های زیادی به فکر بیافتند تا فضایی ایجاد کنند که در آن علاقمندان به بازی مافیا بتواند به راحتی در آنجا دور هم جمع شوند و بازی کنند. کافه های مافیا تهران در بخش‌های مختلف این شهر قرار دارند و به شما اجازه می‌دهند در فضایی جذاب و حرفه‌ای این بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

اگر شما هم تابه‌حال در این کافه‌ها حضور پیدا کرده‌اید، لطفا تجربه‌های ارزشمند خود را درمورد بهترین کافه های مافیا تهران با ما و همراهان هومسا به اشتراک بگذارید. 

پیشنهاد می کنیم مقاله ی جذاب بهترین کافه های تهران را مطالعه کنید و بیشتر با کافه های تهران آشنا شوید.

کلاب مافیا
کافه مافیا

سوالات متداول

بهترین کافه های مافیا غرب تهران کجاست؟

کافه کورلئونه، کافه بردلند

بهترین کافه های مافیا شرق تهران کجاست؟

کافه مافیا وان، کافه مافیای شرق، مافه حس خوب

‫12 دیدگاه ها

  1. ممنون از مطالب خوبتون اتفاقا مقاله درمورد کافه های برد گیم هم خیلی خوب بود

    1. مهدی جان
      بازی‌های مختلفی توی این کافه‌ها وجود داره که می‌تونین متناسب با سنتون انتخابشون کنین ولی برای اطمینان بیشتر با شماره تماس‌هایی که ثبت شده تماس بگیرین

  2. کافه مافیا وان واقعا بی نظم، پر سر و صدا، گرداننده ضعیف، شلوغ، فضایی کوچیک و پر رفت و آمد، همه تو هم و صدا ها زیاد که نظم بازی به شدت به هم میریزه.
    پیشنهاد نمی کنم و بهتره از کافه های دیگه استفاده کنید
    کسی که از بازی خارج میشه باید جای دیگه بشینه که متاسفاته همونجا هست و توی بازی دخالت میکنه. گرداننده هم که اصلا به چیز عجیب و غریبیه

    1. دن كلاپ vip در نياوران داراى محيط تخصصى مافيا و بردگيم و ps5 هستش
      البته با محيطى آرام

  3. مطلب بسیار جذابی بود و قطعاً کمک و ایده برای امثال من که کافه نو پا دارن و برای بازی مافیا برنامه ریزی می کنیم بسیار کمک کننده هست و حالا امیدوارم ما هم بتونیم فضای مناسبی برای این بازی طراحی کنیم تا میهمانانمون بتونن بازی خوب و لذت بخشی داشته باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا