ایران‌ را بگردیمجاهای دیدنیکیش

جاهای دیدنی کیش در شب

وقتی به سفر می‌رویم دوست داریم از تمام لحظات استفاده کنیم و لذت ببریم، حتی شب‌ها! شب‌های سفر می‌تواند خاطره‌انگیز باشد به شرط آنکه شما به مقصدی بروید که شب‌های زنده داشته باشد، جایی شبیه به جزیره کیش. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چطور می‌توانیم از شب‌های کیش لذت بیشتری ببریم و جاهای دیدنی کیش در شب چه فضاهایی هستند؟ برخی از تفریحات کیش مانند جت اسکی و فلای بورد در شب نیز خدمات ارائه می‌دهند ولی انواع تفریحات دیگر برای ساعات پایانی شب و بامداد وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید. دیدنیهای کیش در شب شامل کشتی یونانی، سواحل دل‌انگیز خلیج فارس، مراکز خرید بزرگ و برنامه‌های شاد و مفرح به همراه موسیقی زنده است. در شب‌های کیش می‌توانید به رستوران‌های کیش بروید یا ساعت‌های بامدادی خود را روی کشتی‌های تفریحی کیش با خانواده شامی دلپذیر نوش جان کنید.

1. شب‌های کیش در سواحل و اسکله

پلاژهای کیش شب باز نیستند و امکان شنا در پلاژ به صورت شبانه وجود ندارد ولی سواحل آزاد کیش برای رفت و آمد و برای پیاده‌روی آرام شبانگاهی به همراه خانواده و تماشای زیبایی‌های خلیج فارس همیشه در اختیار گردشگران است. سواحل پاکیزه کیش و هوای مطبوع ساعت‌های پایانی روز بهترین زمان برای گشت و گذار در ساحل‌های زیبای کیش است. به جز سواحل می‌توانید از اسکله ۴۰۰ متری کیش نیز دیدن کنید. این منطقه شب‌های روشن و زیبایی دارد و تفریحات و امکانات فراوانی در آن برای گردشگران مهیا شده است. اگر از تماشای دریا در شب لذت می‌برید شب‌های کیش را در اسکله بگذرانید. پیاده‌روی شبانه بر روی اسکله زیبای کیش، تماشای سینمای چهاربعدی و نوش جان کردن شامی دلپذیر می‌تواند شبی خاطره‌انگیز برای شما بسازد.

دسترسی: تمامی سواحل کیش

ساعت کار: ۲۴ساعته

هزینه: بدون هزینه

تفریحات کیش در شب

2. گشت و گذار در جزیره کیش

شهر کیش زیباست و شب‌های کیش زیبایی آن را دو چندان منعکس می‌کند. جاهای دیدنی کیش عصرها برنامه‌های گشت‌زنی در شهر اجرا شده و می‌توانید با این گروه‌ها همراه شوید تا نقاط دیدنی شهر را ببینید. درخت سبز، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره از جمله دیدنی‌های این گشت‌زنی است. می‌توانید به صورت مستقل نیز به بخش‌های دیدنی بروید و در شب‌های پرستاره کیش زیبایی‌های این جزیره زیبا را تماشا کنید. یکی از تفریحاتی که شب‌ها می‌شود از آن استفاده کرد کرایه دوچرخه و دوچرخه‌سواری در شب های کیش و در هوای مطبوع آخر شب است.

دسترسی: نقاط مختلف شهر

ساعت کار: ۲۴ساعته

هزینه: بدون هزینه

3. برنامه‌های زنده شبانه کیش

جنگ‌های شبانه کیش به شاد و مفرح بودن معروف هستند. اگر علاقمند حضور در این مراسم شاد و دل‌انگیز هستید می‌توانید به فضا‌های فراوانی که برای این منظور وجود دارد بروید. موسیقی زنده و اجراهای شادی‌آور در کنار اینکه شما را می‌خنداند باعث می‌شود در کنار دیگر گردشگران جوی شاد داشته باشید و شبی زیبا و خاطره‌انگیز خلق کنید. همراهی با گروهی از افراد خندان و تماشای پرفورمنس و استندآپ کمدی تا ساعت ۲ و ۳ بامداد ادامه دارد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرحال و شاد نگه دارد. جنگ‌های شبانه کیش سرگرم‌کننده است، برنامه‌های طنز فراوانی در آن اجرا می‌شود و مناسب کودکان و خانواده‌ها نیز است. در هوای شرجی کیش می‌توانید رفتن به جنگ‌ها را به جای گشتن در شهر انتخاب و شبی زیبا برای خود خلق کنید.

دسترسی:  سالن‌های کنسرت و سالن‌های اجتماعات

ساعت کار: ۱۰ شب تا ۲ بامداد

هزینه: کمتر از ۱۰۰ هزار تومان

برنامه شبانه در کیش

4. رستوران‌های لوکس در شب‌های کیش

شام عاشقانه یا خانوادگی در انتهای روز و پس از تفریح و خرید می‌تواند پایان‌بخش زیبایی برای روز باشد. شب های کیش پر ستاره، جذاب و دیدنی است. رستوران‌های مجلل و لوکس فراوانی در این جزیره وجود دارد و انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی را می‌توانید در این رستوران‌ها میل کنید. کنار یک دیگر بودن و لذت بردن از شام پایان شب در این رستوران‌ها که برخی مواقع موسیقی زنده نیز در آن برگزار می‌شود لذت‌بخش خواهد بود. رستوران کوه در میدان امیرکبیر دکوراسیون داخلی زیبایی ساخته شده از صخره‌های سنگی دارد و رستوران ویژه‌ای برای گذراندن آخر شب است و موسیقی زنده نیز در آن اجرا می‌شود. رستوران میرمهنا در خیابان فردوسی یکی از بهترین رستوران‌های کیش است و رستوران فودلند کیش فودکورتی جامع و فوق العاده است. توتی فروتی رستورانی ساحلی است که همین ویژگی بسیاری از گردشگران را به سمت آن جذب می‌کند؛ این رستوران در اسکله کیش واقع شده است. رستوران شاندیز صفدری در جاده جهان و رستوران پوریا نیز در میدان پردیس واقع شده‌اند و از رستوران‌های زیبای کیش محسوب می‌شوند. رستوران‌های کیش این فرصت را فراهم می‌کند تا شما در عین لذت بردن از غذاهای خوشمزه در یک فضای دلچسب ساعاتی را با حال و هوای مدرن و حتی سنتی بگذرانید.

دسترسی: آدرس‌ها ذکر شده است.

ساعت کار: تا ساعات ابتدایی بامداد

هزینه: متغییر

رستوران‌های کیش

5. مراکز خرید کیش و برنامه زنده موسیقی

برخی از مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پانیذ و مرکز خرید پردیس۱ هر شب مراسم شاد و مفرح داشته و در ساعت ۱۰ شب میان خریداران مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز برگزار می‌کنند. برنامه موسیقی زنده نیز در برخی از این مراکز خرید به اجرا در می‌آید. اگر در طول روز خرید کردید و یا دوست دارید بخشی از وقت خود را به خرید بگذرانید با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید ساعات پایانی شب در این مراکز خرید حضور داشته باشید و از برنامه‌های طنز و شاد آن‌ها در کنار اجرای موسیقی لذت ببرید. موسیقی و نوازندگی پیانو نیز در طول روز و شب در مرکز خرید دامون اجرا می‌شود که می‌توانید از این اجرای آن نیز لذت ببرید. در مرکز خرید مروارید با معماری ویژه ایرانی خود نیز هر شب برنامه زنده موسیقی در فضای باز اجرا می‌شود که تماشای آن برای همه گردشگران لذت‌بخش خواهد بود.

دسترسی: مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پردیس۱، مرکز خرید دامون، مرکز خرید مروارید

ساعت کار: ۱۰ شب

هزینه: بدون هزینه

مراکز خرید کیش در شب

6. یک شب آرام در کشتی تفریحی کیش

از دیگر دیدنی های کیش در شب، دیدن زیبایی دریا از روی عرشه کشتی است. یکی از بهترین تفریح‌ها در شب های کیش همراهی با کشتی‌های تفریحی است. این کشتی‌ها که ساعت ۱۱ شب از ساحل حرکت می‌کنند در طول ۲ ساعت برنامه زنده شاد و موسیقی و پذیرایی شام شبی خاطره‌انگیز برای شما می‌سازند. حرکت کشتی در طول شب بر روی خلیج فارس از بهترین تفریحات شبانه کیش است که نمی‌توان نظیر آن را یافت. برخی از برنامه‌های زنده شبانه کیش بر روی همین کشتی‌ها اجرا شده و لحظات شاد و مفرحی را برای گردشگران می‌سازند. کشتی‌های تفریحی کیش با نورافکن‌هایی اطراف خود را روشن می‌کنند تا گردشگران در طول شب بتوانند زیبایی دریا در شب را ببینند و از شب خود بیشتر لذت ببرند.

دسترسی: سواحل مختلف

ساعت کار: ۱۱ شب تا ۱ بامداد

هزینه: حدود ۲۰۰ هزار تومان

7. بازدید از کشتی یونانی

تماشای زیبایی کشتی یونانی در غروب یکی از جذاب‌ترین تفریحات کیش است که نباید آن را از دست بدهید. بسیاری از گردشگران برنامه‌ریزی می‌کنند تا غروب را در کنار کشتی یونانی عکاسی کنند. این کشتی مخروبه در نزدیکی ساحل قرار گرفته و حضور پرشکوه او بر دریا با وجود آنکه سال‌ها است از کار افتاده زیبایی عجیبی دارد و گردشگران به عکس انداختن در کنار آن علاقه‌مند هستند. در شب های کیش می‌توانید به تماشای کشتی یونانی رفته و در کنار ساحل قدم بزنید و لحظات شادی را بگذرانید.

دسترسی: خیابان غروب

ساعت کار: ۲۴ساعته

هزینه: ندارد

کشتی یونانی در شب

8. غواصی در شب

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در شب، تماشای شب در زیر آب و دیدن آبزیانی که در اعماق دریا حرکت می‌کنند و زیبایی‌هایی که شب‌ها در زیر آب وجود دارد تجربه منحصر به فردی است که برخی از کلوب‌های غواصی آن را برای گردشگران فراهم می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین دیدنی های کیش در شب تماشای زیر آب است. غواصی در شب و استفاده از وسایل روشن‌کننده که کلوپ‌های غواصی از آن استفاه می‌کنند این امکان را به گردشگران می‌دهد تا شگفتی‌های دنیای زیر آب را از نزدیک ببینند. اگر به دنبال تفریحی فوق‌العاده در شب های کیش هستید غواصی زیر آب را نیز امتحان کنید.

دسترسی: سواحل و کلوپ هی غواصی

ساعت کار: ۱۱ شب تا ۱ بامداد

هزینه: ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان

9. بازی های هیجان انگیز در شب های کیش

بازی بولینگ هیجان‌انگیز است و می‌تواند یک شب شاد و جذاب برای شما و همراهان‌تان بسازد. یکی از باشگاه‌های مطرح کیش باشگاه مریم است که به شیوه‌ای استاندارد و امن و با ۱۶ خط دیجیتال از گردشگران پذیرایی می‌کند. اگر به این بازی هیجان‌انگیز علاقه دارید می‌توانید شب های کیش را بولینگ بازی کنید و کودکان را به محوطه بازی کودک که در این باشگاه ساخته شده ببرید. بعد از بازی و شبی پر شور بعد از رقابت هم می‌توانید به طبقه‌های بالای باشگاه مریم بروید و از رستوران و کافی‌شاپ‌های آن استفاده کنید. بعد از بازی بولینگ نیز به اسکله زیبای کیش که در همان نزدیکی است بروید تا از زیبایی‌های دریای شب نیز بهره‌مند شوید. بازی‌های هیجان‌انگیز دیگری مانند بیلیارد و اسنوکر نیز در این باشگاه انجام می‌شود که کم هزینه‌تر از بولینگ است.

دسترسی: باشگاه مریم خیابان در خیابان سنایی

ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۲ بامداد

هزینه: هر نیم ساعت ۵۰ هزار تومان

شبگردی در کیش

سوالات متدوال

بهترین جاهای دیدنی کیش در شب کدامند؟

سواحل و اسکله، برنامه‌های زنده شبانه کیش، برنامه زنده موسیقی، کشتی تفریحی کیش، بازدید از کشتی یونانی، غواصی در شب و…

جمع‌بندی

جاهای دیدنی کیش در شب را می‌توانید با شب‌گردی در سطح شهر، رفتن به پارک کشتی یونانی و تماشای این کشتی بزرگ به گل نشسته در ساحل و غواصی در اعماق دریا ببینید. شب های کیش زیبا و پرستاره است و تفریحات و امکانات فراوانی برای لذت‌بردن از سفر به کیش در ساعات پایانی شب وجود دارند. برای اجاره ویلا و سوئیت در کیش وارد سایت هومسا شوید و با اعمال تاریخ و تعداد نفرات، در قسمت جستجو گزینه‌های موجود را ببینید.

یک دیدگاه

  1. رستوران های لب دریا و غذاهاای لذیذش واقعا وسوه کننده اس و بعدش پیاده روی کنار ساحلش به نظرم تجربه فوق العاده ای بود شدیدا توصیه میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا