ایران‌ را بگردیم

بولینگ تهران؛ تجربه ای مهیج در پایتخت

بولینگ یکی از رشته‌های ورزشی و البته یکی از تفریح‌های محبوب و پرطرفدار است که در بسیاری از کشورها علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان زیادی دارد. برخی با چشم تفریح به این ورزش نگاه می‌کنند و برخی دیگر به‌عنوان یک رشته تخصصی ورزشی. ورزشی که مسابقات قهرمانی آن هر ساله با جمعیت زیادی از تماشاگران و علاقه‌مندان برگزار می‌شود. اما به‌دور از نگاه تخصصی و ورزشی، امروزه بسیاری از جوانان اوقات فراغت خود را در سالن های بولینگ می‌گذرانند و با این تفریح سالم ساعاتی خوش را در کنار دوستان تجربه می‌کنند. بولینگ تهران هم درمیان پایتخت‌نشینان محبوبیت زیادی دارد؛ به‌گونه‌ای که سالن‌ های بولینگ تهران به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران در روزهای تعطیل و آخرهفته‌ها مملو از علاقه‌مندان تهرانی است. اگر شماهم به این رشته دوست‌داشتنی علاقه‌مند هستید و  شنیدن صدای برخورد توپ بولینگ به پین‌ها برایتان جذاب است، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با بولینگ تهران و بهترین سالن های بولینگ تهران آشنا شویم.

بولینگ عبدو

بولینگ عبدو

بولینگ عبدو یکی از قدیمی‌ترین و البته بزرگ‌ترین سالن های بولینگ تهران است و از قدیم‌الایام مراجعین و مشتریان زیادی داشته. بولینگ عبدو با نام شرکت سی آر سی ( CRC ) در سال 1342 و با نام یکی از بنیان‌گذاران یعنی علی عبده، تاسیس شد و کار خود را با مدیریت وی آغاز کرد. بولینک عبدو چندین سال در رشته‌‌های بولینگ و بیلیارد و همچنین به‌عنوان سینما و ارائه‌کننده سرویس‌های پذیرایی فعایت خود را ادامه داد تا اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی به مجموعه ورزشی شهید چمران تغییر نام داد و در چندین رشته ورزشی دیگر، فعالیت خود را توسعه داد. بولینگ عبدو در شمال پایتخت در میان سالن های بولینگ تهران جایگاه ارزشمندی دارد.

  • آدرس بولینگ عبدو: تهران، خیابان شریعتی، بعد از ورودی اتوبان صدر.
  • تلفن تماس: 22689453
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب
  • آدرس سایت: www.chamrancomplex.ir

بولینگ باشگاه انقلاب 

باشگاه بولینگ انقلاب

باشگاه بولينگ مجموعه ورزشی انقلاب یکی از محبوب‌ترین‌های بولینگ تهران است و در میان دیگر سالن های بولینگ تهران از اسم‌ورسم خاصی برخوردار است. باشگاه بولينگ مجموعه ورزشی انقلاب که در سال 1385 افتتاح شد، دارای 24 خط بولينگ است که با برخورداری از مکانیزم توپ‌برگردان اتوماتیک و سیستم امتیازدهی پیشرفته بـا استانـداردهای جهانـی، مطابـقت دارد. بولینگ باشگاه انقلاب که از نوع سالن‌های بادی ساخت کشور ایتالیا است، خود دارای فروشگاه لوازم و تجهيزات انفرادی بولینگ است به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کند. اگر به ورزش بولینگ علاقه‌مند هستید و به‌دنبال یکی از بهترین سالن های بولینگ تهران هستید حتما به باشگاه انقلاب سر بزنید.

  • آدرس بولینگ باشگاه انقلاب: استان تهران، خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه کردستان و سئول، باشگاه بولینگ انقلاب.
  • تلفن تماس:  ۲۶۲۱۶۳۷۸
  • ساعت کاری: ساعت8 صبح الی 24شب
  • آدرس سایت: www.enghelabsportcomplex.ir

بولینگ شیان

بولینگ شیان

بولینگ شیان هم از آن مجموعه‌های پرطرفدار و مطرح است که یکی از بهترین سالن های بولینگ تهران را داراست. بولینگ شیان در مجموعه صدف و  در منطقه لویزان تهران واقع شده و با دارا بودن 8 خط بولینگ، محل خوبی برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار دوستان و خانواده است. اما بولینگ قسمتی از این مجموعه تفریحی است و شما می‌توانید در مجموعه بولینگ شیان از بازی‌های دیگری مثل فوتبال دستی، بیلیارد، هاکی روی میز و همچنین از خدمات بوفه و کافی‌شاپ  لذت ببرید. این مجموعه همچنین دارای پارکینگ اختصاصی است که البته برای استفاه از آن باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید.

آدرس بولینگ شیان: تهران، میدان هروی، انتهای خیابان آزادی، مجموعه ورزشی صدف، بولینگ شیان

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۹۷۳۹۶۲ – ۰۲۱۲۲۹۷۳۴۹۵

ساعت کاری: ۱۰صبح الی ۱۹

اینستاگرام بولینگ شیان

بولینگ برج میلاد

بولینگ برج میلاد

برج میلاد ازجمله مجموعه‌هایی است که درکنار معماری نوین و مدرن شهری، در خود مجموعه‌های تفریحی متنوعی را جای داده و در آن تلاش شده با تدارک دیدن مراکز خرید و تفریحی مختلف، هر سلیقه‌ای پوشش داده شود. از مراکز خرید صنایع دستی تا شهربازی و اسکای پارک و البته از همه مهم تر سالن بولینگ! برج میلاد یکی‌دیگر از سالن های معروف بولینگ تهران را داراست و برای طرفداران این ورزش مقصدی محبوب است. برج میلاد درکنار اینکه یکی از مجموعه‌های خوب بولینگ تهران را داراست برای پر کردن یک روز تعطیل و گذراندان اوقاتی خوش در کنار دوستان و خانواده نیز مقصد بسیار مناسبی است می‌تواند رضایت شما و عزیزانتان را کسب کند. پس اگر اهل بولینگ هستید و می‌خواهید درکنار بولینگ تفریحات متنوع دیگری را تجربه کنید  حتما به مجموعه برج میلاد سر بزنید.

آدرس بولینگ برج میلاد:

  1. بزرگراه شهید حکیم غرب، ورودی برج میلاد.
  2. بزرگراه همت شرق، بعد از پل کابلی اختصاصی برج میلاد.
  3. بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، ورودی بزرگراه همت، ورود به کنارگذر مسیر اختصاصی برج میلاد.

تلفن برج میلاد: ۰۲۱۸۵۸۵

ساعت کاری:

  • نیمه اول سال؛ همه‌روزه ۱۰ – ۲۳
  • نیمه دوم سال؛ همه‌روزه ۹ – ۲۰:۱۵

بیشتر بخوانید: رستوران های تهران

بولینگ تیراژه

لولینگ تیراژه

اگر اهل خرید هستید و علاقه دارید بعد از خرید، کمی هم تفریح و سرگرمی را تجربه کنید به مرکز خرید تیراژه سر بزنید. یکی از تفریحات مهیج این مرکز خرید، مجموعه بولینگ است که با دارا بودن 12 خط، یکی از معروف‌ترین سالن های بولینگ تهران را داراست. این سالن بولینگ که مقصد علاقه‌مندان غرب‌نشین پایتخت است، یک مینی بولینگ 4 خطه نیز دارد که برای استفاده کودکان کمتر از 12 سال طراحی شده. اگر به‌صورت جدی بولینگ را دنبال می‌کنید و مستمر به بولینگ تیرازه سر می‌زنید، می‌توانید کارت عضویت طلایی و یا کارت عضویت VIP این مجموعه را تهیه کنید.

عضویت GOLD:

1. بهره مندی از 35% تخفیف ویژه در هر نوبت استفاده

2. آموزش رایگان توسط مربیان مجرب

3. استفاده از کفش بولینگ رایگان

4. بهره مندی از ورودیه رایگان دارنده کارت

عضویت VIP:

1.بهره مندی از 50% تخفیف ویژه در هر نوبت استفاده

2. آموزش رایگان توسط مربیان مجرب

3. استفاده از کفش بولینگ رایگان

4. بهره مندی از ورودیه رایگان دارنده کارت و یک همراه

5. دریافت کارت 20 کردیت جهت استفاده از شهربازی

6. دریافت لاکر

آدرس بولینگ تیراژه: میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت.

بولینگ ایران مال

بولینگ ایران مال

ایران مال یا بازار بزرگ ایران به‌عنوان یکی از پنج مال برتر جهان و جزو بزرگترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی ایران و خاورمیانه علاوه بر فروشگاه‌های متعدد و امکانات رفاهی، تفریحات متنوعی دارد. باشگاه بولینگ ایران مال با نام بولینگ گلکسی با 16 خط استاندارد یکی از همین تفریحات جذاب است که یکی از محبوب‌ترین‌های بولینگ تهران محسوب می‌شود. اگر به ایران مال سرزدید، باید بدانید که سالن بولینگ این مجموعه، در بام ایران مال واقع شده و همین موضوع منظره‌ای زیبا از دریاچه خلیج فارس فراهم کرده است. بنابراین از تجربه مهیج بولینگ به‌همراه یک منظره خوب و زیبا غافل نشوید.

  • آدرس باشگاه بولینگ ایران مال: استان تهران، بزرگراه شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (ایران مال)، باشگاه بولینگ ایران مال.
  • تلفن: ۴۷۶۷۲۱۵۱ ۰۲۱
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۲۴
  • اینستاگرام بولینگ ایران مال

بولینگ اریکه ایرانیان

بولینگ اریکه ایرانیان

مجتمع تجاری هشت طبقه اریکه ایرانیان یکی از مجموعه‌های معروف تفریحی و تجاری غرب پایتخت است که در شمال غربی شهر و در محله سعادت‌آباد واقع شده. اگر اهل خرید هستید و علاقه‌مندید بعد از گشت‌وگذار در مرکز خرید به تفریح و هیجان بپردازید، مجموعه اریکه ایرانیان مقصد خوبی برای شما خواهد بود. این مجموعه دارای امکانات تفریحی مختلفی همچون سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد و اسنوکر، پردیس سینمایی، استخر بانوان و استخر آقایان است. یکی‌دیگر از مجموعه‌های تفریحی این مجتمع، باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان است که با ۱۲ خط استاندارد و با سیستم ثبت امتیاز پیشرفته و اتوماتیک به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین‌های بولینگ تهران فعالیت می‌کند.

آدرس بولینگ اریکه ایرانیان: تهران، شهرک غرب، بلوار اصلی شهید فرحزادی، نبش ارغوان غربی، مجموعه فرهنگی ورزشی تجاری اریکه ایرانیان.

تلفن تماس اریکه ایرانیان: 5-22370001

اینستاگرام بولینگ اریکه ایرانیان

باشگاه بولینگ اپال تهران

بولینگ اپال

مرکز تجاری اپال، از دیگر مراکز خریدی است که یکی از بهترین باشگاه‌های بولینگ را داراست و در کنار خرید و تماشای فروشگاه‌های متنوع، تجربه یک تفریح مهیج را برای شما فراهم می‌کند. البته بولینگ فقط یکی از این تفریحات مهیج است و شما می‌توانید در اپال تهران به قسمت‌های مختلف این مجموعه همچون شهربازی، فودکورت، رستوران، کافی‌شاپ، قنادی، پردیس سینمایی و کلینیک زیبایی سر بزنید. باشگاه بولینگ اپال با ۱۲ خط استاندارد و سیستم ثبت امتیاز اتوماتیک و پیشرفته در سال ۱۳۹۸، در مرکز تجاری اپال افتتاح شد و بر جذابیت‌های این مجموعه افزود. بولییگ اپال یکی از بهترین سالن‌ های بولینگ تهران را داراست و برای گذراندن اوقاتی خوش کنار جمع دوستان انتخاب مناسبی است؛ فراموش نکنید که بولینگ اپال تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما رقم خواهد زد. پس اگر اهل بولینگ هستید و به ‌دنبال یکی از بهترین‌های بولینگ تهران می‌گردید حتما به اپال سر بزنید.

  • آدرس: استان تهران، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان، مرکز خرید اپال.
  • تلفن: ۲۶۶۵۴۹۲۱ ۰۲۱
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ تا ۲۲، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱ تا ۲۳
  • اینستاگرام بولینگ اپال

اقامت در تهران با هومسا

اگر اهل تهران نیستید و تهران را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید، در کنار بازدید از جاهای دیدنی تهران باید به فکر اقامتگاه مناسب نیز باشید. برای بازدید از دیدنی‌های تهران و داشتن تجربه‌های مهیج همچون بولینگ تهران نیازمند زمان بیش‌از یک روز هستید و از قبل باید به‌فکر رزرو اقامتگاه باشید. البته برای اجاره ویلا و سوئیت تنها نیستید و تیم هومسا در کنار شما خواهد بود تا بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد دهد تا انتخابی مناسب برای اقامتگاه سفر خود داشته باشید. فقط کافی است به سایت هومسا مراجعه کنید و با جست‌وجوی نام شهر تهران، برای اجاره ویلا و سوئیت در تهران اقدام کنید.

کلام آخر

تهران در کنار پایتخت بودن، میزبان بسیاری از دیدنی‌های تاریخی و امکانات تفریحی مهیج است. از میراث تاریخی دوران قاجار تا مراکز خرید و باشگاه‌های تفریحی و شهربازی. یکی از جذاب‌ترین این تفریحات، بولینگ است که طرفداران زیادی درمیان پایتخت‌نشینان و جوانان دارد. سالن های بولینگ تهران نیز کم نیستند و در میان آن‌ها بسیاری با استاندارد جهانی به صورت تخصصی مورد استفاده ورزشکاران این رشته قرار می‌گیرند. اگر شماهم علاقه دارید اوقات فراغت خود را با این ورزش مهیج بگذرانید و یا اینکه به‌صورت تخصصی رشته بولینگ را انتخاب کردید حتما به سالن های بولینگ تهران سر بزنید و اقات خوشی را برای خود رقم بزنید. اگر اهل بولینگ هستید و به بولینگ تهران علاقه دارید، نظر خود را درباره این رشته، در قسمت نظرات با ما و همراهان هومسا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا