ایران‌ را بگردیمجاهای تفریحی

سورتمه تالش ؛ آدرس، ساعت کاری و قیمت بلیط سورتمه تالش (1401)

در این مطلب می‌خواهیم به اعماق این تفریح هیجان‌انگیز برویم. از آنجایی‌که سورتمه‌سواری از آن تفریحاتی است که هرجایی پیدا نمی‌شود پیشنهاد می‌کنیم در سفر به تالش زیبا این تفریح فوق‌العاده را از دست ندهید. پیشنهاد می کنیم مقاله ی تالش کجاست را برای آشنایی با تالش مطالعه کنید.

سورتمه تالش کجاست؟

این سورتمه ریلی در مسیری به طول 1 کیلومتر و 55 متر، در دل جنگل سیاه داران و در قسمت بام تالش قرار دارد. مجموعه سورتمه‌سواری تالش با بهره‌گیری از اصول مهندسی روز دنیا و با همکاری شرکت آلمانی ویگاند از سال 1389 فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده است. سورتمه ریلی تالش از مدرن‌ترین و مجهزترین سورتمه‌ها بوده و از نظر ایمنی استاندارد بسیار بالایی دارد.

عکس سورتمه تالش

اطلاعات بازدید

برای اطلاع دقیق از هزینه سورتمه تالش و ساعت کاری سورتمه تالش بهتر است پیش از مراجعه به مجموعه از طریق راه‌های ارتباطی زیر اطلاعات موردنیازتان را به دست آورید:

سایت سورتمه تالش

https://sourtmehtalesh.ir/

شماره تماس سورتمه تالش

09113892719
01344226775

ساعت کار سورتمه تالش

10 صبح تا 8 شب

قیمت سورتمه تالش

60 هزار تومان

آدرس سورتمه ریلی تالش

استان گیلان، شهر تالش، میدان امام علی، بالاتر از سه‌راه دکتر طاهری، انتهای خیابان جعفر طیار، پارک سیاه داران

عکس سورتمه تالش

امکانات سورتمه تالش

  • پارکینگ
  • بوفه خوراکی
  • آلاچیق
  • سرویس بهداشتی

ویژگی‌های سورتمه جنگلی تالش

کنترل میزان سرعت سورتمه: ایمنی بالا و وجود اهرم‌های متعدد در این سورتمه ریلی، به افراد اجازه می‌دهد تا سرعت حرکت خود را تنظیم کنند. البته حداکثر سرعت انتخابی برای این سورتمه 40 کیلومتر بر ساعت در نظر گرفته شده است.

نوع مسیر: در طول مسیر دو خط لیفت (مستقیم) و مارپیچ (غیرمستقیم) برای ادامه راه وجود دارد که در هرکدام از آن‌ها چشم‌انداز سرسبز و جنگلی پیش چشمانتان نقش می‌بندد.

انواع واگن: واگن‌های تک‌ نفره و دو نفره برای سورتمه سواری در این مسیر ریلی وجود دارد. اگر از نوع دو نفره آن استفاده می‌کنید بهتر است شخصی که وزن بیشتری دارد در واگن عقب بنشیند. ترمز و کنترل سرعت هم در اختیار فردی است که در قسمت عقب قرار دارد.

نکته مهم: برای جلوگیری از خطرات احتمالی سعی کنید فاصله خود را با واگن‌های دیگر حفظ کنید.

سورتمه در تالش

در سورتمه سواری تالش چه چیزی در انتظار شماست؟

عاشقان هیجان می‌توانند با لغزیدن سورتمه در فرازوفرود این مسیر شیب‌دار موجی از آدرنالین را در وجود خود سرازیر کنند. پس با ترمز گرفتن‌های متوالی در این لذت بی‌وصف وقفه‌ای ایجاد نکنید و آزاد و رها دل به زیبایی مسیر بسپارید.

لذت هیجان و سرعت در یک چشم‌انداز رویایی با درختان انبوه دست در دست هم، تجربه مفرحی محسوب می‌شود. زیبایی حیرت‌آور تالش با ترکیبی از در کنار هم قرار گرفتن کوه، جنگل و دریا، سورتمه ریلی تالش را تبدیل به یکی از زیباترین مسیرهای سورتمه‌سواری ایران کرده است.

گذر از دامنه سرسبز با تماشای خرامیدن مارال‌ها (گوزن قرمز خزری) به‌علاوه تمام آنچه گفته شد شما را افسون می‌کند. دوربین‌های اتوماتیک بین مسیر تصویر هم شما را در این لحظات فراموش نشدنی ثبت می‌کنند. در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت هزینه عکس‌ها را به صورت چاپی یا فایل دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: جنگل گیسوم

سورتمه سواری در باران و برف؛ یک لذت وصف نشدنی

امکان سورتمه‌سواری در تمامی فصول سال، حتی به هنگام بارش برف و باران، از ویژگی‌های خوب سورتمه گیلان محسوب می‌شود؛ زیرا به دلیل وجود پوشش‌های محافظ نه‌تنها بارندگی خللی در تفریح شما ایجاد نمی‌کند بلکه بر جذابیت آن می‌افزاید.

سورتمه تالش در زمستان

اقامت در تالش

تنوع اقامتگاه در تالش هم مانند سایر شهرهای شمالی کشور بسیار زیاد است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد؛ اما انتخاب بهترین گزینه برای یک اقامت آرام و بی‌دغدغه در میان انبوه گزینه‌های موجود مسئله دیگری است. با هومسا سامانه اجاره ویلا و سوئیت این مسئله هم به‌راحتی حل می‌شود.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی سورتمه تالش که یکی از جاهای دیدنی تالش پرداختیم. از مزیت‌های منحصربه‌فرد این تفریح این است که هر موقع از سال و در هر وضع جوی می‌توانید روی سورتمه‌سواری تالش حساب کنید. در سفر به تالش ضمن بازدید از سایر جاهای دیدنی تالش و رستوران‌های تالش، این تجربه لذت‌بخش را از دست ندهید.

‫8 دیدگاه ها

  1. وای عالیه من یه بار اومدم با خونواده الان که عکس سورتمه توی برف رو دیدم دوس دارم برف بباره بیام سورتمه سواری وای چه لذتی داره 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا