اخبار

اختصاص ۱۱۰۰میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس‌جمهوری به گردشگری استان گلستان

مسئول پیگیری مصوبات سفر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان گلستان، از اختصاص ۱۱۰۰میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس‌جمهوری به حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

به‌گزارش هومسا،رسول فلاحت در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان که با حضور رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان و معاونان، مدیران و کارشناسان اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان برگزار شد، گفت:در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان مبلغ ۱۱۰۰میلیارد ریال برای حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان مصوب شد.

وی با بیان این‌که گلستان به‌واقع نگارستان ایران است و جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری در این استان مسافران و گردشگران بسیاری را به‌سوی خود جذب می‌کند،تأکید کرد:ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری مسئله‌ای است که باید اعتبارات منابع استانی و منابع ملی در دسترس را برای توسعه آن به کار گرفت.

 


فلاحت در بخش دیگری از اظهارات خود، تصریح کرد:موضوع اعطای تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ مسئله بسیار مهمی است که باید به همت و تلاش فراوان اعتبارات اختصاص‌یافته به این حوزه کامل جذب شود.

رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان نیز در ادامه این نشست در بخشی از اظهارات خود با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان در حوزه‌های مرتبط با این اداره‌کل، گفت:در مجموع ۱۱۰۰میلیارد ریال در قالب ۵۵ پروژه در سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان به حوزه‌های میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مصوب شد،از این میزان اعتبار مصوب در سفر رئیس جمهور به استان، تاکنون مبلغ ۱۱۰میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های استان تخصیص یافته است.


انتهای خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا