اخبار

تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

موتورسواران تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس با ورود به خاک کشورمان از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری ایران بازدید ‌خواهند کرد.

به گزارش هومسا، گردشگران شرکت‌کننده در این تور ٢٠ نفر از كشورهای فرانسه، سوييس و هلند هستند که با ۱۶ دستگاه موتورسیکلت سنگين و سه دستگاه خودرو دو ديفرانسيل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز کرده و روز جمعه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.

این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران‌هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشورمان با هماهنگی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، کشورمان را به‌عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده‌اند تا سفیر امنیت، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشند.

این گردشگران موتورسوار طی ٢١ روز حضور در ایران با عبور از شهرهای كندوان، تبريز، سقز، كرمانشاه، گلپايگان، اصفهان و ياسوج از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد.

در ادامه به مدت ۴ روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر در مسیر بازگشت از شهرهای اصفهان، اراک، قزوين و گیلان عبور و ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.

انتهای خبر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا