اخبار

ضرغامی:برای برپایی نمایشگاه و فروش صنایع‌دستی نیازی به مجوز نیست

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با تاکید براینکه زمینه‌های کار صنایع‌دستی، مظهر اقتصاد مقاومتی است،عنوان کرد:برای برپایی نمایشگاه و فروش صنایع‌دستی در فروشگاه نیازی به مجوز نیست.

به‌گزارش هومسا،سید عزت‌الله ضرغامی در مراسم تکریم و معارفه معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی که روزگذشته دوشنبه ۱۶ خرداد ماه در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد،در بخشی اظهارات خود گفت:صنایع‌دستی باید وارد زندگی مردم شود،در رنگ و طرح باید تحول ایجاد شود،همچنین  کالاها باید متنوع، ارزان، بسته‌بندی و برندسازی شود،از همه همکارانم در معاونت صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی تقاضا دارم تا تمام تجربه و توان خود را پای کار بگذارند.

 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی
عزت الله ضرغامی

زمینه‌های کار صنایع‌دستی، مظهر اقتصاد مقاومتی است

وی افزود:این جا باید محل عرضه ایده‌های خوب باشد،تمام کشور به عنوان مبادی عرضه، بازارچه و فروشگاه امروز در اختیار ماست،هر جا امامزاده‌ای هست،می‌تواند محل عرضه و فروش صنایع‌ دستی ما باشد،برای برپایی نمایشگاه و فروش صنایع‌دستی در فروشگاه نیازی به مجوز نیست،زمینه‌های کار صنایع‌ دستی، مظهر اقتصاد مقاومتی است. ربطی به تحریم ندارد و واقعا می‌تواند اقتصاد ما را نجات دهد.

برای معرفی صنایع‌ دستی از فضای مجازی استفاده کنیم

وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی ادامه داد:همه همکاران بدانند نگاه تحولی امروز ما در این حوزه همین موضوع است،پژوهشگاه‌ما باید در بخش صنایع‌دستی فعال شود و برای ایجاد تحول در این بخش کمک کند.نگاه ما باید در حوزه صنایع‌ دستی وسیع باشد،باید برای معرفی و آموزش صنایع‌ دستی از فضای مجازی و فناوری‌های نوین استفاده کنیم،مردم باید صنایع‌دستی را در سبک زندگی خود مد نظر قرار دهند،همچنین زیبایی‌های آن باید به نمایش گذاشته شود.

انتهای خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا