اخبار

ضرغامی:هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه میراث و گردشگری وجود ندارد

وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گفت: در حوزه میراث و گردشگری به ویژه در جاذبه‌های تکمیلی،جز رژیم اشغالگر قدس برای سرمایه‌گذاری دیگر کشورها هیچ محدودیتی نداریم. 

به گزارش هومسا،سید عزت الله ضرغامی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که صبح امروز در موزه ملی ایران برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه‌های میراث و گردشگری در دولت رییسی و این که در دولت گذشته با وجود ابراز تمایل سرمایه‌گذاران ترک اما حرف‌ها در حد تعارف‌های دیپلماتیک باقی ماند،گفت:هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در  حوزه میراث و گردشگری به ویژه در جاذبه‌های تکمیلی وجود ندارد.

وی افزود:شنبه هم با مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران ترکیه ملاقات داشتم، همراهی و تفاهم داشتیم و حتی محل‌هایی برای سرمایه‌گذاری به خاطر علاقه به اردبیل و شیخ صفی انتخاب کرده‌اند. همه گونه همکاری با آن‌ها  از نظر مجوزها انجام می‌شود. در این باره خط قرمز نداریم، جز رژیم اشغالگر قدس برای سرمایه‌گذاری دیگر کشورها هیچ محدودیتی نداریم،بخشی از کسانی که سرمایه‌گذاری کلان می‌خواهند انجام دهند نیز از کشورهای خارجی هستند  که قصد دارند سرمایه‌گذاری خاص انجام دهند. در این رابطه با قطری‌ها ملاقات داشتم که محل‌هایی را مد نظر دارند. به هر حال برای سرمایه‌گذاری مراحل قانونی داریم، اما بنا داریم این موانع را از بین ببریم.

انتهای خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا