ایران‌ را بگردیمشمالکافه‌ها و رستوران‌ها

بهترین رستوران های رامسر ؛ برای تجربه طعم ماندگار غذاهای محلی

یکی از بهترین و زیباترین شهرهایی که در خطه سبز شمال و در غرب مازندران واقع شده است، رامسر است. کوه‌های بلند و پوشیده از درختان انبوه، جنگل‌های پر درخت که قدم زدن در میان آن‌ها حس شادابی به شما و می‌دهد و دریای خزر، همه از جاذبه‌های توریستی شهر رامسر هستند. آنقدر جاهای دیدنی رامسر زیاد است که هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. هر جا هم که توریست و گردشگر باشد، تعداد رستوران‌های آن زیاد است و تنوع آن‌ها به جاذبه‌های توریستی آن اضافه می‌کند. در این مقاله سعی کرده ایم بهترین رستوران رامسر را معرفی کنیم که شما را مجاب می‌کنند به خاطر طعم غذاهای بی‌نظیرشان هم که شده به این شهر سفر کنند.

اجاره ویلا در رامسر

رستوران خاور خانم

رستوران خاور خانم به عنوان یکی از رستوران‌های رامسر بین مردم شهرت پیدا کرده است اما این رستوران در روستای سرولات شهر چابکسر استان گیلان قرار دارد. از آنجایی که بسیاری در سفر به رامسر حتما سری به رستوران خاور خانم هم می‌زنید، اینجا را هم به شما معرفی می‌کنیم.

خاور خانم یک کدبانوی شمالی است که رستورانی با غذاهای سنتی و محلی دارد. رستوران خاور خانم مکانی جذاب برای صرف یک وعده غذای تازه با دستپخت یک زن شمالی است. غذاهای این رستوران در یک سینی بزرگ همراه با کاسه و بشقاب‌های گل گلی سرو می شوند و در کنار آن ماست محلی و حتی زیتون پرورده هم قرار دارد.

این رستوران چشم‌انداز بی نظیری به دریا و کوه های اطراف دارد و یک تجربه متفاوت برای غذا خوردن به دست بیاورید.

آدرس: چابکسر، روستای سرولات

شماره تماس: 09113444934

رستوران خاور خانم

رستوران بلوط اربه کله

یکی از بهترین رستوران‌های رامسر که در چند سال اخیر، شهرت زیادی پیدا کرده، رستوران بلوط در اربه کله است. این رستوران چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی به رامسر و دریا دارد و خاطره دلچسبی از صرف غذا در دل جنگل‌های سرسبز شمال برای‌تان به ارمغان می‌آورد. هم برای صرف صبحانه و هم برای صرف ناهار می‌توانید سری به این رستوران بزنید و از غذاهای محلی و سنتی سرو شده در این رستوران نهایت لذت را ببرید.

آدرس: سادات شهر، 5 کیلومتری روستای اربه کله

شماره تماس: 09214995849

رستوران بلوط رامسر

رستوران اکبر جوجه رامسر

رستوران اکبر جوجه رامسر یکی دیگر از رستوران‌های معروف رامسر است که در آن می‌توانید مزه واقعی و اصیل اکبر جوجه را در آن تجربه کنید. به مانند دیگر رستوران‌های اکبر جوجه، تنها غذایی که در این رستوران می‌توانید میل کنید، جوجه کامل است که به شیوه خاص اکبر جوجه همراه با رب مخصوص آن سرو می‌شود.

آدرس: جاده ساحلی تنکابن به رامسر

شماره تماس: 02166754489

رستوران اکبر جوجه رامسر

رستوران مظاهری رامسر

رستوران مظاهری یکی از رستوران‌های مشهور رامسر است و مردم محلی و مسافران تا حد زیادی از کیفیت غذای این رستوران راضی هستند. این رستوران فضای شیک و مجللی ندارد اما انواع غذاهای ایرانی، کباب و غذای محلی شمالی از مرغ شکم پر گرفته تا ماهی و پیش غذاهای محبوبی مانند میرزاقاسمی در آن سرو می‌شود. رستوران مظاهری رامسر در دو نوبت ناهار و شام غذا می‌دهد و امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و محلی برای پارک ماشین دارد.

آدرس: خ شهید عباس مفرد، جنب دانشگاه آزاد اسلامی رامسر

شماره تماس: 01155252338

رستوران مظاهری رامسر

صحبت پایانی

اگر در سفر به رامسر دنبال جایی برای اقامت هستید و دوست دارید یک جای منحصر به فرد با کیفیت بمانید، می توانید از هومسا کمک بگیرید. هومسا سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما کمک می کند از راهی ایمن اقامتگاه اجاره کنید.

‫2 دیدگاه ها

  1. با توجه به نظر مثبت کاربران در سایتها خونه رستوران ماهور رو انتخاب کردم و بشدت از کاربران ممنونم بابت پیسنهاد این رستوران با کیفیت بالا ،دلم برای غذاههاش لک زده،برم شمال حتما انتخابم مجددا خونه رستوران ماهور

  2. رستوران مظاهری رامسر تنوع غذائی شمالی زیادی داره که طرفداراش حتی افراد بومی هم میومدن اونجا، حرف نداره خیلی توصیه میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا