ایران‌ را بگردیمشمالکافه‌ها و رستوران‌ها

چند رستوران خوب در ماسال را بشناسیم!

ماسال مجموعه‌ای از ییلاق‌های سرسبز و خوش آب‌و‌هواست که در استان گیلان و نزدیک کوه‌های تالش قرار گرفته است. از جمله ییلاق‌های دیدنی ماسال می‌توان به اولسبلانگاه، سوچاله، تلارگاه، اسپی‌دشت، واشیار و چند ییلاق دیگر نام برد. اگر از کسانی که از ماسال دیدن کرده‌اند بخواهید این منطقه را با یک کلمه توصیف کنند، بیشتر افراد آن را با عبارت “رویایی” توصیف خواهند کرد، اما این فقط زیبایی‌ ماسال نیست که برای‌تان خاطره‌ساز خواهد شد، بلکه طعم غذاهایی که در رستوران‌های ماسال نوش‌جان می‌کنید، تا مدت‌ها به یاد می‌ماند. در این مقاله می‌خواهیم چند رستوران خوب در ماسال را معرفی کنیم تا پس از بازدید از ییلاق‌ها و جاذبه‌های گردشگری ماسال، خود را به یک وعده غذای فوق‌العاده مهمان کنید.

پس اگر در آینده نزدیک راهی ماسال شدید، حتما به یکی از رستوران‌های معرفی شده در ادامه مقاله سری بزنید.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

معرفی رستوران خوب در ماسال

  • رستوران و کافه تاپ جمشید
  • رستوران خزر ماسال
  • رستوران هاراشید
  • رستوران کاج ماسال
  • رستوران راتینس
  • رستوران خانی

رستوران و کافه تاپ جمشید

رستوران تاپ جمشید

یکی از رستوران‌های معروف ماسال‌ رستوران تاپ جمشید است. این رستوران با مدیریت جمشید نجاتی و با دارا بودن چند ویژگی مهم همچون غذای لذیذ و باکیفیت، موقعیت مکانی جنگلی و بکر، منظره سرسبز و زیبا و همچنین پرسنل خوش‌برخورد، رضایت مشتریان خود را کسب کند و به مجموعه‌ای محبوب برای گردشگران تبدیل شود. این رستوران غذاهای خود را در میز غذاخوری، تخت‌های سنتی و کلبه‌های چوبی سرو می‌کند. وجود محیط جنگلی به‌همراه حوضچه و استخر آب موجب شده این رستوران محیطی مناسب برای استراحت مسافران را دارا باشد. رستوران تاپ جمشید دارای امکانات کافی‌شاپ بوده و از مشتریان خود با انواع نوشیدنی گرم و سرد، شیک و بستنی پذیرایی می‌کند.

ساعات فعالیت رستوران تاپ جمشید: از ساعت ۹صبح تا ساعت ۲۴شب، منو کامل برای صبحانه،ناهار،شام.

آدرس رستوران تاپ جمشید: ماسال، منطقه گردشگری طاسکوه، کوچه نجاتی، ۷۰متر داخل کوچه نجاتی، مجتمع اقامتی تفریحی و رستوران تاپ جمشید.

شماره‌های تماس رستوران تاپ جمشید:

09120564271
09120798538
09124589519
09391455132
09930348132

رستوران خزر ماسال

یکی از رستوران‌های معروف ماسال‌، رستورانی است به نام خزر که در سال 1369 افتتاح شده و در ابتدا به عنوان یه کته‌پزی شروع به کار کرده است. تنها دو نفر در یک مکان 24 متری مشغول به کار بودند و به خاطر داشتن خدمات خوب و مطلوبی که ارائه می‌دادند، توجه مشتریان را به خود جلب کردند. پس از گذشت سال‌ها به یک رستوران درجه یک از طرف سازمان گردشگری تبدیل شد و در حال حاضر فضایی در حدود 600 متر مربع را به خود اختصاص داده است. این رستوران شامل سالن پذیرایی، لژ خانوادگی، و یک سالن وی آی پی مجلل است که آمادگی خدمات‌رسانی به 220 نفر را دارد.

رستوران خوب در ماسال

این رستوران یکی از رستوران‌های مطرح گیلان است و به خاطر داشتن منو غذایی متنوع (30 نوع غذای روزانه) و بالاترین خدمات، در جهت رضایت مشتریان قدم بر می‌دارد. محیط این رستوران دلپذیر و صمیمی است و تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای‌تان به جا خواهد گذاشت. برای رفتن به این رستوران باید به خیابان انقلاب ماسال، جنب بانک ملت بروید.

  • آدرس شعبه ماسال: گیلان، ماسال، خیابان  انقلاب، بعد از بانک ملت
  • ساعت کار: از ساعت 12:00 ظهر تا 12:00 شب
  • تلفن: 43666515-013
بیشتر بخوانید: ییلاقات ماسال

رستوران هاراشید | یکی از رستوران‌های خوب در ماسال

رستوران خوب در ماسال

قطعا رستوران هاراشید یکی از بهترین رستوران‌های ماسال است. این رستوران با داشتن ویو زیبا و رو به بام سبز ماسال، یکی از گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های گیلان به شمار می‌رود. کیفیت غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، بسیار بالاست و می‌توانید انواع غذاهای دریایی و گوشتی شامل غذاهای محلی شمال و انواع کباب را در این رستوران نوش‌جان کنید. بعد از صرف غذا یک چای تازه‌دم و یا دمنوش حسابی می‌چسبد. اگر اهل قلیان هم باشید می‌توانید، سفارش دهید. چیزی که پشینهاد می‌کنیم هنگام رفتن به این رستوران همراه خود ببرید، دوربین عکاسی است. چشم‌اندازهای اطراف رستوران برای ثبت عکس عالی هستند.

  • آدرس: بام سبز ماسال
  • تلفن: 0134468000
  • اینستاگرام: instagram.com/hara.shid

رستوران کاج ماسال از بهترین رستوران‌های شهر ماسال

رستوران خوب در ماسال

رستوران کاج ماسال واقع در بخش شاندرمن و خیابان ماسال-شاندرمن یکی از رستوران‌های ماسال با کیفیت و خدمات بسیار خوب است. این رستوران در فضایی آرام و خلوت قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و محلی با بالاترین کیفیت به صورت 24ساعته در این رستوران سرو می‌شوند. اگر راهی ماسال شدید حتما یکی از وعده‌های غذایی خود را در این رستوران نوش‌جان کنید.

  • آدرس: استان گیلان، شاندرمن، ماسال – شاندرمن
  • تلفن: 01343669801

رستوران راتینس

رستوران خوب در ماسال

رستوران راتینس رو به کوهستان ساخته شده و بهترین مکان برای عکاسی است. این رستوران طیف گسترده‌ای از انواع غذاهای سنتی و فرنگی را سرو می‌کند. رستوران راتینس نه تنها به تنوع غذاها اهمیت می‌دهد بلکه غذاهایش از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. بنابراین اگر هوس خوردن کباب‌های خاص گیلان و انواع خورشت و حتی فست فود به سرتان زد، راتینس گزینه مناسبی خواهد بود. این رستوران متعلق به هتل چهارستاره راتینس است.

  • آدرس: ماسال، کیلومتر4 بزرگراه ماسال به شاندرمن
  • تلفن: 0134366666

رستوران خانی

رستوران خانی ماسال

اگر دلتان هوای ییلاق کرده، رستوران خانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران در واقع یک هتل چوبی کوچک است که به صورت خانوادگی اداره می‌شود. چشم‌انداز جنگل و کوهستان زیبایی به خصوصی به آن بخشیده و حال‌وهوای بسیار خوبی دارد. از مهمانان هتل همراه با غذا با نان سنتی و کره محلی پذیرایی می‌شود. این هتل رستوران به دور از هیاهو و در دل طبیعت با فاصله 65 کیلومتری از شهر فومن واقع ساخته شده است. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که قبل از مراجعه جهت رزرو هتل یا رستوران تماس بگیرید. این رستوران از نظر کیفیت، محیط و قیمت امتیاز 5 از 5 و از نظر سرویس امتیاز 4 از 5 را کسب کرده است.

  • آدرس: ییلاق خانی ماسال
  • تلفن:01344662698
بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی فومن

کجا بمانیم؟

بعد از اینکه روز خود را با دیدنی‌های ماسال و گشت‌و‌گذار در رستوران‌های خوب در ماسال سپری کردید، نیاز دارید شب را در جایی همان حوالی بگذرانید. یکی از بهترین پیشنهادها برای اقامت اجاره ویلا و سوئیت در ماسال است.  ویلاها و هتل‌های زیادی در این منطقه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اجاره کلبه چوبی در ماسال یکی از گزینه‌های مناسب است اما اگر دوست ندارید هزینه زیادی متحمل شوید، می‌توانید به اجاره اقامتگاه بوم‌گردی و سنتی بپردازید.

در هومسا؛ رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت‌ها انجام می‌شود. بنابراین اگر به دنبال اقامتگاه مناسب و مطمئن هستید روی کمک هومسا حساب کنید.

‫14 دیدگاه ها

  1. سلام بر همگی
    در مورد باصطلاح رستوران کاج ماسال. من جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ شام در این رستوران بودم که البته و متاسفانه براساس آنچه که در اینترنت بود انتخاب را انحام داده بودم. وظیفه دونستم که آگاهی به بقیه بدهم
    من شامی ، فسنجان، برنج و زیتون پرورده سفارش دادم.
    اول نکات مثبت : نسبتا تمیز بود. برنج خوب بود هم از نظر کیفیت و هم مقدار.
    نکات منفی: زیتون پرورده مزه کپک میداد و تا تونسته بود برای حل مشکل کپک نمک زده بود. فسنجان بدون گردو و بدون روغن گردو. کوفته مزه خرخر گوشت میداد. بسیاد بد طعم و قابل خوردن نبود……در ضمن برای حل مشکل کیفیت پایین غذا برای شما کره محلی میاره که اگر روی برنج بریزید مزه کره غالب میشه و متوجه طعم و بی کیفیتی غذا نمیشید…..مراقب سلامتیتان باشید…

  2. بدترین غذای تو عمرم بود رستوران خزر ماسال فیله گوسفندی سفارش دادیم اما از ۱۰۰تا گوشت گاو هم بدتر بود

  3. از بین رستوران های نام برده شده در ماسال رستوران خزر خیلی خوبه ولی با این حا من ترجیح میدم در بومگردی های ماسال غذای محلی خونگی سفارش بدم

  4. با سلام
    در مورد معرفی رستورانهای خوب عرض کنم خدمتتون که تنها رستوران خوبی که توی مقالتون قرار دادید همون رستوران تاپ جمشید هست که هم طعم غذاها فوق العاده و بی نظیر در کیفیت و دیزاین هست،و هم محیط بسیار دوست داشتنی و جذاب،الاچیق ها و کلبه های عالی.ما برای غذا رفته بودیم انقد جذاب بود که اقامتمونم همونجا کلبه گرفتیم از خودشون.انصافا بی نظیر بود.
    من تقریبا اکثر رستوران های ماسال رو رفتم اما اگه دنبال تازگی و کیفیت و طعم،در کنار محیط باصفا هستین حتما برین تاپ جمشید.در کنار آلاچیق ها باغ پرندگان و استخر ماهی های زینتی و آبنما هم هست که بسیار لذت بخشه..ممنونم از کارکنان خوب و باادب تاپ جمشید
    سلامت باشین

    1. علی اصغر عزیز
      اگه تجربه خوبی از رستوران‌گردی تو ماسال داری ممنون می‌شیم باهامون به اشتراک بذاری. حتما بعد از بررسی‌های لازم توی متن محتوا درج می‌شه

      1. ممنون
        در این خصوص رستورانهای زیادی رو تجربه کردم.اما مطمئنا تاپ جمشید بی همتاست و محیط و کیفیت غذا و سرویس دهی فوق العاده ای داره،و همچنین کادری بسیار خونگرم و با ادب

  5. رستوران تاپ جمشید رو پیشنهاد میکنم
    جای دلباز و نسبتا تمیزیه
    به نسبت جاش و رستوران های دیگه جای خوبیه و کیفیت نسبتا خوبی داره

  6. سلام وخسته نباشید درخصوص رستوران های ماسال. عرض کنم من شاید کم وبیش بعضی رستوران ها رو رفتم همشون تقریبا راضی کننده بودن ولی یه رستوران سنتی وخونوادگی نظرمو خیلی به خودش جلب کرد. اونم تو مسیر ییلاقات ماسال. به اسم کافه رستوران دارکوب. هم محیطش دلچسب وهم طعم غذاهاش معرکه س. واقعا طعم بهشتی داشت تازه وخوشمزه به اونجا هم سر بزنید خودتون حس میکنین.

  7. من شام رو تورستوران خزر خوردم افتضاح به تمام معنا بود بی کیفیت ترین غذای چند سال اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا