اخبار

سومین تور بین‌المللی موتورسیکلت‌‌ها در ایران

سومین تور بین‌المللی موتورسیکلت‌‌ها با ورود به ایران از جاذبه های مناطق شرقی کشورمان دیدن کردند.

به‌گزارش هومسا، جهانگردان کشورهای فرانسه، سوئیس و موناکو در قالب تور گردشگری بین المللی موتورسیکلت به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با ورود به ایران از جاذبه های مناطق شرقی کشورمان دیدن کردند. این گروه ۱۴ نفره با ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسافرتی از سه کشور اروپایی فرانسه، سوئیس و موناکو و از طریق مرز مشترک ایران و ترکمنستان وارد استان خراسان جنوبی شدند.

برنامه گردشگری سومین تور بین‌المللی موتورسیکلت‌‌ها

تور بین‌المللی موتورسیکلت‌‌ها در ایران

جهان‌گردان موتور سیکلت‌سوار با عبور از مناطق شرقی کشور از جاذبه‌های مسیر از جمله استان‌های خراسان جنوبی، منطقه طبس، کرمان و زاهدان بازدید کردند.

این سومین گروه از جهان‌گردان موتوری هستند که در سال‌جاری با تلاش کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در راستای معرفی بهتر و بیشتر جاذبه‌های ایران وارد کشورمان شدند. این گروه پس از اقامت و گردش در این استان‌های، با فرهنگ و تمدن این مناطق آشنا شدند و از طریق مرز میرجاوه ایران را ترک کردند.

تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس

پیش‌تر نیز موتورسواران تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس از کشورهای فرانسه، سوییس و هلند، با ۱۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین و سه دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه با ورود به خاک کشورمان از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری ایران بازدید ‌داشتند.

این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران‌هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشورمان با هماهنگی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، روز جمعه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.

این گردشگران موتورسوار طی ٢١ روز حضور در ایران با عبور از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید کردند.

انتهای خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا