بریم سفر

معرفی بهترین مسافرخانه ها در اصفهان

اصفهان! پایتخت فرهنگی اسلامی ایران! شهر گنبدهای فیروزه‌ای! شهر زنده‌رود! شهر تاریخ و تمدن! اصفهان همیشه به داشتن تاریخ و فرهنگ غنی و آثار باستانی مشهور بوده و هرساله میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان است. اولین دغدغهای که هر مسافر دارد، پیدا کردن اقامتگاه در شهر مقصد است. در این مقاله در مورد پیدا کردن مسافرخانه در اصفهان و نکات مربوط به آن صحبت می کنیم.

فهرست مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

مسافرخانه های معروف در اصفهان

مسافرخانه مهدی

یکی از مسافرخانه‌ها در اصفهان، مسافرخانه مهدی است که امکانات زیادی دارد و دارای 6 اتاق است. این مسافرخانه در مجاورت مناره سلجوقی و بازار سنتی گلپایگان واقع شده است و تمیزی آن مثال زدنی است.

مهمانپذیر لاجوردی اصفهان

یکی از مهمانپذیرهای معروف در اصفهان، مهمانپذیر لاجوردی است. این مهمانپذیر در سال 1383 افتتاح شد و ساختمان آن در دو طبقه واقع شده است. این مهمانپذیر در مجموع 23 اتاق دارد که در کاشان هم واقع شده است. این مهمانپذیر خوب در اصفهان به بسیاری از جاذبه‌های کاشان مثل خانه طباطبایی‌های کاشان، بازار سنتی، مسجد آقا بزرگ و تپه سیلک نزدیک است. بعضی از اتاق‌های این مهمانپذیر فاقد حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی در داخل اتاق هستند که برای رفاه حال مسافران، حمام و سرویس بهداشتی به صورت عمومی در راهرو طبقات تعبیه شده است.

یکی از مسافرخانه ها در اصفهان ، مسافرخانه مهدی است که امکانات زیادی دارد و دارای 6 اتاق است. این مسافرخانه در مجاورت مناره سلجوقی و بازار سنتی گلپایگان واقع شده است و تمیزی آن مثال زدنی است.

مهمانپذیر جهان در اصفهان

یک از با سابقه‌ترین واحدهای اقامتی در اصفهان، مهمانپذیر جهان است. در سال 1350 این مهمانپذیر در اصفهان شروع به کار کرد و مورد بازسازی قرار گرفت. مهمانپذیر جهان در فاصله کمی از سی و سه پل و پل خواجو قرار دارد و نزدیک بودن آن جاهای دیدنی اصفهان ، یکی از مزایای آن است. در طبقه اول این مهمانسرا 9 اتاق قرار دارند که فاقد حمام و سرویس بهداشتی هستند و مهمانان باید از سرویس بهداشتی و حمامی که به صورت عمومی در محوطه قرار گرفته استفاده کنند. این مهمانپذیر معروف در اصفهان پارکینگ و رستوران ندارد ولی آنقدر چشم انداز خوبی دارد که معایب آن را پوشش می دهد.

مهمانپذیر جهان در اصفهان

یکی از با سابقه ترین واحدهای اقامتی، مهمانپذیر جهان در اصفهان است. در سال 1350 این مهمانپذیر در اصفهان شروع به کار کرد و مورد بازسازی قرار گرفت که در فاصله کمی از سی و سه پل و پل خواجو قرار دارد.

نکات مربوط به مسافرخانه ها در اصفهان

  • مدت اقامت شما می‌تواند در انتخاب مسافرخانه تان نقش داشته باشد. پرداخت پول بیشتر به این معنا نیست که شما از امکانات بیشتری برخوردار خواهید بود. اگر طولانی مدت می خواهید در مسافرخانه بمانید، قیمت های پایین تر را انتخاب کنید.
  • معمولا مسافرخانه ها در اصفهان به این صورت هستند که هر چقدر به سیستم حمل و نقل عمومی نزدیک تر باشند، گران ترند.
  • مراقب وسایل خود باشید و هنگامی که در مسافرخانه نیستید، اشیا قیمتی را درون اتاق نگه ندارید. از باز کردن درب به روی افراد غربیه خودداری کنید.
  • یکی از بهترین راه ها برای گرفتن مسافرخانه در اصفهان ، روش های آنلاین است که هم می توانید از تمیزی اتاق مطمئن باشید و هم هزینه آن از قبل مشخص است و عکس های اقامتگاه را می توانید به صورت دقیق و با جزئیات ببینید.
  • هنگام خروج از مسافرخانه حتما تمام جاها مخصوصا زیر صندلی یا زیر تخت را چک کنید تا وسایل شما جا نمانده باشد.

می‌توانیذ برای اجاره مهمانپذیر در اصفهان به هومسا مراجعه کنید و از اقامتگاه‌های ثبت شده بهترین مورد را رزرو نمایید. در لینک زیر می توانید لیست مهمانپذیر در اصفهان را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا