ایران‌ را بگردیمکافه‌ها و رستوران‌ها

رستوران های رشت ؛ تجربه ی بهترین و خوشمزه ترین غذاها

رشت؛ شهر خلاق غذا یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای افرادی است که دوست دارند در طول سفر خود با فرهنگ غذایی شهر مقصد نیز آشنا شوند. ده‌ها مدل غذای منحصربه‌فرد را می‌توان در بهترین رستوران های رشت امتحان کرد و تجربه‌ای ناب از گردشگری غذا به مجموع تجربه‌های سفر خود اضافه کرد. از باقالی قاتق و واویشکا تا کباب ترش و مرغ و ماهی شکم‌پر، از آلو مسما و کاله کباب تا ملا قورمه، سفره رنگین رشت در کنار مزه‌های نابی مثل باقلا سبز و سیر و گردو و اشپل ماهی یکی از غنی‌ترین سفره‌های ایرانی است.

در این مطلب از هومسا می‌خواهیم به شهر رشت سفر کنیم و سری به رستوران‌های این شهر بزنیم. رستوران‌هایی با بهترین غذاهای محلی رشت که هر یک در نوع خود بی‌نظیر هستند. اگر مسافر شهر رشت شدید، خوردن غذاهای معمول مثل کباب و پیتزا را فراموش کنید. اینجا بهشت کسانی است که دوست دارند طعم‌های جدید و منحصربه‌فرد را امتحان کنند. البته فراموش نکنید سفر به رشت بدون بازدید از جاهای دیدنی این شهر مانند دریاچه سقالکسار، خانه میرزاکوچک خان جنگلی، خانه محتشم، بازار رشت و… سفری ناتمام است. پیشنهاد ما این است که چند روزی را مهمان این شهر باشید و از زیبایی‌های بی‌نظیر این شهر نهایت استفاده را ببرید.

در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین رستوران های رشت را به شما معرفی کنیم. البته طعم غذا یک موضوع کاملا سلیقه‌ای است ولی با این وجود، می‌توان از بین اطلاعات و امتیازدهی مشتریان در سایت‌های مختلف لیستی از بهترین رستوران‌ها را تهیه کرد.

1. رستوران رازقی رشت

رستوران رازقی رشت

گروه رستوران های رزاقی از شناخته‌شده‌ترین رستوران های گیلان هستند که شعبه‌های مختلف آن را می‌توان در شهرهای مختلف این استان مثل رشت و لاهیجان پیدا کرد. کیفیت عالی غذاها در کنار سرویس‌دهی مناسب از جمله فاکتورهای مهمی هستند که باعث شده‌اند رستوران رزاقی به عنوان یکی از پرطرفدارترین و بهترین رستوران رشت در بین شهروندان و مسافران این شهر شناخته شود. بنابراین فراموش نکنید اگر در روزهای تعطیل به رستوران رزاقی رشت می‌روید حتما میز خود را از قبل رزرو کنید.
در منو رستوران رزاقی رشت می‌توانید انواع غذاهای گیلانی مثل کباب ترش، مرغ ترش و باقالی قاتوق را مشاهده کنید. برای تجربه طعم اصیل غذاهای گیلانی حتما غذای خود را همراه با مزه مخصوص گیلانی سفارش دهید. همچنین لیست فست فود رستوران رزاقی بسیار بالا بلند است. انواع پیتزا، برگر، سوخاری، سالاد و ساندویچ نیز در منو این رستوران دیده می‌شوند.


  • آدرس رستوران رازقی رشت: چهارراه گلسار، نبش کوچه ۱۲۳
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۶۰۰۰۰
  • آدرس اینستاگرام: razeghi_restaurant

2. رستوران محرم رشت

رستوران محرم رشت

رستوران محرم یکی از قدیمی‌ترین رستوران های رشت است. این رستوران فعالیت خود را از سال ۱۳۲۳ شروع کرد و حالا پس از گذشت نزدیک به ۸۰ سال همچنان در بین اهالی شهر رشت و مسافرانش محبوبیت و جایگاه بالایی دارد. رستوران بزرگ محرم رشت گرچه فعالیت خود را از سال‌های دور آغاز کرده، اما چه در طراحی فضای خود و چه ارائه خدمات به مشتریان همیشه پیشرو بوده است. فضای رستوران محرم رشت بسیار زیبا و دلباز است و حضور در آن می‌تواند به بخش ماندگاری از سفر شما به شهر رشت تبدیل شود.
در منو رستوران محرم رشت انواع غذاهای گیلانی وجود دارند. از ماهی و باقلا قاتق و کباب ترش تا خورشت فسنجان و میرزاقاسمی. همه این غذاها به درخواست شما می‌توانند همراه با باقالی و سیر و گردو تازه و اشپل ماهی سرو شوند. علاوه‌بر غذاهای گیلانی در منو رستوران محرم رشت سایر غذاهای ایرانی هم وجود دارد. انواع کباب معمول، خوراک گردن، جوجه سرخ شده و سوپ از دیگر غذاهای منو رستوران محرم هستند.


  • آدرس رستوران محرم رشت: بلوار امام خمینی، تقاطع منظریه، کوچه اداره‌چی
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۶۶۶۰۹۰
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ۱۱ تا ۲۳
  • آدرس اینستاگرام: moharam_restaurant

اجاره آنلاین اقامتگاه در رشت

3. رستوران شورکولی رشت

رستوران شورکولی رشت

اگر در سفر به شهر رشت دوست داشتید غذاهای محلی گیلان را در فضایی سنتی و دلنشین با حال و هوای خانه‌های قدیمی گیلان میل کنید بهتر است سری به رستوران شورکولی رشت بزنید. فضای جذاب و دوست‌داشتنی این رستوران تداعی‌گر همان خانه‌های روستایی شمال کشور است که در ذهن‌مان داریم. حیاطی مصفا و دلنشین، موسیقی سنتی، سرویس دهی عالی در کنار طعم بی‌نظیر غذاهای محلی گیلان می‌تواند بخش خاطره‌انگیزی از سفر شما به شهر رشت باشد.
در منو رستوران شورکولی انواع غذاهای محلی رشت مثل پلو کباب محلی و چلو کباب ترش و انواع خورشت‌های گیلانی دیده می‌شود. همچنین در بخش غذاهای ملل منو رستوران شورکولی گزینه‌های جذابی مثل غذاهای هندی، کره‌ای، چینی، مکزیکی و ایتالیایی به چشم می‌خورد که چشیدن طعم آن‌ها می‌تواند تجربه منحصربه‌فردی برایتان باشد.


  • آدرس رستوران شورکولی: رشت، چهارراه گلسار، ابتدای بلوار توحید
  • شماره تماس: ۰۱۳۲۱۱۲۱۷۴۹
  • ساعت فعالیت: همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۳
  • آدرس وب سایت شورکولی: shoorecooli.com
  • آدرس اینستاگرام: shoore.cooli

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی رشت

4. رستوران گیلان گراند

رستوران گیلان گراند

گراند رستوران یکی‌دیگر از رستوران‌های معروف شهر رشت است که توانسته با دارا بودن محیطی دوست‌داشتنی و غذایی با کیفیت رضایت شهروندان رشتی را کسب کند. گراند رستوران در سال ۱۳۹۶  آغاز به کار کرد و در طراحی فضای داخلی و خارجی خود از خانه‌باغ‌های شمالی ایران الهام گرفت. گراند رستوران با در نظر گرفتن ۳ محیط متفاوت اعم از اتاق vip، بخش سرپوشیده و باغچه (محیطی مناسب برای عکاسی)، به یکی از کافه‌رستوران‌های محبوب مردم شهر رشت تبدیل شده است. این رستوران دارای منوی متنوعی است که دو بخش رستوران و کافه، اعم از انواع قهوه در دو لاین سرد و گرم، شیرینی‌های تازه تهیه شده از بیکری رستوران بارسا رشت، پیتزا ناپولیتن در تنور مخصوص، کباب‌های ایرانی و گیلکی، غذاهای محلی، استیک، پاستا و همچنین آیتم‌هایی چون سوشی، موچی، کیمچی و گراند واویج( غذای گیلکی، ابداع گراند رستوران) در آن به‌چشم می‌خورد.

مهمانداران گراند رستوران با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مهمانان دوره‌‌ها و آموزش‌های حرفه‌ای را پشت سر گذاشته‌اند.

  • آدرس رستوران گیلان گراند: رشت، گلسار، بلوار گیلان، نبش 172.
  • شماره تماس: 3406-013/ 09114276964
  • ساعت فعالیت: همه روزه برای ناهار و شام
  • آدرس اینستاگرام: grand_restaurant

5. رستوران حسن رشتی

رستوران حسن رشتی

اگر دوست دارید غذاهای محلی گیلان را از دست سرآشپزی حرفه‌ای امتحان کنید می‌توانید به رستوران سلامت حسن رشتی سر بزنید. در اینجا خوشمزه‌ترین غذاهای گیلانی همراه با مزه‌های اصیل برای مشتریان سرو می‌شوند. در منو رستوران حسن رشتی انواع خورشت‌های گیلانی مثل فسنجان و غوره مسما تا انواع کباب مثل کباب ترش و ماهی کباب همراه با سایر غذاهای محلی استان گیلان به بهترین شکل ممکن طبخ می‌شوند و در مقابل مشتریان قرار می‌گیرند.
حتی ظروف سرو غذا هم در این رستوران، سنتی و قدیمی هستند. صرف غذاهای خوشمزه گیلانی در چنین فضایی و با این شکل سرو بدون شک به یکی از بهترین خاطرات سفرتان به استان گیلان تبدیل خواهد شد.


  • آدرس حسن رشتی: رشت، میدان توشیبا، بلوار امام خمینی، نبش کوچه فرشته
  • شماره تماس: 01333615383-4
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ۱۱:۳۰ تا 24:30
  • آدرس اینستاگرام: hassan_rashti_restaurant

6. رستوران میرزای رشت

رستوران میرزای رشت

رستوران میرزا یکی از بهترین رستوران رشت است. فضای سنتی آن که حال و هوای خانه‌های محلی گیلان را در ذهن زنده می‌کند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای محبوبیت رستوران میرزا بین مسافران شهر رشت است. مشتریان در این رستوران می‌توانند غذای خود را در فضایی میل کنند که دور تا دور آن آذین‌شده با المان‌های زندگی و فرهنگ مردم رشت است. بنابراین چه در فضای داخلی رستوران با دیوارهای کاهگلی و نرده‌های آبی و زیراندازهای رنگین بر روی تخت‌ها بنشینید و چه در فضای باز و دلپذیر رستوران، در هر صورت حس و حال خوب رستوران میرزا را با تمام وجود احساس خواهید کرد.
در منو رستوران محلی میرزا انواع غذاهای ایرانی بخصوص غذاهای محلی گیلان مثل ترش تره و غوره مسما و باقالی قاتق و همچنین انواع غذاهای فرنگی مثل پاستا سرو می‌شود.


  • آدرس رستوران میرزا رشت: چهارراه گلسار، بلوار دیلمان غربی، کوچه بوستان
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۳۶۴۴۳
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • لینک تلگرام: t.m/mirza96restaurant

7. رستوران شکم الملوک رشت

رستوران شکم الملوک رشت

در سفر به شهر رشت می‌توانید غذاهای محلی گیلان را در فضاهای لوکس و مدرن هم امتحان کنید. رستوران شکم الملوک واقع در هتل بزرگ کادوس یکی از معروف ترین رستوران های رشت است که در بین مسافران شهر باران طرفداران زیادی دارد. فضای دوست‌داشتنی رستوران شکم الملوک جایی است که در آن به هر سمت که سر بچرخانید اشیای تزئینی جالبی الهام گرفته از فرهنگ استان گیلان را خواهید دید؛ فضایی بسیار دلنشین برای میل کرن غذایی دلچسب.
غوره مسما، شامی گیلانی، پلو ماهی، کباب ترش، کباب برگ، خورشت فسنجان و مرغ شکم پر تنها بخشی از غذاهای موجود در منو رستوران شکم الملوک هستند. خیال‌تان راحت باشد که در این رستوران می‌توانید با طعم اصیل غذاهای گیلانی به خوبی آشنا شوید.


  • آدرس رستوران شکم الملوک رشت: بلوار منظریه، هتل بزرگ کادوس
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۴۲۵۱
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • آدرس اینستاگرام: shekamolmolouk
  • آدرس وب سایت: shekamolmolok.ir

8. رستوران حاج حسین

رستوران حاج حسین رشت

اگر به شهر رشت سفر کردید و دوست داشتید در رستورانی به صورت اختصاصی انواع کباب‌های ایرانی را امتحان کنید سری به رستوران حاج حسین بزنید. در رستوران حاج حسین هر روز انواع گوشت تازه وارد می‌شود و سپس با استفاده از آن‌ها خوشمزه‌ترین انواع کباب طبخ می‌شود. برای دوست‌داران کباب رستوران حاج سین یکی از بهترین رستوران های رشت است.
مشتریان در این رستوران می‌توانند انواع کباب مثل جوجه، کوبیده، جگر و چنجه را همراه با نان یا برنج سفارش دهند. اگر هم دوست دارید این غذاها را با مزه‌های گیلانی میل کنید می‌توانید اشپل ماهی، سیر، باقلا تازه و گردو هم سفارش دهید. کباب های حاج حسین با استفاده از مواد اولیه تازه طبخ می‌شوند و به همین دلیل این رستوران محبوبیت زیادی بین مسافران شهر رشت دارد.


  • آدرس رستوران حاج حسین: رشت، میدان زرجنوب، جنب پل آهنی
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۳۲۸۶۰
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۴
  • آدرس اینستاگرام: haj_hosein_rasht

9. رستوران چلو شیش رشت

رستوران چلو شیش رشت

چلو شیش بدون شک یکی از پرطرفدارترین رستوران های رشت است. شاید به همین دلیل مشتریان نیاز دارند قبل از رفتن به آنجا حتما میز خود را رزرو کنند. فضای دوست‌داشتنی که در عین حال هم مدرن است و هم حال و هوای اصیل و سنتی دارد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت رستوران چلو شیش رشت است. مشتریان در این رستوران می‌توانند علاوه‌بر صرف غذا، از دکان چلو شیش هم دیدن و خرید کنند. در این فروشگاه انواع محصولات محلی استان گیلان مثل روغن زیتون، دلال، ترشی و شیرینی‌های محلی استان گیلان به فروش می‌رسد.
در منو رستوران چلو شیش هم انواع غذاهای محلی استان گیلان و همچنین سایر غذاهای ایرانی دیده می‌شود. مانند بسیاری دیگر از رستوران های رشت در اینجا هم غذاهای محلی همراه با مزه گیلانی مثل خیار و دلال، اشپل ماهی، باقلا تازه، زیتون پرورده و انواع ترشی سرو می‌شوند.


  • آدرس رستوران چلو شیش: رشت، خیابان ۱۵ خرداد
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۶۱۰۱۲۰
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۲:۴۵
  • آدرس اینستاگرام: chelo.shish

بیشتر بخوانید: میدان شهرداری رشت

10. رستوران گیلانه رشت

رستوران گیلانه رشت

همانطور که از نامش برمی‌آید رستوران گیلانه یکی از رستوران های اصیل استان گیلان است. اینجا فضایی مدرن دارد که در آن امکان برگزاری جشن نیز وجود دارد. غذاهای خوشمزه و باکیفیت رستوران گیلانه بیشتر شامل انواع کباب می‌شود. اما در منو این رستوران می‌توان سایر غذاهای ایرانی مثل برخی انواع خورشت را هم دید. محبوب‌ترین غذاهای رستوران گیلانه رشت کباب ترش، کباب کوبیده، جوجه و همچنین باقالی قاتوق هستند. این غذاها همراه با ترشی‌های محلی، زیتون پرورده، باقالی و گردو و سیر تازه سرو می‌شوند.


  • آدرس رستوران گیلانه رشت: گلسار، گلایل، خیابان استاد معین، ابتدای دیوار فرودگاه
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۷۲۰۲۵
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
  • آدرس اینستاگرام: guilaneh_restaurant

11. رستوران گلسار رشت

رستوران گلسار رشت

  رستوران گلسار در یکی از مناطق اصلی شهر رشت واقع شده و بنابراین دسترسی به آن از هر کجای شهر بسیار ساده است. فضای ساده، صمیمی و دلنشین رستوران گلسار از همان بدو ورود به رستوران خود را نشان می‌دهد؛ در چوبی با سقف شیروانی همراه با میز و صندلی‌های ساده چوبی همگی فضایی آرام برای نشستن و صرف وعده‌ای غذا ایجاد کرده‌اند.
مشتریان در رستوران گلسار می‌توانند انواع خورشت‌های گیلانی مثل فسنجان و باقلا قاتق و همچنین انواع مختلف کباب های ایرانی، به ویژه کباب‌های گیلانی را که با بهترین کیفیت طبخ شده‌اند میل کنند و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به رشت برای خود ثبت کنند.


  • آدرس رستوران گلسار رشت: گلسار، بلوار سمیه، داخل کوچه ۱۲۶
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۲۱۹۰۰
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۴
  • آدرس اینستاگرام: golsarrestaurant

12. رستوران مس پارادیزو رشت

مجموعه رستوران مس پارادیزو در شهر رشت جایی است که مشتریان می‌توانند در فضایی سنتی و زیبا و دلنشین، انواع غذاهای محلی گیلان، غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی را میل کنند. معماری رستوران الهام‌گرفته از معماری خانه‌های قدیمی استان گیلان است، با دری چوبی و پنجره‌های مشبک. فضای داخلی رستوران نیز با لوازم چوبی تزئین شده و رنگ آبی پنجره‌ها نیز حال و هوایی دلنشین به آن بخشده است.
در منو رستوران مس پارادیزو انواع غذاهای محلی گیلان مثل میرزاقاسمی و کباب ترش و همچنین غذاهای فرنگی مثل پاستا و پیتزا و همبرگر جهت سفارش وجود دارد. کیفیت عالی غذاهای این رستوران در کنار فضای دوست‌داشتنی آن باعث شده تا پارادیزو به یکی از بهترین رستوران های رشت تبدیل شود.


  • آدرس رستوران مس پارادیزو رشت: رستوران به زودی در مکان جدید شروع به کار می‌کند.
  • آدرس اینستاگرام: paradisorasht

13. رستوران دلیجان رشت

رستوران دلیجان رشت

رستوران دلیجان یکی از قدیمی‌ترین رستوران های رشت است. این رستوران در سال ۱۳۵۶ افتتاح شده و تا همین امروز در بین محبوب ترین رستوران های استان گیلان قرار دارد. فضای ساده و قدیمی رستوران باعث شده تا افراد از قشرهای مختلف به این رستوران بیایند تا طعم اصیل غذاهای گیلانی را تجربه کنند.
در رستوران دلیجان غذاهای مختلفی سرو می‌شود اما آنچه که در بین مشتریان محبوبیت بیشتری دارد ماهی‌های سرخ شده همراه با برنج رستوران دلیجان هستند. غذایی ساده در عین حال اصیل و خوشمزه، آنقدر ساده که حتی با نگاه کردن به آن می‌توانیم بوی دریا و باران‌های رشت را به خاطر بیاوریم. حضور در رستوران دلیجان و صرف غذا در آن می‌تواند به تجربه‌ای شیرین و ماندگار از سفر به رشت تبدیل شود.


  • آدرس رستوران دلیجان رشت: بلوار امام رضا، بعد از پمپ بنزین آج بیشه
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۸۹۲۵۸۲
  • آدرس اینستاگرام: delijan_restaurant

14. رستوران جهانگیر رشت

رستوران جهانگیر رشت

رستوران و کبابی جهانگیر یکی دیگر از قدیمی‌ترین رستوران های رشت است. این رستوران در سال ۱۳۴۲ افتتاح شده و در تمام این سال‌ها همیشه در بین اهالی شهر رشت و مسافران آن شهرت و محبوبیت داشته است. گفته می‌شود که رستوران جهانگیر اولین پلوکبابی شهر رشت بوده و به همین دلیل برای مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند جای جذابی محسوب می‌شود.
در رستوران جهانگیر مشتریان می‌توانند ماهی سرخ شده، انواع کباب و خورشت‌های گیلانی را همراه با ترشی‌های محلی، گردو و باقالی و اشپل ماهی سفارش دهند و از خوردن یک غذای محلی و اصیل گیلانی لذت ببرند.


  • آدرس رستوران جهانگیر رشت: میدان زرجوب (لب آب)
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۸۲۹۵۸۱
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۶:۳۰ و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳
  • آدرس اینستاگرام: jahangir.restaurant

15. رستوران دوران رشت

رستوران دوران رشت

در این که غذاهای محلی گیلان بسیار خوشمزه و در عین حال منحصربه‌فرد هستند هیچ شکی نیست. اما گاهی ممکن است در سفر به شهر رشت دوست داشته باشیم یکی از همان طعم‌های آشنا و همیشگی را تجربه کنیم. دیزی سرای دوران یکی از بهترین رستوران های رشت است که می‌تواند یک محیط عالی برای دوست‌داران آبگوشت و دیزی سنگی باشد.
در رستوران دوران مشتریان می‌توانند انواع مختلف دیزی‌های این رستوران مثل دیزی کلاسیک با گوشت گوسفند، دیزی کلاسیک با گوشت گوساله، دیزی زعفرانی و دیزی کنجدی را با گوشت گوسفند یا گوساله سفارش دهند. علاوه‌بر چندین نوع مختلف دیزی، برخی انواع غذاهای دیگر مثل کشک و بادمجان و میرزاقاسمی نیز در منو رستوران دوران وجود دارد.


  • آدرس دیزی سرای دوران رشت: بلوار شهید رجایی
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۲۰۳۵ و 09119337957
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • آدرس اینستاگرام: dizi_sangii_doran

16. رستوران برگراد رشت

رستوران برگراد رشت

برای طرفداران فست فود رستوران‌های زیادی در شهر رشت وجود دارد. یکی از بهترین فست فودهای رشت آن هم برای طرفداران برگر، رستوران برگراد است. در این رستوران هرآنچه که از فست‌فودهای چرب و خوشمزه تصور کنید را می‌توانید سفارش دهید.
علاوه‌بر انواع مختلف و خلاقانه برگر، انواع پیتزا و ساندویچ‌های دیگر نیز در منو رستوران برگراد دیده می‌شود. پس اگر طرفدار فست فود‌های جدید و خوشمزه هستید در سفر به شهر رشت می‌توانید سری به رستوران برگراد بزنید.


  • آدرس رستوران برگراد رشت: کیلومتر ۲ جاده رشت-انزلی، روبروی نمایندگی تویوتا
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۴۴۹۱۶۵۴
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴

بیشتر بخوانید: آکواریوم انزلی

17. خانه کنتاکی پلاس رشت

کنتاکی رشت

اگر طرفدار فست فود و غذاهای سوخاری هستید و دوست دارید این غذاها را در فضایی زیبا، مدرن و لوکس امتحان کنید در سفر به شهر رشت می‌توانید سری به خانه کنتاکی پلاس بزنید. در این رستوران انواع غذاهای سوخاری مثل مرغ و میگو، انواع پیتزا مثل پپرونی و رست بیف و گوشت و قارچ و انواع ساندویچ از جمله برگر و همچنین انواع سالادهای خوشمزه مثل سالاد سزار را می‌توانید سفارش دهید و از طعم و کیفیت ویژه آن‌ها لذت ببرید.

  • آدرس خانه کنتاکی پلاس رشت: چهارراه گلسار، جنب فرمانداری
  • شماره تماس:  013-3398 و 013-32128368 و 09304983388
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • آدرس اینستاگرام: kentuckyhouse_rasht

18. کافه رستوران پائول لانژ

کافه پائول روک لانژ رشت

اگر اهل کافه‌نشینی هستید و به شهر رشت سفر کردید می‌توانید به کافه رستوران پائول لانژ یکی از بهترین رستوران های رشت سر بزنید. مشتریان در این کافه رستوران می‌توانند صبحانه، ناهار، شام و میان وعده میل کنند. فضای دوست‌داشتنی و زیبا در کنار سرویس‌دهی عالی پرسنل، لذت صرف غذا در این رستوران را دوچندان می‌کند. در منو کافه رستوران پائول لانژ انواع صبحانه، انواع کیک، نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع پیتزا، ساندویچ و سالاد را می‌توانید مشاهده کنید.


  • آدرس کافه رستوران پائول لانژ رشت: چهارراه گلسار، برج گلسار، طبقه ۸
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۷۳۰۳۸
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴

اقامت در رشت

اقامت در رشت

شما می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت در رشت به راحتی و با آسایش کامل، به بخش‌های مختلف این شهر زیبا سر بزنید و از جاذبه‌های دیدنی رشت مانند موزه روستایی گیلان، خانه میرزاکوچک خان، دریاچه سراوان و … دیدن کنید. همچنین این امکان را دارید که در بهترین رستوران های رشت نیز غذاهای محلی استان گیلان را امتحان کنید. اقامتگاه‌های بسیار زیادی در شهر رشت وجود دارد و به همین دلیل ممکن است کار انتخاب یک اقامتگاه مناسب برای‌تان کمی مشکل شود.

تیم هومسا در کنار شما است تا با معرفی و انجام کامل روند رزرواسیون اقامتگاه به صورت آنلاین، به شما کمک کند اقامتی امن، راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. کافی است وارد سایت هومسا شوید و در صفحه اصلی سایت نام استان رشت یا شهرهای مختلف آن را سرچ کنید. در این صفحه بهترین اقامتگاه‌های رشت به شما نمایش داده می‌شوند. می‌توانید با تنظیم فیلترهای مختلف، محدوده قیمت و سایر ویژگی‌ها را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقامتگاه موردنظر خود را پیدا و رزرو کنید.
رزرو ویلا و سوئیت از طریق سایت هومسا نه‌تنها روشی سریع و آسان برای رزرو اقامتگاه است، بلکه به شما کمک می‌کند بدون نیاز به مراجعه به افراد غریبه در جاده‌ها و پذیرفتن ریسک اجاره اقامتگاه با این روش، به آسانی و بدون هیچ مشکلی محل اقامت خود را در شهرهای مختلف استان رشت رزرو کنید. با این روش، در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی، شکایت شما توسط تیم هومسا به صورت قانونی و کامل پیگیری خواهد شد.

سخن آخر

در سفر به شهر رشت در کنار بازدید از جاهای دیدنی رشت مثل بازار رشت و میدان شهرداری می‌توانید وقتی را هم به تجربه طعم‌های اصیل و ناب گیلانی اختصاص دهید. استان گیلان یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌های غذایی را در تمام دنیا دارد. در شهر رشت این فرصت وجود دارد که مسافران صدها مدل غذا و نوشیدنی و شیرینی مختلف را امتحان کنند و تجربه‌ای ارزشمند از گردشگری غذا برای خود رقم بزنند. گردشگران می‌توانند به یکی از رستوران های رشت بروند و غذاهای محلی استان گیلان را امتحان کنند.
شما تجربه صرف غذا در کدامیک از این رستوران‌ها را دارید؟ غذای مورد علاقه شما در استان گیلان چیست؟ لطفا نظرات و تجربه‌های ارزشمند خود را زیر همین پست با ما و همراهان هومسا به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های رشت کدامند؟

رستوران رازقی رشت، رستوران محرم رشت، شورکولی، حسن رشتی، رستوران میرزای رشت، رستوران شکم الملوک رشت، رستوران حاج حسین، رستوران چلو شیش رشت و…

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا